فوتبال ورزشی است که اکثر پسران و حتی امروزه تعداد زیادی از دختران به آن علاقه مند شده اند و به باشگاه‌های فوتبال می‌روند. اما برای این که افراد به صورت حرفه ای به فوتبال بپردازند نیاز به آموزش از سنین کودکی است.  به همین دلیل مدرسه های فوتبال تاسیس شدند ولی بهترین مدرسه فوتبال تهران کدام است؟

  این مدرسه‌ها از سن خیلی کم شروع به آموزش و تمرین کودکان می‌کنند تا هم به علایق آن ها پرداخته شود و هم اگر کودکی علاقه به فوتبال حرفه ای دارد والدین بتوانند استعداد فرزند خود را از کودکی پرورش دهند. مدرسه فوتبال بهترین گزینه برای افرادی است که می خواهند فوتبال را به عنوان شغل انتخاب نمایند. با ما در برترین ها همراه باشید.

مدرسه فوتبال

 

ویژگی بهترین مدرسه فوتبال در تهران

از آنجایی که ورزش فوتبال محبوب‌ترین ورزش گروهی و تیمی به حساب می‌آید مدارس زیادی برای آموزش این ورزش تاسیس شده‌اند. اما تمام این مدارس را نمی‌توان بهترین مدرسه فوتبال تهران نامید. تنها مدارسی خوب هستند که ویژگی‌های لازم برای آموزش فوتبال را دارا باشند.

اولین نکته در انتخاب یک مدرسه فوتبال خوب، امکانات و تجهیزات آن به علاوه مربیان باپشتکار و مجرب آن خواهد بود. حتی به هنگام بررسی ویژگی‌های یک مدرسه فوتبال خوب به چمن‌های مصنوعی یا طبیعی آن نیز باید توجه کنید زیرا نوع چمن در کاهش دادن یا افزایش درصد گل زدن تاثیرگذار است.

به طور کلی برای شناسایی و تشخیص یک مدرسه فوتبال خوب از یک مدرسه فوتبال معمولی باید ویژگی‌های ضروری این مدارس را بررسی کنید. در ادامه 5 مورد از اصلی‌ترین ویژگی‌های یک مدرسه فوتبال برتر را به طور مفصل توضیح می‌دهیم.


بیشتر بخوانید: انواع روش های ورزش ایروبیک


استفاده از مربی های با تجربه و با سواد

باید در نظر بگیرید که فوتبال یک علم است و مربی دلسوز باید با توجه به علم و تجربه خود به شاگردان آموزش دهد تا استعداد آن ها را شکوفا نماید. همچنین در رفتار با کودکان به طوری باشد که آن ها را دچار سرخوردگی نکند.

بسیار با اهمیت است که مدرسه فوتبالی را انتخاب نمایید که مربیان آن ورزش و فوتبال را جدی بگیرند و فقط به آن در جهت تفریح و گذراندن وقت نگاه نکنند. بهترین مدرسه فوتبال کودکان در تهران دارای مجرب‌ترین مربیان هستند که بهترین کلاس‌های فوتبال را برای کودکان برنامه‌ریزی می‌کنند.

آموزش علمی

فوتبال ورزشی است که باید به صورت علمی و با آموزش عملی و تاکتیک همراه باشد. همچنین اعتبار مدرسه فوتبال و مربیان آن بسیار مهم است. سعی کنید مدرسه فوتبالی را انتخاب نمایید که علاوه بر محیط خوب و داشتن زمین فوتبال استاندارد از مربیان با سواد و با تجربه استفاده نماید.

همه این عوامل به آموزش شما اعتبار می بخشد و در آینده می تواند راه گشای شما برای ورود به تیم های فوتبال باشد. بهترین مدرسه فوتبال ایران کامل‌ترین آموزش‌های علمی را در اختیار شاگردان خود قرار می‌دهد و از یاددادن و آموزش هیچ دانش و مهارتی به آنها دریغ نمی‌کند.

 

مدرسه فوتبال نوجوانان در تهران
 

ایجاد انگیزه و مهارت برای ارتقا بیشتر

والدین با انگیزه‌های زیادی مراحل ثبت نام فوتبال در تهران برای فرزندان خود را پشت سر می‌گذارند. به طور معمول افراد به دنبال پیشرفت و ترقی هستند بدین‌ترتیب انتظار می‌رود بهترین مدرسه فوتبال تهران شرایطی خاص برای شاگردان خود ایجاد کند تا آنها بتوانند به مراحل بالاتری دست یابند.

