تمایل انسان به زیبایی تاریخچه ای دور و دراز دارد و تنها مربوط به دوره ما نیست. انسان‌ها همواره در تلاش بودند تا به عواملی که در زیباییشان نقش دارند رسیدگی کنند و خود را زیباتر جلوه دهند. مژه هم یکی از جذابترین اجزای صورت در زیباتر نشان دادن چهره و چشم‌ها است. روش‌های مختلف خانگی برای پر پشت کردن مژه‌ها وجود دارد اما این روش‌ها زمان بر هستند و ممکن است افراد را به نتیجه دلخواهشان نرسانند. کاشت و اکستنشن مژه روشی است که فرد میتواند زیبایی چشم‌هایش را به سرعت و به راحتی دو چندان کند. در اکستنشن مژه تارهای مصنوعی به وسیله چسب مخصوص چسبانده میشوند و به حجم و طول مژه‌ها اضافه می‌شود. ماندگاری این روش معمولا تا شش ماه است و بعد از آن باید مژه‌ها را ترمیم کرد. اگر قصد دارید این حرفه را یاد بگیرید لازم است اطلاعاتی درمورد آن داشته باشید. در این مقاله از سایت برترین ها قصد داریم به موضوع اکستنشن مژه بپردازیم و تعدادی از مراکز آموزش اکستنشن مژه در شرق تهران را به شما عزیزان معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

آموزش اکستنشن مژه در شرق تهران


بیشتر بخوانید : هر آنچه لازم است درباره «اکستنشن مژه» بدانید


سرفصل‌های دوره آموزش اکستنشن مژه در شرق تهران

زمانی که به مراکز آموزش کاشت مژه در تهران مراجعه میکنید و دوره آموزش خود را شروع میکنید، در پایان دوره آموزش اکستنشن مژه در شرق تهران مهارت‌هایی که هر هنرجو باید آن ها را بداند عبارتند از:

  • آشنایی با انواع مژه
  • آنالیز ساختمان مو
  • اسپایک
  • انواع افکت‌ها (روباهی و عروسکی)
  • اکستنشن مژه تار به تار
  • آشنایی با انواع روش‌های اکستنشن مژه
  • آموزش اکستنشن مژه کلاسیک
  • آموزش اکستنشن مژه والیوم
  • آموزش اکستنشن نچرال
  • آموزش اکستنشن مژه روسی
  • آموزش اکستنشن مژه مگاوالیوم
  • آموزش اکستنشن فانتزی و رنگی
  • آموزش ترمیم و ریموو کاشت مژه
  • آشنایی با مراقبت‌های پس از اکستنشن مژه

چشم عضو حساسی است و انتخاب آموزشگاه خوب و معتبر اولین و مهم‌ترین قدمی است که می‌توانید در جهت رسیدن به اهداف خود بردارید و لازم است برای یادگیری کاشت و اکستنشن به بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تهران مراجعه کنید تا آموزش درست و اصولی به شما داده شود.

ابزار مورد نیاز برای آموزش اکستنشن مژه

ابزار مورد نیاز برای یادگیری صفر تا صد آموزش کاشت مژه عبارتند از:

  • تارهای مژه مصنوعی
  • چسب مخصوص اکستنشن مژه
  • فرچه مخصوص مژه
  • تقویت کننده مژه

در بعضی از آکادمی‌ها و آموزشگاه‌های آرایشگری این امکانات در اختیار هنرجو قرار میگیرد ولی در بعضی جاها لازم است هنرجو خودش وسایل آموزش را تهیه کند.

هزینه آموزش اکستنشن مژه در شرق تهران

معمولا مانند هر حرفه و آموزش دیگری هزینه آموزش اکستنشن مژه در شرق تهران هم به عوامل مختلفی مثل لوکیشن آموزشگاه، مهارت مربیان، ارائه مدرک فنی حرفه ای اکستنشن مژه، ارائه وسایل کار، گروهی یا خصوصی بودن کلاس و ... بستگی دارد و در هر آموزشگاه ممکن است کمی متفاوت باشد. با این حال به طور تقریبی و میانگین شروع هزینه در بهترین آموزشگاه کاشت مژه در تهران چیزی حدود 1500000 تومان میشود.

آموزش صفر تا صد کاشت مژه


بیشتر بخوانید : ۸ نکته برای مژه‌های بلندتر و ضخیم‌تر


معرفی مرکز اکستنشن مژه در شرق تهران

اگر به کار کاشت و اکستنشن مژه علاقه دارید لازم است برای یادگیری بهترین آموزشگاه آرایشگری در شرق تهران را انتخاب کنید در این قست قصد داریم تعدادی از مراکز حرفه ای در زمینه آموزش اکستنشن مژه در شرق تهران را به شما معرفی کنیم.

 

لیست مرکز اکستنشن مژه در شرق تهران

در ادامه تعدادی از مراکز آموزش اکستنشن مژه در تهرانپارس آورده شده است. هم چنین اگر به دنبال یک مرکز مطمئن برای انجام اکستنشن مژه و آموزش آن هستید می توانید به صفحه  اکستنشن در شرق تهران مراجعه نمایید.

نام آموزشگاه

شماره تماس

آدرس

اکستنشن مژه بهار مسعودی 02177469613
09122182496
خیابان پنجم نیروی هوایی، ضلع شرقی فلکه، نبش ۵/۳۰، پلاک ۸ (بالای سوخاری مهدی)، واحد۱۱، طبقه۴

آموزش تخصصي اکستنشن مژه یاسی

 

محدوده تهرانپارس

آموزش تخصصی اکستنشن مژه تهران پریوش

09373659799

محدوده تهرانپارس

اکستنشن مژه تارا

09128580669

محدوده تهرانپارس

فائزه سالک

09352264619

محدوده تهرانپارس

آموزشگاه آرایشگری الهه

 

02122259672

09122539267

تهران، خیابان شریعتی، جنب مترو شریعتی، نبش کوچه مینا، پلاک ۱، طبقه ۶، واحد ۱۲

آموزشگاه آرایشی به سیما

 

02177801219

02177804371

بین مترو سرسبز و هفت حوض (نارمک)، خیابان بهرامی، پلاک ۵۴

سالن های زیبایی شبنم نظیف

09104788008

 

 
قیمت آموزش کاشت مژه

بیشتر بخوانید : کاشت مژه در سعادت آباد


جمع بندی

در آخر باید بگوییم پس از پایان دوره آموزش تخصصی کاشت مژه شما با تمام ابزارهای مورد نیاز برای انجام اکستنشن مژه مانند انواع مژه، چسب و مواد معدنی برای تقویت مژه آشنا و در کار با آن‌ها حرفه‌ای خواهید شد فقط لازم است تمرین داشته باشید. تمام روش‌هایی که یک اکستنشن کار حرفه‌ای باید بداند را یاد میگیرید و همچنین در متدهای به روز کاشت مژه مانند کاشت کلاسیک، والیوم روسی، مگا والیوم و ریمو و پاکسازی اکستنشن مژه مسلط می‌شوید. در مقاله آموزش اکستنشن مژه در شرق تهران، سعی کردیم اطلاعات لازم برای آموزش کاشت و اکستنشن مژه و همچنین تعدادی از بهترین اکستنشن مژه در شرق تهران را به شما معرفی کنیم امیدوارم این مقاله برای علاقه مندان این حرفه مفید بوده باشد.