استودیو معماری آشینه با در اختیار داشتن پرسنل متخصص متعهد و کارشناسان تحصیل کرده مجرب سنگ بنای وجودی خود را بر مبنای ارائه بهترین خدمات در حوزه طراحی داخلی ، معماری و بازسازی بنیان گذاری نموده است ما در اینجا امکان بازدید و مشاوره رایگان از منزل ، مغازه و یا اداره و شرکت شما را فراهم نموده ایم تا دغدغه مشتریان خود را جهت صرف جویی در هزینه ها بازسازی و ارائه بهترین طراحی داخلی کاهش دهیم.


13چیدمان طراحی داخلی دکوراسیون اداری مدرن که باید در سال 2022 امتحان کنید
 طراحی و ساخت فضای اداری به منظور تقویت رشد و توسعه شرکت است. این ملموس ترین بازتاب بیانیه ماموریت برند و ادغام آن در محیط فیزیکی محل کار است.
شرکت ها باید راه حل هایی در محل کار را ادغام کنند که طراحی داخلی دفتر را تقویت می کنند و به افزایش بهره وری، خلاقیت، ارتباطات، ارتباط بین دو بخش مختلف، همکاری، بحث های با کیفیت بالا و غیره کمک می کند.
تمرین این امر می تواند به تغییر تجربه کار و کارگر کمک کند و از پلان طبقه اداری تا حداکثر پتانسیل خود استفاده کند. پیشاپیش، فهرستی از انواع تنظیمات طراحی اداری مدرن را برای شما آورده ایم که می تواند به بهینه سازی محل کار و سازگاری بیشتر آن کمک کند.

 



با الهام از طبیعت:
 طبیعت می تواند در زندگی روزمره ما الهام بخش باشد. همه ما در تلاش هستیم تا تعادل خوبی بین بتن و طبیعت پیدا کنیم و به همین دلیل است که اطراف خود را با گیاهان، مبلمان چوبی و پنجره ها احاطه کرده ایم. 
چند گیاه سبز آویزان در گوشه محل کار همیشه فضا را آرام می کند. برخی از گیاهان سرپوشیده توصیه شده توسط ناسا می توانند به تصفیه هوا کمک کنند و به کارکنان اجازه دهند بهتر نفس بکشند. نصب اقلام چوبی طبیعی مانند لامپ، قفسه کتاب، سکوها و غیره نیز می‌تواند حس طبیعت را به فضای کار اضافه کند و به آرامش اعصاب کارگران کمک کند. در دوران کنونی،طراحی و دکوراسیون فضای کاری الهام گرفته از طبیعت مسلماً بهترین راه برای حفظ ساعات کاری طولانی است.

 



چیدمان مینیمالیستی:
 اگر هیچ چیز دیگری نباشد، همه‌گیری ارزش چیزهای ضروری را به ما آموخته است. و این دلیلی است که مردم شروع به علاقه مندی به سبک زندگی مینیمالیستی کرده اند. دکوراسیون داخلی فضای کاری باید منعکس کننده شخصیت برند باشد و با افزودن و حذف برخی از وسایل دکوری، شرکت ها می توانند به راحتی یک چیدمان کاری بدون درهم و برهمی و مینیمال برای کارمندان خود ایجاد کنند. برای شروع، مطمئن شوید که میز کارگر فقط موارد ضروری مربوط به کار آنها را دارد. تمام کاغذها، لوازم التحریر، شارژرها و قاب ها را می توان در داخل کشو نگه داشت و فقط در صورت لزوم بیرون آورد. یک لمس شیک و براق روی میز کار کارگر می تواند واقعاً حال و هوای کار و حالت کار آنها را بهبود بخشد و به آنها کمک کند بدون هیچ مزاحمتی روی کار تمرکز کنند.

