فهرست:

بررسی مفهوم فیشیال پوست 
6 مرحله انجام فیشیال و پاکسازی پوست 
3 روش رایج برای فیشیال و پاکسازی پوست 

مزیت‌های انجام فیشیال و پاکسازی پوست 
هزینه‌های مربوط به فیشیال پوست 
سخن آخر   

در سال‌های اخیر با بیشتر شدن آلودگی‌های هوا بسیاری از افراد با جوش سر سیاه یا سایر مشکلات پوستی دست و پنجه نرم می‌کنند. از آنجایی که پوست تاثیر بسیاری بر روی زیبایی ظاهری افراد دارد، هر کسی به زیبایی و شفافیت پوست خود اهمیت می‌دهد. اگر شما نیز به دلایل مختلفی از آسیب‌ها و کثیفی‌های پوستی رنج می‌برید بد نیست مراحل درمان فیشیال و پاکسازی پوست را یک‌بار امتحان کنید. 
البته توجه داشته باشید این مراحل باید ادامه‌دار باشند تا نتیجه مطلوب و قطعی را در اختیار شما قرار دهند اما خبر خوب اینکه حتی بعد از جلسه اول پاکسازی پوست شما متوجه تغییرات پوست خود می‌شوید. یکی از بهترین کلینیک‌ها و مراکزی که خدمات مربوط به فیشیال و پاکسازی پوست را با بهترین متدها انجام می‌دهد، سرزمین ستاره واقع در غرب تهران است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد زیبایی پوست خود همراه ما باشید. 

بررسی مفهوم  فیشیال پوست 

در نظر داشته باشید در سطح پوست ما سلول‌های مرده‌ زیادی وجود دارند که در واقع محافظان سطح اصلی پوست به شمار می‌آیند. این سلول‌های مرده سطح پوست، وظیفه محافظت از پوست شما را دارند تا عوامل بیرونی تاثیری بر روی سطح اصلی پوست شما نداشته باشند. 
در حال عادی این سلول‌های عادی هر یک ماه به طور کامل از بین می‌روند و سلول‌های مرده دیگری جایگزین آنها می‌شود. از این رو این سلول‌های مرده که بر روی سطح پوست باقی می‌مانند با گذر زمان باعث کاهش شفافیت و روشنی پوست می‌شود در نتیجه باید از روشی برای روشن کردن دوباره پوست خود استفاده کنید. 
فیشیال صورت یکی از نوین‌ترین و بهترین روش‌ها برای داشتن پوستی سالم و شفاف است که تنها یک ساعت زمان لازم دارد. این روند زیبایی و شفافیت پوست در بیشتر کلینیک‌های پوست و مو انجام می‌شود. در نظر داشته باشید فیشیال پوست علاوه بر پاکسازی پوست به جوانسازی آن نیز کمک می‌کند. 

6 مرحله انجام فیشیال و پاکسازی پوست 

در صورتی که با هر نوع مشکلات پوستی درگیر هستید و از دست جوش‌های پوستی خود خسته شده‌اید، بد نیست به فکر تجربه این روش درمانی باشید. اگر از انواع کرم‌ها برای درخشان شدن پوست خود استفاده کرده‌اید اما هنوز به نتیجه دلخواه خود دست نیافته‌اید توصیه می‌کنیم این روش درمانی را امتحان کنید. 
برای اینکه اطلاعات کاملی از نحوه اجرای این روش درمانی کسب کنید، توصیه می‌کنیم از متخصصان حاضر در کلینیک‌های زیبایی و پوست و مو مشاوره و راهنمایی بگیرید. در ادامه 6 مرحله اصلی مربوط به انجام فیشیال و پاکسازی پوست را به طور خلاصه برای شما شرح می‌دهیم. 

مرحله اول: پاکسازی پوست 

در این مرحله فرد متخصص با توجه به جنس و نوع پوست شما نوعی پاک‌کننده را برای پاکسازی پوستتان انتخاب و استفاده می‌کند. این پاک‌کننده را با پد یا انواع اسفنج‌ها به پاکسازی پوست شما کمک می‌کنند. توجه داشته باشید در این مرحله تنها سطح اولیه پوست به طور کامل پاکسازی می‌شود. 

