ژل ها به واسطه تاثیر فوق العاده ای که در پر کردن و از بین بردن چین چروک های صورت دارند، همیشه مورد استقبال مردم هستند. با اینکه ماندگاری ژل از عمل خیلی کمتر است، ولی خانم ها و آقایان همیشه از نتیجه کار رضایت دارند چرا که در مقایسه با جراحی زیبایی ریسک، درد و قیمت خیلی کمتری دارد.
ولی سوالی که همیشه ذهنمان را درگیر می‌کند این است که به راستی بهترین مارک ژل برای تزریق صورت چیست؟ در حال حاضر ژل‌های بسیار زیادی با انواع کیفیت و قیمت های متنوع در بازار وجود دارد که باید در انتخاب آنها خیلی دقت کرد. در عین حال دغدغه بسیاری از ما این است که ژل صورت ما را غیر‌طبیعی نکند و قیمتش مناسب باشد.
اگر در ایران زندگی می‌کنید، این را بدانید در بازار ژل های تقلبی بسیار زیاد هستند و عوارض آنها بسیار خطرناک است. پس در ادامه این مقاله از سایت برترینها با ما باشید تا هر آنچه که در مورد بهترین مارک ژل برای تزریق است را با هم بخوانیم.
 

تزریق ژل برای صورت لاغر

 

علت اهمیت انتخاب بهترین مارک ژل برای تزریق صورت

به دلیل پر‌طرفدار بودن ژل و فیلر بین ما ایرانی ها، تولید ژل ها و فیلر های تقلبی و بی کیفیت در این صنعت اصلا دور از انتظار نیست. ما از ژل ها استفاده میکنیم تا باعث زیباتر شدن ما و رفع عیب های ما شوند در حالی که ژل یا فیلر نا مرغوب تمام این زیبایی هم از بین می‌برد.به همین دلیل مارک ژل خوب برای صورت بسیار اهمیت دارد. انتخاب یک پزشک ماهر در کلینیکی مجهز خود باعث میشود بتوانید به پلمپ بودن ژل و مطمئن بودن آن اعتماد کنید. 
یکی دیگر از موارد اهمیت انتخاب یک ژل عالی، انتخاب مارک خوب ژل صورت در کنار قیمت مناسب آن است. استفاده ازمارک ژل صورت بی کیفیت و تقلبی خسارات جبران ناپذیری را برای زیبایی شما پدید خواهد آورد  بنابراین برای تزریق ژل، نکات و معیارهای مهمی وجود دارد که در ادامه مطلب به همه آنها میپردازیم.

مهم‌ترین معیار برای انتخاب بهترین ژل برای تزریق صورت چیست؟

باتوجه به شرایط کنونی و هزینه های سرسام آور عمل های زیبایی انتخاب ژل ها و فیلر ها برای زیبایی بیشتر و درمان های پوستی با توجه به نتایج فوری آن بسیار قابل قبول‌تر است.برای همین موضوع، برندهای ژل در رقابت با هم تمام تلاششان را می‌کنند تا بهترین ژل برای تزریق صورت را تولید کنند.در این مورد آنها معیارهایی مانند از بین بردن چین و چروک ها و جوانسازی پوست و... را در نظر می‌گیرند.در بالا اشاره کردیم که انتخاب یک ژل عالی اهمیت فوق العاده ای دارد و همچنین موارد بسیاری در انتخاب مارک ژل خوب تاثیر دارد که در ادامه به مهم‌ترین های آنها میپردازیم.

ایمنی بالا 

از هر برند ژلی که استفاده میکنید حتی اگر گران‌ترین هم باشد باید ژل صورت مربوطه تمام استانداردهای لازم را داشته باشد. چرا که غیر‌استاندارد بودن یک ژل میتواند زیبایی و سلامتی شما را به خطر بیاندازد.

دارای هالورونیک اسید برای آبرسانی پوست

یکی از مهم‌ترین معیار برای انتخاب بهترین ژل برای تزریق هالورونیک بودن آن است.چرا که اگر از تزریق ژل مربوطه و یا مدل و فرم به دست آمده راضی نبودید می‌توانید آن را با آنزیم از بین ببرید در حالی که این برای ژل های غیر هالورونیک امکان پذیر نیست.

