حضور یک عضو جدید در خانواده قطعا اتفاق شیرینی است. خصوصا اگر این اولین تجربه شما از مادر، پدر شدن باشد. اما این تجربه جدید و زیبا پر است از مسئولیت هایی که ممکن است تعدد آن سبب گیج شدن شما به عنوان والدین شود. خوشبختانه این روزها و با محبوب تر شدن شبکه های اجتماعی و خریدهای اینترنتی، خرید آنلاین سیسمونی نوزاد که یکی از پر استرس ترین کارها برای هر والدینی است، به شکل اینترنتی صورت میگیرد و دیگر لازم نیست برای خرید هر قطعه از سیسمونی به یک خیابان خاص بروید و در گرما و سرما مسافت های طولانی را بپیمایید. به کمک فروشگاه خرید آنلاین خرید سیسمونی نوزاد، شما به راحتی امکان مقایسه قیمت و کیفیت برندهای مختلف را دارید و حتی میتوانید نظرات سایر مادران را نیز بخوانید تا بتوانید بهترین تصمیم گیری را داشته باشید. از دیگر جذابیت های خرید آنلاین، تحویل درب منزل در روز و ساعت دلخواه شماست که این امر سختی و هزینه رفت و آمد را از بین میبرد. در این مقاله از سایت برترین ها به بررسی بهترین فروشگاه های آنلاین خرید سیسمونی نوزاد پرداخته ایم و در انتها نیز قیمت حدودی سیسمونی را برایتان ذکر کرده ایم، با ما همراه باشید.

عکس سیسمونی نوزاد


راهنمای خرید آنلاین سیسمونی نوزاد

کودکی که قرار است به دنیا بیاید، در سال ابتدایی تولد بسیار تغییر میکند و تقریبا هر روز رشد میکند! با در نظر گرفتن این موضوع، لیست کامل خرید سیسمونی کدام است؟ تعداد بسیار زیادی از لوازم نوزاد در اینترنت پیدا میشود که یافتن بهترین و لازم ترین انواع در میان آنها کار بسیار دشواری است. اما نگران نباشید ما در ادامه این مقاله برایتان لیست مفیدی از لوازمی که لازم است حتما در سیسمونی نوزاد موجود باشد را آورده ایم. در نظر داشته باشید که صحبت کردن و بهره بردن از تجارب مادر پدرهای دیگر میتواند در انتخاب بهترین سیسمونی برای نوزاد، به شما بسیار کمک کند.

نکات مهم در هنگام خرید آنلاین سیسمونی

بی خطر بودن لوازم برای نوزاد بسیار اهمیت دارد. کودکی که امروز به آرامی در آغوش شما خوابیده است، در چشم بهم زدنی بزرگ شده و روحیه کنجکاوی اش شعله ور میشود. لذا اهمیت دارد که تمامی نقاط خانه برای حضور این عضو کوچک امن شده باشد. پیشنهاد میکنیم لبه های تیز تخت و کمد را با چسباندن پلاستیک های مخصوص، بی خطر کنید. همچنین در نظر داشته باشید که به غیر از لباسها، سایر لوازم سیسمونی میتوانند به نوبه ای انتخاب شوند که تا چندین سال برای کودک قابل استفاده باشند. شیشه شیر، پستانک و پوشک جزو اقلامی هستند که ممکن است برای برخی از نوزادان حساسیت زا باشند بنابراین پیشنهاد میکنیم این اقلام را پس از به دنیا آمدن نوزاد تهیه کنید تا در صورتی که حساسیت ایجاد شد، بتوانید به سراغ مارک های دیگر بروید.

لوازمی مانند تخت کودک و یا صندلی داخل ماشین لازم است کیفیت بالایی داشته باشند، حتی اگر این کیفیت بالاتر به معنای صرف هزینه بیشتر باشد. چرا که مستقیما با امنیت کودک در ارتباط هستند.


