سالن زیبایی مکانی هست که بسیاری از خانم ها به طور ماهانه برای ترمیم و کاشت ناخن و یا لیفت و اکستنشن مژه زمان خود را در آن می گذرانند و یا برای سایرکارهای زیبایی مثل هایلایت و کراتین پس از یک دوره چند ماهه یا یکساله به آن مراجعه می کنند.
هزینه ای که در سالن های زیبایی انجام میشه و مبلغی که خانم ها بابت خدمات پرداخت می کنند معمولا بالا هست.
در این مقاله می خواهیم به شما بگوییم به عنوان یک کسب و کار و دارنده سالن زیبایی زنانه چگونه سهم بیشتری را از این بازار نصیب خود نمایید.
یکی از تبلیغاتی که می توانید انجام دهید، تبیلغات به صورت لوکیشنی و منطقه ای است. به دلیل وجود ترافیک بالا و نیاز به ترمیم  برخی از خدمات به صورت ماهانه، خانم ها به دنبال خدمات با کیفیت و نزدیک به محل زندگی خود می گردند به همین دلیل تبلیغات با سرچ در منطقه از اهمیت بالایی برخوردار است. مثل سالن زیبایی در نیاورن، پاسدارن، شهرک غرب، یوسف آباد و ....
همچنین در کنار این موارد سرچ خدماتی که نیاز به ترمیم دارند نیز به صورت منطقه ای اهمیت پیدا می کند. 
از جمله خدمات کاشت ناخن در الهیه، اختیاریه، ولنجک و....
برخی خدمات نیز با منطقه بزرگتری سرچ می شوند مثل رنگ مو و کراتین مو یا فیبروز ابرو (خدمات آرایش دائم) این خدمات چون هزینه و ماندگاری بالاتری دارند معمولا در منطقه بزرگتری سرچ می شوند مثل: بهترین مرکز رنگ و مش در غرب تهران یا مرکز کراتینه مو در غرب تهران 
برای تبلیغات در هر یک از این موارد می توانید از سایت برترین ها برای بیشتر دیده شدن در بین رقبا استفاده نمایید. 
می توانید برای مشاوره رایگان از برترین ها از طریق لینک زیر فرم درخواست پر نمایید.
https://bartarinha.com/page/3
 

 

چه مواردی را برای جوابگیری بهتر در تبلیغات سالن زیبایی باید در نظر بگیرم؟

باید توجه داشته باشید در تبلیغات کسب و کار شما به افرادی که نیاز به آن خدمات دارند و آن را در گوگل سرچ می کنند، معرفی می شود. و در واقع بخش اصلی تبلیغات از این قسمت است که بعد از دیده شدن، پروفایل شما کامل باشد تا شما بهترین جوابگیری را از تبلیغات خود داشته باشید. 
عکس های نمونه کارو ویدئو هایی که شما در پروفایل خود می گذارید معرفی کننده کسب و کار شما می باشد پس بهتر است بهترین نمونه کار خود را در سایت قرار دهید و هر چند وقت یکبار عکس های خود رابه روز نمایید.
پس باید عکس نمونه کار ، کیفیت خدمات و هزینه خدمات نیز  رقابتی باشد تا مخاطب از میان رقبا شما را انتخاب نماید.

پس از مراجعه مخاطب به سالن زیبایی شما، باید خدمات خود را در محیطی آرام و تمیز دریافت نماید تا تضمین کننده بازگشت مخاطب به سالن شما باشد. همچنین برخورد پرسنل با مشتری بسیار حائز اهمیت است تا مخاطب با حس خوب وارد سالن شود و خدمات خود را دریافت نماید.
بهترین روش برای وفادار سازی مشتریان این است که حس اطمینان و اعتماد در آن ها ایجاد نمایید.
سعی کنید میزانی از پیشینه کسب و کار خود را برای مشتری بازگو نمایید و مجوز ها و دوره های زیبایی که گذرانده اید را بر روی یک تابلو در قسمت پذیرش به نمایش بگذارید.

سعی کنید برای سالن خود وجه تمایز با سایر سالن های زیبایی ایجاد کنید به این معنا که حداقل یکی از خدمات خود را به صورت خاص ارائه دهید تا مخاطب متوجه این تفاوت شود و برای انجام آن خدمات خاص به سالن زیبایی شما باز گردد.
باید توجه داشته باشید تعداد زیادی از مخاطبین شما را جوانان در بر می گیرند، سعی کنید برای بخش پذیرش خود از افراد جوان استفاده نمایید تا ایده های تازه متناسب با علایق مشتریان را به شما بدهد. 
همچنین مشتری مداری و رفتار با مشتری را به پرسنل خود آموزش دهید. اگر سالن زیبایی شما بهترین خدمات را ارائه دهد و قیمت مناسبی هم داشته باشید اما پرسنل برخورد خوبی با مشتری نداشته باشند باید مطمئن باشید مشتری شما مجدد به سالن زیبایی شما باز نمی گردد.

 

رعایت همه اصول بازاریابی و تبلیغات در حوزه سالن های زیبایی می تواند باعث پیشرفت و افزایش مخاطبین شما شود. باید توجه داشته باشید که تبلیغات باید به صورت دائم و با شیب افزایشی انجام شود تا تاثیر آن را در کسب و کار خود مشاهده نمایید.