از آن جایی که همه ساله در سرتاسر دنیا یک رنگ به عنوان رنگ سال جهانی معرفی می شود و مبنای مد استایل قرار می گیرد، در این فرصت نیز می خواهیم با رنگ مو ترند تابستان 1401 آشنا شویم. خوب است بدانید که فصل تابستان بهترین زمان برای ایجاد تغییر در رنگ مو است و این فرصت ایجاد می شود تا خانم ها بتوانند رنگ موهای روشن و شیک را امتحان کنند و استایلی متفاوت را از خود نشان دهند.
انتخاب رنگ موی ایده‌آل و زیبا، یک راه عالی برای شاداب و جوان نشان دادن چهره خانم ها است. اگر رنگ مو را با توجه به رنگ صورت، رنگ چشم، سن خود و فصل مورد نظر انتخاب کنید آنگاه خواهید دید که رنگ مورد نظر چه تاثیر شگفت انگیزی در استایل شما دارد. هر چند در انتخاب رنگ مو، ترند سال را هم باید در نظر گرفت.
رنگ مو ترند تابستان 2022 میلادی رنگ موهایی هستند که تناژ قرمز، مسی و دارچینی دارند. اما برای موهای کوتاه و پیکسی رنگ مو ترند تابستان امسال، رنگ موهای بلوند و روشن است. رنگ موی بلوند شنی نیز یکی از انتخاب های مناسب برای موهای کوتاه در تابستان امسال است. 
رنگ موی بالیاژ قهوه یکی دیگر از ترند های عالی برای رنگ مو ترند تابستان است که از رنگ های قهوه از طیف اسپرسوی تیره تا سایه های نرم لاته الهام گرفته شده است و ظاهری درخشان را برای موهای شما ایجاد می کند. این بالیاژ جذاب یکی از انتخاب های مناسب برای موهای کوتاه است. به علاوه رنگ مو ترند تابستان در طیف رنگ های فانتزی، رنگ موی صورتی است که در هنگام غروب آفتاب نیز دیده می شود. این رنگ موها که بر روی موهای دکلره شده در می آیند، دوام 2 تا 3 هفته ای دارند. با ما در ادامه این مقاله در سایت برترین ها همراه باشید تا هر آنچه باید بدانید را به شما بگوییم.
 

رنگ مو جذاب
 

معرفی انواع دیگر رنگ مو ترند تابستان 

رنگ مو ترند تابستان امسال رنگ موی آمبره است که در چند سال اخیر جزء پر طرفدارترین متد ها برای رنگ کردن مو بوده و افراد زیادی این سبک رنگ مو را انتخاب کرده اند. رنگ آمبره، معکوس است که به یکی از ترند های پرطرفدار تبدیل شده است. زیرا  ظاهری فوق العاده جذاب و متفاوت را برای چهره بانوان ایجاد می کند.
موهای دو رنگ نیز یکی دیگر از ترند های رنگ موی امسال است که به عنوان رنگ مو ترند تابستان امسال به حساب می آید.
ترکیب رنگ مو آمبره جلوه و زیبایی منحصر به فردی را برای موها ایجاد می کند. زیرا در این سبک، قسمت بالایی موها دارای یک رنگ ویژه و خاص بوده و قسمت زیر موها رنگی کاملاً متفاوت از رنگ بالایی است و همین دو رنگ بودن موها باعث پرطرفدار شدن این رنگ مو شده است.
برای مثال می توان رنگ موی بلوند و کاملاً روشن را برای قسمت بالایی موها استفاده کرد و برای قسمت زیر موها از رنگ مو قهوه ای تیره استفاده نمود تا این تفاوت رنگ آشکار روی موها زیبایی خاصی را خلق کند. حتی می توان در این سبک رنگ مو ترند تابستان 1401سبکی را انتخاب کرد که قسمت بالایی موها دارای رنگ طبیعی و تیره باشد و برای قسمت زیرین موها از رنگ موی بلوند و فوق العاده روشن استفاده کرد.
رنگ موی متفاوت و خاص دیگر، رنگ موی بلوند مرواریدی است. این رنگ مو با سایه های مرواریدی و درخشش بازتابنده ای که دارد یکی از ایده های خاص برای رنگ موی تابستانی است. اگر به رنگ موهای روشن علاقه مند نیستید می توانید با یک رنگ موی تیره تابستان را سپری کنید. رنگ موی افرایی درخشان، رنگ تک بعدی زیبایی است که موجب می شود موهایی درخشنده داشته باشید. 
 

