در حقیقت در شمال تهران وکلا بیشتر از مناطق دیگر در تهران مانند جنوب و غرب و شرق طرفداران بیشتری دارند. اکثر افراد که به دنبال دفتر وکالت در شمال تهران هستند و تلاش می‌کنند تا ویژگی‌های مربوط به یک وکیل حرفه‌ای و متخصص را شناسایی نمایند معمولاً دچار شکست در انتخاب می‌شوند. یکی از دلایل انتخاب نادرست دفتر وکالت در تهران نداشتن آگاهی از ویژگی‌ها و همچنین توانایی‌های بهترین وکیل در شمال تهران است. به طور کلی می‌توان گفت وکیل در شمال تهران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده چرا که می‌تواند از تضییع حقوق افراد جلوگیری کند. . تا انتهای این مقاله از سایت برترین ها همراه ما باشید

دفتر وکالت و موسسه حقوقی


بیشتر بخوانید : معرفی بهترین وکیل در غرب تهران​


دفتر وکالت در تهران

بسیاری از افراد در زمانی که درگیر پرونده‌های مختلف حقوق می‌شوند در ابتدای امر احساس ناامیدی و نگرانی می‌کنند. در شرایط کلی هر قدر سریع‌تر به دفتر وکالت در شمال تهران دسترسی داشته باشید امکان به وجود آمدن خسارت‌ها و آسیب‌های مادی و معنوی در روند پرونده بسیار کاهش پیدا می‌کند که این موضوع سبب می‌شود تا شما در مسیر احقاق حقوق خود بسیار موفق‌تر عمل کنید. واگذار کردن بسیاری از پرونده‌های حقوقی به وکیل در شمال تهران موجب می‌شود تا بسیاری از مشکلات حقوقی برطرف شود و در مراحل دادرسی مشکلی پیش نیاید.

دفتر وکالت در شمال تهران

اصلی‌ترین و همچنین مهم‌ترین دادگاه‌های شهر تهران در شمال و مرکز تهران قرار دارند و افرادی که قصد پیگیری پرونده‌های خود را دارند نیاز است به دنبال وکیلی در اطراف این دادگاه‌ها باشند؛ چرا که نزدیک بودن به دادگاه باعث می‌شود کار آن‌ها در حالت عادی با کیفیت بیشتری پیش رود. به طور کلی می‌توان گفت دفتر وکالت در شمال تهران در مقایسه با دیگر وکلای دادگستری در نقاط دیگر پایتخت دسترسی راحت‌تری به دادگاه‌های شمال تهران دارد. نزدیکی به دادگاه‌های شمال تهران می‌تواند روند دادرسی پرونده را تسریع بخشد.

دفتر وکالت قیطریه

با در نظر گرفتن کیفیت زندگی در جوامع امروز مخصوصاً در شهر‌های بزرگ وضعیت اختلافات زیادی بین افراد به صورت خواسته و یا ناخواسته به وجود می‌آید. این موضوع لزوم کسب دانش و اطلاعات و همچنین اصول اولیه زندگی را در بین مردم بیشتر می‌کند. لذا نداشتن اطلاعات حقوقی کافی در بسیاری از موارد می‌تواند موجب تضییع حقوق شود. دفتر وکالت قیطریه یکی از دفاتری است که می‌تواند برای گرفتن حقوق شما کمک بسیار زیادی را کند.
دفتر وکالت قیطریه پری سیما آذر کیوان می‌تواند یک انتخاب عالی برای رسیدگی به امور حقوقی شما باشد که این دفتر واقع در اتوبان صدر، فرعی قیطریه، شمال کاوه، خیابان بهار جنوبی، خیابان نادر، پلاک ١٠، زنگ ١ با شماره تماس ۰۲۱۲۲۶۱۳۹۵۸ است.

دفتر وکالت در تجریش

دفاتر وکالت در تجریش به دلیل نزدیک بودن به دادگاه‌های کیفری و حقوقی می‌تواند بسیار مهم و حائز اهمیت به حساب بیاید؛ چرا که یکی از مواردی که در قسمت‌های بالا به آن اشاره کردیم دور بودن بسیاری از دفاتر وکالت از دادگاه است.

