خرید مبل از تولیدی به دلیل حذف واسطه هزینه کمتری برای شما دارد. همچنین شما می توانید مدل و طرح دلخواه خود را با امتخاب متریال مورد نظر انتخاب نمایید و در حین اجرای کار درخواست بازدید متریال استفاده شده را هم داشته باشید.

 



بهترین تولیدی های مبل چه ویژگی هایی دارد؟
بهترین تولیدی های مبل آن هایی هستند که در کار صداقت داشته باشند حال شما چگونه می توانید از صداقت آن ها مطمئن شوید.
یکی از راه های این که بتانید با اطمینان سفارش دهید، عقد قرارداد است که می توانید در آن روز دریافت مبلمان و یا لوازم چوبی که سفارش دادید را ذکر کنید و همچنین متریالی که در سفارش شما به کار می رود. حال چگونه از موارد ذکر شده در قرارداد اطمینان حاصل نمایید؟
بهتر است برای دیرکرد زمان تحویل محصول جریمه در نظر بگیرید، معمولا تولیدی هایی که از کار خود اطمینان دارند این مورد را قبول میکنند. مورد دوم بازدید حین کار است که بتوانید متریال را مشاهده نمایید. خیلی از مواردی که افراد برای سفارش به تولیدی های مبل دچار تردید می شوند این است که متریال استفاده شده در زیر کار را نمی بینند و ترجیح می دهند محصول آماده را از فروشگاه یا شو روم سفارش دهند. اما اگر با تولیدی مورد نظر هماهنگ کنید می توانید حین انجام کار یک بار برای دیدن مواد مصرفی در وسط کار محصول مورد نظر خود را بازدید نمایید.
باید در نظر بگیرید تولیدی های مبل قابل اعتماد نیز این مورد رو قبول میکنند. تا شما با خیال راحت سفارش خود را ثبت نمایید.
 همچنین می توانید با سفارش از یک تولیدی مبل مبلغی بسیار پایین تر نسبت به خرید از فروشگاه پرداخت نمایید در حالی که مدل و متریال به کار رفته همانند هم هستند.

 



بهترین تولیدی مبل در کرج:
برای خرید آسوده و انتخاب تولیدی مبل مورد نظر خود می توانید نمونه کار و ویدئو های تولیدی هایی که در سایت برترین ها معرفی شده اند را مشاهده نمایید.

البرز چوب فاطمی

صنایع چوبی البرز

با بیش از ۱۰ سال تجربه

ساخت کلیه مصنوعات چوبی کنسول، سرویس خواب، دراور، میز تحریر،کتابخانه، جاکفشی، جلومبلی، میز نهارخوری

محدوده کرج، فردیس، جاده مشگین دشت، شهرک بعثت، بلوار سعدی، سر کانال، فروشگاه البرز چوب فاطمی