جدیدترین مدل رنگ مو

رنگ مو برای تابستان

 

بهترین های رنگ مو ترند تابستان 1401

رنگ موی بلوند کهربایی یکی از بهترین های رنگ مو پرطرفدار تابستان 1401 در کلاس رنگ های طبیعی به حساب می آید. چرا که ترکیبی از رنگ های گرم مانند بلوند توت فرنگی و رنگ های خنک مانند بلوند یخی است که حالت سنگ کهربایی را برای موها ایجاد می کند. می توان گفت رنگ بلوند کهربایی شکل مدرنی از رنگ موی بلوند عسلی کلاسیک است.
بالیاژ موی بلوند یخی نیز یکی دیگر از بهترین های رنگ مو ترند تابستان است. برای افرادی که به رنگ مو با تناژ خاکستری علاقه مند هستند بهتر است برای فصل تابستان رنگ مویی را انتخاب کنند که رنگ های گرم و خنک متعادلی را با هم داشته باشد. این بالیاژ موی جذاب با ریشه تیره هایلایت های یخی و خاکستری یک انتخاب فوق العاده برای فصل تابستان است که می تواند زیبایی ظاهر و استایل شما را چندین برابر کند.
رنگ موی جواهری مانند رنگ بنفش، صورتی، قرمز و هم طیف آن بر روی ریشه مو و ترکیب آن با رنگ موی بلوند نقره ای از جمله بهترین های رنگ مو پرطرفدار تابستان است که بسیار پرطرفدار شده است و بسیاری از افراد علاقه مند به این رنگ مو خاص و خیره کننده شده اند. شما نیز می توانید از ترکیب رنگ های مورد علاقه خود از سرخابی گرفته تا سایه های پاستلی سبز و صورتی برای ایجاد این رنگ میو جدید و خاص استفاده کنید.
رنگ موی گردویی ذوب شده یکی از روش های عالی برای ایجاد دو تناژ تیره و بلوند بر روی موها است که ظاهری دو بعدی را خلق می کند. در این مدل، رنگ ریشه مو رنگ موی طبیعی شما است و برای میانه و انتهای موها از رنگ موی بلوند و روشن به صورت تدریجی و ذوب شده استفاده می شود.
 

