فهرست:

میکروبلیدینگ چیست؟ 
نحوه اجرای میکروبلیدینگ 
میزان ماندگاری میکروبلیدینگ 
مزیت‌های میکروبلیدینگ ابرو 
سخن آخر 

یکی از اصلی‌ترین ارگان‌هایی که به زیبایی چهره خانم‌ها کمک می‌کند ابروها هستند. همیشه داشتن ابروهایی خوش حالت و خوش فرم از خواسته‌های عادی و عمومی زنان است. خوشبختانه با توسعه علم و تکنولوژی‌های مختلف در این زمینه روش‌های متنوعی برای زیباسازی ابروها کشف و طراحی شده‌اند. 
یکی از بهترین روش‌ها برای خوش فرم‌سازی ابروها، میکروبلیدینگ است که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد. خبر خوب اینکه بسیاری از سالن‌های زیبایی با کیفیت می‌توانند این روش فرم‌دهی به ابرو را با قیمتی مناسب و موادی با کیفیت برای شما انجام دهند. 
سالن زیبایی ترلان یکی از بهترین سالن‌های زیبایی است که میکروبلیدینگ ابرو را با استفاده از با کیفیت‌ترین مواد انجام می‌دهد. در نتیجه بسیاری از مشتریان این سالن زیبایی از خدمات با کیفیت آنها راضی و خشنود هستند. در ادامه بیشتر در مورد این روش فرم‌دهی ابرو توضیح می‌دهیم. 

میکروبلیدینگ چیست؟ 

اگر از کم پشت بودن ابروهای خود ناراضی هستید و دوست دارید ابروهایتان پرتر دیده شوند، بهتر است به سراغ میکروبلیدینگ بروید تا قسمت‌هایی از ابروی شما که دچار ریزش شده است پرتر دیده شود. این روش به اصلاح فرم ابروهای شما نیز کمک می‌کند. 
البته میکروبلیدینگ کمی دردناک است و خراش‌هایی به همراه دارد. این خراش‌ها بر روی پوست زیر ابروی شما ایجاد می‌شوند تا رنگی همانند موی طبیعی ابرو ایجاد می‌کنند. در نتیجه بعد از انجام این روش زیباسازی، ابروهای شما پرتر از قبل دیده می‌شوند. 
در این صورت به جذابیت بیشتر چهره شما نیز کمک می‌کند و در مقایسه با سایر روش‌های پرکردن ابرو همانند تاتو و هاشور بهتر و کاربردی‌تر است. توجه داشته باشید با اینکه میکروبلیدینگ در سالن‌های زیبایی انجام می‌شود اما شما باید ابروهای خود را به دست فردی بسپارید که تخصص حرفه‌ای در این زمینه داشته باشد.
 زیرا با یک اشتباه ابروهای شما با یکدیگر قرینه نخواهند بود و همین امر سبب زشتی چهره شما می‌شود. از این‌رو در انتخاب سالن زیبایی متخصص میکروبلیدینگ دقت و احتیاط زیادی به خرج دهید. 

نحوه اجرای میکروبلیدینگ 

میکروبلیدینگ نیز همانند هر یک از اعمال زیباسازی دیگر زمان‌بر است و طبق برنامه‌ریزی مشخص پیش می‌رود. به منظور انجام میکروبلیدینگ در ابتدا باید سالن زیبایی را پیدا کنید که بهترین خدمات مربوط به فرم‌دهی ابرو را در اختیار شما قرار دهد. 
سالن زیبایی ترلان علاوه بر خدمات مربوط به مژه، ناخن، فشیال پوست، میک آپ، بافت، کراتین پیشرفته، پروتئین تراپی و پدیکور در زمینه میکروبلیدینگ نیز فعالیت چشمگیری داشته و دارد. از این رو شما می‌توانید از این سالن زیبایی با کیفیت مشاوره کاملی در مورد نحوه انجام میکروبلیدینگ دریافت کنید. مراحل اجرای روند فرم‌دهی ابرو به شرح زیر است: 

مشاوره در مورد فرم ابروها

 در صورتی که از متخصصان حاضر در این حوزه کمک بگیرید، بدون شک بهترین مشاوره را در مورد نوع فرم ابروهای شما در اختیارتان قرار می‌دهند. زیرا این متخصصان می‌توانند تشخیص دهند چه نوع فرم ابرویی با چهره شما سازگاری بیشتری دارد. 

تزریق بی‌حسی

 با توجه به اینکه میکروبلیدینگ نیز همانند تاتو از طریق سوزن‌های ریزی رنگدانه‌های پوستی را باز می‌کند و خراش‌هایی بر روی پوست ایجاد می‌شود، این عمل دردناک است. به همین دلیل قبل از شروع روند فرم‌دهی ابروها بی‌حسی تزریق می‌کنند تا دردی متوجه فرد نشود. 

