از آن جایی که تهیه رنگ روغن خوب برای همه نقاشان اهمیت دارد، بر آن شدیم تا در این مجال به معرفی یک برند خوب تحت عنوان وینزور بپردازیم. بسیاری از دانشجویان و دانش آموزان انواع رشته های هنری در هنرستان ها و دانشگاه ها تمایل دارند که بدانند بهترین مارک رنگ روغن چه مارکی است تا برای کار های هنری خود از آن برند استفاده کنند.
به علاوه همه نقاشان حرفه ای نیز برای کشیدن تابلو های نقاشی و سفارشات مشتری های خود، به دنبال خرید لوازم نقاشی هستند که علاوه بر کیفیت دارای قیمت های مناسب نیز باشد تا در نهایت قیمت تابلوی تمام شده آن ها قابل رقابت با همکاران و قیمت های موجود در بازار باشد. یکی از آن مارک های رنگ روغن با کیفیت، لوازم نقاشی وینزور است که در کنار کیفیت بالا و اثبات شده خود، دارای قیمت های مناسب و قابل رقابت در بازار لوازم هنری است.
همان طور که می دانید کیفیت لوازم نقاشی به کار رفته و به خصوص مارک رنگ روغن مصرفی در یک تابلوی نقاشی از آن جمله موارد اساسی است که بر کیفیت و زیبایی تابلوی نقاشی تمام شده صدر در صد تاثیر گذار است. زیرا نما و جلوه یک تابلوی نقاشی وابسته به درخشش و کیفیت رنگ های روغنی به کار رفته در آن است.
به علاوه دوام رنگ روغن یک تابلوی نقاشی و حفظ کیفیت رنگ های آن در طول سالیان و بر اثر تابش نور خورشید یکی از فاکتور هایی است که هم برای نقاشان اهمیت دارد و هم برای گالری های هنری و فروشندگان این تابلو ها. برای مثال اگر قرار باشد درخشش رنگ های روغنی به کار رفته در یک تابلوی نقاشی در مدتی که آن تابلو در فروشگاه می ماند، تغییر کند، آن تابلو شانس کمتری برای فروش دارد.

مقدمه

همان طور که می دانید در پدید آوردن و خلق یک اثر هنری مانند یک تابلوی نقاشی رنگ روغن، کیفیت و درخشش و دوام رنگ های به کار رفته در آن اثری بسیار مستقیم و چشمگیر بر زیبایی آن تابلوی نقاشی دارد. برای ما که به عنوان بینندگان یک تابلوی نقاشی هستیم نیز هر چقدر رنگ های روغنی به کار رفته در یک تابلو درخشان تر و شارپ تر باشند و زنده تر به نظر بیایند، حس و حالی که آن تابلو در ما ایجاد می کند نیز بهتر و شادتر و پر انرژی تر است. به عنوان مثال تابلو هایی با رنگ های کدر و مات کمتر مورد توجه مشتریان و بازدیدکنندگان گالری های هنری قرار می گیرد و حتی برای مشتریان نیز کمتر جذاب است.
لوازم نقاشی وینزور یکی از آن مارک های رنگ روغنی است که حس تازگی و شادابی را به تابلوی نقاشی کشیده شده می بخشد و گویی تصاویر را جان دار تر به مخاطب نشان می دهد. حتی نقاشان و هنرمندان گرامی نیز هنگام کار با این برند مجذوب کیفیت و شارپ بودن رنگ های آن می شوند و راحت تر و راغب تر با این رنگ ها کار می کنند.
کیفیت محصولات وینزور به نحوی با کیفیت دیگر مارک های رنگ روغن موجود در بازار تفاوت دارد که خود شما به عنوان یک نقاش متوجه خواهید شد که با استفاده از آن ها جان تازه ای به تابلوی هنری خود می بخشید. زیرا لوازم نقاشی وینزور از جمله برند های مشهور و با کیفیت انگلیسی است که در زمینه تولید انواع رنگ روغن و رنگ آکریلیک و دیگر لوازم نقاشی جزء بهترین ها در تمام دنیا به حساب می آید.
هر نقاشی با یک بار استفاده از رنگ روغن های وینزور متوجه تفاوت آن با سایر برند های خارجی خواهد شد. در این مقاله از سایت برترین ها با ما همراه باشید.

