فهرست:
بهترین مراکز خرید البسه مردانه در یک نگاه
مراکز خرید پوشاک مردانه
سخن پایانی

شاید در مخیله برخی افراد این نکته وجود داشته باشد که یافتن لباس مردانه بسیار سخت بوده و گاهاً غیرممکن است. ما در این بخش قصد داریم این موضوع را به طور کامل رد کرده و مراکز خرید معتبر و منحصربه‌فرد جهت خرید پوشاک آقایان را به شما معرفی کنیم. در اقصی نقاط جهان از جمله ایران، مراکزی تحت عنوان بهترین پاساژ برای خرید لباس مردانه در حال فعالیت هستند که مراجعه به آنجا و در صورت تمایل خرید، می‌تواند لحظات خوب و خوشی را برای شما ثبت کند، پس در این مقاله از سایت برترین ها با ما همراه باشید.

بهترین پاساژ برای خرید لباس مردانه

بهترین مراکز خرید البسه مردانه در یک نگاه

در این بخش قصد داریم اکثر مراکز خرید مردانه را برای شما در یک جدول معرفی کنیم تا شما برای یافتن مکان مورد نظر، وقت زیادی را صرف نکنید. تمام مراکز خرید مذکور دارای انواع و اقسام اجناس با بهترین کیفیت و کم‌ترین مبلغ هستند. بهترین مراکز برای خرید لباس مردانه در یک نگاه شرح زیر هستند:

فروشگاه آدرس
فروشگاه مردانه SM تهران – بازاربزرگ – بازار آهنگران
فروشگاه مردانه امید تهران -  بازاربزرگ – خیابان مولوی
فروشگاه مردانه پاتر تهران – بازاربزرگ – خیابان 15خرداد
فروشگاه سالسا Salsa  تهران - میدان تجریش - پاساژ قائم
فروشگاه تازیو تهران - بلوار ارتش - مینی سیتی - مرکز خرید پرنیان
فروشگاه تن درست تهران - تجریش - میدان قدس – خیابان دربند
فروشگاه مارال چرم تهران - ابتدای شمالی خیابان آجودانیه - مجتمع تجاری تفریحی عرش آجودانیه

مراکز خرید پوشاک مردانه

در میان بهترین مراکز خرید تهران برای تهیه لباس مردانه برخی از آن‌ها نسب به برخی دیگر معروف‌تر بوده و از تنوع بیشتری برخوردار هستند. از این رو شناخت بهترین پاساژ برای خرید لباس مردانه می‌تواند شما را برای امر خرید کردن یاری داده تا بتوانید بهترین‌ها را خریداری کنید.

مرکز خرید فردوسی

این مرکز خرید که امروزه یکی از پرطرفدار‌ترین مراکز خرید مردانه است، در سال ۱۳۵۱ توسط علیرضا صالحی احداث شد. با گذشت زمان و مراجعه متعدد افراد مرکز خرید فردوسی، به یکی از اصیل‌ترین و قدیمی‌ترین مراکز خرید مبدل گشت. شهرت و خوش نامی این مرکز خرید به حدی رسیده است که همیشه عموم افراد از آن به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری پایتخت یاد می‌کنند. مرکز خرید فردوسی نیز همانند سایر هم صنفان، دارای چندین طبقه بوده که هر کدام از طبقات مخصوص مغازه‌های مختلف است که از آن به عنوان بهترین پاساژ برای خرید لباس مردانه یاد می‌شود.
 همچنین به جهت رفاه شما، در طبقات آن بخش‌هایی نیز تحت عنوان سرو غذای گرم وجود دارد که شما می‌توانید پس از یک خرید دلچسب، به جهت از بین بردن خستگی خود، به آنجا مراجعه کرده و غذای مورد علاقه خود را نوش جان کنید. غیر ممکن است که شما به این مرکز خرید مراجعه کرده و بدون هیچ گونه خریدی راهی منزل شوید. آنقدر تنوع و تعداد اجناس این مغازه‌ها متعدد است، که پاسخگوی تمام سلایق و سنین هستند.

