پوشیدن لباس گرم در طول زمستان از ضروریات برای همه افراد محسوب می‌شود. لباس‌های بافتنی مردانه تنوع چندانی ندارد و تنها به ژاکت و پلیور محدود می‌شود اما همین تعداد محدود نیز باید در کمد لباس هر مردی وجود داشته باشد تا به عنوان لایه‌های لباس در فصل سرما به کار رود. راهنمای پوشیدن لباس‌های بافتنی مردانه را در این مطلب بخوانید.

برای خرید یک پلیور و ژاکت مردانه مناسب باید از رنگ‌هایی انتخاب کنید که بدون زمان هستند و هرگز از مد نمی‌افتند، رنگ‌هایی مثل خاکستری و سرمه‌ای چنین قابلیتی دارند و انتخاب مناسبی برای آقایان شیک پوش و باشخصیت هستند. لباس بافتنی شما بهتر است طرح‌دار نباشد اما طرح‌های ساده هندسی قابل قبول است.  در مورد بافت نیز آزادید و با انتخاب بافت‌هایی مثل گیس باف یا زنجیره یا بافت‌های دیگر می‌توانید به استایل خود تنوع بدهید. جنس بافتنی را از بهترین و باکیفیت‌ترین نوع پشم تهیه کنید.

پلیور یقه گرد

این مدل پلیور همیشه مد است و تطبیق پذیری بالایی دارد و همیشه می‌توانید آن را بپوشید. هم زیر کت و شلوار و کفش رسمی و هم با لباس‌های راحتی مثل شلوار جین و کت اسپرت و کفش کتانی. یک استایل جذاب که هم رسمی است و هم راحت، پوشیدن پلیور یقه گرد روی پیراهن دکمه‌دار و شلوار پارچه‌ای و کفش رسمی است. اگر رنگ‌های خنثی را برای بافتنی خود انتخاب کرده‌اید در ست کردن رنگ‌ها و لباس‌ها مشکلی نخواهید داشت اما برای رنگ مشکی باید از لباس‌های ضخیم و سنگین مثل کاپشن روی آن استفاده کنید.

پلیور یقه اسکی

پلیور یقه اسکی مردانه هم از مدل‌هایی است که محبوبیت زیادی دارد به خصوص برای کسانی که می‌خواهند گرم‌تر بمانند. تفاوت اساسی این پلیور با پلیور یقه گرد در این است که لباس زیر آن اهمیتی ندارد و استایل آن بیشتر راحتی است تا رسمی. روی این پلیور می‌توانید از کاپشن، پالتو و لباس‌های دیگر استفاده کنید اما رنگ‌های روشن‌تر را با لباس‌های کم حجم‌تر و رنگ‌های تیره را با لباس‌های ضخیم‌تر بپوشید.