در ابتدای مراحل ثبت‌نام اگر مدرسه فوتبال منتخب جای معتبری باشد، از همان ابتدا پیشرفت و استعدادیابی افراد را تضمین می‌کند. بنابراین والدین با این نگرش فرزند خود را در مدرسه فوتبال ثبت‌نام می‌کنند که بعد از چند سال فرزند دلبند آنها به بالاترین سطوح ورزشی دست یابد.

اهمیت دادن به سلامت بازیکنان و شاگردان

 یکی دیگر از ویژگی‌های کاربردی بهترین مدرسه فوتبال تهران تضمین سلامت بازیکنان و شاگردان خواهد بود. برای مثال اگر طی یک مسابقه ورزشی و تیمی بازیکنان دچار مشکل شوند و دست یا حتی سر آنها بشکند، مدرسه فوتبال باید خیلی سریع به شرایط رسیدگی کند.

به عبارت دیگر همیشه باید پزشکی ماهر در این مدرسه فوتبال حاضر و آماده باشد تا در صورت بروز هر گونه مشکل فیزیکی بتواند به بازیکنان کمک کنید. بدون‌شک می‌دانید که والدین همیشه نگران فرزندان خود هستند، از این رو تضمین سلامت شاگردان یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های مدارس فوتبال است.

توانایی برقراری ارتباط با والدین

برگزاری جلسه مشاوره و صحبت با والدین بازیکنان و شاگردان را می‌توان از خوبی‌های یک مدرسه فوتبال به حساب آورد. در واقع اگر یک مدرسه فوتبال بتواند به صورت منظم با والدین جلسه بگذارد، بدون‌شک شاگردان و بازیکنان آن خیلی سریع به موفقیت دست می‌یابند.

برگزاری جلسات متعدد با والدین به توسعه علم هر 2 طرف کمک می‌کند. در ضمن با این کار والدین از پیشرفت یا روند نزولی فرزند خود آگاه می‌شوند و در صدد تشویق یا حل مشکل او اقدامی انجام می‌دهند.

فواید فوتبال کودکان در بهترین مدرسه فوتبال تهران

فوتبال برای کاهش اضطراب کودکان و تخلیه انرژی آنها بسیار مفید است. همچنین میزان عضلات و سوخت و ساز را در بدن کودکان افزایش می دهد و باعث افزایش قدرت و انرژی در کودکان می شود. فوتبال باعث بهبود عملکرد ضربان قلب می شود و تنفس کودکان را بهبود می بخشد.


بیشتر بخوانید: 7 نکته برای ورزشکاران صبحگاهی


در مدرسه فوتبال چه نکاتی آموزش داده می‌شود؟

معمولا در مدرسه فوتبال به کودکان ورزش هایی نظیر حرکات کششی، ورزش های تنفسی و هوازی، ورزش های استقامتی و سرعتی تدریس داده می شود تا انعطاف پذیری، قدرت و سرعت آنها افزایش یابد. در ادامه تعدادی از بهترین مدرسه های تهران را به شما معرفی می کنیم.

 

مدرسه فوتبال تهران

معرفی بهترین مدرسه فوتبال تهران

فوتبال تنها به معنای بازی کردن در کوچه و خیابان نیست، بلکه افرادی که فکر ادامه این رشته ورزشی هستند باید در یکی از بهترین مدارس فوتبال شروع به یادگیری کنند. در این مدارس موضوعات و مهارت‌های مختلفی به شاگردان آموزش داده می‌شود که با فوتبال‌های تفریحی بسیار متفاوت خواهند بود.

باشگاه فوتبال ایرانیان (طلوع ایرانیان کاووس)

با دو شعبه در تهران:

شعبه ۱: حکیمیه، بلوار بهار، خیابان شکوفه شمالی، خیابان دانش

شعبه ۲:شمیران،بزرگراه ارتش، ابتدای بلوار اوشان
پذیرش همه گروه های سنی: نوباوگان، نونهالان، نوجوانان، جوانان

مشاوره های تخصصی

استفاده از مربیان مجرب AFC
 تست رایگان و گزینش بازیکنان نونهالان و نوجوانان جهت شرکت در مسابقات باشگاه های تهران

حرکات اصلاحی و درمان آسیب های بدنی تمرینات بازتوانی و تقویتی

اصلاح تکنیک و بالابردن سطح توان بازیکنان

با مجوز رسمی درجه یک از هیئت فوتبال تهران
برای ارتباط با این باشگاه فوتبال اینجا را کلیک کنید.

آکادمی فوتبال کتاب

همه روزه حتی ایام تعطیل رسمی به غیر از روزهای جمعه فعال بوده و آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشد.