جدیدترین رنگ مو تابستان

رنگ مو آمبره

جذاب ترین رنگ مو پرطرفدار تابستان 1401

جذاب ترین رنگ مو ترند تابستان را می توان رنگ موی بلوند کلاسیک هالیوودی دانست. زیرا این رنگ موی بلوند کلاسیک و روشن حالتی شبیه به رنگ موی بلوند شامپاینی دارد و یکی دیگر از ترندهای محبوب رنگ مو در تابستان 2022 است. این رنگ جذاب جزء رنگ موهای روشن و گرم دسته بندی می شود و برای فصل تابستان یک انتخاب عالی و متفاوت است.
رنگ موی قهوه ای فندوقی به سبک تیلور سوئیفت نیز یکی دیگر از جذاب ترین های رنگ مو پرطرفدار تابستان امسال است. رنگ موهای تیلور سویفت همیشه خاص و زیبا بوده است و بسیاری از افراد برای انتخاب رنگ موی جدید خود به سراغ ایده گرفتن از رنگ موهای این سلبریتی معروف هالیوودی می روند. تیلور این بار موهای روشن و زیبای خود را به رنگ قهوه ای فندقی تغییر داده است و با این رنگ مو نیز جذابیت بیشتری پیدا کرده است. شما هم می توانید این رنگ موی زیبا و شیک را برای تابستان 1401 انتخاب کرده و بیش از سابق بدرخشید.
رنگ موی رزی قهوه ای نیز یکی دیگر از ترندهای تابستان امسال است. اگر جز طرفداران رنگ موی گلدن رز هستید اما تمایلی به دکلره کردن موهای خود ندارید، بهتر است از این رنگ موی زیبا که از چند رشته هایلایت رزی و درخشان بر روی موهای قهوه ای و تیره ایجاد شده، استفاده کنید و یک رنگ موی فانتزی و شیک داشته باشید.
استفاده از هایلایت جلوی موها با رنگ های خیره کننده و چشمگیر یکی از ترندهای پرطرفدار است که از سال گذشته مد شده است. شما می توانید برای این که رنگ موی تابستانی خاصی داشته باشید دو رشته هایلایت که در قاب صورت قرار می گیرد را با رنگی جذاب و خاص ایجاد کنید و ظاهری شیک و زیبا برای تابستان  داشته باشید.

مدل رنگ مو جدید

آمبره خاکستری مو

 

رنگ مو ترند و پرطرفدار تابستان 1401 برای پوست های سبزه 

بهترین رنگ مو پرطرفدار برای پوست های سبزه را می توان هایلایت روشن و بلوند موها در کنار صورت و استفاده از رنگ موی آمبره و روشن برای سایر بخش های مو دانست. این هایلایت های ظریف و روشن که درست در کنار صورت ایجاد می شوند درخشش و زیبایی خاصی را برای پوست های سبزه ایجاد می کنند. به علاوه ترکیب رنگ موی آمبره که قسمت ریشه مو تیره است و به تدریج موها روشن و روشن تر می شوند، زیبایی و جذابیت خاصی را به موهای شما می بخشد.
اگر پوستی گندمی یا سبزه دارید رنگ ‌های یاسی تیره نیز برای شما جزء گزینه های است که می‌تواند چهره شما را بشاش تر جلوه دهد. این رنگ مو با سایه‌ های بنفش، دودی، شنی و خاکستری نیز جلوه زیبایی روی سر پیدا می‌کنند. از سری رنگ ‌های پرطرفدار تابستان امسال رنگ موی بلوند شنی و ماسه‌ای است. این رنگ با سایه ‌های بلوند، بژ و خاکستری تیره به دلیل فقدان رنگدانه قرمز می‌ تواند پوست ‌های همیشه ملتهب و سبزه را متعادل جلوه دهد.
 لایت‌های سرد و تیره، این رنگ را مناسب هر فصلی می‌سازد. برای به دست آوردن بلوند شنی نیاز به مهارت بالایی در ترکیب رنگ ‌ها و رساندن مو به پایه دارید. افرادی که چشم‌های آبی، سیاه و پوست گندمی دارند برای بی ‌روح به نظر نرسیدن این رنگ باید سایه روشن ‌های گرم را به بلوند شنی اضافه کنند. اگر ترجیح می ‌دهید موهای شما زمینه تیره داشته باشد، افزودن چند لایه بلوند ماسه ‌ای نیز چهره شما را شفاف تر نشان دهد.
به علاوه اگر پوست سبزه ‌ای دارید رنگ دارچینی یکی از انتخاب های عالی برای شما است. زیرا این رنگ هم چهره شما را نمایان م ی‌سازد و هم سفیدی موها را پوشش می‌ دهد.
 