نام وکیل

آدرس

شماره تماس

آرمین آتش زران

میدان تجریش، میدان قدس، خیابان دربند، خیابان شهید امیر احمدی زمانی(خلیلی)، پلاک٥٠، طبقه٢، دفتر حقوقی سه آ

02126851201

آرام آتش زران

تهران، میدان تجریش، خیابان فنا خسرو، بالاتر از اداره ثبت اسناد و املاک، پلاک ٣٣، طبقه ٤، واحد ٤٠١

02126851201

دکتر بیژن ایزدی

تجریش ، اقدسیه ، میدان شهدای ارتش ، نبش کوی طاهری ، پلاک ۲، واحد۱۱

02122299820

موسسه حقوقی عدالت داد آفرین-بهمن داودی

تجریش، میدان قدس، ابتدای خیابان دربند، پلاک ۱۳، واحد ۲

02122702653-091230882271

موسسه حقوقی الهام

میدان تجریش، ابتدای فناخسرو، قبل از مجتمع تجاری تندیس، پلاک۱۰، طبقه همکف

02122707500-09121055391

در فرمانیه دفاتر وکالت زیادی وجود دارند. به جرأت می‌توان گفت دفاتر وکالتی که در فرمانیه در حال فعالیت هستند به دلیل قرارگیری در شمال شهر تهران دارای وکلای بسیار حرفه‌ای و با تجربه است. دفتر وکالت در فرمانیه می‌تواند کمک بسیاری به حل کردن مسائل حقوقی شما کند.
دفتر وکالت نریمان کازرونی و شهرام خادم در فرمانیه می‌تواند در زمینه حقوقی، امور ثبتی، کیفری، دعاوی خانواده و ارائه مشاوره کمک شایانی به شما کند. این دفتر در خیابان فرمانیه، خیابان دیباجی جنوبی، خیابان عبدلی، پلاک ۱۲، واحد ۱ قرار داشته و شماره تماس آن ۰۲۱۲۶۱۳۲۶۵۹ است.
موسسه حقوقی، وکالتی سید صادق قریشی یک دفتر وکالت در فرمانیه است که از بهترین دفاتر وکالت تهران محسوب می‌شود. این دفتر در فرمانیه، دیباجی جنوبی، خیابان عبدلی، پلاک ۱۲، واحد ۱ با شماره تماس ۰۲۱۲۶۱۳۲۶۵۹-۰۹۱۲۴۴۹۰۱۹۰ قرار دارد. هم چنین می توانید برای آشنایی با بهترین وکلا به صفحه خدمات حقوقی در شرق تهران مراجعه نمایید.


بهترین وکیل در شرق تهران


بیشتر بخوانید : تفاوت دعوای حقوقی و کیفری چیست ؟


دفتر وکالت در نیاوران

بسیاری از وکلای به نام و حرفه‌ای در زمینه وکالت در نیاوران در حال فعالیت هستند. در واقع در نیاوران وکلایی حضور دارند که می‌توانید با خیال راحت تمامی مشکلات حقوقی و کیفری و همچنین خانوادگی خود را به آن‌ها بسپارید.

نام وکیل

آدرس

شماره تماس

موسسه حقوقی نجمه سادات علوی زاده

نیاوران، تقاطع کامرانیه، مجتمع اداری نارون، طبقه ۴، واحد ۴۱۶ و ۴۰۲

02126103868-09124580317

موسسه حقوقی زهرا محسن زاده

نیاوران، تقاطع کامرانیه، مجتمع اداری نارون، طبقه ۴، واحد ۴۱۶

02126123252-09124063172

موسسه حقوقی و وکالت دادجویان عدالت

نیاوران، تقاطع خیابان باهنر و بازدار، پلاک ۸۶، طبقه دوم، واحد ۴

02122287411

محمدمهدی آتش پیکر

نیاوران، خیابان عمار، مقابل پارک مهر، پلاک ٢٤ (مجتمع نیاوران پارک)، واحد ٣٠٥

09122714725

دکتر مرجان آتشی گلستان

نیاوران، خیابان مقدسی، پلاک ٦٤، واحد ٨

02122702753

موسسه حقوقی پیشگامان عدالت ایلیا

نیاوران، خیابان جماران،بن بست نوازش، پلاک ۲، واحد ۱

02122829538

 
در بسیاری از پرونده‌های کیفری و حقوقی وجود یک وکیل که هم با تجربه باشد و هم دارای اطلاعات کافی و دانش حقوقی باشد؛ بسیار مهم است. از این رو در شمال تهران بسیاری از دفاتر وکالت در حال فعالیت هستند که تمامی ویژگی‌های فوق را دارند. وکلایی مسئولیت‌پذیر و خبره که می‌توانند بسیار قابل اطمینان باشند و با در نظر گرفتن تمامی جوانب اقدام به برطرف نمودن مشکلات پرونده‌های مختلف کنند. بنابراین دفتر وکالت در شمال تهران می‌تواند شما را در انجام کارهای حقوقی یاری دهد.