11سال برای یک سال ، یک سال برای همه ی عمر .
تمامی والدین گرامی بیش از 11سال برای موفقیت و آینده فرزندان خویش سرمایه گذاری میکنند. دقیقا از زمان مهد کودک تا سال یازدهم و یک سال، آن هم سال دوازدهم ، برای یک زندگی.
اما سوال، سال دوازدهم چه اهمیتی در کنکور سراسری دارد؟ و چگونه می توان این سال را هدفمند و حرفه ای گذراند،طوری که در رده ی رتبه های برتر کنکور قرار بگیریم؟
بهتر است تجربه مجتمع آموزشی هدی را به اشتراک بگذاریم.
هدی مدرسه ای برای توانستن، این همان شعاریست که دانش آموز فهیمه عابدی نژاد ، رتبه یک زیر گروه یک رشته انسانی در کنکور سراسری 1400،آن را عملی کرد. سال دوازدهم در کرونا و کلاسهای آنلاین در سال 1400 طوری برگزار شد که کتابها همگی تا شب عید در هر سه رشته ریاضی،تجربی و انسانی به پایان رسید. دورانی که از تیر ماه تا اسفند ماه به دوران یادگیری از آن یاد میکنیم . یک دانش آموز کنکوری می بایست تا شب عید تمامی کتابهای دهم،یازدهم و دوازدهم را به همراه استاد یکبار مطالعه کند و تا قبل از اردوی عید به تکرار و تمرین و تست زنی بپردازد.


و اما اردوی طلایی، اردوی طلایی کلید واژه موفقیت رتبه های برتر است . اردویی از جنس مطالعه برای تک رقمی شدن ، اردویی برای دستیابی به رتبه های دو رقمی و سه رقمی. اردویی که در کنار امتحانات نهایی ، قله های رتبه های کنکور را نشانه گرفته است.
اردویی که پایه های دهم،یازدهم و دوازدهم در آن حداقل یکبار و به طور مجزا جمع بندی میشوند.
لازم است یادی کنیم از اردوهای برنزی و نقره ای که زیربنای اردوی 120روزه طلایی هستند.
تک رقمی شدن، دورقمی شدن و قبولی در دانشگاه های سراسری با انگیزه،حال خوب و استمرار از پروردگار  متعال در سایه برنامه ریزی درست اتفاق میفتد،اتفاقی که شانس نیست.