یکی از معضلاتی که امروزه بسیاری از افراد با آن دست و پنجه نرم می‌کنند، چاقی است. بهترین راه برای خلاصی از دست این چربی‌های مزاحم تغییر سبک زندگی و داشتن رژیم غذایی مناسب و صد البته فعالیت بدنی مانند پیاده روی است. اما اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که چاقی بیش از حد یا bmi  بالا دارید، به جراحی مانند ابدومینوپلاستی و اسلیو معده فکر کرده اید. اما ممکن است ترس از بیهوشی و آمبولی هربار شما را منصرف کرده باشد. در ادامه این مطلب از سایت برترین‌ها میخواهیم شما را با لاغری با دستگاه اوندا که یک روش موضعی است آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

 

جدیدترین دستگاه لاغری ۲۰۲۱
 

دستگاه لاغری اوندا چیست؟

دستگاه لاغری اوندا یکی از جدیدترین و موثرترین روش های لاغری شناخته می‌شود. زیرا اشعه های این دستگاه می توانند در چربی ها به عمق بیشتری نسبت به سایر دستگاه ها نفوذ کنند و آن ها را نابود کنند. یکی از مهمترین دغدغه افراد پس از لاغری شلی و افتادگی پوست بدن است. این دستگاه این مشکل را برای شما حل کرده. زیرا علاوه بر از بین بردن چربی خاصیت کلاژن سازی و بازسازی پوست را داراست. لاغری با دستگاه اوندا داشتن پوستی سفت پس از لاغری را برای شما تضمین می کند.

روش کار دستگاه لاغری اوندا 

امواج ماکروویو که در دستگاه لاغری اوندا تولید می‌شود، می‌تواند چربی‌های اضافی را به راحتی نابود کرده و با تولید کلاژن، فرم دهی زیبایی به بدن شما بدهد. این دستگاه از قدرت تمرکز بالایی برخوردار است به همین دلیل می‌توان به راحتی برای تمام یا بخشی از ناحیه بدن استفاده کرد. قابلیت خیره کنند این دستگاه باعث شده تا بتوان برای رفع موارد دیگری نیز مورد استفاده قرار گیرد. در زیر به چند نمونه از این موارد اشاره خواهیم کرد.
 

لاغری موضعی با دستگاه اوندا

همان طور که در بالا گفتیم یکی از مهمترین کاربرد های این دستگاه درمان چاقی است. اگر از چربی اضافی ناحیه شکم و پهلوی خود رنج میبرید و ترس از تیغ جراحی دارید، لاغری با دستگاه اوندا بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. زیرا تاثیر شگفت انگیز آن بر بدنتان پس از گذراندن دوره درمان کاملا مشهود است.

رفع سلولیت با دستگاه اوندا

سلولیت مشکلی است که ممکن است بسیاری از ما با آن دست و پنجه نرم کنیم در واقع این مشکل ناشی از تجمع  چربی ها  در زیر پوست است به گونه ای که موجب ناهمواری سطح پوست شود. این مشکل تنها مختص افراد چاق نیست و حتی افراد لاغر نیز ممکن است آن را داشته باشند. جالب است بدانید دستگاه لاغری اوندا میتواند تاثیر بسیار خوبی در رفع سلولیت داشته باشد..

از بین بردن غبغب با دستگاه اوندا

این دستگاه به دلیل قدرت تمرکز بالا و خاصیت کلاژن سازی و تخریب چربی میتواند یک گزینه مناسب برای کسانی باشد که از غبغب خود ناراضی هستند. استفاده از دستگاه اوندا برای رفع غبغب علاوه بر تاثیر بسیار بالا، از ایمنی قابل قبولی نیز برخوردار است.

 

جدیدترین متد لاغری

 

مزایا استفاده از دستگاه اوندا برای لاغری

ممکن است از خود بپرسید چرا بسیاری از افراد از این فناوری نوین استفاده میکنند. در زیر به مزایای لاغری با دستگاه اوندا اشاره خواهیم کرد:

  • اثر بخشی بالا و غیر تهاجمی بودن آن
  • لاغری همراه با کلاژن سازی
  • داشتن خنک کننده برای کاهش درد
  • بدون بخیه و دردسرهای جراحی
  • سفت کردن پوست و رفع شلی آن
  • درمان ایمن بدون عوارض و نقاهت
  • استفاده از آن در نواحی مانند غبغب
  • نیاز به جلسات کم و محدود
  • دارای تاییدیه اف دی ای
  • دارا بودن هندپیس های هوشمند
  • مناسب برای تمامی فرم های بدن
  • مشاهده نتیجه و رضایت بیمار حتی بعد از یک جلسه.
     

بهترین دستگاه لاغری شکم

 

دستگاه لاغری اوندا برای کدام ناحیه بدن مناسب است؟

این دستگاه در نواحی که چربی مقاوم وجود دارد مانند شکم، پهلو، قسمت پشت، باسن و بازو قابل استفاده است. در ورژن جدید دستگاه اوندا میتوان  در نواحی دیگری مانند گردن، چانه و غبغب نیز از آن استفاده کرد و ازنتیجه حاصل از آن لذت برد. هم چنین در نواحی که شخص دچار سلولیت شده از دستگاه لاغری اوندا میتوان در رفع این مشکل استفاده کرد.

هزینه لاغری با دستگاه اوندا

پس از مراجعه به پزشک و تشخیص آن برای تعداد جلسات مورد نیاز هزینه درمان تعیین خواهد شد ولی به طور کلی هزینه استفاده از دستگاه لاغری اوندا ثابت خواهد بود. یعنی اگر در جلسه اول هزینه رفع چربی پهلو با این دستگاه هر طرف 750 هزار تومان بوده باشد در جلسات بعدی نیز همین مبلغ لحاظ خواهد شد. این نکته را فراموش نکنید دستمزد پزشکی که به آن مراجعه میکنید و میزان چربی بدن شما می تواند تاثیر زیادی بر قیمت این روش داشته باشد.


لاغری موضعی با دستگاه

 

جمع بندی

انجام هر کار پزشکی هر چقدر ایمن نیازمند تخصص و تجربه است که تنها یک پزشک ماهر میتواند آن را به بهترین صورت انجام دهد. زیرا نحوه انجام تاثیر مستقیمی با رضایت بیمار خواهد داشت. مراجعه به پزشک پوست و مو در تهران میتواند علاوه بر تاثیر صد درصدی آرامش خیال شما را از عوارض احتمالی راحت کند. پس در انتخاب پزشک خود دقت کنید.