متاسفانه به دلیل تغذیه نامناسب، استفاده از مکمل‌های ورزشی نامرغوب و تزریق برخی آمپول‌های هورمونی یا حتی به دلیل اختلالات هورمونی مادرزادی سینه برخی از آقایان بیش از حد بزرگ است. بزرگ بودن پستان آقایان امری غیرعادی به شمار می‌آید که مشکلات بسیاری برای آنها به همراه خواهد داشت. از این رو پزشکان برای رفع این مشکل، عمل جراحی حذف سینه مردان را پیشنهاد می‌دهند. از آنجایی که جراحان بسیاری در این حوزه فعالیت دارند شاید پیدا کردن بهترین جراح کوچک کردن سینه آقایان در تهران کمی سخت باشد. در این مقاله از سایت برترین ها سعی داریم بهترین جراحان سینه مردان و البته سایر روش‌های کوچک کردن سینه آقایان را برای شما توضیح دهیم.

 

عوارض عمل ژنیکوماستی در مردان


بیشتر بخوانید : فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی در تهران، بهترین ها کدامند؟!


4 روش کوچک کردن سینه آقایان

برخی از مردان که با بزرگی پستان خود روبرو هستند، با مشکلات مختلف روحی و فیزیکی دست و پنجه نرم می‌کنند. برای رفع این مشکل آقایان گزینه‌های مختلفی پیش‌روی خود دارند که در ادامه این بخش به 4 مورد از بهترین روش‌ها برای کوچک کردن سینه آقایان اشاره می‌کنیم.
در نظر داشته باشید با توجه به اندازه بزرگی پستان مردان می‌توان از روش‌های متفاوتی برای کوچک کردن سینه آنها کمک گرفت. البته بهترین روش برای کوچک کردن سینه‌های خیلی بزرگ آقایان، انجام عمل جراحی است.
فراموش نکنید هر پزشک جراحی شاید نتواند از پس این عمل جراحی برآید. در این مقاله بهترین جراحان کوچک کردن سینه آقایان در تهران را نیز به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید برای عمل جراحی خود بهترین تصمیم را بگیرید.

عمل ژنیکوماستی با لیزر

 اگر با واژه ژنیکوماستی آشنا نیستید باید بگوییم، در صورتی که سینه مردان بیش از حد بزرگ می‌شود آن را با نام ژنیکوماستی می‌خوانند. ژنیکوماستی نوعی بیماری در میان مردان است که باعث می‌شود بافت سینه آنها با رشد بیش از حدی روبرو شود و سینه آقایان بزرگ‌تر از حد عادی به چشم آید.
برای درمان این بیماری یا مشکل فیزیکی می‌توان از روش لیزر استفاده کرد. با کمک این روش چربی‌های رسوب و ذخیره‌شده در سینه مردان رفع می‌شوند و البته این روش عوارض کمتری نسبت به عمل جراحی دارد. ولی عمل جراحی بهترین روش برای رفع این مشکل است زیرا طی مدتی کوتاه شما به نتیجه دلخواه خود دست می‌یابید.
توجه داشته باشید در روش کوچک کردن سینه آقایان از طریق لیزر شاید اثربخشی کمی را مشاهده کنید زیرا طی این روش غدد اصلی و لنفاوی بدن آقایان دستکاری نمی‌شود.
تنها طی یک عمل جراحی می‌توان این غدد را برداشت و سینه‌های را برش داد. بنابراین برای رفع سریع این مشکل شما به کمک بهترین جراح کوچک کردن سینه آقایان در تهران نیاز خواهید داشت.

ورزش برای کوچک شدن سينه مردان

یکی دیگر از روش‌هایی که برای کوچک کردن سینه مردان کارآمد است اما اثر کمی دارد و در طولانی مدت می‌توان نتیجه آن را مشاهده کرد، انجام برخی از ورزش‌‌های خاص خواهد بود. بهترین ورزش‌ها برای کوچک شدن سینه مردان شامل موارد زیر خواهد بود:

  • ورزش‌های هوازی طولانی مدت و متوالی
  • دوچرخه سواری
  • پیاده‌روی
  • دو
  • کلاس‌های گروهی برای تناسب اندام
  • ورزش با دستگاه الپتیکال
  • شنا
  • اسکی
  • قایق رانی

فراموش نکنید تمام این ورزش‌ها بر روی سینه مردان تاثیرگذار هستند اما اگر فردی به دلایل همانند مشکلات هورمونی سینه‌های بیش از حد بزرگی داشته باشد شاید با ورزش کردن به تناسب سینه مورد نظر خود دست پیدا نکند. از این رو‌ بهتر است به عمل جراحی برای کوچک شدن سینه نیز توجه داشت.