ماندگاری و با دوام 

از دیگر ویژگی های یک ژل با کیفیت است.

ایجاد ظاهر طبیعی و زیبا

داشتن یک ظاهری نرمال بعد از تزریق ژل خواسته همه افراد می‌باشد، پس از ژلی استفاده کنید که ظاهر شما را غیر طبیعی و مصنوعی جلوه ندهد.

دارای قیمت مناسب

همیشه گران بودن یک ژل صورت دلیل بر خوب بودن آن نیست.برخی ژل ها با قیمت پایین تر هم میتوانند همان تاثیر را داشته باشند.

کیفیت عالی و بالا

کیفیت یک ژل صورت در نتیجه نهایی بدست آمده بسیار موثر است.تزریق ژل بی کیفیت باعث حساسیت و عفونت میشود پس در انتخاب ژل مصرفی دقت کنید.حال ما در اینجا بهترین نوع ژل در حال حاضر در بازار را معرفی می‌کنیم تا در رابطه با ژلی که پزشک به شما معرفی میکند اطلاعات کافی را داشته باشید.
 

 هزینه تزریق ژل برای چاقی صورت

 

بهترین ژل‌ها برای تزریق صورت

با افزایش سن دو ماده ای که باعث نرمی و جوانی پوست می‌شوند، یعنی اسید هیالورونیک و کلاژن کاهش پیدا می‌کند و به همین منظور زیبایی و جوانی پوست کاهش پیدا می‌کند ولی اصلا نگران نباشید برای برگرداندن این زیبایی و جوانی اسید هالورونیک و کلاژن تزریق می‌کنند. این دقیقا تاثیریست که ژل ها روی صورت می‌گذارند. در ادامه با معرفی بهترین مارک ژل برای تزریق صورت تاثیرات و عوارض هرکدام را به طور مفصل بیان خواهیم کرد. 

ژل ژوویدرم juvederm

مارک ژل خوب برای تزریق صورت بی شک ژوویدرم است. ژوویدرم از ژل های پر کننده می‌باشد که کاملا طبیعی است و از خانواده هالورونیک اسیدهاست. از این ژل معروف برای از بین بردن چین و چروک های پوستی، خط لبخند و تزریق لب استفاده می‌شود.پس اگر تزریق ژل طبیعی به لبهایتان میخواهید ژوویدرم بهترین گزینست.

ویژگی ژل ژوویدرم

بافت و قوام این ژل کاملا صاف است و از فناوری هالونیک اسید هاست که آسیبی به بدن نمیزند و کاملا انعطاف پذیر است.هالونیک اسید ها یک قند طبیعی هستند که در بدن هم یافت می‌شود، همچنین فقط زمانی می‌توانید آنزیم بزنید که ژل شما هالونیک اسید بوده باشد پس در انتخاب ژل دقت کنید.
ژل های هالونیک اسیدی آب را در محل تزریق نگه می‌دارند و در عین حال حجمی موقت و ظاهری نرم تر را به پوست می‌دهند.
بیشتر مراجعه کنندگان به تزریقی بیش از یک بار نیاز دارند چرا که کلا ژل های هالونیک اسیدی بعد از بار اول تزریق تاثیرشان زودتر از دفعات بعدی می‌رود. همچنین برای تزریق این مدل ژل ها از لیدوکائین یا انواع بی حسی ها استفاده می‌کنند تا شما دردی را احساس نکنید. ژوویدرم ها انواع مختلفی دارند و هر کدام از آنها برای نواحی مختلفی از صورت و بدن استفاده می‌شوند حال آنکه ماندگاری آنها 6 تا 18 ماه می‌باشد، در ادامه با تعدادی از آنها آشنا می‌شویم:

Juvederm Voluma XC
این ژل با 2 سال ماندگاری حجم دهی به گونه ها را افزایش داده و حجم زیرین پوست را زیاد می‌کند.

Juvederm XC و Juvederm Vollure XC
این ژل 12 تا 18 ماه ماندگاری دارد و برای پر کردن خط لبخند و از بین بردن چین و چروک ها استفاده می‌شود.

Juvederm Ultra XC و Juvederm Volbella XC
ماندگاری این ژل ها 1 سال است و همچنین برای تزریق لب ها این مدل ژل پیشنهاد می‌شود.