استفاده از رنگ روغن


ویژگی های لوازم نقاشی وینزور

قیمت های ارزنده و مناسب برند خوب لوازم وینزور در مقایسه با دیگر مارک های رنگ روغن مشهور در سراسر دنیا اولین ویژگی مثبت آن است که البته برای هنرمندان نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. تنوع کامل رنگ های روغن وینزور و عرضه آن در قوطی های کرمی 37میل، 200 میل و 250 میل باعث شده است که دست هنرمندان عزیز برای انتخاب و خرید کاملاً باز باشد و رنگ ها را به هر میزانی که نیاز دارند خریداری کنند.
البته مسلم است که اگر شما از دسته دانشجویان رشته های نقاشی و گرافیک هستید و یا از جمله نقاشان پرکار و فعالی هستید که همیشه سفارش تابلو دارید، خرید تیوب های با حجم بالاتر رنگ های روغن وینزور برای شما به صرفه تر و اقتصادی تر است.
علاوه بر آن کیفیت های مناسب لوازم نقاشی وینزور آن را به یکی از بهترین و خوش نام ترین مارک های رنگ روغن در تمام دنیا مبدل کرده است. این برند با کیفیت انگلیسی که حاصل تولید ویلیام وینزور شیمی دان و هنری نیوتن نقاش بوده است، محل اولیه کارخانه تولیدی آن در منزل نیوتن، در یکی از محله های لندن قرار داشته است. به همین دلیل و دقیقاً به دلیل همکاری یک شیمی دان و یک نقاش با هم در تولیدات رنگ های روغن این کمپانی، کیفیت رنگ های تولیدی آن ها بسیار حساب شده و علمی و عملی از آب در آمده است.
علاوه بر آن قدمت دویست ساله برند وینزور در بازار های جهانی خود نشان از کیفیت اثبات شده آن در طول سالیان دراز دارد. دویست سال است که همه نقاشان در سرتاسر دنیا از این مارک رنگ روغن استفاده می کنند و راضی هستند. در غیر این صورت این برند مسلماً نمی توانست طی این همه سال در بازار رقابتی دنیا دوام بیاورد.

امتیازات استفاده از  لوازم نقاشی برند وینزور

علاوه بر کیفیت اثبات شده محصولات وینزور برای همه نقاشان در سراسر دنیا، دوام و ثبات رنگ های آن پس از خشک شدن نیز یکی از امتیازات ویژه این محصول است. چرا که بسیاری از برند های رنگ روغن داخلی یا خارجی در بازار وجود دارند که پس از خشک شدن درخشش و جلای رنگ آن ها کمتر شده و رضایت کامل را برای نقاش های حرفه ای خاصل نمی کند. به همین دلیل نیز یکی از فاکتور های هنرمندان و دانشجویان عزیز رشته های هنری برای انتخاب یک رنگ روغن خوب، حفظ کیفیت آن رنگ روغن پس از خشک شدن است.
بسیاری از نقاش های حرفه ای و هنری می دانند که لذت یک نقاشی خوب و اثر هنری در هنگام به کار بردن رنگ های روغن خوب و با کیفیت چندین برابر می شود. زیرا وقتی یک نقاش در هنگام خلق اثر هنری خود به کیفیت و درخشش رنگ مورد نظر خود می رسد و نتیجه کار مطابق با انتظارات او از آب در می آید، خستگی های وی از بین می رود.
به علاوه تماشاگران آن اثر هنری یا مشتریان آن گالری نقاشی نیز حس های بهتری را از آن تابلوی نقاشی خواهند گرفت. زیرا رنگ ها تازه تر و شاداب تر هستند و گویی تابلو زنده تر است و حس هنرمند را بهتر به بیننده منتقل می کند.
این تفاوت و واقعیت ها را در مورد کیفیت رنگ روغن فقط و فقط نقاشان حرفه ای و دانشجویان زبده رشته های هنری درک می کنند و به هنگام کشیدن تابلو های نقاشی خود به خوبی حس و لمس کرده اند.