كوچك كردن سينه مردان با طب سنتی

بزرگی سینه مردان نیز همانند سایر بیماری‌ها با کمک طب سنتی و گیاهان دارویی نیز قابل درمان خواهد بود. البته این روش بر روی سینه‌هایی تاثیر می‌گذارد که خیلی بزرگ نباشند، در غیر این صورت سینه‌های بیش از حد بزرگ آقایان تنها با عمل جراحی و با کمک جراحان کوچک کردن سینه آقایان در تهران درمان می‌شود.
یکی از گیاهان بومی آمریکایی که گیاه گل مار نامیده می‌شود می‌تواند گزینه مناسبی برای کوچک کردن سینه آقایان باشد. ناگفته نماند درمان‌ با گیاهان دارویی و طب سنتی به طور معمول اثر کمی دارد و برای رسیدن به نتیجه دلخواه زمان زیادی نیاز خواهد بود.

جراحی سينه مردان

در نهایت بهترین، آخرین، سریع‌ترین و مناسب‌ترین روش برای کوچک کردن سینه آقایان جراحی ژنیکوماستی است که تا به امروز طرفداران بسیاری داشته و افراد زیادی از عمل جراحی خود راضی بوده‌اند.
این عمل جراحی یکی از موثرترین روش‌های برای کوچک کردن سینه آقایان است که طی مدتی کوتاه بهترین نتیجه را در اختیار افراد قرار می‌دهد.
این عمل جراحی شاید خطرات کمی داشته باشد اما اگر با دارو درمانی مشکل بزرگی سینه شما حل می‌شود بهتر است از جراحی دوری کنید. در صورتی که در سینه خود احساس درد دارید باید هر چه سریع‌تر از جراح کوچک کردن سینه آقایان در تهران کمک بگیرید تا به بهبودی کامل دست یابید.
بیشتر افرادی که به دلیل مشکلات هورمونی و ذاتی سینه‌های بزرگی دارند می‌توانند گزینه مناسبی برای این عمل‌های جراحی به حساب آیند. در واقع وزن ثابت فرد متقاضی در نتیجه عمل جراحی او تاثیرگذار است.
پس اگر وزن ثابتی دارید و دخانیات مصرف نمی‌کنید، عمل جراحی بهترین گزینه برای کوچک کردن سینه شما خواهد بود. با ما همراه باشید تا لیستی از بهترین جراحان کوچک کردن سینه آقایان در تهران را در اختیار شما قرار دهیم.

کوچک کردن سینه آقایان


بیشتر یخوانید : جراح زیبایی سینه در تهران، زیبا و بدون نقص


بهترین جراح کوچک کردن سینه آقایان در تهران

اگر بعد از بررسی‌های روش‌های ذکر شده در بخش‌های قبلی عمل جراحی را بهترین روش برای درمان بزرگی سینه خود در نظر دارید باید برای انتخاب بهترین جراح کوچک کردن سینه آقایان در تهران کمی جستجو کنید تا در نهایت بتوانید بهترین جراح را برای درمان این مشکل خود بیابید. در ادامه چندین جراح محبوب و معروف در این حوزه پزشکی را به شما معرفی می‌کنیم.

نام جراح کوچک کردن سینه آقایان

آدرس

تلفن تماس

دکتر آرش نجف بیگی

جردن، بالاتر از تقاطع حقانی، خیابان کیش، پلاک 45، طبقه چهارم شرقی، زنگ 7

سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو شرقی، نرسیده به علامه شمالی، پلاک 64، طبقه 5، زنگ 52

02186084326

02126740054

دکتر شاهین کریمیان

میدان ونک، کوچه صانعی، پلاک 19

09123083979

دکتر مجتبی کلینی

خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، جنب بانک شهر، کوچه نعمتی، مرکز جراحی افق، طبقه دوم

02188206300

دکتر پیمان صدری

شریعتی، دو راهی قلهک، روبروی بیمارستان ایرانمهر، انتهای کوچه مرشدی، ساختمان پزشکان مهرآفرین، طبقه 2، واحد 5

