اگر میخواهید مبلمان خود را عوض کنید ولی بودجه کافی ندارید پیشنهاد ما به شما رویه کوبی است. در این روش مبلمان شکسته، پاره شده، و از مد افتاده خود را میتوانید نو و سالم کنید. در فرآیند رویی کوبی مبل می توان اسفنج مبل را عوض کرد، روکش
مبل را نو کرد، فنر ها را تعویض یا تعمیر کرد و در کل تمامی شکستگی و ایرادات مبلمان را برطرف کرد.
زمانی که قصد بازسازی خانه خود را دارید مطمئنا یکی از اقداماتی که مایل به انجام آن هستید تغییر دکوراسیون مخصوصا مبلمان است. حتی اگر بخواهید مدل مبلمان خود را تغییر دهید با رویه کوبی این امر کاملا امکان پذیر است.
در ادامه به معرفی بهترین رویه کوبی مبل در تهران می پردازیم پس با ما همراه باشید.

 

عوامل موثر بر قیمت رویه کوبی

هزینه رویه کوبی مبلمان شما به عوامل مختلفی بستگی دارد که در زیر به چند نمونه اشاره خواهیم کرد.


پارچه مبل

نوع و کیفیت پارچه انتخابی برای مبلمان مهمترین عامل تعیین کننده هزینه رویه کوبی مبلمان شما است زیرا قسمت وسیعی از مبل را باید پوشش دهد. 


رنگ کاری

این بخش مرتبط به رویه کوبی نیست اما با توجه به رنگ دلخواه شما و قیمت رنگ مصرفی و دستمزد هزینه آن محاسبه می گردد.


مواد اولیه به کار رفته

این موارد شاید توسط مشتری قابل مشاهده نباشد اما تاثیر بسزایی بر روی دوام و مقاومت مبل دارد. هزینه فوم و بقیه مواد برای زیرسازی جزو این دسته هستند.

دستمزد رویه کوبی

اگر شما به بهترین رویه کوبی مبل در تهران مراجعه کنید ممکن است بسته به نوع خدمت و موادی که استفاده میشود قیمت بالاتری داشته باشد. هیچ گرانی بی دلیل نیست، مراجعه به مراکز ارزان قیمت باعث می شود علاوه بر اینکه مبلمانتان مشابه طرح دلخواهتان نشود زیرسازی درستی هم انجام نپذیرد و همین امر موجب خراب شدن آن در زمانی کوتاه می شود.


بهترین مراکز رویه کوبی مبل در تهران

در ادامه میخواهیم چند مرکز خوب برای رویه کوبی مبلمان به شما پیشنهاد دهیم تا ازین پس بدون استرس از نتیجه کار مبلمان خود را نو و زیبا کنید.

تعمیرات مبل کوثر

این شرکت 19 سال سابقه فعالیت مستمر در زمینه تعمیرات مبلمان را دارد و متشکل از افراد متخصص برای تعویض روکش مبلمان، تعمیر مبلمان استیل و راحتی است.

تعمیرات مبل استاده

این شرکت علاوه بر رویه کوبی تخصصی مبلمان ویژگی هایی دارد که آن را به یکی از بهترین رویه کوبی مبل در تهران مبدل کرده. حمل و نقل رایگان، پرداخت مبلغ بعد از تحویل به مشتری و رضایت، کمترین زمان تحویل، سه سال ضمانت ترک و پوسته پوسته شدن چرم مبلمان از جمله خدمات این شرکت هستند.

تیم مبل تاپ

این تیم بیش از دو دهه سابقه فعالیت چند منظوره دارد زیرا علاوه بر تولید مبلمان، تعمیر و رویه کوبی به طور تخصصی نیز انجام میدهد. این تیم می تواند مبلمان قدیمی شما را همچون روز اول نو و زیبا کند.

خانه شیک

اگر به دنبال تغییرات خاص و جذاب در مبلمان خود هستید خانه شیک به خوبی این کار را برای شما انجام میدهد. تمام سعی این شرکت جلب رضایت مشتریان هست و تمامی تلاش خود را برای تحقق این هدف به کار میگیرد.

تولید و تعمیرات مبل شانا

در این مرکز تعمیرات مبل توسط افراد متخصص که مبلمان تولید میکنند انجام میپذیرد. مبل قدیمی شما می تواند کارایی بهتری داشته باشد در صورتی که طرح و پارچه آن به انتخاب خودتان انتخاب شود. این مجموعه در تلاش است تا رضایت مشتری ها را به بهترین شکل جلب کند و کیفیت خدمات خود را ارتقاء بخشد.

 

 

سخن پایانی

اگر مبلمانتان قدیمی و شکسته شده یا اگر مایلید مدل مبلمان خود را تغییر دهید و نمیخواهید هزینه زیادی برای خرید مجدد مبلمان بکنید بهترین روش رویه کوبی مبلمان است. از این طریق میتوانید علاوه بر نو کردن و تعمیر مبلمان خود پارچه آن را عوض کرده و ظاهری نو به آن هدیه دهید. توجه کنید که تنها مراجعه به یک مرکز حرفه ای میتواند شما را در رسیدن به مبل دلخواهتان یاری کند. زیرا مرکز غیر حرفه ای علاوه بر تعمیر نادرست مبلمان شما نمیتواند انتظارات شما را نیز برآورده کند. در این مطلب به معرفی بهترین رویه کوبی مبل در تهران پرداختیم. امیدواریم این مطلب مورد استفاده شما قرار گیرد.