مزایا ژل ژوویدرم

  • اسید هالورونیک در این ژل تقریبا با همان قندی که در بدن تولید میشود یکسان است و با گذشت زمان حل و از بین می‌رود.
  • اگر از نتیجه تزریق به دست آمده راضی نبودید، میتوان آن را با آنزیم ها از بین برد.
  • برجستگی آن نسبت به بقیه ژل ها کمتر است، پس طبیعی تر است.
  • نتیجه تزریق این ژل ها بسیار طبیعی می‌باشند.

معایب ژل ژوویدرم

  • نتیجه آن موقتی است و در زمان کمتری از ژل های دیگر از بین می‌رود.
  • پر کنندگی ژل های ژوویدرم در مقایسه با ژل های حجم دهنده کمتر است.
  • تزریق این ژل باید حتما زیر نظر متخصص انجام شود.
  • ​عوارض دیگر این ژل مانند بقیه ژل ها عدم تقارن، درد و کبودی می‌باشد.

منبع: سایت ncbi

ژل کره ای رووفیلRevofil 

این نوع فیلر جزو بهترین مارک ژل تزریقی صورت است که خاصیت از بین بردن خطوط عمیق پوست را دارد.همچنین این ژل بی نظیر خاصیت جوانسازی و لیفت پوست را دارد.از دیگر ویژگی های ژل رووفیل میتوان به خاصیت ضد التهابی آن اشاره کرد که به آرامی جذب پوست می‌شود و دوام آن بیشتر از بقیه ژل ها می‌باشد.این برند جزو بهترین برندهای کره ای موجود در بازار است.
کیفیت این ژل فوق العاده مورد تایید سازمان بهداشت جهانی می‌باشد که براساس آزمایشاتی که روی افراد مختلف انجام شده است، برای هیچکدام از این افراد عارضه ای مانند آلرژی یا حساسیت نداشته است.حجم دهی این ژل بسیار بالاست برای همین برای کسانی که لب هایی درشت می‌خواهند ژل بسیار مناسبی می‌باشد.ماندگاری این ژل بین 10 تا 12 ماه است که جزو ژل هایی است که دیر جذب بدن می‌شوند.
رووفیل بر اساس سوزن به دسته های مختلفی تقسیم می‌شوند:

رووفیل اولترا
این مدل به دلیل عملکرد قوی برای جوانسازی و پر کردن صورت و از بین بردن چین و چروک های عمقی صورت استفاده می‌شود. همچنین باعث لیفت پوست شده و ماندگاری آن بالا می‌باشد.

رووفیل پلاس
این ژل به دلیل حجم دهی ملایم برای پر کردن خطوط پیشانی، کنار بینی و ... استفاده می‌شود.

رووفیل فاین
این نوع ژل برای از بین بردن خطوط ریز مانند خطوط گردن، دست و ... بسیار کارآمد است.

مزایا ژل رووفیل

-ماندگاری بالا
-محصولی ایمن با کیفیت بالا
-تاثیر زیاد در کلاژن سازی و جوانسازی پوست
-حجم دهی و فرم دهی زیاد
-اسید‌هالورونیک بودن این ژل

معایب ژل رووفیل

-قرمزی، کبودی و ... بعد از تزریق ای نوع ژل زیاد است و بعد از مدتی به طور کامل از بین می‌رود
-به دلیل حجم دهی خیلی زیاد و غیر طبیعی برخی افراد این ژل را نمی‌پسدند

ژل پرفکتا perfecta

این ژل فرانسوی فوق العاده بهترین مارک ژل برای تزریق صورت، به منظور از بین بردن چین و چروک ها، برجسته کردن اندام های بدن، روشن و یکنواخت سازی پوست، اصلاح عدم قرینگی و ایرادات بدن و صورت به کار می‌رود.
این ژل ها هالورونیک اسید بوده و به راحتی جذب بدن می‌شوند.این ژل فوق العاده به راحتی چین و چروک های اطراف چشم، لب و بینی را از بین برده و آنها را پر می‌کند.درد ناشی از این ژل در مقایسه با ژل های دیگر بسیار کمتر است برای همین بسیار مورد استقبال است. ماندگاری این ژل بی نظیر 9 تا 18 ماه است و انواع مختلفی دارد که در ادامه با برخی از آنها آشنا می‌شویم:

ژل پرفکتا ساب اسکین subskin perfectha 
این ژل برای زاویه سازی و قرینه سازی صورت بسیار مناسب بوده همچنین برای حجم دادن به مناطق به اصطلاح مالاریا و حجم دادن به گونه و چانه بسیار مناسب است.