  •  آدرس: تهران – خیابان فردوسی - چهارراه استانبول

مرکز خرید فردوسی


بیشتر بخوانید : بورس پوشاک مردانه و زنانه، ارزان ترین نقطه بازار تهران


مرکز خرید کویتی‌ ها

اگر در میان افراد اطرافتان کسی متولد دهه ۶۰  باشد، محال است پاساژ کویتی‌ها را نشناسد! این مرکز خرید آنقدر در آن زمان معروف و مشهور بود که تمام افراد وسوسه به جمع‌آوری بودجه خود و خرید از آنجا می‌شدند. هنوز با گذشت چندین سال از زمان احداث آن، همچنان آوازه پاساژ کویتی‌ها بر سر زبان‌های خاص و عام جاری بوده و افراد متعددی این مرکز خرید را برای خرید اجناس مردانه خود انتخاب می‌کنند. این مرکز خرید که از آن به عنوان بهترین پاساژ برای خرید لباس مردانه یاد می‌شود، به دلیل وجود راه‌های متفاوت و پنجره‌های بزرگ، دارای آب و هوای مناسبی بوده و شما به هیچ عنوان با حضور در آنجا، احساس استشمام بوی بد را نخواهید داشت.
همچنین در اطراف این مرکز خرید، مغازه‌هایی تحت عنوان فروش غذا و نوشیدنی یافت می‌شوند که در صورت تمایل می‌توانید پس از خرید به آنجا نیز مراجعه کنید. به دلیل استفاده راحت عموم مردم و دسترسی آسان به آن، شما می‌توانید با استفاده از وسایل نقلیه عمومی نظیر مترو، اتوبوس، خودرو و... خود را به پاساژ کویتی‌ها برسانید. این مرکز خرید اصیل و کهن، با گذشت زمان جذابیت خود را از دست نداده و همچنان برای افراد زیادی جالب و منحصربه‌فرد است.

  •  آدرس: تهران – خیابان 15خرداد - نرسیده به بازار بزرگ تهران

مرکز خرید کویتی‌ ها

خیابان باب همایون

شاید نام این خیابان را شنیده باشید؛ باب همایون! این خیابان یکی از قدیمی‌ترین محله‌های تهران بوده که امروزه به یکی از محبوب‌ترین و پردرآمد‌ترین مناطق در تهران مبدل شده است. این محل همان طور که از نامش پیداست، یک راسته از خیابان را به نام خود کرده است. به جهت نزدیکی این خیابان به بازار بزرگ، به شما پیشنهاد می‌کنیم در صورت مراجعه به بازار، به این خیابان نیز مراجعه کنید. مطمئن باشید شما هم شیفته مغازه‌های جذاب و خوش رنگ و لعاب آن شده و حتماً یکی از کالا‌های مورد نیاز خود را خریداری می‌کنید.
بافت این خیابان آنقدر دلپذیر است که دیگر نیازی نیست شما چندین ساعت از عمر و وقت باارزش خود را صرف بازدید بی‌جهت از مغازه‌ها کنید. مغازه‌ها و فروشگاه‌های این خیابان، آنقدر منظم و مرتب در کنار یکدیگر قرار دارند که شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را با یکدیگر مقایسه نموده و کالای اصلی خود را خریداری نمایید. می‌توان گفت که اغلب مغازه‌های موجود در این خیابان، فروشنده انواع و اقسام کت و شلوار‌ها هستند.
همچنین شما می‌توانید با انتخاب رنگ، نوع پارچه، نوع دوخت و... و ارائه نظرات خود به فروشنده، کالای درخواستی خود را خریداری کنید. بر اساس نظرات و گزارشات به دست آمده از حضور افراد در این خیابان، می‌توان به این نکته دست یافت که نوع دوخت و پارچه کاربردی اکثر مغازه‌های این خیابان، بسیار مناسب و مرغوب بوده و می‌تواند به خوبی پاسخگوی سلیقه شما عزیزان باشد.