تهران، محدوده شیان، میدان شهید طجرلو

مدرسه فوتبال بهزاد غلام پور

مدرسه فوتبال حرفه ای با حضور مربيان دارای مدرک از كنفدراسيون آسيا

معرفی استعداد های برتر به تيم های پايه لیگ برتر

حضور بازيكنان ليگ برتر و تيم ملی در آكادمی

محدوده شمال تهران، قیطریه

کلاس فوتبال داخل سالن بتیس

کلاس تابستانی ورزشی بتیس با بهترین مربی ها و کیفیت عالی در دانشگاه شهید بهشتی

محدوده شمال تهران

مدرسه فوتبال حرفه ایی توپان

مربی: هادی زمانی

آموزش فوتبال از مبتدی تا پیشرفته در همه رده های سنی

شرکت در مسابقات و فستیبال معتبر استانی

اصلاح تکنیک و بالابردن سطح توان بازیکنان

اجرای تمرینات بدنسازی ویژه و تخصصی فوتبال و رشته های توپی(بدنسازی در فوتبال)

برگزاری بازیهای تدارکاتی و تقویت نقاط ضعف بازیکنان

بالابردن اعتماد به نفس بازیکنان در تمرینات تاکتیکی

بهترین مدرسه فوتبال ایران واقع در شرق تهران

اگر به دنبال کلاس فوتبال در تهران به خصوص بخش شرقی آن هستید، توصیه می‌کنیم نگاهی به جدول زیر بیندازید. این مدارس فوتبال از برجسته‌ترین مدارس در بخش شرقی استان تهران هستند که بهترین آموزش‌ها را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. ناگفته نماند قیمت ثبت نام مدرسه فوتبال در تهران بخش شرقی از سایر بخش‌های شهر بزرگ تهران مناسب‌تر است.

نام مدرسه فوتبال

آدرس

شماره تماس

اطلاعات کامل

باشگاه فوتبال سمند پارس ایرانیان

حکیمیه، کوی دانشگاه، فاز 1، بلوار دانش، روبه‌روی مجتمع تجاری نور،زمین چمن

09302424314

دارای کلاس‌های آموزشی برای نونهالان، نوجوانان، دارای چندین شعبه، آموزش حرفه‌ای، انتخاب بازیکن برای مسابقات باشگاهی استان تهران، آموزش فردی و گروهی،

مدرسه فوتبال سرخ جامگان

میدان هروی، بلوار گلزار، خیابان زندی، خیابان قادری، زمین مبارک آبادی

09126463530

آغاز فعالیت روزانه از ساعت 10صبح، امکان ثبت‌نام برای ترم تابستان، دارای 2 سانس تمرین، دارای کمترین شهریه در محدوده شرق تهران، بیمه ورزشی یک ساله، دارای پکیج کامل، آموزش اصولی و آکادمیکی

مدرسه فوتبال آرا باکس

خیابا شریعتی، خیابان معلم، دانشکاده شهدای مکه

09122157285

فعالیت در روزهای فرد هفته، آغاز فعالیت روزانه از ساعت 15، دارای مربیانی با مدارک معتبر بین‌المللی، آموزش فوتبال، اصلاح حرکتی، روانشناسی ورزشی، مجرب و با سابقه، ارائه گواهی پایان دوره،

باشگاه فوتبال سرخ ایران

محله کوهسار، استخر، فلکه چهارم وفادار شرقی، بلوار دانشگاه هوا فضا

09126126595

ساعت آغاز فعالیت روزانه 8 صبح، بهترین مربیان دارای مدارک تربیت بدنی، دارای ترم تابستانی، بهار، پاییز و زمستان

مدرسه فوتبال آربی

محله نیاوران، خیابان دکتر باهنر، میدان نیاوران، خیابان منظریه، روبه‌روی کوچه قنات، ورزشگاه شهدای نیاوران

09331010044

ساعت آغاز فعالیت روزانه 19:30، زمان پایان فعالیت روزانه 21، آموزش حرفه‌ای فوتبال، دارای بهترین مربیان، محیط آرام، دارای کافی شاپ، تفکیک سنی متقاضیان

 

بهترین مدرسه فوتبال تهران


بیشتر بخوانید: ۱۳ دقیقه تمرین ورزشی بدون نیاز به هیچ گونه دستگاهی


بهترین مدرسه فوتبال تهران واقع در غرب این شهر

کلاس فوتبال کودکان در تهران در غرب این شهر مستقر است که البته می‌توان به 4 مورد از این باشگاه‌های برتر تهران اشاره کرد ولی به طور کلی باشگاه‌های غرب بهترین امکانات و تجهیزات  بیشتری برای مبتدیان و کودکان فراهم می‌کنند. در ادامه این 4 باشگاه را به طور خلاصه به شما معرفی می‌کنیم.