مرحله دوم: بخار دهی 

این مرحله برخلاف مرحله اول از سطح عمیق پوست شما لایه‌برداری می‌کند. به زبان ساده بخار دهی برای پاکسازی عمیق پوست انجام می‌شود. در این مرحله تمام منافذ پوست شما باز می‌شوند و حتی جوش‌های سرسیاه و زیر پوستی نیز برای تخلیه تحریک می‌شوند. این مرحله تا حد زیادی به آرامش پوست شما نیز کمک می‌کند. 

مرحله سوم: لایه برداری 

بعد از اینکه مرحله بخاردهی به پایان رسید، نوبت به لایه برداری پوست می‌رسد. در این مرحله فرد متخصص با کمک دستگاه‌ها یا مواد ویژه لایه بردار برای لایه برداری پوست شما دست به شما می‌شود. تمامی سلول‌های مرده حاضر در سطح پوست طی این مرحله از بین می‌روند و همین امر پوست شما را نرم و لطیف می‌کند. 

مرحله چهارم: استخراج 

مرحله چهارم فیشیال به عمیق‌ترین لایه‌های پوست شما نفوذ می‌کند. به طور کلی تمامی جوش‌های سرسیاه و سایر مشکلات پوستی شما تخلیه می‌شوند و از بین می‌روند. در واقع هر آلودگی که به لایه‌های عمیق پوست شما نفوذ کرده باشند در این مرحله به طور کامل از بین می‌روند. 

مرحله پنجم: ماساژ پوست 

بعد از اتمام مراحل پاکسازی پوست، باید پوست را به آرامش دعوت کنید. برای این کار فرد متخصص از انواع کرم‌ها و روغن‌ها برای ماساژ دادن پوست استفاده می‌کند. با کمک این کرم‌ها و روغن‌های مخصوص خون‌رسانی به پوست نیز بیشتر می‌شود. توجه داشته باشید ماساژ دادن پوست به این روش چین و چروک‌هایی که دلیل افزایش سن ایجاد شده‌اند را رفع می‌کند. 

مرحله ششم: استفاده از ماسک

 استفاده از ماسک صورت، بعد از اینکه مراحل فیشیال پوست و ماساژ آن به طور کامل تمام شد افراد باید از ماسک مخصوصی استفاده کنند. البته انتخاب این ماسک به میزان پاکسازی پوست فرد متقاضی و جنس پوست او بستگی دارد. در نهایت این فرد متخصص از آب رسان، کرم ضد آفتاب و تونر برای پوست فرد متقاضی استفاده می‌کند. 

3 روش رایج برای فیشیال و پاکسازی پوست 

با توسعه علم پزشکی و بالا رفتن توقع افراد، ظاهر به یکی از اصلی‌ترین فاکتورها در هر جامعه تبدیل شده است. از این رو بسیاری از افراد به پوست خود به عنوان اصلی‌ترین فاکتور ظاهری توجه دارند. 
با توجه به تقاضای زیادی که برای فیشیال و پاکسازی پوست وجود دارد، روش‌های مختلفی برای انجام این کار تعبیه و طراحی شده است. در ادامه این بخش 3 مورد از اصلی‌ترین روش‌های فیشیال و پاکسازی صورت را به طور خلاصه شرح می‌دهیم: 
•    پیلینگ شیمیایی: در این روش از لایه‌های بردارهای شیمیایی استفاده می‌شود. خبر خوب اینکه قدرت پاکسازی‌ این نوع لایه‌بردارها بسیار بالا است و جای هر نوع جوش و لکه را از بین می‌برد. به طور معمول اجرای این روش پاکسازی تا 14 روز طول می‌کشد. بعد از این مدت پوست جدیدی جایگزین پوست از بین رفته می‌شود. 
•    پیلینگ مکانیکی: در بخش‌های قبلی گفتیم که برای لایه برداری پوست از دستگاه‌هایی استفاده می‌شود که الکترومکانیکی هستند. این روش برای از بین بردن جای انواع زخم کاربردی است. 
•    پیلینگ لیزری: همان‌طور که از نام این روش مشخص است، فرد متخصص با استفاده از لیزر دی اکسید کربن و لیزر اربیم یاگ برای لایه برداری پوست فرد متقاضی دست به کار می‌شود. 