  •  آدرس: تهران - خیابان امام خمینی - خیابان باب همایون

خیابان باب همایون

بازار بزرگ تهران

حتی اگر محل زندگی شما در شهر تهران نباشد، غیر ممکن است نام بازار بزرگ تهران را نشنیده باشید. این مرکز خرید دارای تنوع و گونه‌های متعدد لوازم خرید برای بانوان و آقایان است. اگر قصد خرید برای جنس مذکر را دارید، می‌توانید اجناسی را با بیشترین کیفیت و پرداخت کم‌ترین مبلغ، خریداری کنید. یکی از مزیت‌های این مرکز خرید، قیمت مناسب و مقرون به صرفه آن است. در واقع به سبب استفاده متعدد عموم از آن و شناختن این مرکز خرید به عنوان یکی از جاذبه‌های گردشگری پایتخت، شما می‌توانید در هر کجای تهران هستید، خود را سریعاً به این بازار بزرگ تهران برسانید.
قیمت کالا‌های این مرکز خرید آنقدر مناسب است که گاهی ممکن است شما را دچار سو تفاهم کند اما لازم است بدانید که به علت حضور تولیدکنندگان و حذف واسطه‌ها، این مبالغ تا حد زیادی کاهش می‌یابند. فقط به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است برخی از مغازه‌های موجود، اجناسی را تحت تک فروشی به شما ارائه ندهند؛ به همین منظور در برخی از مغازه‌ها اجناس به صورت عمده به فروش می‌رسند.

  •  آدرس: تهران – خیابان 15خرداد

بازار بزرگ تهران


بیشتر بخوانید : رفتیم بازار بزرگ تهران، کجا غذا بخوریم؟!


مرکز خرید نازی آباد

از دیگر محیط‌های مناسب جهت خرید البسه مردانه، می‌توان به خیابان نازی آباد اشاره کرد. شما با مراجعه به این خیابان و بازدید از مغازه‌های موجود در آن، قطعاً می‌توانید کالای مدنظر خود را با بهترین کیفیت و قیمتی نسبتاً مناسب خریداری کنید. بهترین پاساژها برای خرید لباس مردانه در خیابان نازی آباد، از همه جهات تکمیل و بدون نقص بوده و قطعاً می‌توانند لحظات خوب و خوشی را به ارمغان بیاورند.
شما می‌توانید با انتخاب این مرکز به جهت خرید اجناس مورد علاقه خود، از بابت اصالت و کیفیت کالا‌ها مطمئن باشید. به عبارتی دیگر کافیست تنها یک‌بار از این مکان کالایی را خریداری کنید؛ در این صورت متوجه خواهید شد که برای همیشه مشتری دائم این مرکز خرید شده‌اید. حین مراجعه به مرکز خرید نازی آباد توجه داشته باشید که در آنجا تردد وسایل نقلیه بی‌شمار بوده و همین امر سبب می‌شود که مکانی برای پارک ماشین شخصی، به سختی یافت شود. در نتیجه پیشنهاد می‌کنیم پیش از رفتن به این مقصد، حتماً با استفاده از وسایل نقلیه عمومی خود را به آنجا برسانید.

