یکی از مهم‌ترین و ضروری‌ترین وسایل در هر خانه‌ای جاکفشی است که افراد برای گذاشتن کفش‌های خود از آن استفاده می‌کنند. جاکفشی‌ها انواع و اقسام مختلفی دارند و ما در این مطلب می‌خواهیم راجع به انواع مدل جاکفشی چوبی جدید با شما صحبت کنیم و به شما بگوییم هر یک از این جا کفشی‌ها چه ویژگی‌هایی دارند؛ بنابراین تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

انواع جاکفشی

امروزه جاکفشی‌ها با مدل‌های زیبا و متنوعی ساخته می‌شوند که برای تمامی سلیقه‌ها مناسب هستند. معمولاً جاکفشی‌ها به صورت چوبی و MDF در بازار به فروش می‌رسند و شما باید جاکفشی را متناسب با مدل و رنگ خانه خود انتخاب کنید تا زیبایی بیشتری به خانه شما دهد. در این مقاله از سایت برترین ها انواع جاکفشی‌ها را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب آگاهانه‌تری در خرید جاکفشی داشته باشید.

جدیدترین مدل جاکفشی ایستاده

مدل جاکفشی طوسی نشیمن

مدل جدید جاکفشی چوبی

جاکفشی مناسب زیر پله

جاکفشی‌های مدل مدرن

امروزه در بسیاری از خانه‌های تازه ساز و مدرن از جاکفشی‌های طرح مدرن استفاده می‌شود که نمای بسیار زیبایی به خانه شما می‌دهند. این جا کفشی‌ها معمولاً از جنس‌ MDF هستند و با رنگ‌های مختلف به فروش می‌رسند. شما می‌توانید ابعاد جاکفشی مدرن خود را به راحتی انتخاب کنید تا بر اساس نیاز شما ساخته شود. معمولاً جاکفشی‌های مدرن درب‌های مگنتی بوده و فضای بسیار مناسبی برای قرار دادن تعداد زیاد کفش دارندبرای تهیه کنسول مدرن و دیدن نمونه کارها به صفحه جاکفشی مدرن در تهران مراجعه نمایید.

جاکفشی‌های مدل آینه‌ای

امروزه در بسیاری از خانه‌ها در نزدیکی درب ورودی، جاکفشی‌های آینه‌ای قرار می‌دهند که یک آینه قدی و بزرگ دارند. این جاکفشی‌ها نمای بسیار زیبایی دارند و می‌توانند فضای خانه شما را بزرگ‌تر نشان دهند. معمولاً آینه‌ها روی درب این جاکفشی‌ها نصب می‌شوند و جلوه بسیار زیبایی به آن شما می‌دهند.

جاکفشی‌های مدل چوب روشن

اگر خانه شما ابعاد کوچکی دارد، به شما پیشنهاد می‌کنیم جاکفشی را با رنگ‌های روشن انتخاب کنید؛ زیرا رنگ روشن باعث بزرگ‌تر نشان دادن فضای شما می‌شود و علاوه بر آن از به هم ریختگی خانه جلوگیری خواهد کرد و نظم زیبایی به دکوراسیون خانه شما خواهد داد.

جاکفشی‌های مدل چوب تیره

معمولاً از جاکفشی‌های تیره در خانه‌هایی استفاده می‌شود که دکوراسیون کلاسیک دارند و معمولا ابعاد خانه بزرگ است. جاکفشی‌های تیره نمای بسیار زیبایی دارند و می‌توانند دکوراسیون خانه شما را زیباتر جلوه دهند اما توجه داشته باشید که بهتر است از این جاکفشی‌ها در خانه‌های کوچک استفاده نکنید.

جاکفشی‌های کمددار

بسیاری از جاکفشی‌ها علاوه بر قسمتی برای قرار دادن کفش، دارای کمد نیز هستند تا شما بتوانید لباس‌های خود را در داخل کمد قرار دهید. از این کمدها معمولا برای قرار دادن لباس مهمانان استفاده می‌شود و این جاکفشی در مقابل درب ورودی و در داخل خانه قرار می‌گیرد. این جاکفشی‌ها معمولا به صورت چوبی و MDF ساخته می‌شوند و فضای بسیار زیادی دارند؛ در نتیجه شما می‌توانید بسیاری از لوازم و وسایل خود را نیز در داخل این جاکفشی‌ها جای دهید.

جاکفشی‌های کمد دیواری و آینه‌ای

بسیاری از جاکفشی‌ها به نحوی ساخته می‌شوند که دارای کمد و آینه همراه با هم هستند و برای خانه‌های آپارتمانی گزینه بسیار مناسبی می‌باشند. این جاکفشی مدل‌های بسیار متنوعی دارد و در ابعاد بزرگ و کوچک ساخته می‌شود. مزیت این جاکفشی‌ها این است که علاوه بر زیبایی بسیار زیادی که به خانه شما می‌دهند، فضای بسیار بزرگی دارند و شما می‌توانید در کمد‌ها و کشوهای آن لباس‌ها و وسایل خود را قرار دهید.

جاکفشی‌های چوبی کلاسیک

از این جاکفشی‌ها که معمولا به صورت ایستاده هستند، در خانه‌های بزرگ و به سبک کلاسیک استفاده می‌شود. این جاکفشی‌ها معمولاً رنگ تیره‌تری دارند و روی آن‌ها طرح‌های بزرگ و زیبایی قرار دارد که جلوه بسیار خوبی به خانه شما می‌دهند. در انتخاب جاکفشی‌های کلاسیک باید دقت لازم را داشته باشید تا طرح آن باعث شلوغ و به هم ریخته نشان دادن خانه شما نشود. معمولا چاکفشی‌های کلاسیک ابعاد بزرگی دارند و به صورت سلطنتی ساخته می‌شوند.

جاکفشی‌های سه تکه

یکی از مشکلات افراد، وجود تعداد زیادی کفش‌های تابستانی، زمستانی و بهاره است که هر کدام از این کفش‌ها باید در قسمت جداگانه‌ای نگهداری شوند. جاکفشی‌های مدل سه تکه معمولاً ارتفاع کمی دارند اما دارای ۳ قسمت متفاوت هستند که شما می‌توانید کفش‌های هر فصل را در قسمت جداگانه‌ای قرار دهید و به جاکفشی خود نظم دهید. این مدل جاکفشی برای خانه‌های پرجمعیت انتخاب بسیار مناسبی است.

جاکفشی مدل زیر پله

در بسیاری از خانه‌ها که به صورت دوبلکس ساخته می‌شوند، جاکفشی‌ها در قسمت زیر پله و در داخل زیر پله قرار می‌گیرند. این جا کفشی‌ها برای کسانی که می‌خواهند جاکفشی فضای کمتری از خانه آن‌ها را اشغال کند بسیار مناسب است. جاکفشی‌ مدل زیر پله معمولاً فضای بسیار بزرگی دارد و شما می‌توانید تعداد زیادی از کفش‌های خود را در داخل آن قرار دهید.

کلام آخر

در این مطلب راجع به انواع مدل جاکفشی چوبی جدید با شما صحبت کردیم و به شما گفتیم که جاکفشی‌های چوبی جدید چه ویژگی‌هایی دارند. شما باید بر اساس دکوراسیون و ابعاد خانه خود، جاکفشی مناسب را انتخاب کنید تا علاوه بر زیبایی خانه بتواند تمامی کفش‌های شما را در داخل خود نگه دارد. امیدواریم که از خواندن این مطلب لذت برده و اطلاعات کافی را کسب نمایید.