 



دکور شخصی:
 همه ما می خواهیم چیزهایی را که دوست داریم در زندگی روزمره خود بگنجانیم. برای برخی، این می تواند شخصیت های مورد علاقه فیلم/نمایش تلویزیونی، بت های واقعی مانند گاندی، بودا، یک مکان مسافرتی معروف، دوستان/خانواده و موارد دیگر باشد. چه ابرقهرمان‌ها و چه شخصیت‌های الهام‌بخش مانند فارست گامپ – همیشه راهی وجود دارد که کارمندان بتوانند آن‌ها و فلسفه‌هایشان را در فضای کاری خود بگنجانند. کارگران می توانند این کار را با اضافه کردن یک کاریکاتور شخصی به دیوار میز یا قرار دادن سوغاتی هایی مانند لیوان یا لوازم التحریر برای نشان دادن روحیه شخصیت انجام دهند. در طراحی و دکوراسیون داخای اداری علاوه بر این، دفاتر همچنین می‌توانند کاغذدیواری مضمونی با نقل قول‌های الهام‌بخش، قاب‌ها/مهرهای مکان‌های معروف تعطیلات و غیره نصب کنند تا محل کار بسیار سرزنده‌تر، آموزشی و معنادارتر شود. داشتن چیزی که شخصاً با کارمندان و کارگران در اطراف میزهای اداری آنها ارتباط برقرار می کند، باعث می شود کارگران در طول روز به کار خود ادامه دهند، بدون شک یک ارزش افزوده به محیط کار اداری است.

یک دوره را دوباره زنده کنید:
طراحی داخلی اداری تطبیق طراحی داخلی و دکوراسیون فضای کاری با زیبایی شناسی دوران ثابت بدون شک در ابتدا بسیار دور به نظر می رسد، اما بدون شک با منبع یابی مناسب و اجرای هوشمندانه قابل دستیابی است. باروک نفیس، رنسانس استادانه، و باهاوس ساختار یافته، همه ویژگی‌های تعیین‌کننده خاص خود را دارند که آنها را متمایز می‌کند. شروع با یک قاب گل آراسته که یک نقاشی مربوط به دوران قرون وسطی را احاطه کرده است، فضای کار را با یک جهش خوب تغییر می دهد. دفاتر می توانند به دنبال یک قاب صاف تر و لایه لایه تر باشند. موارد دیگری که کارمندان می توانند به راحتی تغییر دهند عبارتند از: قلمدان، برنامه ریز، تقویم، لیوان قهوه و موارد دیگر. فقط همین تنظیمات جزئی هستند که قدرت تغییر هر فضای کاری را دارند.

راه اندازی چندوظیفه ای دوستانه:
طراحی داخلی اداری یک مگا میز یک رویا برای بسیاری افراد است - به خصوص کسانی که عاشق انجام چند کار هستند و به چیزهایی در حال حرکت نیاز دارند. برای نجات فرد از شلوغی، تنظیم چندوظیفه ای برای فضای کاری بسیار منطقی است. برای شروع، داشتن یک میز کار با تعداد کافی قفسه و کشو می تواند محصولات بسیار بیشتری را در خود جای دهد و کارکنان روزانه را از دویدن و پیدا کردن آنها نجات دهد. افزودن جداکننده‌ها باعث می‌شود که وسایل کارمند مرتب و بدون درهم‌رفتگی باشد. کسانی که در انجام چندین کار پیشرفت می کنند، مطمئناً از یک راه اندازی چندوظیفه پسند سود خواهند برد.

 



جادوی تک رنگ:
 وجود سایه‌ها و یکی از رنگ های برند در سرتاسر فضای کاری به آن ظاهری منحصربه‌فرد می‌دهد و برند را به شکلی مثبت معرفی می‌کند. ما به ندرت با دفاتری روبرو می شویم که با نهایت مهارت کار می کنند، طراحی دکوراسیون داخلی شرکت جایی که کارمندان می توانند احساس ارتباط عمیق با شرکت را داشته باشند پس از انتخاب رنگ پایه اداری، که می تواند رنگ برند نیز باشد، دفاتر باید پرده ها و مبلمان خود را مطابقت دهند و بر اساس آن در فضای موجود لایه بندی کنند. علاوه بر این، شرکت ها می توانند از رنگ های برجسته برای شکستن یکنواختی استفاده کنند. یک فضای کاری تک رنگ می تواند ایده خوبی برای کارمندانی باشد که بیش از 8 ساعت از روز خود را صرف کار می کنند.