  •  آدرس: تهران – خیابان نازی آباد

مرکز خرید نازی آباد

مرکز خرید پالادیوم

شاید در وهله اول با خود بگویید که چرا باید مرکز خرید پالادیوم را برای خرید البسه مردانه انتخاب کنم و چرا به عنوان بهترین پاساژ برای خرید لباس مردانه از آن یاد می‌شود. این مرکز خرید به دلیل وجود و فعالیت انواع و اقسام برند‌های مختلف همراه با قیمت‌های متفاوت، امروزه به یکی از پر بازدید‌ترین مراکز خرید در تهران مبدل شده است. بر خلاف عظمت آن که انتظار می‌رود بسیار شلوغ باشد، آرام بوده و می‌تواند میزبان خوبی برای حضور شما باشد.
زیبایی منحصربه‌فرد بنای ساختمان در کنار فروشگاه‌های فراوان و امکانات رفاهی و تفریحی بی‌رقیب، پالادیوم را به یکی از محبوب‌ترین و بی‌نظیر‌ترین پاساژها برای خرید لباس مردانه تبدیل کرده است. پالادیوم امکانات زیادی برای سرگرمی شما دارد و گزینه‌ای تمیز و منحصربه‌فرد برای افراد دارای معلولیت نیز محسوب می‌شود؛ چرا که در آن برای این افراد احترام ویژه و خاصی قائل هستند. ساختمان پالادیوم در زمینی به مساحت ۱۰۰۰۰ متر مربع واقع شده و دارای ۱۵۰ واحد تجاری، ۱۲۰ فروشگاه و واحد خدماتی و ۲۵ رستوران و کافه است.
طبقات بالای این مرکز خرید به دفاتر اداری آن اعم از شرکت‌های هواپیمایی، گردشگری و بیمه اختصاص دارد که همگی آماده خدمت‌رسانی به مشتریان هستند. ساخت مرکز خرید پالادیوم در سال ۲۰۰۸ آغاز شد و سه سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۱ به پایان رسید. بنابراین زمان زیادی از ساخت این مرکز خرید مدرن و باشکوه نگذشته است. با این حال در این مدت کوتاه توانست از رقبای خود پیشی بگیرد و محبوبیت خاصی در بین مردم کسب کند.

  •  آدرس: تهران – محله زعفرانیه  - خیابان مقدس اردبیلی - مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید تیراژه

امروزه از مراکز خرید استفاده خیلی بیشتری نسبت به گذشته می‌شود. در واقع به لطف امکانات تفریحی فراوان، به مقاصد محبوب خانواده‌ها تبدیل شده‌اند. تیراژه مال نیز از این قاعده مستثنی نیست و یکی از مراکز خرید محبوب در محدوده تهران است. پایتخت نشینان به ویژه ساکنان غرب تهران از آن برای خرید و تفریح استفاده می‌کنند. با افتتاح مرکز خرید تیراژه ۲ در سال ۱۳۹۲، امکان برخورداری ساکنان شرق پایتخت نیز از چنین امکاناتی فراهم شد.
مرکز خرید تیراژه ۱ در سال ۱۳۸۲ در غرب پایتخت افتتاح شده و امروزه یکی از بهترین پاساژها برای خرید لباس مردانه محسوب می‌شود. این مرکز خرید مکانی عالی برای خرید، تفریح و گشت و‌گذار بوده و در کنار معماری چشم‌گیر خود، به دلیل وجود گلدان‌های گل، درختان طبیعی و بوته‌های زیبا، همچنان یکی از زیباترین مراکز خرید پایتخت است. نیمکت‌های شیشه‌ای ساختمان این مرکز خرید با سقف شیشه‌ای طراحی شده که امکان استفاده از نور خورشید را در طول روز فراهم می‌کند.
مرکز خرید تیراژه ۱ دارای سه طبقه پارکینگ است. همچنین معروف‌ترین و محبوب‌ترین طبقه آن به یک شهربازی فوق‌العاده اختصاص دارد. علاوه بر این، دارای سه طبقه تجاری بوده که شما می‌توانید برای خرید لباس‌ها مردانه به آن مراجعه کنید. در این مرکز علاوه بر مغازه‌هایی با اجناس ارزان و گران قیمت می‌توانید از حراج‌ها و تخفیف‌های بزرگ نیز بهره‌مند شوید. از جمله تسهیلات گردشی آن می‌توان به وجود شعبه‌های بانک ملت و ملی در طبقه اول اشاره کرد که همیشه کمک شایانی به افراد حاضر در این مجموعه می‌کنند.
جدا از این، این مکان میزبان کافه‌ها و رستوران‌های مختلفی مانند کافه شکلات‌امیر و کافی شاپ گاندو نیز است؛ که همین مورد یکی از نقاط برجسته آن به شمار می‌رود. سرویس‌های بهداشتی مجلل و شیک واقع در هر طبقه، از جمله امکانات رفاهی پاساژ تیراژه است که به علت رسیدگی مرتبط و منظم به آن‌ها، باعث جلب رضایت عموم شده است. علاوه بر این نکات در خارج از مرکز خرید تیراژه، پیاده‌روی آسفالت‌ شده وسیعی وجود دارد که به محلی برای چندین رستوران، فست‌فود و کافه تبدیل شده اند و همگی بخشی از تیراژه هستند.
شما عزیزان می‌توانید با انتخاب یکی از شعب مرکز خرید تیراژه در شرق یا غرب تهران، به آنجا جهت خرید کالای مورد نظر مراجعه کنید. به شما این اطمینان را می‌دهیم که خرید بسیار لذت‌بخشی را تجربه خواهید کرد. قطعا با یکبار مراجعه به آنجا، مشتری دائم و همیشگی آنان می‌شوید. جالب است بدانید این مرکز خرید در هیچ کدام از شعب خود، تفاوت قائل نشده و بهترین خدمات خود را به شما مشتریان عزیز ارائه می‌کند. مرکز خرید تیراژه، اکثر اجناس خود را تضمین کرده و همین امر سبب می‌شود افراد با خیالی آسوده خرید کنند.