بهترین مارک رنگ روغن


لوازم نقاشی وینزور اصل

همان گونه که استحضار دارید برای بیشتر برند های تولیدی مشهور و معروف دنیا انواع تقلبی محصولات آن شرکت نیز  در  بازار به چشم می خورند. در مورد برند وینزور نیز  به هنگام خرید دقت لازم و کافی را به خرج دهید که مبادا برخی از فروشندگان سودجو یا تولید کنندگان داخلی فقط از برچسب آن بر روی تیوب رنگ روغن استفاده کرده باشند و کالایی مشابه ولی فیک و تقلبی را به جای اصل آن به شما بفروشند.
به همین منظور نیز بایستی خرید لوازم نقاشی وینزور را باید از فروشگاه های اصلی و عمده آن تهیه کنید که نمایندگی مستقیم واردات این محصول از انگلستان هستند و می توانند بارکد اصل بودن این محصول را به شما ارائه بدهند. زیرا کالا های مشابه یا با نام های تقریباً مشابه برند های مشهور خارجی همیشه در بازار ایران و کشور های جهان سوم یافت می شوند و متاسفانه مشتریانی که به دنبال محصولات ارزان قیمت هستند در تور این سودجویان گرفتار می شوند.
این در خالی است که نقاشان با سابقه و دانشجویان آگاه رشته های هنری که به کیفیت و اصالت مارک های رنگ روغن خوب در دنیا واقف هستند، ارزش خرید رنگ های روغن اورجینال و با کیفیت را می دانند و همیشه از فروشگاه های قابل اعتماد خرید می کنند.
البته نقاشان آماتور و دانشجویان تازه کار در رشته های نقاشی و انواع رشته های هنری دیگر نیز می توانند با درخواست ضمانت اصالت کالا از فروشگاه رنگ روغن مارک وینزور در تهران ، به راحتی پی به اصل بودن آن ببرند. به این ترتیب  با خیالی آسوده و اطمینانی کامل از آن فروشگاه خرید خواهند کرد و با رضایت کامل این رنگ ها را در تابلوی خود به کار می برند.

بهترین فروشگاه برای خرید لوازم نقاشی وینزور

همه مصرف کنندگان محصولات وینزور اعم از نقاشان و مجسمه سازان و هنرمندان خلاق آثار تجسمی به اصالت فروشگاه عرضه کننده رنگ های روغنی واقف هستند. یک فروشگاه قابل اعتماد رنگ های با کیفیت و اصیل و اورجینال را به مشتریان خود عرضه می کنند تا برای خود سابقه ای درخشان و نامی خوش در ذهن مشتریان بر جای بگذارد. زیرا هر فروشگاه لوازم هنری به اهمیت تداوم خرید مشتریان خود و به رضایت همیشگی آن ها واقف است و می داند که رشد فروش او به اعتماد مشتریانش بستگی دارد.به همین خاطر نیز هیچ فروشگاه لوازم هنری با سابقه ای با فروش محصولات تقلبی و ارزان نام خود را در اذهان مشتریان خراب نمی کند. بلکه برای اعتبار نام و برند خود ارزش قائل است و رضایت همیشگی مشتریان او اهمیت و اولویت اول را در فروش دارد. زیرا به خوبی می داند که همیشه سود در فروش مقطعی به تعداد زیاد نیست. بلکه ارزش مشتریان دائمی برای فروشگاه های معتبر و خوش نام از سود های مقطعی و گذرا بیشتر است.
وجود رنگدانه های خالص با غلظت بالا در لوازم نقاشی وینزور دو آیتم بسیار با ارزش و با کیفیت در رنگ های روغنی است که هر نقاشی به اثرات آن بر روی تابلوی نقاشی خود واقف است. زیرا این خلوص رنگ و این غلظت باعث تازگی رنگ ها و زنده تر بودن نقش ها می شود و جان تازه ای به اثر هنری می بخشد.
رنگ های روغنی مارک وینزور بر روی چرم، مقوا، بوم و چوب قابل استفاده هستند و به راحتی می توانید آن ها را برای خلق هر اثر هنری و تجسمی به کار ببرید. حتی ساخت تابلو های گل چینی یا مجسمه های سرامیک در رنگ های مختلف با کاربرد این رنگ های روغنی با کیفیت راحت تر انجام می شود.

آبرنگ وینزور

 

