استودیو معماری آشینه با در اختیار داشتن پرسنل متخصص متعهد و کارشناسان تحصیل کرده مجرب سنگ بنای وجودی خود را بر مبنای ارائه بهترین خدمات در حوزه طراحی داخلی ، معماری و بازسازی بنیان گذاری نموده است ما در اینجا امکان بازدید و مشاوره رایگان از منزل ، مغازه و یا اداره و شرکت شما را فراهم نموده ایم تا دغدغه مشتریان خود را جهت صرف جویی در هزینه ها بازسازی و ارائه بهترین طراحی داخلی کاهش دهیم .
 



طراحی و دکوراسیون اتاق کودک: 8 ایده برتر برای ایجاد بهشت کوچک
ایده‌های اتاق کودک در سال 2022 برای تشکیل اتاق رویاها به شما انگیزه می‌دهد تا افسانه خودتان را بنویسید!
اگر یک بهشت کوچک را در اتاق بچه ها در سال 2022 راه اندازی کنیم چه می شود؟ برای ایجاد یک دکوراسیون عالی در اتاق دخترانه یا اتاق خواب پسرانه، ما نکات مدولار و مبلمان کودک در حال تکامل را انتخاب می کنیم. تخت نوزاد، کمد لباس نوزاد، لوازم جانبی کودک به همان اندازه که شیک هستند، زیبا هستند.

انتخاب تم برای اتاق کودک ​
دکوراسیون اتاق کودک برای والدین آینده یک لحظه لذت بخش است، اما برای برخی نیز عامل استرس است. چگونه تم اتاق خواب را انتخاب کنیم؟ آیا باید از ترندها پیروی کنیم یا بهتر است به خواسته های خود گوش دهیم؟ اگر در حال تجهیز اتاق خواب فرزند اول خود هستید، این مقاله برای شما مناسب است!
تزیین زیبای اتاق کودک 2022 کار آسانی نیست! در بازار دکوراسیون کودکانه هزار چیز که هر کدام زیباتر از دیگری است به شما عرضه می شود و در نهایت کمی سردرگم می شوید.
در اینجا چند نکته و ایده وجود دارد که به شما در انتخاب تم مناسب برای اتاق کودکتان کمک می کند. علاوه بر تاثیر جنسیت کودک شما در انتخاب تم و رنگ های مورد استفاده، می توان به دکوراسیون اتاق او از زوایای مختلفی نگاه کرد این به شما بستگی دارد که بهترین مورد را پیدا کنید.



چهره کلیدی اتاق کودک 
موضوعی را انتخاب کنید که دارای یک یا چند کاراکتر کوچک باشد (شناخته شده یا ناشناس!). حیوانات مطمئناً دوستان کوچولوهای ما هستند: گاو، زرافه، خرس کوچولو، خرگوش، گوسفند، جنگل یا حیوانات مزرعه…
سپس می توانید از این شخصیت کوچک روی سر تخت، موبایل، چراغ ها و برچسب های روی دیوارها استفاده کنید.
بدیهی است که شخصیت‌های جاودانه مانند شخصیت‌های دیزنی وجود دارند - مخصوصاً برای اتاق دختران که همه شاهزاده‌ها را دوست دارند!. همچنین می توانید با الهام گرفتن از انیمیشن ها اتاق کودک خود را در سال 2022 تزئین کنید.
با این حال، اگر این انتخاب را انجام می دهید مراقب باشید: از یک طرف، احتمالاً از این الگوهای بارگذاری شده خسته خواهید شد و از طرف دیگر، نتیجه می تواند بسیار زیبا باشد.

بازی با پترن ها
موضوعی را انتخاب کنید که بیشتر از همه روی پترن ها نقش داشته باشد. به عنوان مثال، پترن های خال خالی یا راه راه های یکپارچه سازی با سیستم عامل دوباره مد شده اند.پترن های مرتبط با طبیعت (گل ها، برگ ها و پروانه ها...) یا با ستاره ها (ستاره ها، ماه، ابرها...) برای ایجاد فضایی ملایم و شاعرانه بسیار محبوب هستند.
این پترن ها بر روی تمام منسوجات ایده‌های اتاق خواب کودک 2022 و همچنین روی دیوارها (پرده، کوسن، سر تخت، گلدسته‌های تزئینی، برچسب‌ها) کاملاً مناسب است
اگر ذهن خلاقی دارید و در نقاشی مهارت دارید، هیچ چیز مانع از ایجاد پترن های روی دیوارها  نمی شود. شما همچنین می توانید مبلمان را پیدا کنید و آن را تغییر دهید تا آن را با این نوع فضا مرتبط کنید.
 


