با نزدیک شدن به جشن کریسمس به طور حتم بسیاری از افراد به فکر برگزاری این مراسم در محیطی شیک و جذاب هستند. اگر شما نیز جزء این دسته از افراد به شمار می‌آیید شاید انتخاب یک کافه گزینه مناسبی باشد زیرا برخی از کافه‌ها بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات را ویژه این روزها و شب‌ها در نظر دارند. کافی است با یکی از بهترین کافه‌ها برای برگزاری این جشن هماهنگ شوید و اوقات خوشی را برای خود و اطرافیانتان رقم بزنید.

کریسمس را در کافه آستیاژ سپری کنید

با وجود اینکه ما ایرانی هستیم و شاید جشن کریسمس به یکی از جشن‌های بزرگ بین ایرانیان مرسوم نباشد، اما به هر حال این جشن نیز باعث شادی و سرور خواهد بود و بد نیست ما نیز برای این دوره زمانی برنامه خاص و دلپذیری داشته باشیم. یکی از بهترین ایده‌ها حضور در انواع کافه‌های خاص و کریسمسی است.
آستیاژ یکی از بهترین کافه‌هایی است بهترین مراسم را برای جشن کریسمس در نظر دارد. کارکنان این کافه مناسب‌ترین مراسم را برای زمان کریسمس طراحی می‌کنند. از این رو شما می‌توانید از قبل صندلی و میزی را برای این جشن بزرگ و به یاد ماندنی در کافه‌ای دلپذیر رزرو کنید.
دکوراسیون و نوع پذیرایی این کافه در زمان جشن کریسمس به قدری متفاوت و خاص است شما را به وجد می‌آورد. همچنین شما می‌توانید به صورت وی آی پی در جشن این کافه حاضر شوید و اوقات خوشی را سپری کنید. این کافه می‌تواند اوقات خوشی را برای شما و عزیزانتان رقم بزند.

خدمات قابل ارائه در جشن کریسمس

تصور کنید در شب کریسمس در یک کافه روباز حضور دارید که چراغانی شده و منظره بسیار زیبایی برای شما ایجاد کرده است. دکوراسیون کریسمسی این کافه می‌تواند شما را به وجد آورد تا از شب کریسمسی خود نهایت لذت را ببرید.
موسیقی زنده، خواننده و بهترین غذاهای دلپذیر می‌تواند از بهترین خدمات یک کافه در شب کریسمس به شمار آید. اصلی‌ترین مسئله برای همه ما به هنگام برگزاری هر نوع جشن و پایکوبی، امکان عکاسی و ثبت خاطره‌ها است.
از این رو شما باید کافه‌ای انتخاب کنید که تزیین خاصی برای شب کریسمس خود در نظر گرفته باشد. در ضمن کافه آستیاژ منویی مناسب با جشن کریسمس در نظر دارد تا شما حس خوب این شب را درک کنید. به عبارت دیگر تم کافه و تم منوی آن به طور کامل کریسمسی است.

 البته که ریسه‌ها و چراغ‌های رنگی جو خوبی برای جشن شب کریسمس ایجاد می‌کنند اما بهترین خدمات این کافه در جشن شب کریسمس عبارت هستند از:

  • امکان رزرو میز برای مشاهده موسیقی زنده در جشن شب کریسمس
  • ارائه تنقلات کریسمسی
  • بهترین تزیین مربوط به جشن کریسمس
  • دارای منویی مناسب برای جشن کریسمس
  • دارای کلاه و تزیینات کریسمسی برای عکاسی و ثبت خاطرات شیرین
  • ارائه انواع کوکی‌ها و شیرینی‌ها
  • دارای تم کریسمسی قرمز و سبز

امکان رزرو میز در شب کریسمس

اگر شما نیز جزء دسته افرادی هستید که به کریسمس علاقه دارید و این شب را جشن می‌گیرید، بهتر است از همین حالا برای رزرو میزی در شب کریسمس اقدام کنید. زیرا در این شب زیبا و به یاد ماندنی این امکان وجود دارد که کافه‌ها به قدری شلوغ شوند که شما بدون رزرو نتوانید به کافه‌ای وارد شوید.
کافه آستیاژ امکان رزرو آنلاین و البته تلفنی را برای شما عزیزان مهیا کرده تا بتوانید بدون دردسر و تنها با یک تماس برای این شب به یادماندنی خود برنامه‌ریزی کنید.
همچنین شما می‌توانید از صفحه اینستاگرام کافه آستیاژ کمک بگیرید و از امکانات و تزیینات آنها مطلع شوید و سپس برای رزرو و استفاده از این امکانات اقدامات لازم را انجام دهید. آدرس و اطلاعات تماس این کافه با کیفیت و جذاب را در زیر ذکر می‌کنیم:

09122769873

استاد حسن بنا شمالی، خیابان ابوالحسنی، پلاک 47