ژل پرفکتا دیپ deep perfectha
این مدل ژل صورت فوق العاده برای از بردن خطوط عمیق پوست، رفع فرورفتگی و چاله های پوست، افزایش حجم لب، از بین بردن خطوط اطراف لب و به عنوان فیلر بینی استفاده می‌شود.

فیلر پرفکتا کامپلیمنت complement perfectha
این مدل از فیلر صورت پرفکتا برای از بین بردن خطوط سطحی پوست، رفع فرورفتگی زیر چشم و از بین بردن خطوط ظریف پوستی می‌باشد.

مزایا ژل پرفکتا

-دوره نقاحت آن بسیار کم است
-قابلیت درمانی طبیعی، سریع، ماندگاری زیاد، کیفیت فوق العاده، نشان سلامت و ...  از دیگر مزایای این ژل عالی می‌باشد.
-بدلیل هالورونیک اسید بودن ماندگاری آن دائمی نیست و آنزیم از بین می‌رود.
-میزان ژل مصرفی در این مدل ژل ها از بقیه هم نوع های آن بسیار کمتر است.
-عوارض در این نوع ژل بسیار کم است
-این مدل ژل برای افرادی که آلرژیک هستند بسیار مناسب است

معایب ژل پرفکتا

-قیمت بالا 
-کبودی، قرمزی و ... بعد از تزریق این نوع ژل
ژل‌های دیگری مانند ژل تئوسیال (فرم دهی بالا)، ژل استایلج (برای لب)، ژل بلترو (ماندگاری بالا) هستند که مورد تایید پزشکان هستند ولی چند موردی که در بالا معرفی شد، بهترین ژل‌ برای تزریق صورت می‌باشند.
 

 ماندگاری تزریق ژل

 

کدام ژل بیشترین ماندگاری را دارد؟

ماندگاری ژل صورت به عوامل مختلفی نظیر وضعیت جسمی فرد، نوع ژل، پزشک مورد نظر و ... بستگی دارد. حداقل زمانی ماندگاری یک ژل صورت را می‌تواند 12 ماه و حداکثر 18 ماه تا 2  سال دانست. پس نمی‌توان گفت این درمان دائمی می‌باشد ولی باید به دید مثبت هم نگاه کرد چرا که با ژل یا فیلر می‌توانید فرمی که می‌خواهید را به صورت خود بدهید و هر زمان از فرم مورد نظر خسته شدید و یا آن را دوست نداشتید با آنزیم ژل را از بین ببرید به همین راحتی!
تزریق بین دو دوره تزریق بهتر است 4 تا 6 ماه باشد تا ژل اول کالا به فرم طبیعی خود برسد.ماندگاری یک ژل را میتوان با مواردی مانند تغذیه مناسب، مصرف ویتامین ها، مراقبت از پوست و محافظت از پوست در مقابل آفتاب افزایش داد.
ژل‌هایی مانند ژوویدرم، رووفیل و پروفایلو بیشترین ماندگاری را در بین ژل های مانند خود دارند.
 

 تزریق ژل دائمی

 

نتیجه گیری

تزریق ژل عملی است که حتما باید پیش پزشک متخصص انجام شود و از مواد با کیفیت استفاده شود. استفاده از ژل های دائمی به شدت ضرر دارند و تحت هیچ شرایطی از این ژل ها استفاده نکنید.بعد از تزریق ژل امکان کبودی و قرمزی و ... وجود دارد و این موارد بعد از 2 تا 3 روز از بین می‌رود.
انتخاب بهترین مارک ژل برای تزریق صورت باعث می‌شود شما کمترین حساسیت، آلرژی و عوارض را داشته باشید.همچنین می‌توانید برای پیدا کردن بهترین دکتر پوست و مو در تهران به سایت برترینها، بزرگترین سایت مشاغل سری بزنید و متخصص مورد نظر خود را پیدا کنید.