اکنون بسیاری از دانشگاه های معتبر دنیا مانند هاروارد، استندفورد، کالیفرنیا، آکسفورد، کمبریج و لندن که بیشتر سال ها در میان10دانشگاه برتر دنیا هستند، آمادگی برای پذیرش دانشجوی غیر حضوری از تمام نقاط دنیا را دارند. این فرصت بی سابقه سال ها بود که آرزوی بسیاری از والدین بود. خوشبختانه امروزه این بستر فراهم شده است.

تحصیل فرزندتان در دانشگاه های معتبر دنیا

اما چگونه می شود فرزندانمان را برای ورود به این دانشگاه ها آماده کنیم؟ 

حتی اگر فرزند شما با نمرات عالی از مدارس فارسی زبان فارغ التحصیل شده باشد، برای ورود به دانشگاه های انگلیسی زبان، با دشواری های بسیاری مواجه خواهد بود. شاید به نظر برسد که کلاس های زبان انگلیسی عمومی برای پاسخگویی به این نیاز مناسب هستند، امّا حقیقت چیز دیگری است. 
  اگر فرزند شما بتواند فقط انگلیسی صحبت کند، قطعا در فهم دروس ریاضی و علوم پایه با مشکل مواجه خواهد شد، زیرا با واژگان علوم و ریاضی بیگانه است. 

تحصیل فرزندتان در دانشگاه های معتبر دنیا

 پس راه حل چیست؟
 آموزشگاه تخصصی زبان تاک نوین با آگاهی از این نیاز روز افزون، با کمک اساتید مجرب و کتاب های آموزشی معتبر بین المللی که در بیش از 15000 مدرسه در سراسر دنیا تدریس می شود، اقدام به تشکیل کلاس های ریاضی و علوم برای دانش آموزان دوره ابتدایی،  فیزیک، شیمی، زیست شناسی، ریاضی و هندسه برای دانش آموزان دوره دبیرستان نموده است.پس از گذراندن این دوره ها، دانش آموزان نه تنها می توانند در دانشگاه های مذکور ادامه تحصیل دهند، بلکه برای شرکت در آزمون های A Level و O Level  هم آمادگی خواهند داشت. 

Join TALK, talk well!