قیمت لوازم نقاشی وینزور

قیمت لوازم نقاشی وینزور با توجه به کیفیت و غلظت رنگ عالی و اثبات شده ای که دارند، بسیار ارزنده و متعادل است. بنابراین اگر به دنبال خرید لوازم نقاشی با کیفیت و با قیمت مناسب برای پروژه های دانشجویی و تابلو های نقاشی خود هستید، می توانید بر روی این برند اروپایی حساب کنید. زیرا رنگ روغن های مارک وینزور ماندگاری بسیار بالایی دارند و کیفیت کار شما را با گذشت زمان ثابت نگه می دارند.
همچنین وجود تیوب های کوچک 37 میلی رنگ های روغن وینزور کار را برای دانشجویان رشته های هنری آسان کرده است. زیرا آن ها به راحتی می توانند این تیوب های کوچک را بین منزل و دانشگاه حمل کنند و با حجم کوچکی که این تیوب ها دارند، مشکلی را برای دانشجویان عزیز ایجاد نمی کنند.
به علاوه قیمت های پایین تر تیوب های کوچکتر رنگ های روغنی مارک وینزور برای دانشجویان عزیز رشته های هنری به صرفه تر و اقتصادی تر است و قدرت خرید آن ها را بالاتر می برد. در هر صورت قیمت لوازم هنری وینزور در حدی است که نه کیفیت را فدای قیمت کرده باشد و نه قیمت را آن قدر بالا برده باشد که توان رقابت با سایر مارک های مشابه را در بازار نداشته باشد. به همین خاطر نیز هنرمندان عزیز می توانند با اعتمادی کامل از محصولات این برند خریداری کنند.

خرید لوازم نقاشی وینزور

لازم است بدانید که خرید محصولات وینزور تنها محدود به رنگ های روغنی نمی شود و این برند مشهور انگلیسی انواع آبرنگ و رنگ های اکریلیک را نیز به بازار عرضه کرده است. بنابراین شما  نقاشی در هر سبکی را که مد نظر داشته باشید می توانید با استفاده از محصولات شرکت وینزور بهتر و یا کیفیت تر انجام دهید.
به علاوه خرید برند وینزور برای همه هنرمندان و دانشجویان در سطوح مبتدی و پیشرفته پیشنهاد می شود. زیرا با استفاده از رنگ های این برند می توانید تفاوت را در خلق اثر های زنده با رنگ های شارپ و غلیظ احساس کنید. زیرا رنگدانه های خالص و اصیلی که در ساخت این رنگ ها به کار رفته است کیفیت کار را متفاوت از رنگ های دیگر از کار در می آورد و راحتی کار با رنگ های نرم و یکدست را برای شما به ارمغان می آورد.
حتی اگر شما هنرمندی هستید که تاکنون این مارک رنگ روغنی را استفاده نکرده اید، به شما پیشنهاد می کنیم که حداقل یک بار این برند را امتحان کنید و تفاوت کیفیت آن را با رنگ های قبلی خود مقایسه کنید. به طور قطع از نتیجه کار شگفت زده خواهید شد و این برند را در اولویت لیست خرید های لوازم هنری خود قرار خواهید داد.

شماره رنگ های وینزور

 

سخن آخر

همه نقاشان حرفه ای برای خلق آثار هنری و تابلو های نقاشی سفارشی مشتریان خود، به دنبال خرید لوازم نقاشی هستند که علاوه بر کیفیت دارای قیمت های مناسب نیز باشد تا در نهایت قیمت تابلوی تمام شده آن ها قابل رقابت با همکاران و قیمت های موجود در بازار باشد. یکی از آن مارک های رنگ روغن با کیفیت رنگ روغن وینزور است که در کنار کیفیت خوب و اثبات شده خود، دارای قیمت های مناسب و قابل رقابت در بازار لوازم هنری است.
کیفیت لوازم نقاشی وینزور به نحوی با کیفیت دیگر مارک های رنگ روغن موجود در بازار تفاوت دارد که خود شما به عنوان یک نقاش متوجه خواهید شد که با استفاده از آن ها جان تازه ای به تابلوی هنری خود می بخشید.
وجود رنگدانه های خالص با غلظت بالا در رنگ های وینزور دو آیتم بسیار با ارزش و با کیفیت در رنگ های روغنی است که هر نقاشی به اثرات آن بر روی تابلوی هنری خود واقف است. زیرا میزان خلوص رنگ بالا و این غلظت مناسب باعث تازگی رنگ ها و زنده تر بودن نقش ها بر روی اثر هنری می شود.
رنگ های روغنی مارک وینزور بر روی چرم، مقوا، بوم و چوب قابل استفاده هستند و به راحتی می توانید آن ها را برای خلق هر اثر هنری و تجسمی به کار ببرید. حتی ساخت تابلو های گل چینی یا مجسمه های سرامیک در رنگ های مختلف با کاربرد رنگ های روغنی وینزور راحت تر انجام می شود.
تنوع لوازم هنری برند وینزور تنها محدود به رنگ روغن نمی شود و شامل انواع آبرنگ و رنگ های اکریلیک نیز می شود. بنابراین شما نقاشی در هر سبکی را که مد نظر داشته باشید می توانید با استفاده از محصولات شرکت وینزور راحت تر و بهتر انجام دهید.