به کدام یک از تفریحات ورزشی، حرکتی یا فکری علاقه‌مند هستید؟ بیلیارد یکی از جدیدترین تفریحات حاضر در شهر تهران است که طرفداران زیادی دارد و در بیشتر باشگاه‌های بولینگ و تفریحی می‌توانید ساعاتی را به این تفریح لذت بخش مشغول شوید. اگر ساکن شرق تهران هستید و دوست دارید آخر هفته خود را به شکلی متفاوت از کوه‌نوردی یا سایر تفریحات بگذرانید، توصیه می‌کنیم به لیست مربوط به باشگاه بیلیارد در شرق تهران که در این مقاله از سایت برترین ها آمده نگاهی بیندازید و یکی از نزدیک‌ترین باشگاه‌ها را برای سرگرمی خود پیدا کنید.

باشگاه بیلیارد در شرق تهران


بیشتر بخوانید : باشگاه ورزشی در دیباجی


معرفی 14 باشگاه بیلیارد در شرق تهران

بیلیارد شاید بازی و ورزش ساده‌ای به نظر برسد ولی بدون‌شک به هوش و ذکاوت زیادی نیاز دارد. از این‌رو بهتر است برخی از اوقات فراغت خود را با بیلیارد بگذرانید تا فکرتان باز شود و حرفه جدیدی بیاموزید. در ضمن برخی از باشگاه‌های بیلیارد به صورت حرفه‌ای این ورزش را به شما آموزش می‌دهند. در ادامه این بخش لیستی از 14 باشگاه بیلیارد در شرق تهران را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

نام باشگاه بیلیارد

آدرس

شماره تماس

ساعت کاری

باشگاه بیلیارد طاق کسری

اقدسیه، بزرگراه ارتش، بلوار اوشان، خیابان رضوان

02122192393

تا 6 عصر

بیلیارد مترو گیم

تقاطع خیابان مطهری و مفتح، درب ورودی 4 ایستگاه مترو مفتح، پلاک 354، واحد 6، مجموعه تفریحی مترو گیم

02186074970

تا 11 شب

باشگاه آموزش بیلیارد شاهین

لویزان، خیابان فرشادی، خیابان طجرلو

02122949986

تا 6 عصر

باشگاه بیلیارد مانی

خیابان انقلاب، نبش لاله زار نو، ساختمان 609، طبقه همکف

02166737883

-

باشگاه بیلیارد دانش و بینش

خیابان مفتح، خیابان زهره

02188812202

-

باشگاه بیلیارد اول

تهرانپارس، فلکه اول، خیابان 142 غربی، بعد از خیابان کیخسروی، پلاک 10

02177291035

-

باشگاه و کافه بیلیارد چمران

خیابان شریعتی، بالاتر از پل صدر، مجتمع تفریحی چمران

02171084000

-

باشگاه بیلیارد لاله تهران

نارمک، خیابان آیت، خیابان آقایی غربی، بین خیابان چمن و جانبازان، پلاک 216.2

02177903966

-

باشگاه بیلیارد قصر موج

خیابان پیروزی، مقابل خیابان پنجم، پلاک 967

02177472088

-

باشگاه بیلیارد آس

شریعتی، بالاتر از پل رومی، پلاک 1831

02122678592

-

باشگاه بیلیارد جوان امروز

میدان هفت تیر، خیابان بهارشیراز، خیابان سلیمان خاطر، کوچه عیسی وند، پلاک 13

02188324981

-

بیلیارد آریا

خیابان ملک، روبروی ترکمنستان، پلاک 30

02177767040

-

باشگاه بیلیارد شاهانی

پاسداران شمالی، نرسیده به 3 راه اقدسیه، پلاک 786

02122812256

-

باشگاه بیلیارد پل

خیابان ولیعصر، نرسیده به میدان تجریش، ساختمان لیستر، طبقه 2

02122713581

-

 

مطلب پیشنهادی سایت برترین ها : 10دستور تهیه نوشیدنی خنک رژیمی در تابستان 


این 2 باشگاه بیلیارد در شرق تهران را از دست ندهید

در صورتی که ساکن شرق تهران و به فکر تفریحی منحصر به فرد هستید، بهتر است به این 3 باشگاهی که در بخش‌های بعدی به طور مفصل آنها را بازگو می‌کنیم، مراجعه کنید. از آنجایی که این باشگاه‌های بیلیارد کیفیت قابل قبولی دارند بیشتر کاربران و مراجعه‌کنندگان از آنها راضی خواهند بود.
به طور کلی علاوه بر لیست ذکر شده از 14 باشگاه بیلیارد در شرق تهران بد نیست به این 3 باشگاه دیگر نیز سر بزنید و از امکانات تفریحی و رفاهی آنها نهایت بهره را ببرید. بیلیارد هم می‌تواند جنبه تفریحی داشته باشد و هم می‌تواند گزینه خوب و سرگرم‌کننده‌ای برای حرفه‌ای‌ها به شمار آید. برای آشنایی بیشتر با این 3 باشگاه با ما همراه باشید. هم چنین برای آشنایی با بهترین باشگاه ها در این منطقه به صفحه باشگاه ورزشی در شرق تهران مراجعه نمایید.

