اگر شما نیز به فکر حفاظت بیشتر مبل خود هستید و دوست ندارید مبلمان خود را بعد از یک الی 2 سال عوض کنید، توصیه می‌کنیم به فکر کاور مبل باشید. با گشتی در اینترنت می‌توانید بهترین تولیدی کاور مبل در تهران را پیدا کنید و سفارش خود را در هر تعداد و سایزی به ثبت برسانید. در ادامه تیم دوزنده کاور مبل بعد از اندازه‌گیری ابعاد و سایز مبل شما، بهترین کاور را در جهت حفاظت بیشتر از مبلمانتان تولید می‌کند. در انتهای این مقاله از سایت برترین ها همرا ما باشید.

بهترین تولیدی کاور مبل در تهران


بیشتر بخوانید : دوخت پیراهن مبل در غرب تهران، مدل‌های شیک و لوکس​


بهترین تولیدی کاور مبل در تهران

از آنجایی که کاور مبل برای حفظ تمیزی و مراقبت بیشتر از مبلمان وسیله‌ای کارآمد و مفید است سعی کنید کاورهایی را بخرید که کیفیت جنس و دوخت آنها بالا باشد. در واقع اگر از بهترین تولیدی کاور مبل در تهران کمک بگیرید دیگر نیازی نیست نگران کثیف شدن پارچه مبل خود باشید.
توجه داشته باشید دوخت کاور مبل راحتی تنها گزینه پیش‌روی شما نخواهد بود بلکه می‌توانید حتی برای مبل‌های رسمی موجود در دفتر کارتان نیز از کاور مبل پلاستیکی استفاده کنید. به طور کلی کاورهای مبل یکی از پرکاربردترین وسایل نوینی هستند که طرفداران زیادی دارند.
کاور مبل سلطنتی پارچه ای نیز یکی دیگر از انواع کاورها است که برای تعطیلات نوروز گزینه مناسبی خواهد بود. اگر مهمانان زیادی به خانه شما رفت و آمد می‌کنند، می‌توانید از همین کاورها استفاده کنید و در تمیز نگه‌داشتن پارچه مبل سلطنتی خود موفق باشید. البته شاید کاور کمی ظاهر مبل شما را معمولی نشان دهد ولی به هر حال بهتر از این است که پارچه مبلتان کثیف شود.

تولیدی کاور مبل در تهران

معرفی 17 تولیدی کاور مبل در تهران

بدون‌شک می‌دانید که فروش کاور مبل در عبدل اباد یکی از کسب و کارهای پررونق است زیرا بسیاری از تولیدکنندگان در عبدل آباد کارگاه دارند. از این‌رو شما نیز به عنوان خریدار می‌توانید سری به این منطقه بزنید و سفارش دوخت کاور مبل خود را به ثبت برسانید. در نهایت باکیفیت‌ترین کاور مبل را خواهید داشت. در ادامه چند مورد از بهترین تولیدی‌های کاور مبل در تهران را به شما معرفی می‌کنیم:

  • تولیدی کاور مبل امینی          09370739229
  • دوزنده کاور مبل شرق پوش     09126442844
  • تولید کننده کاور مبل تشریفات    09128916185
  • تولیدی کاور مبل ذاکر             09128353114
  • دوزنده کاور مبل کلاسیک         09331135513    
  • تولید کننده کاور مبل رز کاور      09011289055
  • تولیدی کاور و پیراهن مبل بهتا    09222521198       
  • تولیدی کاور مبل حسن قاسمی    02177452062
  • دوزنده کاور مبل پروانه خورشیدی  09376277824
  • تولیدی کاور مبل پاسارگاد رامندی  09123666951
  • تولید کننده کاور مبل یسنا           09190269727
  • دوزنده کاور مبل خوش سرشت     09358842325
  • تولیدی کاور مبل اپو                 02141256224
  • تولیدکننده کاور مبل نورا            02166323246
  • دوزنده کاور مبل ارکیده              09378119258
  • تولیدی کاور مبل ذبیحی             09196010291
  • تولید کننده کاور مبل شاکری        02166328147

توجه داشته باشید کاور مبل در انواع مختلفی تولید و دوخته می‌شود. از این‌رو شما با توجه به سلیقه شخصی خود و نوع مبلی که در منزل یا محل کارتان دارید باید یکی از انواع کاورهای مبلی که در ادامه ذکر می‌شوند را انتخاب کنید و سفارش خود در یکی از تولیدی‌های ذکر شده در بالا به ثبت برسانید:

