فهرست:

دکتر وحید دهقان کیست؟ 
خدمات درمانی دکتر دهقان
جمع بندی

اهمیت دادن به ظاهر خود یکی از مهم‌ترین مسائلی است که در حال حاضر بسیاری از افراد جامعه درگیر آن هستند. این زیبایی ظاهری تنها شامل لباس، صورت یا اندام افراد نمی‌شود بلکه لبخند زیبا نیز بر روی زیبایی افراد تاثیر بسزایی دارد. 
خوشبختانه با توسعه علم دندانپزشکی و بالا رفتن تخصص دندانپزشکان، هیچ مشکل دهان و دندانی بدون راه‌حل نیست و می‌توان با پرداخت مبلغ مشخصی طی مدت معینی به خواسته خود دست یافت. یکی از بهترین متخصصان فک و صورت فعال و موفق در تهران دکتر وحید دهقان است که رضایت بیماران خود را جلب کرده و بهترین خدمات را ارائه می‌دهد. در این راهنما به طور مفصل در مورد خدمات این پزشک مجرب توضیح می‌دهیم. 

دکتر وحید دهقان کیست؟ 

قبل از اینکه با خدمات این پزشک موفق آشنا شوید، بد نیست با مدارک، تخصص‌ها و تجربه یا سابقه درخشان این دندانپزشک حرفه‌ای آشنایی پیدا کنید. دکتر وحید دهقان با تخصص و تجربه خوبی که داشته و دارد توانسته مرکز ایمپلنت تهران را تاسیس و راه‌اندازی کند. 
همچنین دکتر دهقان برای کسب مدرک تخصصی خود از پس بسیاری از جراحی‌ها در حوزه فک و صورت برآمده و در نهایت بعد از شرکت در آزمون بورد تخصصی به نهایی‌ترین جایگاه و موقعیت دست یافت. در ادامه این مسیر او برای 4 سال متوالی در دانشگاه علوم پزشکی تهران عضو هیئت علمی بود. 
ناگفته نماند دکتر دهقان در طول خدمت خود در دانشگاه تا حدودی به دانشجویان آموزش‌های لازم را ارائه می‌داد و در موفقیت آنها نقش بزرگی داشت. در حال حاضر نیز این پزشک حاذق در یکی از بهترین مراکز ایمپلنت تهران واقع در منطقه سعادت آباد مشغول به خدمت‌رسانی است. 

خدمات درمانی دکتر دهقان

در صورتی که از سایز، بهم ریختگی، بد رنگی یا نازیبایی دندان‌های خود در رنج و عذاب هستید، درنگ نکنید و همین حالا از طریق راه‌های ارتباطی با دکتر وحید دهقان تماس بگیرید.
 این پزشک محبوب علاوه بر اینکه متخصص فک و صورت است و از جراحی‌های  زیبایی صورت و بینی تجربه خوبی دارد، در ایمپلنت دندان نیز رتبه خوبی کسب کرده است. 
بدون شک شما نیز همانند سایرین به زیبایی لبخند و دندان‌های خود اهمیت می‌دهید و به دنبال روشی برای بهبود وضعیت دندان‌ها خود هستید. برای اینکه لبخند بهتری داشته باشید به سراغ یکی از متخصصان بروید و از عدم پوسیدگی در دهان خود مطمئن شوید. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به صفحه اینستاگرام دکتر وحید دهقان مراجعه نمایید.
 

همان‌طور که گفتیم یکی از بهترین پزشکان و متخصصان فک و صورت حاضر و فعال در تهران، دکتر دهقان است که انواع خدمات مربوط به دهان، دندان و زیبایی صورت را در اختیار بیماران خود قرار می‌دهد. در ادامه این بخش بهترین و کارآمدترین خدمات این پزشک محبوب را به طور خلاصه نام می‌بریم: 
•    ایمپلنت دندان 
•    جراحی دندان‌های نهفته 
•    اصلاح طرح لبخند 
•    رفع نواقص زبان و لب 
•    جراحی ضایعات داخل دهان 
•    جراحی تومورهای فک 
•    جراحی تصادفات و صدمات وارده به فک 
•    جراحی صدمات وارد شده به صورت 
•    جراحی صدمات وارده به گونه و دهان 
•    درمان عفونت‌های فک و صورت 
•    کمک به درمان سرطان‌های دهان و صورت 
•    پیوند استخوان 
•    جراحی سینوس‌های فک 
•    جراحی فک و زیبایی صورت 
•    امکان جراحی ایمپلنت با بیهوشی 
•    درمان نواقص مادرزادی فک و صورت 

ایمپلنت یا کاشت دندان 

یکی از پرطرفدارترین خدمات قابل ارائه توسط دکتر دهقان ایمپلنت دندان است که برای هر کسی قابل انجام خواهد بود. به عبارت دیگر افراد در هر سن و سالی ممکن است برای زیبایی دهان و صورت خود به ایمپلنت دندان نیاز داشته باشند. البته افرادی که هنوز امیدی به رشد دندان‌ آنها وجود دارد، بهتر است تا سن مناسب ایمپلنت منتظر بمانند. 
دکتر دهقان در کاشت یک دقیقه‌ای و فوری دندان، ایمپلنت با بیهوشی و جراحی‌های پیشرفته مربوط به ایمپلنت دندان تخصص و تجربه بالایی دارد. از این رو اگر شما نیز به فکر دریافت این خدمات مربوط به کاشت و ایمپلنت دندان هستید، از دکتر دهقان کمک بگیرید. 

