با افزایش روز به روز عمل های زیبایی علاقه افراد به خصوص خانم ها به تزریق فیلر صورت افزایش یافته. قطعا زیبایی لب ها یکی از ارکان اصلی برای زیبا به نظر رسیدن است. معمولا افرادی که تمایل به تزریق این مدل دارند فیلر گونه نیز تزریق میکنند تا بین اجزا هماهنگی ایجاد شود و صورت به حالت فانتزی و عروسکی در بیاید.  تزریق ژل لب مدل فانتزی یکی از مدل های محبوب بین ایرانیان است. در این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنچه درباره ی تزریق ژل لب فانتزی باید بدانید را به شما بگوییم.
 

 


تزریق ژل لب فانتزی چیست؟

در این مدل از تزریق سعی بر افزایش حجم لب است. معمولا افرادی که تزریق فیلر لب فانتزی را انتخاب میکنند مایلند لب هایشان چجیم و نسبت به بقیه اجزای صورت نمای بیشتری داشته باشد. البته برای تزریق این مدل باید فاصله بین لب تا بینی و لب تا چانه مورد بررسی قرار بگیرد. تزریق ژل لب فانتزی بیشتر مورد علاقه افرادی است که مایلند ظاهری عروسک مانند و غیر طبیعی داشته باشند.

انواع مختلف لب مدل فانتزی

در تزریق ژل لب فانتزی حجم لب پایین نسبت به لب بالا بیشتر است و به اصطلاح فرم لب به حالت وی شکل خواهد بود. برای اینکه بیشتر با این مدل آشنا شوید در ادامه به توضیح انواع آن خواهیم پرداخت.

تزریق ژل لب مدل فانتزی هالیوودی

 علت نام گذاری این سبک از تزریق فیلر به این دلیل است که اکثر بازیگران هالیوود برای حجم دهی لب هایشان این فرم را انتخاب میکنند. در این مدل از تزریق ژل لب فانتزی حجم لب ها افزایش می یابد و باعث به چشم آمدن بیشتر آن در صورت می شود. اگر به دنبال روش بروز و زیبا برای حجم دهی لب هایتان هستید پیشنهاد ما به شما این روش است.

 

 

تزریق ژل لب مدل فانتزی روسی

فرم دهی لب در این روش همانند لب های زنان روش است. در این روش از تزریق ژل لب مدل روسی حجم لب ها تغییر زیادی نمیکند ولی با وارد کردن سرنگ به صورت عمودی بر روس افزایش ارتفاع لب تمرکز میکنند. تزریق ژل لب با متد روسی امروزه طرفداران بسیاری پیدا کرده است.
 

 

تزریق ژل لب مدل فانتزی چاک دار

در این مدل از تزریق ژل لب فانتزی حجم دهی زیاد لب پایین مد نظر است. به این صورت که با اتزریق حجم زیادی از ژل خطی وسط لب پایین ایجاد میکنند. البته در لب بالا نیز تزریق انجام می شود اما مقدار آن در مقایسه با تزریق ژل لب پایین کمتر است.

 

 


 هزینه تزریق فیلر لب فانتزی

هزینه تزریق ژل لب به این صورت است که بسته به مدل لب مورد نظر شما پزشک برند های مناسب را معرفی میکند و شما با توجه به بودجه خود میتوانید انتخاب کنید. این نکته را در نظر بگیرید منطقه ای که مطب در آن واقع شده و برند فیلر میتواند بر روی قیمت نهایی آن تاثیر داشته باشد. حتی برخی از سالن های زیبایی تزریق ژل لب فانتزی ارزان انجام می دهند که می تواند صدمات جبران ناپذیری مانند عفونت یا نکروز را در پی داشته باشد. تزریق ژل لب فانتزی باید حتما توسط پزشک صورت گیرد و قبل از تزریق جعبه فیلر انتخابی به مراجعه کننده نشان داده شود تا از اصل بودن و تاریخ انقضای آن اطمینان حاصل شود.

 

 

عوارض تزریق فیلر در لب

آلرژی: بروز این مورد به صورت بسیار نلدر است. اما برخی از افراد ممکن است دچار این عارضه شوند. مهمترین دلیل این مشکل تزریق فیلر نامرغوب است. پس حتما برای این منظور به مطب معتبر مراجعه کنید.

خشکی و زخم پوست: اگر در تزریق ژل لب فانتزی مقدار فیلر بیشتر از مقدار استاندارد باشد اسید هیالورونیک موجود در آن با نفوذ زیاد بر زیر پوست میتواند تولید کلاژن را متوقف و موجب خشکی و زخم اطراف لب شود.

آسیب به بافت لب: تزریق غیر اصولی و زیادی از حد فیلر میتواند عملکرد بدن را دچار اختلال کرده و صدمات زیادی وارد کند.

عفونت:یکی از عوارضی که ممکن است برای اشخاصی که تزریق انجام میدهند بروز کند این مورد است. این نکته را فراموش نکنید که حتما باید تزریق ژل لب فانتزی علاوه بر برندهای معتبر توسط پزشک ماهر انجام گیرد.

تورم و کبودی: برخی از افراد دچار ورم بعد از تزریق ژل لب می شوند هم چنین ممکن از شاهد کبودی نیز پس از تزریق باشید. معمولا این موارد با گذر زمان و داروهای تجویز شده پزشک رفع خواهد شد و در مواردی بسیار نادر مدت  زمان زیادی باقی خواهد ماند.

 

 

مراقبت بعد از تزریق ژل لب

1.پس از تزریق ژل ممکن است احساس خارش در محل تزریق و تورم و کبودی داشته باشید. به هیچ عنوان به لب خود دست نزنید و آن را نخارانید. تمامی این موارد ظرف مدت 3 روز رفع خواهند شد در غیر این صورت باید با مطب تماس بگیرید. هم چنین بالافاصله پس از تزریق ژل لب فانتزی استفاده از کمپرس یخ میتواند تا حد زیادی تورم را کاهش دهد.

2. از آرایش در ناحیه تزریق شده تا یک هفته بپرهیزید. اگر زودتر از این تایم مایل به آرایش هستید با پزشک خود مشورت کنید.

3.برای شستن صورت از شوینده های ملایم که باعث ایجاد  تحریک نمی شود استفاده کنید. و ناحیه تزریق را تمیز و خشک نگه دارید.

4.تا حد امکان از رفتن به سونا، جکوزی و سولاریوم خودداری کنید زیرا میتواند باعث جب شدن سریع تر ژل شوند.

5.انجام ورزش های سنگین و فعالیت بدنی زیاد تا 2 هفته پس از تزریق ژل لب فانتزی ممنوع است زیرا میتواند موجب افزایش تورم و کبودی شود.

6. پس از تزریق ژل معمولا پزشک ماساژ مخصوص برای جلوگیری از خونمردگی و گوله گوله شدن ژل تزریق شده میدهد که پیشنهاد می شود حتما انجام گیرد.
 

 

سخن پایانی

به یاد داشته باشید که برای کارهای زیبایی خود حتما نزد پزشک متخصص بروید و از اصل بودن ژل تزریقی اطمینان حاصل کنید. در این مقاله سعی کردیم تمامی موارد مرتبط به تزریق ژل لب فانتزی را بگوییم تا شما را هر چه بیشتر با این نوع از تزریق آشنا کنیم.