  • کاور مبل پارچه‌ای
  • کاور مبل پلاستیکی
  • کاور مبل ژلاتینی
  • کاور مبل طلقی

بیشتر بخوانید : تعویض روکش مبل تهران


کاربرد انواع کاورهای مبل

هر یک از این کاورها برای مبلمان ویژه‌ای مناسب هستند اما هدف کلی این کاورها حفاظت از مبل در برابر هر گونه آلودگی و کثیفی خواهد بود. در ضمن با کمک کاور مبل می‌توانید عمر مبلمان خود را افزایش دهید و برای مدتی طولانی از آنها استفاده کنید. کاورهای پارچه‌ای ظاهر مبل شما را می‌پوشانند، در حالی که کاورهای طلقی یا ژلاتینی طرح مبل را پوشش نخواهند داد.
با پیدا کردن شماره تلفن دوخت کاور مبل می‌توانید سفارش خود را در مدتی کوتاه به ثبت برسانید و در ادامه متخصصان حرفه‌ای این حوزه به منزل یا دفتر کار شما سر می‌زنند تا مبل‌ها را برانداز کنند. سپس با توجه به ابعاد مبلمان شما کاوری را برای آن تعبیه و طراحی خواهند کرد.
در ضمن همین متخصصان برای نصب و قرار دادن کاور مبل باید به دفتر یا منزل شما سر بزنند ولی به شما آموزش دهند که چطور این کاورها را بر روی مبلمان خود قرار دهید. شما می‌توانید تولیدی پیراهن مبل در تهران را خیلی راحت انتخاب کنید و سفارش خود را به ثبت برسانید.

خرید اینترنتی کاور مبل ژلاتینی

خرید اینترنتی کاور مبل ژلاتینی

در حال حاضر که اینترنت و تکنولوژی تا حد زیادی پیشرفت کرده و بیشتر وسایل و کالاها را می‌توانید به صورت آنلاین و اینترنتی بخرید، شما می‌توانید سفارش دوخت کاور مبل خود را به صورت آنلاین در تولیدی کاور مبل در تهران ثبت کنید و منتظر دریافت تایید آنها بمانید، در نهایت کاور مبل دوخته شده خود را در تاریخ مشخصی دریافت کنید.
شاید باور این موضوع برایتان سخت باشد ولی حتی کاور مبل ژلاتینی را می‌توانید به صورت اینترنتی و آنلاین بخرید. در این صورت وقت شما هدر نمی‌رود و می‌توانید در زمان خود صرفه‌جویی کنید. خرید آنلاین انواع کاورهای مبل یکی از نوین‌ترین سرویس‌های حاضر در بازار مربوط به مبل است که نمی‌توان اهمیت آن را نادیده گرفت.
با گشتی در اینترنت و پیدا کردن اطلاعات تماس برخی از تولیدی‌های کاور مبل می‌توانید خیلی سریع سایز و اندازه مبلمان خود را وارد کنید و سفارش اینترنتی خود را به ثبت برسانید. در ادامه تولیدی مورد نظر با بررسی اطلاعات شما می‌توانید در زمان مشخص شده و دلخواهتان کاور مبل را بدوزد و برای شما ارسال کند.

کاور مبل خود را از کجا تهیه کنیم؟

همان‌طور که گفتیم با گشتی در اینترنت می‌توانید بهترین تولیدی کاور مبل در تهران را بیابید و سفارش دوخت کاور مبل خود را در اختیار آنها قرار دهید. در ضمن با نگاهی به لیستی که در بالا ذکر شده می‌توانید تولیدکننده انواع کاورهای مبل در تهران را بشناسید و با آنها تماس بگیرید.
خبر خوب اینکه حتی به صورت اینترنتی و غیر حضوری نیز می‌توانید سفارش دوخت کاور مبل را به ثبت برسانید و در زمان مشخص شده به سفارش خود دست پیدا کنید. تولیدکنندگان کاور مبل زیادی در تهران ساکن هستند که شاید همه آنها پارچه و ژلاتین یا طلق با کیفیتی را برای دوخت کاور مبل به کار نبرند اما با کمی تحقیق و بررسی می‌توانید بهترین تولیدی کاور مبلمان در تهران را پیدا کنید.