هایلایت استخوانی مو

مو بلوند با تناژ سرد

 

 

رنگ مو ترند تابستان 1401 برای پوست های سفید و روشن

رنگ موی هلویی و متالیک را می توان به عنوان بهترین رنگ مو ترند تابستان برای پوست سفید معرفی نمود. این رنگ موی خاص و خیره کننده که ترکیبی از رنگ موی هلویی و مرجانی با هایلایت های متالیک و درخشان است، ظاهری فوق العاده ای برای موها ایجاد می کند. ضمن آن که ظاهری مدرن و خاص از رنگ موی رزگلدی را بر روی موها بر جای می گذارد.
رنگ موی شامپاینی، رنگ سردی است که مناسب پوست ‌های روشن با تناژ گرم است. برخلاف رنگ بلوند سنتی و بلوند عسلی، این رنگ دارای سایه های صورتی و بنفش است که با هایلایت ‌های طلایی جذاب ‌تر نیز به نظر می‌ آید. برای رسیدن به این رنگ باید مو را به پایه ۹ یا ۱۰ برسانید و از شامپوی ضدزردی استفاده کنید. 
اگر طرفدار هایلایت نسکافه‌ای یا شکلاتی هستید، این رنگ مو با سایه نسکافه ‌ای و خاکستری، انتظار شما را برآورده می‌کند و هم می تواند بهترین پوشش‌ دهنده برای موهای سفید شما باشد. البته لازم به تذکر است که برای تازه و براق نگه داشتن موهای شامپاینی باید در جلسات رنگساژ و ترمیم به‌ صورت منظم شرکت کنید.
فراموش نکنید که فاصله بین دکلره کردن مو را بیشتر کنید تا موها رطوبت خود را از دست ندهند. زیرا همان طور که می دانید دکلره مو آسیب شدیدی به موها می رساند. حداکثر سالی دو بار می توانید نسبت به دکلره موهای خود اقدام نمایید. به علاوه اگر هنوز در انتخاب رنگ مو تردید دارید، می ‌توانید از رنگ موهای موقت استفاده کنید تا بازتاب آن را بر روی پوست صورت و چهره خود ببینید. در صورتی که از همه لحاظ از آن رضایت داشتید و پوشش دهندگی موهای سفید شما را نیز به صورت کامل انجام داد، آن را تبدیل به رنگ موی دائم خود نمایید.
 

آمبره استخوانی

رنگ مو ترند تابستان برای موهای بدون دکلره 

رنگ موی قهوه ای طبیعی نیز از آن جمله رنگ های تک بعدی زیبا و بدون دکلره است که در تابستان امسال طرفداران خاص خود را دارد. رنگ موی نسکافه‌ ای و فندقی را نیز میتوان در دسته رنگ موی روشن بدون دکلره قرار داد که به شدت طرفدار پیدا کرده است. تداعی حس گرم و کافئینی نسکافه با زیبایی موهایی به رنگ آن، جذابیت فوق ‌العاده‌ ای در موی فرد ایجاد می‌کند. اگر نمی ‌خواهید از رنگ موهای فانتزی استفاده کنید، این رنگ مو بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.
رنگ موی قهوه ای گردویی نیز یکی دیگر از رنگ موهای ترند سال است که بدون دکلره ایجاد می شود و رنگ و رویی فوق العاده طبیعی و در عین حال شیک و خیره کننده برای موهای شما ایجاد می کند. رنگ بالیاژ دودی زیتونی نیز از جمله رنگ های بدون دکلره است که در تابستان مورد استقبال قرار می گیرد. برای تهیه رنگ بالیاژ دودی زیتونی در منزل هم می توانید بر روی زمینه مو از رنگ موی نسکافه ای شماره ۶ و رنگ موی دودی شماره ۶ به همراه پایه لایت های شماره ۹ و رنگ موی زیتونی ۹ و رنگ مو طلایی۹ به علاوه رنگ مو دودی ۹ ترکیب کنید.
 هایلایت قایم باشکی جدیدترین و خاص ترین تکنیک رنگ مویی است که جلوه زیبایی به موهای شما می دهد. این مدل رنگ مو با رنگ های فانتزی عالی می شود و تنوع شگفت انگیزی در موهای شما ایجاد می کند.
 