هارمونی رنگ ها برای اتاق بچه های شیک 
برای ایجاد یک طراحی دکوراسیون خاص برای بهترین اتاق کودک 2022، از ترکیب رنگ ها استفاده کنید. فضای فوق العاده سرزنده با تداعی رنگ های بسیار روشن روی دیوارها (به عنوان مثال سبز سیبی، نارنجی پاپ و زرد لیمویی)، فضای کلاسیک با هارمونی از رنگ های پاستلی (بژ یا مایل به قرمز با آبی یا صورتی روشن )
ترکیب سیاه و سفید، که برای مدت طولانی برای اتاق کودک بیش از حد ترند بود، در سال های اخیر مد شده است. این به شما این امکان را می دهد که یک اتاق خواب با طراحی و به دور از کلیشه های اتاق های رنگارنگ کودکان ایجاد کنید.
برای این نوع فضا از دکوراسیون شیک نیویورک یا دکور اسکاندیناویایی الهام بگیرید.
 
 
 

اتاق کودکان اتاق‌های بدون جنسیت
در سال های اخیر از تزئین مهد کودک به شکلی خنثی چه پسر بچه و چه دختر بچه ابایی نداشتیم. ما رنگ‌های صورتی و آبی را فراموش می‌کنیم، رنگ‌هایی که بسیار مملو از رنگ‌های مد روز مانند خاکی، آبی نیمه شب، سایه‌های کرم-بژ، رنگ‌های معدنی و غیره هستند.
همچنین هیچ چیز مانع از شکستن کدها و استفاده از رنگ های جنسیتی نمی شود.
بنابراین چند اکسسوری صورتی در اتاق خواب پسرانه  می تواند خاکی یا چوب را نرم کند. در اتاق دختران کوچک ، آبی می تواند نرمی را به ارمغان بیاورد، درست مانند رنگ های پاستلی مانند صورتی و بنفش.

اکسسوری های مفرح و رنگارنگ اتاق کودک 
تنها کاری که باید انجام دهید این است که چند ماه قبل از آمدن او صبر کنید و سپس به دکوراسیون اتاق نوزاد نگاه کنید. ما لوازم جانبی را برای شما انتخاب کرده ایم تا اولین اتاق خواب خود را به شیوه ای سرگرم کننده تزئین کنید. 
ابتدا باید بدانید که در ماه های اول میدان دید کودک محدود است. او ابتدا با تجسم تضادهای رنگی شروع می کند و مدتی طول می کشد تا به حرکت اجسام علاقه مند شود.
همچنین از تغییر دکوراسیون او برای بیدار شدنش با توجه به سنش شک نکنید.
 
 


دکوراسیونی که سبکی با کیدینگ دارد
خبر خوب برای والدینی که می‌خواهند یک اتاق کودک جدید را برای فرزندشان تجهیز کنند بدون اینکه دست به بازسازی اساسی بزنند بازسازی اتاق خواب کلاسیک بدون تغییر همه چیز کاملاً ممکن است! تنها کاری که باید انجام دهید این است که لوازم جانبی انتخاب شده را پیدا کنید.
برای داشتن یک اتاق خواب مرتب و منظم آنطور که باید باشد، چرا به دنبال قلاب های رنگارنگ کت، یک چراغ طبقه نورانی 'لوله ای' که رنگ و روشنایی آن را می توان متناسب با روحیه شما تنظیم کرد، یا حتی یک قفسه 'اسکیت برد' نباشید؟ یا گلدسته های تزئینی که با حیوانات تزیین شده اند یا حتی توپ های آباژور کاغذی؟
در منحرف کردن اشیاء روزمره به سمت ساخت اشیاء تزئینی یا مبلمان مفید تردید نکنید: اگر آنها به طور هماهنگ با دکوراسیون کودک ترکیب شوند، پس شما قبلاً بر روند طراحی و دکوراسیون اتاق کودک تسلط یافته اید.

یک اتاق کودک با موضوع
بسیاری از مضامین دوران کودکی ترکیبی هستند. فرقی نمی‌کند تم جنگل، یا دریا را انتخاب کنید، برچسب‌ها یا حاشیه‌های دیواری مختلف برای تزئین اتاق فرزندانتان در دسترس هستند.
به همین ترتیب، شما به خوبی می توانید به اتاقی با موضوع یک کتاب کمیک یا یک کارتون برای اتاق خواب پسران علاقه مند شوید.

 

اتاق کودک خنثی
اگر ترجیح می‌دهید از رنگ‌هایی که خیلی تند یا روشن هستند (که ممکن است در بزرگ‌تر شدن کودک باعث نارضایتی او شود) اجتناب کنید، رنگ های خنثی را انتخاب کنید. زرد بسیار روشن، خالص یا مایل به سفید، بژ…
اگر می خواهید به سمت دکوراسیونی با طراحی شیک یا ذن برای فرزندتان حرکت کنید، خنثی و خالی گذاشتن دیوارها ایده ای جسورانه است. علاوه بر این، پس از تولد می توانید قاب عکس یا دکوراسیون مضمون را آویزان کنید.
ملحفه های زیبا برای تخت در حالت شوخی
لطفاً توجه داشته باشید: شوخی فقط به مبلمان و وسایل تزئینی محدود نمی شود، بلکه به مد و حتی زیبایی نیز محدود می شود.
اکنون همه جزئیات مهم است. بنابراین به تخت خواب و ملحفه های خانگی نیز فکر کنید که به اتاق خواب کمک می کند تا آخرین رنگ را به اتاق خواب بدهید، یا به یک فضای داخلی که کمی بیش از حد عاقلانه است توجه کنید!
ستاره ها یا الگوهای خنده دار، به پرده هایی فکر کنید که حس پیله ای به اتاق می دهند. در مورد لحاف، هماهنگ با تم اتاق انتخاب می کنیم: نقوش هندی یا حیوانی، هر سلیقه ای مجاز است!