بهترین باشگاه بیلیارد در شرق تهران

باشگاه بیلیارد میدان الغدیر ( نوین بیلیارد)

باشگاه بیلیارد میدان الغدیر یکی از باشگاه‌های تازه تاسیس در تهرانپارس محله شرقی استان تهران است که طرفداران بسیاری دارد و روزانه بازدیدکنندگان زیادی از امکانات رفاهی و تفریحی خاص و ویژه این باشگاه استفاده می‌کنند. باشگاه بیلیارد نوین بیلیارد در میدان الغدیر واقع شده و به همین دلیل بیشتر کاربران آن را بخاطر موقعیت مکانی خوبی که دارد می‌شناسند.
این باشگاه تا حدودی مخصوص حرفه‌ای‌ها است ولی شما می‌توانید از بازی کردن در چنین باشگاه با کیفیتی لذت ببرید و اوقات خوشی را سپری کنید. از جمله بهترین ویژگی‌های موجود در باشگاه بیلیارد نوین میدان الغدیر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کیفیت بالا وسایل کاربردی
  • قیمت مناسب تفریحات
  • دارای تضمینی‌ترین ابزار بازی بیلیارد
  • امکان رزرو میز بیلیارد

توجه کنید این باشگاه توسط یکی از کارخانه‌های تولیدکننده لوازم و ابزار بیلیارد تاسیس و راه‌اندازی شده است، از این‌رو بهترین وسایل و تجهیزات بیلیارد را می‌توان در همین باشگاه پیدا کرد. بنابراین با ورود به این باشگاه اوقات خوش و با کیفیتی را خواهید داشت.

باشگاه بیلیارد تهران جوان

از دیگر باشگاه‌های بیلیارد پرطرفدار و پربازدید حاضر در شهر تهران می‌توان به باشگاه بیلیارد تهران جوان اشاره کرد که از جمله بهترین مراکز تفریحی و سرگرمی شرق تهران محسوب می‌شود. این باشگاه در محله نمایشگاه بین المللی تهران واقع شده و و آدرس اصلی آن سئول پنجم است.
براساس گزارشات به دست آمده و اطلاعات کسب شده از مقایسه چندین باشگاه بیلیارد در شرق تهران، این باشگاه بیلیارد توانسته به یکی از 10 تفریحات و سرگرمی‌های اساسی حاضر در تهران تبدیل شود که البته در نزدیکی مجموعه فرهنگی ورزشی انقلاب قرار دارد.
در ضمن به هنگام بازدید از این باشگاه بیلیارد می‌توانید از باشگاه پینت بال ماتریکس نیز دیدن کنید. در ضمن سایر مراکز مهم  و تفریحی نیز در نزدیکی همین باشگاه پرطرفدار قرار دارد. به طور کلی علاوه بر باشگاه بیلیارد تهرانپارس که از بهترین کیفیت برخوردار است، این باشگاه تهران جوان نیز می‌تواند گزینه خوبی برای سرگرمی و تفریح شما به حساب آید.

باشگاه بیلیارد در شرق تهران


بیشتر بخوانید : بهترین باشگاه در اندرزگو


کدام باشگاه بیلیارد در شرق تهران بهتر است؟

طبق آمار و گزارشات به دست آمده لیست ذکر شده در بالا می‌تواند بهترین باشگاه‌های بیلیارد حاضر در شرق تهران را در اختیار شما قرار دهد ولی برخی دیگر از باشگاه‌های بیلیارد حاضر در شرق تهران نیز عبارت هستند از:

  • باشگاه بیلیارد معرفت
  • باشگاه بیلیارد امید و آرزو
  • باشگاه بیلیارد لاله تهران
  • باشگاه بیلیارد توپ سفید
  • سالن بیلیارد ساحل قصر موج
  • باشگاه بیلیارد جهان نما
  • بیلیارد سروش نو
  • باشگاه بیلیارد پیروزی
  • باشگاه بیلیارد سهروردی

شاید با گشت و گذار در اینترنت بتوانید بهترین باشگاه بیلیارد در شرق تهران که نزدیک محل زندگیتان باشد را بیابید. اما براساس گزارشات و آمار به دست آمده این باشگاه‌های ذکر شده در بخش‌های قبلی جزء با کیفیت‌ترین و بهترین باشگاه‌ها از نظر کاربران و متقاضیان بوده است.