بهترین فروشگاه های اینترنتی سیسمونی نوزاد

بهترین فروشگاه خرید آنلاین سیسمونی نوزاد آن است که اقلام مورد نیاز شما را موجود داشته باشد و به شما حق انتخاب روز و ساعت دریافت درب منزل را بدهد. همچنین فروشگاه خرید سیسمونی در صورتی معتبر است که شماره تماس برای تماس های ضروری داشته باشد و موفق به دریافت مجوز اینماد شده باشد. همچنین ممکن است یک فروشگاه سیسمونی در شهر چندین شعبه داشته باشد اما به شکل آنلاین هم اقدام به فروش سیسمونی نوزاد بکند که در این صورت، خیال شما راحت تر خواهد بود. برخی از فروشگاه های آنلاین خرید سیسمونی نوزاد به شما این قابلیت را میدهند که اگر به هر دلیلی از خرید خود رضایت نداشتید، بتوانید طی مدت زمان مشخصی مانند 72 ساعت یا یک هفته پس از دریافت بسته، آن را مرجوع کرده و هزینه خود را پس بگیرید. پیشنهاد ما در مجله اینترنتی برترینها، به شما مادر/ پدر عزیز این است که از پیش خرید و تسویه به بودن یا نبودن این گزینه ها دقت فرمایید.

خرید سیسمونی نوزاد

 

لوازم ضروری برای سیسمونی نوزاد

خرید آنلاین سیسمونی نوزاد، موضوعی است که شاید تا چند سال پیش دور از ذهن به نظر می‌رسید. اما امروزه وبسایت ها و فروشگاه های آنلاین بسیاری هستند که به فروش آنلاین سیسمونی نوزاد مشغولند و شما میتوانید از طریق لمس این لینک به دسته بندی بهترین فروشگاه خرید آنلاین سیسمونی نوزاد دسترسی داشته باشید. لیست اقلام ضروری سیسمونی  که میتوانید از این فروشگاه ها تهیه فرمایید، به شرح زیر است. در نظر داشته باشید که این یک لیست از کلی ترین مواردی است که شما برای نوزاد خود نیاز خواهید داشت.

  • لوازم مورد نیاز برای گردش و سفر

از جمله صندلی ماشین که میتواند به گونه ای تهیه شود که تا حدود 5 سالگی فرزندتان بتوانید از آن استفاده کنید. کالسکه که انواع گوناگونی دارد و هر کدام مزایای خاص خود را دارند، برخی آفتابگیر دارند، در برخی از آنها جایگاهی برای قرار دادن لوازم والدین تعبیه شده است، قیمت کالسکه نوزاد بسته به جنس ساخت و رنگ و برند بسیار متغیر است. کوله پشتی یکی دیگر از لوازم بسیار مورد استفاده خواهد بود. که در آن میتوانید لوازم مورد احتیاج نوزاد و مادر را قرار دهید. سبد حمل نوزاد یکی دیگر از اقلامی است که خصوصا در دو سال ابتدایی تولد فرزند میتواند به عنوان یکی از وسایل مهم سفر با نوزاد به کمک شما بیاید تا در خارج از خانه با خیال راحت او را حمل کنید. یکی دیگر از لوازمی که در گردش می توانید از آن بهره ببرید، آغوشی است.

  • لوازم مورد نیاز برای تغذیه نوزاد

این بخش می تواند مهم ترین قلم در خرید سیسمونی باشد. همانطور که میدانید پستانک، شیردوش و شیشه شیر جزو نخستین اقلامی است که نوزاد به آن نیاز پیدا میکند. اما با گذر زمان و افزایش سن کودک، نیاز او فراتر از شیشه شیر، شیر خشک و شیر مادر می‌رود که در این شرایط شاید احتیاج داشته باشید یک غذاساز مخصوص کودکان در آشپزخانه داشته باشید تا غذاها را به شکل نرم و له شده به کودک بدهید. شما به قاشق، چنگال و ظروف با طرح های کودکانه نیز نیاز خواهید داشت.