09919851335

دکتر محمد علی بیات شهبازی

خیابان سعادت آباد، میدان کاج، کوچه نهم، پلاک یک، طبقه 2، واحد 11

09029119376

دکتر شاهین بهجو

سعادت آباد، سرو غربی، بین چهارراه سرو و میدان کتاب، باند جنوبی، جنب باشگاه صبا، پلاک 104، طبقه 4، واحد 79

02122147216

دکتر احمد علی رجب پور

شمال غرب تهران

02191035830

دکتر علی اکبر مروتی

محدوده ونک

02188770588

دکتر امیر دریانی

جردن، پایین‌تر از پل میرداماد، سر سپیدار، جنب بانک پارسیان، ساختمان مهرگان، طبقه اول، واحد 2

02188856920

دکتر فرهاد موسی زاده

خیابان ولیعصر، سه راه توانیر، روبروی بیمارستان دی، کوچه دوم گاندی، ساختمان پزشکان دی، پلاک 12، طبقه 8، واحد سی

02188870913

دکتر مهدی آریانا

سعادت آباد، میدان کاج، خیابان سرو غربی، نرسیده به بلوار شهرداری، پلاک 33، ساختمان سرو سبز، واحد 6

02122352092

دکتر علی حجت

میدان کاج، ابتدای خیابان سرو غربی، جنب دبستان حکمت، پلاک 7، ساختمان میلان پرواز، طبقه اول، پلاک 8

02122386718

 

هزينه عمل سينه مردان

برای تشخیص هزینه عمل جراحی کوچک کردن سینه آقایان به عوامل مختلفی بستگی دارد. برای مثال با توجه به جراح منتخبی که عمل جراحی را انجام می‌دهد و درصد رسوبات چربی درون سینه آقایان هزینه این عمل متغیر خواهد بود.
همچنین این عمل طی مراحل مختلفی انجام می‌شود که هر یک از مراحل اجرای آن مبالغ متفاوتی خواهند داشت. در سال 1401 کم‌ترین هزینه‌ای که جراح کوچک کردن سینه آقایان در تهران دریافت می‌کند معادل 19 میلیون تومان برای اجرای مراحل اولیه خواهد بود.
در ادامه تکمیل روند این عمل جراحی فرد متقاضی باید حداقل 40 میلیون تومان هزینه کند. بنابراین شاید عمل ژنیکوماستی جزء عمل‌های جراحی گران قیمت به حساب آید که هم جنبه زیبایی دارد و هم برای سلامت و بهبود وضعیت روحی و فیزیکی آقایان ضروری است. اگر به دنبال یک مرکز مطمئن در غرب تهران هستید به صفحه  دکتر زیبایی و لاغری در غرب تهران مراجعه نمایید.

عوارض عمل ژنیکوماستی در مردان

هر عمل جراحی و زیبایی تا حدودی عوارضی به همراه دارد که البته اگر بهترین جراح کوچک کردن سینه آقایان در تهران را انتخاب کنید بدون شک عوارض عمل جراحی شما به حداقل می‌رسد. به خاطر داشته باشید این عمل جراحی کمترین معایب را به همراه دارد و جزء عمل‌های راحت و سریع به حساب می‌آید.
مردان برای کوچک کردن سینه خود روش‌های مختلفی دارند که براساس آمار به دست آمده عمل جراحی رضایت‌بخش‌ترین این روش‌ها به حساب می‌آید. کافی است بهترین جراح کوچک کردن سینه آقایان در تهران را بیابید و برای عمل جراحی خود زمانی را رزرو کنید. سپس خیلی سریع به اندام مورد نظر خود دست می‌یابید.

هزینه عمل ژنیکوماستی ۱۴۰1


بیشتر بخوانید : چگونه با ترس از عمل جراحی کنار بیاییم ؟


سخن آخر

اگر شما نیز از بزرگی سینه‌های خود رنج می‌برید و به دنبال روشی برای درمان و کوچک کردن سینه‌های خود هستید، عمل ژنیکوماستی می‌تواند گزینه خوبی برای شما به شمار آید. در این راهنما چند مورد از بهترین جراحان فعال و خبره برای کوچک کردن سینه آقایان را نام بردیم.
امیداوریم با کمک مقاله ما بتوانید بهترین روش درمان سینه‌های بزرگ خود را بیابید و یا اینکه بهترین جراح برای کوچک کردن سینه آقایان را پیدا کنید.