آکادمی و مدرسه فوتبال پیشگامان کاوه

این باشگاه فرهنگی ورزشی بهترین آموزش‌های لازم برای فوتبال در اختیار شاگردان خود قرار می‌دهد.  در ضمن بهترین آموزش‌های علمی و تخصص فوتبال را از سطح مبتدی تا حرفه‌ای در اختیار متقاضیان می‌گذارد.

  • دارای مربیان مجرب
  • دارای مدارک مربیگری از کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • توانایی شرکت در مسابقات و فستیوال‌های استان تهران
  • برگزاری کلاس‌های تئوری
  • برگزاری کارگاه‌های ورزشی و تغذیه ورزشی
  • توانایی کشف استعدادهای برتر فوتبالی
  • امکان معرفی بازیکنان به تیم‌های باشگاهی استان تهران

آدرس: محله سرو آزاد، خیابان احمد پارسا، داخل پارک سرو آزاد، زمین چمن مصنوعی کاوه

شماره تماس: 09378180280

مدیریت: امیر حسین باقری و میلاد گل احمدی

مدرسه فوتبال پاس المپیک

این مدرسه فوتبال بهترین مدرسه فوتبال تهران است که برای استعدادیابی گزینه خوبی محسوب می‌شود. باشگاه فرهنگی ورزشی پاس را دست کم نگیرید. این باشگاه در رده‌های سنی مختلف از 6 سال گرفته تا جوانان آماده خدمت‌رسانی است. در ضمن امکانات این باشگاه مثال زدنی خواهند بود.

  • دارای مجوز درجه یک از سوی هیئت فوتبال استان تهران
  • استفاده از به‌روزترین تکنیک‌های فوتبال
  • دارای کادری مجرب
  • توانایی شرکت در مسابقات تهران
  • توانایی شرکت در فستیوال مدارس فوتبال
  • دارای باشگاه بدنسازی اختصاصی فوتبال
  • آموزش خصوصی فوتبال
  • آموزش خصوصی دروازه‌بانی

آدرس: میدان المپیک، شهرک گلستان، خیابان امیر کبیر، زمین چمن سلامت

شماره تماس: 09124236010

ساعت کاری: از 14

مدیر: عباس پژاند

باشگاه و مدرسه فوتبال افق پایتخت

این باشگاه بهترین آموزش‌های آکادمیکی و تخصصی فوتبال را برای افراد 6 الی 12 ساله مهیا می‌کند. در ضمن با به‌روزترین تکنیک‌های فوتبال آشنا است. همچنین بازیکنان را به مدل زندگی ورزشی تشویق می‌کند.

  • توانایی معرفی بازیکنان برتر به تیم باشگاه
  • توانایی شرکت در مسابقات
  • توانایی شرکت در تورنومنت‌های رسمی
  • امکان ارائه کارنامه فنی
  • دارای کادر معتبر و حرفه‌ای

آدرس: فلکه اول صادقیه، بلوار سعید گلاب

شماره تماس: 09307242235

ساعت کاری: از 16 الی 20:30

مدرسه فوتبال فولاد کاوه

این مدرسه بهترین مدرسه فوتبال تهران است که در فصل زمستان بازیکنان می‌توانند در سالن سرپوشیده تمرین کنند.

آدرس: میدان دریاچه، خیابان جوزانی غرب، بلوار میعاد، خیابان میرکمالی، زمین فوتبال فولاد

شماره تماس: 09122396569

ساعت کاری: از 15

مدیر: سید یوسف حسینی بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان

جمع بندی

اگر قصد دارید خودتان یا فرزندتان به صورت حرفه‌ای وارد عرصه فوتبال شوید بنابراین با بررسی ویژگی‌های بهترین مدرسه فوتبال ایران و البته بهترین مدرسه فوتبال تهران می‌توانید یکی از مناسب‌ترین مدارس را در نزدیکی محل زندگی خود انتخاب کنید.

بعد از انتخاب و ثبت‌نام در یکی از این مدارس برتر فوتبال شما نیز می‌توانید به استعدادهای خود در این زمینه پی ببرید و در کنار لذت و سرگرمی، مهارت‌ها و توانایی‌های خوبی به دست آورید.

