زیبایی دست ها برای هر خانمی بسیار مهم است، مهمترین عامل زیبایی دست آراستگی ناخن است. امروزه روش های مختلفی برای زیبا سازی ناخن به وجود آمده. از جمله این روش ها کاشت ناخن، ژلیش، لمینت، مانیکور و .... است. هر چند بسیاری از خانم ها به کاشت ناخن پا نیز علاقه دارند.
افرادی که کاشت ناخن را  انتخاب میکنند معمولا به دنبال اصلاح فرم و زیبایی ظاهر ناخن هایشان هستند. و معمولا هر 30 روز یکبار برای ترمیم به ناخن کار خود مراجعه میکنند. استحکام ناخن و هوا نگرفتن آن علاوه بر مراقبت های مشتری به مهارت و تبحر ناخن کار مرتبط است.
هر چقدر ناخن کار تخصص بیشتری در خدمات داشته باشد و از مواد با کیفیت تری استفاده کند هزینه خدمات آن نیز افزایش می یابد. 
در این مقاله میخواهیم قیمت کاشت ناخن در سال 1401 را با هم بررسی کنیم.

 

 

عوامل موثر در قیمت کاشت ناخن

عوامل مختلفی بر روی قیمت کاشت ناخن موثر است که در زیر به چند مورد اشاره خواهیم کرد:

1. مهارت ناخن کار

یکی از مهمترین عوامل که می تواند روی قیمت خدمات ناخن تاثیر گذار باشد مهارت و تجربه ناخن کار است. زیرا هر اندازه که ناخن کار تبحر بیشتری داشته باشد به همان اندازه کیفیت کار او نیز افزایش خواهد یافت. و همین امر موجب رضایت مشتریان خواهد شد. البته گران بودن خدمات یک سالن به معنی حرفه ای بودن خدمات آن ها نیست ولی ارزان بودن، به احتمال زیاد به دلیل کم تجربه بودن و اعتبار نداشتن است پس حتما به این نکته دقت کنید.

2.مکان سالن

موقعیت مکانی سالن در منطقه های مختلف می تواند تاثیر زیادی بر روی قیمت خدمات داشته باشد. به عنوان مثال قیمت خدمات در یک سالن لوکس در منطقه شمال تهران بسیار بالاتر از سالنی در جنوب تهران است. البته اشخاصی که به سالن های لوکس مراجعه می کنند حاضرند هزینه های گزاف برای استفاده از برند وامکانات آن سالن بدهند.

3.مواد مصرفی

استفاده از مواد اولیه با کیفیت در کاشت ناخن از مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت کاشت ناخن در سال 1401 است زیرا با توجه به افزایش قیمت ها برخی از ناخنکاران برای رقابت و کاهش هزینه ها از مواد مصرفی ارزان  استفاده میکنندکه این امر موجب کاهش کیفیت کار می شود هم چنین استفاده از لیکویید های دندانپزشکی برای کاهش هزینه خدمات می تواند خسارات جبران ناپذیری به ریه وارد کند.
 

 

تورم و گرانی نیز باعث تغییرات زیادی بر روی قیمت کاشت ناخن در سال 1401 شده است. همچنین عواملی دیگری نیز می تواند بر روی قیمت کاشت ناخن موثر باشد:

قد ناخن: یکی از عوامل  تاثیر گذار بر روی قیمت کاشت ناخن قد آن است. زیرا به هر اندازه ناخن بلندتر باشد مواد و زمان بیشتری برای کاشت آن نیاز است.

فرم ناخن: فرم دهی ناخن می تواند زمان زیادی از ناخن کار بگیرد. برای مثال فرم دهی ناخن به شکل تیز از شکل مربعی آن سخت تر و زمان گیر تر است و ناخن کار باید تایم زیادی برای هم شکل و هم اندازه کردن ناخن ها صرف کند.

ناخن دفرمه:کاشت ناخن دفرمه به زمان و تخصص بیشتری نیاز دارد از همین رو قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

نوع کاشت انتخابی: برای مثال کاشت قالبی به زمان کمتری نسبت به کاشت پودری نیاز دارد از همین رو قیمت آن کمتر خواهد بود. و همین طور مواد مصرفی در کاشت ناخن با پلی ژل گران تر از کاشت ناخن با پودر است به همین دلیل هزینه این نوع کاشت گران تر است.

 

 

قیمت کاشت ناخن چقدر است؟

با توجه به افزایش قیمت ها قیمت کاشت ناخن در سال 1401 نیز دست خوش تغییرانی شده است. با توجه به مرکزی که به آن مراجعه میکنیم و تخصص ناخنکار این هزینه کم یا زیاد خواهد شد.
 کاشت ناخن با پودر شروع قیمت از 180 هزار تومان و ترمیم ناخن با پودر از 80 هزار تومان
کاشت ناخن با ژل شروع قیمت از 250 هزار تومان و ترمیم ناخن با ژل از 100 هزار تومان
کاشت ناخن با فیبر شروع قیمت از 300 هزار تومان و ترمیم ناخن با فیبر از 100 هزار تومان
لمینت ناخن شروع قیمت از 140 هزار تومان و ترمیم لمینت ناخن از 80 هزار تومان
مانیکور وی آی پی شروع قیمت از 100 هزار تومان و پدیکور وی آی پی شروع قیمت از 150 هزار تومان
 

 

سخن پایانی

دقت داشته باشید برای اینکه به ناخن های خودتان آسیبی وارد نشود و دچار شکستگی و هواگرفتگی پس از کاشت نشوید حتما به یک ناخن کار ماهر مراجعه کنید زیرا کاشت غیر اصولی علاوه بر تمامی این موارد می تواند باعث ایجاد قارچ بر روی سطح ناخن شما نیز بشود. در این مقاله به توضیح قیمت کاشت ناخن در سال 1401 و عوامل موثر بر آن پرداخته شد و امیدواریم مورد استفاده شما قرار گرفته باشد.