موارد زیادی در قیمت فیبروز ابرو تاثیر دارد. برند، نوع و کیفیت رنگ های مصرفی در قیمت و هزینه ها تاثیر گذار است.
برندهای معتبر کمی برای رنگ فیبروز ابرو وجود دارد. 

بهترین رنگ های میکروبلیدینگ ابرو


میکروبلیدینگ از جمله خدمات آرایش دائم است و زیر مجموعه هاشور ابرو قرار دارد. این روش برای پر پشت کردن ابروها، قرینه سازی و مرتب کردن ابرو ها به کار می رود. این روش به دلیل سه بعدی بودن روش کشیدن تارهای ابرو باعث می شود، ابرو ها بسیار طبیعی دیده می شود. 
در میکروبلدینک با قلم هایی که سری ان به صورت تیغ و یا سوزن هستند رنگ را به زیر پوست وارد میکنند امااین رنگ در سطح پوست قرار دارد. برای ماندگاری بهتر رنگ ها، معمولا از رنگ های با پایه آب استفاده میکنند که غلظت رنگ بالایی دارند. 
رنگ هایی که در میکرو بلدینگ استفاده می شود از رنگ های طبیعی و یا شیمیایی اتفاده می شود. بههتر است در زمان انتخاب مرکزی که انتخاب میکنمایید نوع رنگ را بپرسید.
رنگ های طبیعی معمولا از رنگ های با پایه گیاهی، حیوانی و رنگ های با پایه مواد معدنی و حلال در آب انتخاب می شود. 
 

ماندگاری میکروبلیدینگ بین 10 ماه تا 1 سال است اما استفاده از برندهای خوب رنگ تاثیر زیادی دارد. قیمت فیبروز ابرو بسته به موادی که استفاده می شود متغیر است در ادامه تعدادی از این برندهای رنگ تاتو را به شما معرفی می کنیم.


برند رنگ کی پی


این برند در بین تاتو آرتیست ها از محبوبیت زیادی برخوردار است زیرا به دلیل غلظت بالایی که دارند بر روز ابرو، چشم و لب ماندگاری بالایی دارند. 
این برند آمریکایی 47 طیف رنگی دارد و به همین دلیل با انتخاب مناسب رنگ، حالت غیر طبیعی بر روی پوست ایجاد نمی کند.

رنگ تاتو پرمابلند


پرمابلند یکی از شرکت های تولید کننده رنگ تاتو در آمریکا می باشد و دارای تاییدیه از سازمان اف دی ای آمریکا می باشد. این رنگ ها با پایه آب و با استفاده از موارد طبیعی و گیاهی درست شده اند و هیچ گونه ضرری برای بدن ندارند.


رنگ پورپیگمنت


همانطور که می دانید رنگ های تاتو هم پایه آب دارند و هم پایه روغن، رنگ های پورپیگمت هر دو حالت را دارد و هم حلال آب دارد و هم روغن.
این رنگ ها با تکنولوژی نانو ساخته شده اند و از موارد کاملا طبیعی و خوراکی هستند. پس از طی مدت ماندگاری رنگ تاتو این مواد جذب پوست و بدن می شوند. این تاتو 25 طیف رنگی دارد که می توانید متناسب با رنگ دلخواه خود برای ابرو، چشم و لب استفاده نمایید. 
رنگ تاتو پورپیگمنت ساخت آلمان است و تاییدیه سازمان بهداشت آلمان و آمریکا را دارد.


رنگ تاتو سوپر فیبروز


این برند از کیفیت و ماندگاری بالایی دارد و بسیار مورد توجه تاتو کاران قرار گرفته است. معمولا اسم و لوگوی این برند را در سالن های زیبایی زیاد دیده اید. سوپر فیبروز به دلیل کیفیت بالا و پخش نشدن رنگ بسیار مورد توجه است و برای میکروبلیدینگ و میکروپیگمنتیشن استفاده می شود. 

این برند آلمانی است و تحت لیسانس برند صربستانی فی می باشد. 

باید توجه داشته باشید علاوه برای قیمت فیبروز ابرو تبحر و تجربه فیبروز و تاتو کار هم بسیار مهم است. ترکیب رنگ و نحوه زدن فیبروز باعث طبیعی تر دیده شدن و ماندگاری بهتر فیبروز می شود.

 


ترکیب رنگ فیبروز


بسته به رنگ پوست و قسمتی که می خواهید تاتو انجام شود مانند فیبروز ابرو، چشم و لب تاتو کار رنگ مورد نظر را انتخاب می نماید.
گاهی اوقات این تاتو ها یا ارایش دائم برای پوشاندن بعضی از آسیب های پوستی استفاده می شود که باید برای این کار تاتو کار حرفه ای تری را انتخاب نمایید تا کار شما طبیعی تر انجام شود. 
برای مثال اگر در طی آسیبی فردی دچار سوختگی شده باشد و مژه و ابروی خود را از دست داده باشد تاتو کار از رنگ های طبیعی تری برای کشیدن ابرو و همچنین بن مژه استفاده می نماید. همچنین با فیبروز لب می توان تا حدودی این آسیب ها را پوشاند.
فیبروز لب برای کسانی که رنگ لب آن ها به طور طبیعی تیره است نیز توصیه می شود و برای پوشاندن این تیرگی ها معمولا از رنگ های با پوشانندگی بیشتر استفاده می شود. 
شما می توانید با مشاهده نمونه کارهای فیبروز در لیست سالن های زیبایی سایت برترین ها بهترین نمونه کار ها را مشاهده کنید و از بین متخصصین انتخاب نمایید.