مدل موی قهوه ای

رنگ مو ترند تابستان 1401 ویژه دختران و هایلایت

رنگ موی بیسکویتی خرمایی یکی از رنگ موهای پرطرفدار و ترند دخترانه در سال 1401 است که ظاهری درخشان و خوش رنگ و جلوه ای آرام برای موها ایجاد می کند. هایلایت کردن مو می تواند به راحتی جلوه موها را تغییر دهد و ظاهری فوق العاده زیبا و خاص به آن ها ببخشد. اگر به فکر ایجاد هایلایت بر روی موهای خود هستید به شما پیشنهاد می کنیم از چند هایلایت ظریف و باریک که تنها چند درجه از رنگ موی طبیعی شما روشن تر است در لا به لای موهای خود استفاده کنید. با این کار مو و رنگ پوست شما فوق العاده براق و تازه حفظ می شود.
اگر موهای شما خرمایی قهوه ای است و تنها به دنبال یک تغییر ظریف و درخشان بر روی موهای خود هستید، بهترین پیشنهاد این است که هایلایت های بلوند با فاصله از ریشه مو بزنید که هر چه به سمت پایین مو نزدیک تر می شوند، ضخامت بیشتری پیدا می کنند. این نوع هایلایت ظاهری متفاوت و شیک را برای موهای خرمایی ایجاد می کند.
پاستیلی یک نمونه از رنگ مو پرطرفدار تابستان است که بسیار جسورانه و فانتزی بوده و در بین جوانان طرفدار زیادی پیدا کرده است. اگر به اندازه کافی ریسک ‌پذیر هستید، می ‌توانید از پالت پاستیلی رنگ ‌های صورتی، ارغوانی، آبی و سبز یکی را به دلخواه انتخاب کنید. بهترین زمینه برای این رنگ ‌ها چه به صورت یکدست استفاده کنید چه به صورت هایلایت، موی بلوند و به پایه ۹ رسیده است. 
در فصل های بهار و تابستان ۲۰۲۲ ترند هایلات ‌های مختلف، نقش برجسته تری در میان ترند های دیگر دارند. رنگ موی آبی و نیلی پاستیلی انتخاب خوبی برای زمستان پیش رو خواهد بود، به خصوص اگر از این رنگ با پایه موی مشکی استفاده کنید.

رنگ موی فانتزی بدون دکلره

 

 

جمع بندی 

رنگ مو ترند تابستان 1401 رنگ موهایی هستند که تناژ قرمز، مسی و دارچینی دارند. اما برای موهای کوتاه و پیکسی، رنگ موهای بلوند و روشن ترند است. رنگ موی بلوند شنی و رنگ موی بالیاژ قهوه نیز از جمله رنگ های مناسب برای انواع موها در تابستان امسال است. 
رنگ موی آمبره و آمبره معکوس نیز یکی دیگر از سبک های جدید رنگ مو در تابستان امسال است که در آن قسمت بالایی موها دارای یک رنگ ویژه و خاص بوده و قسمت زیرین موها رنگی کاملاً متفاوت از رنگ بالایی دارد. 
رنگ موی قهوه ای فندوقی به سبک تیلور سوئیفت نیز یکی دیگر از جذاب ترین رنگ موهای طبیعی در تابستان  است. به علاوه رنگ موی بیسکویتی خرمایی یکی از رنگ موهای پرطرفدار و ترند دخترانه در سال 1401 است. بقیه رنگ ها را نیز می توانید با توجه به میزان سفیدی موها و تناژ رنگ پوست طبیعی خود با مشاوره سالن های آرایشی مجرب انتخاب نمایید. ما در سایت برترین ها بهترین سالن های زیبایی در تهران را به شما معرفی کرده ایم تا بدون ترس از آسیب، رنگ موهایتان را به رنگ دلخواه خود تبدیل کنید.