  •  آدرس تیراژه 1: تهران - بزرگراه اشرفی اصفهانی - پایین‌تر از میدان پونک - حدفاصل بزرگراه حکیم و همت
  •  آدرس تیراژه 2: تهران - اتوبان امام علی به ‌سمت جنوب - خروجی شهید مدنی - جنب ایستگاه متروی مدنی

مرکز خرید تیراژه


بیشتر بخوانید : راهنمای خرید لباس های گرم و نرم


بازار امام زاده حسن

جنوب پایتخت فضایی متمایز و متفاوت از شمال شهر دارد. منطقه ۱۷ یکی از معروف‌ترین و قدیمی‌ترین مناطق جنوب تهران است که پیدایش و تاریخچه حیات آن به دهه ۱۳۴۰ باز می‌گردد. شما می‌توانید در مجاورت این محل مناطقی چون آذری، سلیمانی، شاندیز، باغ خزانه، طوس و فلاح را مشاهده کنید. مراکز خرید موجود این این محدوده، به نوعی قلب تپنده آن محسوب شده و افراد زیادی را به سمت و سوی خود جذب می‌کند.
شما می‌توانید برای خرید لباس مردانه به آنجا مراجعه کرده و با تهیه کالای مورد نظر، خرید لذت‌بخشی را برای خود به ارمغان بیاورید.

  •  تهران - کوچه محمود زاده - خیابان امامزاده حسن

بازار امام زاده حسن

سخن پایانی

با خواندن این مطلب قطعاً به این درک رسیده‌اید که یافتن بهترین پاساژ برای خرید لباس مردانه کار دشواری نبوده و نیاز به کمی دقت دارد. در اکثر مراکز خرید، تنوع پوشاک مردانه بسیار زیاد بوده و می‌تواند پاسخگوی تمام سلایق باشد. در نتیجه نیاز به هیچ گونه نگرانی نیست. فقط کافیست مرکز خرید مناسبی را برای انجام این کار انتخاب نمایید. اگر در مرحله اول در مورد یافتن مرکز خرید مناسب، دقت نظر کافی را به خرج دهید، خواهید دید که این خرید به یکی از بهترین خرید‌های عمرتان مبدل می‌شود.