مشخص کردن فرم ابرو

 برای اینکه فرم نهایی ابروی فرد متقاضی مشخص شود، با استفاده از ابزارآلات مخصوصی فرم ابروی او را تعیین می‌کنند. در این صورت به هنگام انجام میکروبلیدینگ فرد متخصص در فرم درست و مورد نظر ابروی شما را پرتر می‌کند

 اضافه کردن رنگ دانه

 در این مرحله نیز فرد متخصص با کمک دستگاهی که به 10 الی 12 سوزن ریز مجهز است، در پوست زیر ابروی شما رنگ دانه‌هایی را تزریق می‌کند. به خاطر داشته باشید این رنگ دانه‌ها به عمق پوست شما فرو نمی‌روند و در سطح پوست قابل مشاهده خواهند بود. 

تمیز کردن ابرو

 در نهایت نوبت به تمیز کردن ابرو می‌رسد. در آخرین مرحله فرد متخصص سایر رنگ‌های روی پوست ابروی فرد متقاضی را پاک می‌کند تا تنها قسمت‌های رنگ دانه‌دار آن مشخص باشد. طبق آمار به دست آمده میکروبلیدینگ تا 2 ساعت زمان می‌برد. 

میزان ماندگاری میکروبلیدینگ 

به طور معمول میکروبلیدینگ حداقل 4 هفته ماندگاری دارد. به طور کلی افراد متقاضی بعد از 4 الی 6 هفته باید برای تمدید این روش فرم‌دهی ابرو دست به کار شوند. البته میزان ماندگاری میکروبلیدینگ به نوع مواد مصرفی بستگی دارد.
 هر چه مواد مصرف با کیفیت‌تر و مرغوب‌تر باشند ماندگاری این روش نیز بیشتر خواهد بود. یکی از بهترین مواد مصرفی برای میکروبلیدینگ فی نام دارد که به طور کامل گیاهی و فاقد هر گونه سرب است. 
سالن زیبایی ترلان نیز از همین بهترین مواد دنیا برای میکروبلیدینگ متقاضیان خود استفاده می‌کند. بنابراین با انتخاب این سالن زیبایی می‌توانید میکروبلیدینگی طولانی مدت و با دوام را تجربه کنید. 

مزیت‌های میکروبلیدینگ ابرو 

با اینکه میکروبلیدینگ ابرو روشی دردناک برای فرم‌دهی ابروها به شمار می‌آید اما طرفداران بسیاری دارد. شاید برایتان سوال شود که دلیل این استقبال چیست؟ پیش از این نیز گفتیم این روش فرم‌دهی ابرو در مقایسه با سایر روش‌ها همانند تاتو و هاشور بهتر است زیرا موقتی است و بعد از مدتی از بین می‌رود. 
به زبان ساده اگر از فرم ابروی خود ناراضی بودید، بعد از مدتی نه چندان طولانی فرم ابروی شما تغییر می‌کند و به حالت قبل برمی‌گردد. در صورتی که از بهترین مواد استفاده شود میکروبلیدینگ حداکثر تا 8 ماه یا یک سال دوام دارد. 
در ضمن این روش فرم‌دهی درد کمتری نسبت به سایر روش‌ها دارد. بدین ترتیب با تزریق بی‌حسی شما هیچ دردی را احساس نمی‌کنید. قرینه‌سازی ابروها در این روش فرم‌دهی امری ساده و قابل انجام است که همین امر نیز می‌تواند از دیگر مزیت‌های میکروبلیدینگ به شمار آید. 
با کمک این روش فرم ابروهای شما همیشه قرینه است و می‌توانید برای اصلاحات و ترمیم آن هر زمانی دست به کار شوید. 

سخن آخر 

اکنون که با روش فرم‌دهی ابرو آشنا شدید، اگر از خالی بودن ابروهای خود رنج می‌برید می‌توانید به آدرس و اطلاعات ذکر شده مراجعه کنید. سالن زیبایی ترلان یکی از متخصص‌ترین سالن‌های زیبایی در اجرای میکروبلیدینگ ابرو است و بسیاری از مشتریان از کیفیت کار و قیمت مناسب آنها راضی هستند. 
تلفن: 02171057521
بهترین روش برای اصلاح فرم ابروهای شما میکروبلیدینگ است زیرا درد این روش با تزریق بی‌حسی رفع می‌شود. همچنین بعد از مدت موقتی این فرم ابرو از بین می‌رود و شما به دلخواه خود می‌توانید برای تمدید و تعویض این فرم از ابرو اقدامات لازم را انجام دهید.