فهرست:

تخصص لاین میکاپ 
بهترین برندهای مصرفی در لاین میکاپ 
ویژگی‌های بهترین لاین میکاپ 
جمع بندی 

در آرایشگاه‌های زنانه لاین‌های مختلفی وجود دارند که هر یک از آنها بر روی اجرای یکی از روش‌های زیباسازی تمرکز دارند. برای مثال لاین میکاپ از جمله لاین‌هایی است که بر روی آرایش چهره و گریم متقاضیان متمرکز است در حالی که سایر لاین‌ها همانند لاین مژه یا ناخن تنها بر روی کار مژه و ناخن افراد متقاضی تمرکز دارند. 
به طور کلی هر یک از لاین‌های آرایشگری یک تخصص و رشته ویژه را دنبال می‌کند که فرد مورد نظر باید کلاس‌های آموزشی لازم را پشت سر گذاشته باشد. 
برای مثال سالن زیبایی پری هام یکی از بهترین لاین‌های میکاپ را راه‌اندازی کرده که سابقه و نمونه کارهای بسیار خوبی را به دست آورده است. در ادامه این راهنما بیشتر در مورد لاین میکاپ توضیح می‌دهیم. 

تخصص لاین میکاپ 

از آنجایی که یکی از اصلی‌ترین بخش‌های تاثیرگذار بر روی زیبایی ظاهری افراد چهره آنها است، لاین میکاپ هر سالن زیبایی یکی از مهم‌ترین لاین‌های شغلی آنها به شمار می‌آید. بدین ترتیب فرد آرایشگر باید تخصص کافی را در زمینه مورد نظر به دست آورد و سپس وارد این عرصه زیبایی شود. 
با افزایش روز افزون آرایش‌های مدلینگی و توسعه تقاضای افراد برای آرایش عروس لاین میکاپ سالن زیبایی موفق است که بتواند از به روزترین تخصص‌ها، تکنیک‌ها، روش‌ها و البته تجهیزات و برندها استفاده کند. شاید لاین میکاپ‌های تخصصی هزینه بیشتر شامل شوند اما این هزینه ارزش امتحان کردن را دارد. 
صنعت مربوط به میکاپ و گریم یکی از پایه‌های اساسی شغل آرایشگری است که خواستار و طرفداران بسیاری دارد. متاسفانه سالن‌های زیبایی زیادی مدعی هستند که لاین میکاپ تخصصی دارند اما تمامی این سالن‌ها از تخصص بالایی در نحوه میکاپ و گریم برخوردار نخواهند بود. به هر حال تصمیم‌گیرنده نهایی شما هستید. 

بهترین برندهای مصرفی در لاین میکاپ 

توجه داشته باشید علاوه بر تخصص فرد آرایشگر مواد مصرفی نیز در کیفیت و ماندگاری میکاپ تاثیر بسزایی دارند. در صورتی که آرایشگر شما تخصص خوبی داشته باشد اما از برندهای نامرغوب و بی‌کیفیت برای میکاپ شما استفاده کند، با گذر زمان آرایش شما خراب می‌شود و حتی ظاهری زشت پیدا می‌کنید. 
از این رو به هنگام انتخاب بهترین لاین میکاپ  انواع سالن‌های زیبایی بهتر است به نوع برند مواد مصرفی آنها نیز توجه داشته باشید. برای مثال طبق آمار به دست آمده سالن زیبایی پری هام از برندهای نام برده شده در زیر برای میکاپ مشتریان خود استفاده می‌کند که خوشبختانه همگی از کیفیت این برند راضی هستند: 
•    مک 
•     نارس 
•     استی لادر 
•    هدی بیوتی 
گذشته از لاین‌ میکاپ حتی مواد مصرفی در سایر لاین‌های سالن‌های زیبایی نیز از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا هر چه کیفیت این مواد اولیه بهتر باشد بدون شک کیفیت نهایی کار شما نیز بهتر خواهد بود. برای مثال بهترین مواد مصرفی در لاین رنگ عبارت هستند از: 
•    جنیوس 
•     کالر استادیو 
•    رنه بلانش 
•     المنت 
•     دوپیر

ویژگی‌های بهترین لاین میکاپ 

اکنون که با ویژگی‌ها، تخصص و برندهای با کیفیت مصرفی در لاین میکاپ آشنا شدید، به طور حتم با گشتی در اینترنت می‌توانید بهترین لاین میکاپ را بیابید. لاین میکاپی خوب است که از کلیه لوازم برقی برند و جدید در آرایشگاه خود استفاده کند. همچنین مواد مصرفی آن نیز بسیار با کیفیت باشند. 
با انتخاب یک لاین میکاپ با کیفیت می‌توانید از زیبایی چهره خود بیشتر لذت ببرید کافی است کمی دقت به خرج دهید و یکی از بهترین و متخصص‌ترین لاین‌های میکاپ حاضر در بازار را شناسایی کنید. برخی از ویژگی‌های یک لاین میکاپ باکیفیت عبارت هستند از: 
•    مجهز به جديدترين اوزون تراپی ۳ لایت براي سلامت مو
•    مسلط به تکنیک های روز
•    ارائه ی بهترین خدمات براي شما
•    استفاده از برندهای مصرفی مناسب و سازگار با پوست مشتریان 

جمع بندی 

برای اینکه بهترین لاین میکاپ را انتخاب و شناسایی کنید کافی است به بودجه و نیاز خود توجه داشته باشید و در نهایت یکی از بهترین لاین‌های میکاپ حاضر در بازار را انتخاب کنید. سالن زیبایی پری هام می‌تواند گزینه مناسبی برای یک لاین میکاپ به شمار آید زیرا از بهترین تکنیک‌ها، دستگاه‌ها و تجهیزات میکاپ برخوردار است. 
همچنین با انتخاب این سالن زیبایی و با معرفى و ورود هر ٣ مشتري جديد از طرف شما يك ليفت مژه يا ليفت ابرو بصورت كاملا رايگان مهمان آنها خواهید بود. از این رو درنگ نکنید و برای یک گریم خوب و با کیفیت در این سالن زیبایی وقت بگیرید.  اطلاعات تماس آنها در ادامه ذکر شده است: 
تلفن ثابت 02140224144
تلفن موبايل:09127182421
اينستا : pariham.beautysalon@