جراحی دندان‌های نهفته 

از دیگر خدمات قابل ارائه توسط دکتر جراحی دندان‌های نهفته است که جزء بهترین خدمات این پزشک محبوب به شمار می‌آید. دندان نهفته دندانی است که در مسیر درست رویش قرار نگرفته است و در لثه فرد بیمار گیر می‌کند. در صورت بروز چنین مشکلی فرد با دردهای بسیاری روبرو می‌شود. 
در صورتی که شما نیز به درد سخت مبتلا هستید، درنگ نکنید و برای معاینه و جراحی خود به کلینیک دکتر دهقان سر بزنید. توجه داشته باشید اگر به موقع برای رفع این مشکل دست به کار نشوید، دهان شما عفونت می‌کند و دردسرهای بیشتر برای شما رخ می‌دهد. 

جراحی ضایعات داخل دهان

متاسفانه برخی از افراد متوجه رشد ضایعات غیر طبیعی در دهان خود هستید که در طولانی مدت باعث اذیت و آزار آنها می‌شود. این ضایعات غیر طبیعی می‌تواند تمام اجرای دهان همانند زبان، لثه، کام، گونه و غشای پوشاننده لب‌ها را به خود درگیر کند و باعث بروز مشکلات گسترده‌ای شود. 
از این رو اگر با چنین مشکلی روبرو هستید، توصیه می‌کنیم آن را جدی بگیرید و هر چه سریع‌تر به کلینیک دکتر دهقان مراجعه کنید تا بعد از معاینه و انجام آزمایشات لازم بتواند مشکل و ضایعه درون دهان شما را از بین ببرد. فراموش نکنید این ضایعات به 2 دسته خوش خیم و بد خیم تقسیم‌بندی شده‌اند. 

جراحی تومور فک 

تومور فک یکی دیگر از ضایعات موجود در فک و دهان است که به نام کیست بافت دهانی نیز خوانده می‌شود. دکتر دهقان در جراحی این تومورها که در برخی موارد به سرطان فک نیز تبدیل می‌شوند، نقش مهمی دارد. خبر خوب اینکه برخی از این تومورها خوش خیم و غیر سرطانی هستند ولی به هر حال باید برای رفع آنها دست به کار شوید. 
بدین ترتیب با مشاهده و احساس هر نوع توده در دهان خود خیلی سریع به مطب دکتر دهقان مراجعه کنید زیرا این تومورها با گذشت زمان دچار بد شکلی دندان شما می‌شوند و حتی بر روی بافت و استخوان دهان شما نیز تاثیر منفی می‌گذارند. دکتر به عنوان یکی از بهترین جراحان فک و صورت می‌تواند این تومورها را درمان کند.

 اصلاح طرح لبخند 

شاید این عبارت کمی برای شما ناآشنا باشد ولی حتی به طور دقیق آن را درک نکنید. در برخی موارد حتی افراد با اینکه دندان‌های زیبایی دارند، همچنان لبخند آنها زیبا دیده نمی‌شود در نتیجه این افراد به اصلاح طرح لبخند نیاز دارند. اما منظور از اصلاح طرح لبخند چیست و چه عمل‌هایی را شامل می‌شود؟ 
•    زیباسازی دندان‌ها 
•    ترمیم دندان‌ها 
•    جراحی لثه 
•    تغییر رنگ دندان‌ها 
•    ارتودنسی 
•    پر کردن دندان‌های پوسیده 
•    کاشت دندان‌های از دست رفته 
•    بلند کردن طول تاج دندان‌ها 
•    روکش کردن دندان‌ها 
تمام خدماتی که در بالا ذکر شد، از جمله اعمالی هستند که در زیر شاخه اصلاح طرح لبخند قرار گرفته و دکتر دهقان به خوبی آنها را انجام می‌دهد. پس اگر شما نیز از سایز و شکل نامناسب دندان‌های خود به ستوده آمده‌اید، از دکتر دهقان کمک بگیرید تا لبخند شما را اصلاح کند. 

رفع نواقص زبان و لب 

یکی از بهترین خدماتی که دکتر دهقان برای بیماران خود فراهم می‌کند، رفع نواقص زبان و لب است که به آن فرنکتومی نیز می‌گویند. زمانی که بین دندان‌های جلویی و فک بالا و پایین اتصال عضلانی رخ می‌دهد به آن فرنوم می‌گویند و به عمل جراحی که برای رفع این فرنوم انجام می‌شود، فرنکتومی می‌گویند. 
در صورتی که فرنوم ایجاد شده بیش از حد بزرگ باشد در بین دندان‌های افراد فاصله می‌افتد و همین امر باعث بروز مشکلاتی در دهان فرد بیمار می‌شود. برای درمان این عارضه و انجام جراحی، به مطب دکتر دهقان مراجعه کنید تا در نزدیک‌ترین زمان ممکن این نقص زبان و لب شما را از بین ببرد. 

جمع بندی

در نهایت اینکه دکتر وحید دهقان یکی از بهترین متخصصان فک و صورت فعال در شهر تهران واقع در جردن است که بهترین خدمات مربوط به دهان، دندان، فک و صورت را در اختیار بیماران متقاضی قرار می‌دهد. به خاطر داشته باشید دکتر دهقان بسیار منصفانه و دلسوزانه برای درمان بیماران خود اقدامات لازم را انجام می‌دهد.
بدین ترتیب برای رفع هر یک از مشکلات مربوط به دهان و دندان خود می‌توانید از همین پزشک حاذق، مجرب و محبوب کمک بگیرید. دکتر دهقان بعد از معاینه و مشاهده عکس فک شما طی مدت کوتاهی برای درمان عارضه‌ای که با آن دست و پنجه نرم می‌کنید، اقدامات لازم را انجام می‌دهد.