با الهام از هنر:
مطالعات اخیر حاکی از آن است که افزودن قطعات هنری در محیط کار، محیط کار یکنواخت را می شکند و کارکنان را ترغیب می کند که بیشتر روی کار تمرکز کنند. هنر دیوار، مجسمه، اشیاء عتیقه یا نقاشی – آنها فضایی فراگیر ایجاد می کنند که کارمندان را دور هم جمع می کند و به آنها احساس تعلق می دهد. راه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان فضای کاری را هنری جلوه داد، اما رایج‌ترین آنها ساختن هنر دیواری است که نمادی از اخلاق شرکت است.

اضافات هوشمند و قابل استفاده:
در حالی که رفتن به یک چیدمان مینیمالیسم مرسوم است، نمی توان امکانات و مزایای داشتن محصولاتی را که به ما کمک می کند تا به جلو حرکت کنیم را انکار کرد. افزودن موارد بیشتر به طراحی و دکوراسیون اداری لزوماً به معنای افزودن موارد نامربوط در فضای کاری نیست. در عوض، به معنای افزودن چیزهایی است که به افزایش بهره وری کارگر کمک می کند. برخی از نمونه ها نصب فناوری هوشمند برای بهبود کارایی و افزودن پانل های عایق صدا در اتاق کنفرانس برای حفظ آراستگی است. افزودن وایت بردها برای تهیه چک لیستی از وظایف محول شده به کارگران هر روز عالی است. اساساً در مورد حل مشکلات انسانی برای کارآمد کردن آنهاست.

 


اضافه کردن یک اتاق استراحت باز:
 چیزی در مورد داشتن فضای بیرونی در دفتر که در آن کارکنان اداری بتوانند نفسی بکشند و از هوای تازه و نور طبیعی خورشید لذت ببرند، جذابتر نیست. طبق مطالعات اثبات شده، اینها برخی از بزرگترین تأثیرات بر سلامت، مشارکت و بهره وری کارکنان هستند. طراحی دکوراسیون داخلی یک فضای باز در دفتر به کارمندان اجازه می دهد تا تعامل داشته باشند و بحث های مفیدی داشته باشند. یک پاسیو یا یک بالکن با مبلمان و یک غذاخوری کوچک در بیرون سطح انرژی کارکنان را افزایش می دهد و زمینه همکاری در سطح شخصی را به آنها ارائه می دهد. همچنین، این امکان را برای تنوع  در یک فضای کاری فراهم می کند که همیشه ایده خوبی است.

 



راه حل های پایدار:
 طراحی و دکوراسیون یک مجموعه اداری جدید می تواند هزینه زیادی داشته باشد یا هزینه قابل توجهی برای شرکت باشد. امروزه، دفاتر به راه‌حل‌های مبلمان پایدار روی آورده‌اند که می‌تواند به کاهش ردپای کربن، انعطاف‌پذیری در طراحی مجدد و صرفه‌جویی در حداکثر هزینه‌ها بدون به خطر انداختن کیفیت مبلمان کمک کند. استفاده از مبلمان مستعمل مانند ایستگاه‌های کاری اداری، میز، صندلی‌های ارگونومیک، میزهای قهوه‌خوری و غیره، گزینه‌های موثر و پایداری برای دفاتر برای تسریع در محیط کار خود به‌طور مقرون‌به‌صرفه و در عین حال استفاده از اقلام مبلمان درجه یک هستند.

 



مبلمان پویا:
 دکوراسیون یک فضای اداری مناسب برای تعیین نحوه کار روزانه کارکنان و کارکنان ضروری است. یکی از محورهای اصلی طراحی داخلی  فضای اداری بسیار کاربردی، کیفیت مبلمان همراه با یک طرح چیدمان اداری موثر است. استفاده از  مبلمان باکیفیت مانند صندلی‌های ارگونومیک، راحتی و وضعیت بدن کارکنان را در طول روز تضمین می‌کند و مستقیماً بر بهره‌وری و بازده روزانه آنها تأثیر می‌گذارد. علاوه بر این، با استفاده از مواد منعطف و گسترده، راه اندازی دفتر پویا عملکرد را با راحتی و معماری مدرن ترکیب می کند تا به ایجاد یک محیط راحت برای کارگران کمک کند. ایجاد یک محیط کاری مساعد برای رضایت کارکنان، همکاری را تقویت می کند و رفاه کارکنان و سلامت کامل روحی و جسمی را ارتقا می دهد.