 

 

بهترین مدرسه فوتبال تهران واقع در غرب این شهر

کلاس فوتبال کودکان در تهران در غرب این شهر مستقر است که البته می‌توان به 4 مورد از این باشگاه‌های برتر تهران اشاره کرد ولی به طور کلی باشگاه‌های غرب بهترین امکانات و تجهیزات  بیشتری برای مبتدیان و کودکان فراهم می‌کنند. در ادامه این 4 باشگاه را به طور خلاصه به شما معرفی می‌کنیم.

آکادمی و مدرسه فوتبال پیشگامان کاوه

این باشگاه فرهنگی ورزشی بهترین آموزش‌های لازم برای فوتبال در اختیار شاگردان خود قرار می‌دهد.  در ضمن بهترین آموزش‌های علمی و تخصص فوتبال را از سطح مبتدی تا حرفه‌ای در اختیار متقاضیان می‌گذارد.

  • دارای مربیان مجرب
  • دارای مدارک مربیگری از کنفدراسیون فوتبال آسیا
  • توانایی شرکت در مسابقات و فستیوال‌های استان تهران
  • برگزاری کلاس‌های تئوری
  • برگزاری کارگاه‌های ورزشی و تغذیه ورزشی
  • توانایی کشف استعدادهای برتر فوتبالی
  • امکان معرفی بازیکنان به تیم‌های باشگاهی استان تهران

آدرس: محله سرو آزاد، خیابان احمد پارسا، داخل پارک سرو آزاد، زمین چمن مصنوعی کاوه

شماره تماس: 09378180280

مدیریت: امیر حسین باقری و میلاد گل احمدی

مدرسه فوتبال پاس المپیک

این مدرسه فوتبال بهترین مدرسه فوتبال تهران است که برای استعدادیابی گزینه خوبی محسوب می‌شود. باشگاه فرهنگی ورزشی پاس را دست کم نگیرید. این باشگاه در رده‌های سنی مختلف از 6 سال گرفته تا جوانان آماده خدمت‌رسانی است. در ضمن امکانات این باشگاه مثال زدنی خواهند بود.

  • دارای مجوز درجه یک از سوی هیئت فوتبال استان تهران
  • استفاده از به‌روزترین تکنیک‌های فوتبال
  • دارای کادری مجرب
  • توانایی شرکت در مسابقات تهران
  • توانایی شرکت در فستیوال مدارس فوتبال
  • دارای باشگاه بدنسازی اختصاصی فوتبال
  • آموزش خصوصی فوتبال
  • آموزش خصوصی دروازه‌بانی

آدرس: میدان المپیک، شهرک گلستان، خیابان امیر کبیر، زمین چمن سلامت

شماره تماس: 09124236010

ساعت کاری: از 14

مدیر: عباس پژاند

باشگاه و مدرسه فوتبال افق پایتخت

این باشگاه بهترین آموزش‌های آکادمیکی و تخصصی فوتبال را برای افراد 6 الی 12 ساله مهیا می‌کند. در ضمن با به‌روزترین تکنیک‌های فوتبال آشنا است. همچنین بازیکنان را به مدل زندگی ورزشی تشویق می‌کند.

  • توانایی معرفی بازیکنان برتر به تیم باشگاه
  • توانایی شرکت در مسابقات
  • توانایی شرکت در تورنومنت‌های رسمی
  • امکان ارائه کارنامه فنی
  • دارای کادر معتبر و حرفه‌ای

آدرس: فلکه اول صادقیه، بلوار سعید گلاب

شماره تماس: 09307242235

ساعت کاری: از 16 الی 20:30

مدرسه فوتبال فولاد کاوه

این مدرسه بهترین مدرسه فوتبال تهران است که در فصل زمستان بازیکنان می‌توانند در سالن سرپوشیده تمرین کنند.

آدرس: میدان دریاچه، خیابان جوزانی غرب، بلوار میعاد، خیابان میرکمالی، زمین فوتبال فولاد

شماره تماس: 09122396569

ساعت کاری: از 15

مدیر: سید یوسف حسینی بازیکن سابق تیم فولاد خوزستان

جمع بندی

اگر قصد دارید خودتان یا فرزندتان به صورت حرفه‌ای وارد عرصه فوتبال شوید بنابراین با بررسی ویژگی‌های بهترین مدرسه فوتبال ایران و البته بهترین مدرسه فوتبال تهران می‌توانید یکی از مناسب‌ترین مدارس را در نزدیکی محل زندگی خود انتخاب کنید.

بعد از انتخاب و ثبت‌نام در یکی از این مدارس برتر فوتبال شما نیز می‌توانید به استعدادهای خود در این زمینه پی ببرید و در کنار لذت و سرگرمی، مهارت‌ها و توانایی‌های خوبی به دست آورید.