  • لوازم بهداشتی نوزاد

بوی بهشتی صورت و بدن کودکان از لوازم بهداشتی ناشی می شود که مادران برای نگهداری از لطافت پوست کودک استفاده میکنند. این لوازم شامل شامپو بچه، شامپو بدن بچه، روغن بچه برای ماساژ بدن، پودر بچه برای جلوگیری از عرق سوز شدن ناشی از پوشک، پوشک، دستمال مرطوب، زیرانداز برای تعویض پوشک، انواع و اقسام کرم های مرطوب کننده و داروهای لازم که لیست آن را پزشک در اختیارتان قرار میدهد، از جمله لوازمی هستند که باید تهیه کنید. برای این کار میتوانید به فروشگاه آنلاین خرید سیسمونی مراجعه کنید و با خیال راحت و با چند کلیک لوازم مورد نیاز خود را سفارش دهید.

  •  اسباب بازی و اقلام سرگرم کننده

شاید در ماه های ابتدایی این لوازم چندان مهم نباشند، اما با گذر زمان و گذر از 6 ماهگی وجود اسباب بازی های خوش رنگ که دهن کودک را مشغول کنند، اهمیت بالایی پیدا میکند. با توجه به اینکه شخصیت کودک از همان یک سالگی شروع به شکل گرفتن میکند، وجود اسباب بازی های مفید اهمیت بیشتری می یابد.

  •  لوازم مورد نیاز برای اتاق نوزاد

این بخش را باید به توجه به جنسیت کودک، فضایی که در اختیار دارید و سلیقه شخصی خودتان تزیین کنید. علاوه بر تخت و کمد، یک صندلی و یا یک کاناپه تخت خوابشو را نیز در لیست خرید خود قرار دهید، شبهای بی خوابی بسیاری در انتظارتان خواهد بود!

  •  لباس نوزاد

یکی از زیباترین بخش های خرید برای کودک همین قلم است! لباس های کوچک و رنگ و وارنگ که دل هر بیننده ای را آب میکند! شما میتوانید با توجه به نتیجه سونوگرافی و تعیین جنسیت جنین به خرید بپردازید و یا لباس هایی تهیه کنید که برای هر دو جنس قابل استفاده هستند.

قیمت مناسب سیسمونی نوزاد

در هنگام خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد، شما این گزینه را دارید که با مقایسه قیمت ها و کیفیت های گوناگون، بهترین مارک را پیدا کنید و در صورتی که با بودجه شخصی شما همخوانی دارد، تهیه کنید. همچنین اغلب این فروشگاه ها قیمتی مناسب تر از سطح شهر ارائه میدهند و تخفیفات دوره ای روی اجناس خود، به مناسبت های مختلف، می گذارند. با توجه به پراکندگی اقلام مورد استفاده در سیسمونی و عنایت به اینکه اغلب این اقلام وارداتی هستند و با تغییر نرخ ارز، قیمتشان تغییر میکند، نمیتوان یک عدد واحد برای سیسمونی در نظر گرفت.

لیست سیسمونی نوزاد

 

سخن آخر

والد شدن چه برای آقایان و چه بانوان، خبر خوشحال کننده و در عین حال پر استرسی است که سبب می شود افراد به دنیای جدیدی وارد شوند. یکی از این استرس ها، تهیه لوازم مورد نیاز کودک و سیسمونی است. ما پیشنهاد میکینم با توجه به هزینه های سنگین این روزها به سراغ فروشگاه خرید آنلاین سیسمونی نوزاد بروید تا در هزینه رفت و آمدی صرفه جویی کنید و تخفیف نیز دریافت کنید! در این مقاله لیستی از ساده ترین و موردنیاز ترین اقلامی که هر مادر و نوزادی به آن نیاز دارند را برایتان آوردیم. امید است خواندن این مقاله سبب شده باشد با خرید آنلاین از فروشگاه اینترنتی سیسمونی نوزاد اشنا شده باشید.