سقف کاذب منحصر به فرد:
فضای اداری به دلایل مختلفی از جمله برنامه ریزی برای آینده، تصمیم گیری های بزرگ، همکاری با تیم، تعامل با بخش های مختلف و موارد دیگر بسیار مهم است. در طراحی داخلی استفاده از سقف های کاذب منحصر به فرد در مناطق مختلف اداری مانند راهرو ورودی، اتاق کنفرانس، میز پذیرش و غیره می تواند به ایجاد فضایی گرم و دلپذیر در محیط کار کمک کند و کارایی بیشتری را به آن اضافه کند. در حالی که سقف از ابزارهای اضافی مانند پروژکتور پشتیبانی می کند، اتصالات الکتریکی را پنهان می کند و طبیعتاً چیدمان اداری را تکمیل می کند، نورپردازی تعبیه شده در داخل سقف می تواند نور فراوانی را برای فضای داخلی دفتر فراهم کند و به بهینه سازی بهره وری در محل کار کمک کند.

پارتیشن قفسه بلند:
 دیوارهای زیاد در دکوراسیون داخلی یک دفتر می تواند جریان و بهره وری یک محل کار با پلان باز را مختل کند. اگرچه، تقسیم یک فضای اداری محدود با یک پارتیشن قفسه ای مقرون به صرفه و بلند می تواند کارمندان را قادر سازد تا تمام مزایای داخلی اداری باز را کشف کنند. این نیز بدون به خطر انداختن تعداد زیادی از راه حل های ارائه شده توسط محفظه های سنتی/جدا کننده، از جمله جریان ترافیک بهبود یافته، انعطاف پذیری در بازسازی، کاهش سر و صدای محیط، ارائه نور روز، فضای اضافی برای ذخیره سازی داخلی، معماری مدرن و غیره. در حالی که تاسیساتی مانند پارتیشن های قابل حمل و اتاقک های شیشه ای جایگزین های عالی هستند، این فناوری ها هزینه بسیار بالاتری دارند.

 



درنهایت:
علاوه بر این، فضاهای اداری و فناوری‌های سازگار نیز می‌تواند برای شرکت برای تغییر تجربه مشتری بر اساس خواسته‌هایشان بسیار مفید باشد. علاوه بر این، شرکت ها باید روی طراحی و دکوراسیون داخلی محل کار کار کنند و تجربه کلی کارکنان را بهبود بخشند. این شامل اجازه دادن به کارمندان برای خود واقعی آنها، ارائه یک محیط اداری امن و مطمئن است که بر رفاه، سلامت روان و شادی آنها تمرکز دارد. این امر بهره وری، عملکرد، تعامل و همکاری را افزایش می دهد که به طور قابل توجهی برای محل کار در آینده سود خواهد داشت.
استودیو معماری آشینه با در اختیار داشتن پرسنل متخصص مجرب و کادر تحصیل کرده خلاق و ایده پرداز همواره تلاش می نتماید پروژه طراحی و دکوراسیون داخلی فضای اداری شرکت یا دفتر کار شما را با بهترین متد و مد روز دنیا طراحی و اجرا نماید.
این نکته را هم در نظر بگیرید که ما بازدید و مشاوره پروژه طراحی و دکوراسیون داخلی را برای شما بصورت رایگان انجام خواهیم داد.
همواره تلاش می کنیم دغدغه پروژه بازسازی و دکوراسیون اداری شما را به حداقل برسانیم بنابراین روی کمک ما حساب کنید.

 

سایت آشینه:AshinehStudio.com  
تلگرام: Ashineh_studio
ایستاگرام:ashineh.studio
آدرس استودیو معماری آشینه:  تهران ، خیابان شهید بهشتی ، خیابان میرزای شیرای ، کوچه عرفان ، پلاک 2 واحد 20
تلفن:86046107-021 ، 86046119-021 ،86046128-021