دکوری دیوار برای اتاق کودک 
اتاق کودک شما پناهگاه اوست و او بدون شک می خواهد آن را مطابق با ترجیحات خود طراحی کند. چرا آن را به عکس های دیواری هدایت نمی کنید؟ استیکرها برای القای شخصیت به ایده‌های دکوراسیون اتاق خواب کودکان شما در سال 2022 ایده‌آل هستند و همچنین استفاده و حذف آن‌ها ساده است.
بله، اما... چرا به جای برچسب های که دزدان دریایی، پری ها، یا شخصیت ادبی مورد علاقه او را در آن لحظه نشان می دهند (که ممکن است تا ۲ ماه دیگر دوستش نداشته باشد)، به سراغ برچسب های دیواری زیبا که ظریف تر اما جذاب هستند، نروید؟
اگر به دنبال برچسب های دیواری زیبا و جاودانه برای اتاق کودک خود هستید، چرا به سراغ برچسب های زیبا، شایان ستایش و اصلی 'ابر' نروید. آنها مطمئناً در اتاق کودک شما می درخشند ... 
اگر بچه ای دارید که طرفدار نجوم است، به جای اینکه سرش را در ابرها بگذارد، او را در ستاره ها بگذارید! در ایده های اتاق خواب کودکان  هر تعداد که می خواهید روی یک (یا چند) دیوار قرار دهید، سر کوچک فرزند شما هر شب احساس می کند که در کهکشان راه شیری دراز کشیده است. خیلی باحاله، اینطور نیست؟
اگر می‌خواهید برچسب‌های دیواری رنگارنگ اما نه چندان پر زرق و برق داشته باشید، به برچسب‌های «قطره‌های باران» اعتماد کنید، آن‌ها را به صورت عمودی روی یک دیوار، درست بالای یک تکه مبلمان بپاشید (اگر مبلمان و دیوار سفید است نیز بهتر).
بنابراین، کودک شما این تصور را خواهد داشت که اتاقش تئاتر یک آب و هوای کوچک است و قطرات آبی کوچک درست روی مبلمان او می بارد!
چه راه بهتری برای تشویق فرزندتان به رفتن به سرزمین رویاها از این که چشمان زیبای بسته را به دیوار اتاقش بچسبانید...؟ برای جلوه ای زیبا و هماهنگی بصری زیبا، رنگ برچسبی را انتخاب کنید که بسیار نزدیک (یا حتی در صورت امکان یکسان) به ملحفه کودکتان باشد.
برای به ارمغان آوردن دکوراسیون اتاق دخترانه ، به برچسب‌های دیواری به شکل دایره‌های کوچک اعتماد کنید! آنها به شما این امکان را می دهند که دیوارها را با نخود فرنگی تزئین کنید، تا یک لمس زنانه محتاطانه و زیبایی شناختی داشته باشید.
 
 

حیوانات برای کودکان، ترندی برای اتاق کودکان 
وقتی حیوانات ظاهری کودکانه دارند، یعنی بی‌آزار، دلسوز و نرم در لمس، فقط می‌توان تکان خورد! بنابراین اگر فرزند شما به حیوانات علاقه مند است، نیازی به تردید نیست. این اکسسوری ها به شما این امکان را می دهند که یک دکور دیواری خارق العاده ایجاد کنید که تداعی کننده علاقه او به طبیعت باشد…
در طراحی و دکوراسیون اتاق کودک ، بیشتر به شکل مخمل خواب دار یافت می شود. مانند سر یک خرس عروسکی بزرگ، آن را به دیوار، بالای تخت یا جای دیگری در اتاق بچه  وصل می کنیم.
آنها از چوب یا پلاستیک تشکیل شده اند، آنها به فرزندان شما اجازه می دهند تا غنائم حیوانی را برای خود جمع کنند، که به سرعت جای خود را در اتاق پیدا می کند. سپس در سر آهو، گرگ یا حتی روباه، حیوانات جنگل در کانون توجه قرار می گیرند.


استودیو معماری آشینه با در اختیار داشتن پرسنل متخصص مجرب و کادر تحصیل کرده خلاق و ایده پرداز همواره تلاش می نماید پروژه طراحی و دکوراسیون داخلی اتاق کودک شما را با بهترین متد و مد روز دنیا طراحی و اجرا نماید.
این نکته را هم در نظر بگیرید که ما بازدید و مشاوره پروژه طراحی و دکوراسیون داخلی را برای شما بصورت رایگان انجام خواهیم داد.
همواره تلاش می کنیم دغدغه پروژه طراحی و دکوراسیون اتاق کودک شما را به حداقل برسانیم بنابراین روی کمک ما حساب کنید.