مزیت‌های انجام فیشیال و پاکسازی پوست 

همان‌طور که تا به اینجای مقاله برای شما توضیح دادیم، با کمک فیشیال و پاکسازی پوست سلول‌های مرده انباشته شده در سطح پوست شما از بین می‌روند و شفافیت پوست شما افزایش می‌یابد. از آنجایی که این روش فیشیال و پاکسازی هیچ درد و سختی به همراه ندارد بسیاری از افراد متقاضی آن هستند. 
در صورتی که به دنبال راهی هستید تا از شر جوش‌های سرسیاه خود رها شوید، توصیه می‌کنیم به فیشیال پوست و پاکسازی آن فکر کنید. در ادامه این بخش بهترین مزایای فیشیال را به طور خلاصه نام می‌بریم: 
•    امکان رسیدن به نتیجه دلخواه تنها بعد از چند جلسه کوتاه 
•    از بین بردن تمام آلودگی‌های محیطی از روی پوست 
•    افزایش آرامش با ماساژ دادن پوست 
•    جوانسازی پوست 
•    کاهش چین و چروک‌ها 
•    درخشانی پوست 
•    رفع آسیب‌های پوستی 
•    کمک به گردش خون در زیر پوست 
•    رفع جوش‌های سر سیاه 
•    رفع جوش‌های سرسفید 
•    رفع جوش‌های منفذ باز 
•    لیفت و سفت شدن پوست 
•    از بین بردن گودی، پف و سیاهی زیر چشم 
•    صافی پوست 
•    روشن شدن رنگ پوست 
•    سم زدایی پوست 

هزینه‌های مربوط به فیشیال پوست 

بدون شک از گران بودن تمام هزینه‌های مربوط به زیبایی باخبر هستید اما فیشیال پوست یکی از روش‌های پاکسازی و جوانسازی پوست است که در مقایسه با سایر خدمات درمانی هزینه مقرون به صرفه‌تری دارد. قیمت فیشیال پوست در هر یک از کلینیک‌ها و مراکز پوست و مو متفاوت است.
به زبان ساده هر مرکز با توجه به مواد و دستگاه‌هایی که برای لایه برداری پوست استفاده می‌کند هزینه متفاوت دریافت خواهد کرد. همچنین کیفیت کار مراکز پوست و مو نیز بر روی هزینه و قیمت آنها موثر است. به طور کلی نوع فیشیال مورد نظر فرد متقاضی و مراحلی که انجام می‌شود تاثیر مستقیمی بر روی قیمت این روش دارند. در نهایت اینکه هزینه فیشیال پوست تحت تاثیر مسائل زیر است: 
•    درجه سختی فیشیال پوست 
•    نوع روش منتخب فرد متقاضی برای لایه برداری 
•    نوع کرم‌ها و دستگاه‌های لازم برای لایه برداری 
•    موقعیت مکانی کلینیک منتخب 
•    تجربه و تخصص پزشک یا فرد متخصص 
•    کیفیت و نتیجه دلخواه 
•    تعداد جلسات مراجعه برای فیشیال پوست 
فراموش نکنید هر چه کیفیت و کارایی کلینیک مورد نظر بیشتر باشد به طور حتم هزینه‌ای که آنها برای خدمات خود دریافت می‌کنند بیشتر خواهد بود. یکی از این کلینیک‌های معتبر و محبوب سرزمین ستاره است که علاوه بر فیشیال پوست خدمات دیگر نیز ارائه می‌دهد و از مواد آمریکایی برای فیشیال پوست استفاده می‌کند. برخی از خدمات این کلینیک عبارت هستند از: 
•    ماساژ بدن
•    طب سوزنی زیبایی 
•    طب سوزنی لاغری 

سخن آخر                                                                                                                                                                                                                                                             

در نهایت اگر دوست دارید هر چه سریع‌تر و به کمک روشی مقرون به صرفه از شر انواع جوش‌ها، لکه‌ها و جای زخم‌های پوست خود رها شوید بهتر است به یک کلینیک زیبایی پوست و مو مراجعه کنید تا برای مراحل فیشیال پوست آماده شوید. این روش یکی از پر طرفدارترین روش‌های پاکسازی پوست به شمار می‌آید. 
کلینیک پوست و مو سرزمین ستاره یکی از بهترین کلینیک‌های واقع در غرب تهران است که بهترین خدمات را در کنار بهترین محصولات ارائه می‌دهد. درنگ نکنید و همین حالا با این متخصصان تماس بگیرید تا در نزدیک‌ترین تاریخ وقتی را برای فیشیال صورت خود رزرو کنید.