فهرست

از نظر متخصصان برای ریموو تاتو ابرو، کدام روش بهتر است؟
با توجه به هزینه،  برای ریموو تاتو ابرو کدام روش بهتر است؟

از آن جایی که بعد از سال هایی که تتو زیاد انجام می شد، این روزها حذف و ریموو تاتو مورد نیاز برخی خانم ها شده است، در این فرصت می خواهیم بدانیم برای ریموو تاتو ابرو، کدام روش بهتر است؟
هر خانمی بعد از تاتو ابرو های خود امکان دارد که یک روزی تصمیم به پاک کردن تاتوی خود بگیرد. البته این تصمیم می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ممکن است پس از مدتی ابرو های تاتو شده تکراری شود. به این معنی که شخص از تاتوی خود خسته شده و دوست داشته باشدکه آن را پاک کند. بعضی ها هم به دلیل تبعیت از مد تصمیم به تغییر تاتو های خود می گیرند و برخی دیگر به این دلیل که از مدل تاتوی خود راضی نیستند.
گاهی اوقات نیز شخص به دلیل تغییر سلیقه یا تغییر شرایط مانند ورود به دانشگاه و یا استخدام در ارگان خاص ناچار به حذف تتوی ابروی خود می شود .در هر صورت برای همه این افراد این سوال مطرح است که برای ریموو تاتو ابرو، کدام روش بهتر است؟ و ما در این جا می خواهیم به این سوال پاسخ بدهیم.
مسلم است که پاک کردن تاتوی ابرو فرایندی دشوار، دردناک و هزینه بر است و نمی توان مدت زمان دقیقی را برای پاک شدن تاتو ها تعیین کرد. چرا که پاک شدن تاتو و مدت زمانی که یک خانم باید برای انجام این کار صرف کند به عوامل مختلفی بستگی دارد.
از جمله مواردی که بر فرایند پاک کردن تتو تاثیر گذار هستند می توان به سن تاتو یا مدت زمانی که از انجام آن تاتو گذشته است، به رنگ مورد استفاده در آن تاتو، غلظت رنگ به کار رفته در آن، عمق کاشت رنگدانه و تکنیک استفاده شده در تاتو همگی بر روند پاک کردن تاتو تاثیر گذار هستند. در ادامه این مقاله از سایت برترین ها همراه ما باشید.

مراقبت بعد از ریموو ابرو


بیشتر بخوانید : بهترین کلینیک های پوست و مو در تهران


از نظر متخصصان برای ریموو تاتو ابرو، کدام روش بهتر است؟

خوب است بدانید که به طور معمول تاتو های قدیمی در مدت زمان کمتری نسبت به تاتو های جدید پاک می شوند. به علاوه پاک کردن یکسری از رنگ ها سخت تر و برخی راحت تر است. برای مثال رنگ هایی مانند نارنجي، زرد، سبز روشن، صورتي، آبي روشن و آبي فيروزه ‌اي و قهوه ‌اي سخت تر پاک شده و رنگ هایی مانند مشکی و قرمز راحت تر و سریع تر پاک می شوند
همچنین نوع رنگ استفاده در تاتو بر روند پاک شدن آن تاثیر گذاراست. مثلاً بعضی رنگ ها در داخل ترکیبات خود آهن، آلومینیوم و یا سرب دارند، این رنگ ها ماندگاری تاتو را بالاتر برده و قطعاً پاک کردن تاتو را سخت تر می کنند. با این همه باید دید که برای ریموو تاتو ابرو، کدام روش بهتر است؟
در جواب به این سوال باید بگوییم برای پاک کردن تاتو در مراکز مختلف آرایشی و درمانی از روش هایی مختلفی استفاده می شود. از جمله این روش ها می توان به استفاده از برخی کرم ها، ریموورها، برخی پیلینگ ها یا لایه بردارهای شیمیایی، لیزر درمانی و امثال آن اشاره کرد. اما در بین این روش ها استفاده از لیزر بهترین و مطمئن ترین روش برای پاک کردن تاتو ابرو به حساب می آید.
البته باید بدانید که درگذشته دستگاه های لیزر قدیمی به دلیل ایجاد گرمای زیاد در پوست ممکن بود موجب زخم و سوختگی پوست شوند. اما امروزه با پیشرفت فناوری و استفاده از تکنولوژی های جدید در دستگاه های لیزر، ضمن تاثیر بیشتر در پاک کردن رنگ در محل تاتو، به هیچ عنوان باعث زخم و سوختگی پوست هم نمی شوند.
بنابراین مشخص شد که به منظور ریموو تاتو ابرو، کدام روش بهتر است؟بله، استفاده از لیزر به راحتی و در تعداد جلسات کمتری تاتوی ابرو های شما را پاک خواهد کرد. برای انجام اینکار حتما به متخصص مراجعه نمایید. برای آشنایی با بهترین ها از صفحه دکتر پوست و مو در تهرانپارس دیدن کنید.

عوارض ریموو ابرو


مطلب پیشنهادی سایت برترین ها : مرکز فیبروز ابرو در شرق تهران، معرفی بهترین ها


با توجه به هزینه،  برای ریموو تاتو ابرو کدام روش بهتر است؟

مسلم است که پاک کردن تاتو از روش های دیگر به دلیل زمان بر بودن آن و تعداد جلسات زیادی که باید برای حذف تاتو صرف کرد، بسیار هزینه بر بوده و گران تمام می شود. مضاف بر این که هر روشی غیر از لیزر درمانی با درد و سختی زیادی همراه است و به همین دلیل افراد تمایلی به استفاده از آن روش ندارند. بنابراین به صرفه ترین روش و سریع ترین تکنیک برای ریموو تاتو ابرو، همان لیزر کردن است.
هزینه ریموو تاتو ابرو با لیزر نیز تحت تاثیر عوامل مختلفی مانند تعداد جلسات لیزر درمانی، نوع دستگاه مورد استفاده و محل انجام لیزر درمانی قرار دارد و بسته به مرکزی که در آن این کار را انجام می دهید، متفاوت است.
در هر صورت بهتر است بعد از لیزر و ریموو تاتو ابرو های خود به توصیه های مراقبتی پزشک یا متخصص توجه کنید. البته بر اساس لیزر استفاده شده، ممکن است توصیه های مراقبتی متفاوت باشد، اما در حالت کلی باید برای کم کردن ورم از یک کمپرس سرد بر روی پانسمان پزشکی استفاده کنید.

  • برای جلوگیری از عفونت، محل لیزر شده را با پماد آنتی بیوتیک توصیه شده چرب کنید.
  • برای پیشگیری از حساسیت و طولانی شدن پروسه درمانی به مدت 24 ساعت از شستن محل لیزر شده با آب گرم و صابون خودداری کنید.
  • به مدت 2 ماه در مقابل تابش نور خورشید قرار نگیرید و از کرم های ضد آفتاب استفاده نکنید.
  • به مدت 2-7 روز بعد از انجام لیزر از فعالیت هایی مانند ورزش های سنگین، سونا و استخر پرهیز نمایید.
  • در صورت بروز هر گونه عفونت، تاول عسلی رنگ، افزایش قرمزی پوست، جوش های پوستی یا هر گونه واکنش های ناگهانی مانند تب، خونریزی غیر طبیعی یا مشکلات تنفسی سریعاً به پزشک مراجعه نمایید.