فهرست:

روش کلاسیک اجاق گاز
ارسال یک فایل صوتی
تهیه ویدیو در اینستاگرام
تهیه از لیست مواد غذایی
تهیه کیک مناسب برای بارداری
بازی گروهی در اینستاگرام
فال قهوه بگیرید
خبر بارداری را بر روی یک تیشرت چاپ کنید
یک روش ساده انتخاب کنید
لباس نوزادی بخرید
شیرینی بپزید
صندلی اتومبیل مخصوص کودکان بخرید
جواب تست بارداری‌تان را برای دوستانتان ارسال کنید
به دوستانتان بگویید دنبال خانه بگردند
بازی تخم ‌مرغ شانسی در اینستاگرام
از اولین سونوگرافی خود استفاده کند
هدیه بخرید
نقاشی بکشید
به طور مستقیم در شبکه‌های مجازی خبر بارداری خود را بگویید
خبر بارداری با پیج‌ های سوپرایز
کلام پایانی

همیشه خبر بارداری یکی از جالب‌ترین و هیجان انگیز‌ترین خبر‌هایی است که می‌توانید با دوستان خود در میان بگذراید و آن‌ها را نیز در شادی خود شریک کنید. خصوصاً اگر قصد انجام این کار را در شبکه‌های مجازی دارید، باید بهترین ‌ایده اعلام بارداری به دوستان در اینستاگرام را دانسته تا بتوانید یک سورپرایز بسیار هیجان‌انگیز و به یاد ماندنی را برای آن‌ها رقم بزنید. برخی از این‌ایده‌ها در عین سادگی، اما باعث شادی دوستان و خانواده شما خواهند شد. در این مقاله از سایت برترین ها با ما همراه باشید.

بهترین ‌ایده اعلام بارداری به دوستان در اینستاگرام


بیشتر بخوانید: تست های غربالگری دوران بارداری


۱. روش کلاسیک اجاق گاز

این روش بیشتر در کشور‌های اروپایی مورد استفاده قرار می‌گیرد. به صورتیکه برای سورپرایز دوستانتان، می‌توانید کیک مورد علاقه خود را پخته و بر روی آن کلمهb  را که به معنایbaby  است بنویسید،سپس در داخل فر قرار دهید. دوستان شما با دیدن این کیک متوجه می‌شوند که شما باردار هستید. پیش از تمام این کار‌ها باید اقدام به تهیه عکس و فیلم برای قرار دادن در اینستاگرام کنید.

۲. ارسال یک فایل صوتی

یکی از بهترین ‌ایده‌های اعلام بارداری به دوستان در اینستاگرام ارسال یک فایل صوتی است. این فایل می‌تواند صدای ضربان قلب کودک باشد. در حال حاضر استفاده از این ‌ایده بسیار باعث شگفتی دوستان شما خواهد شد. چرا که به احتمال بسیار زیاد انتظار شنیدن همچین فایل صوتی را از شما ندارند. شایان ذکر است خبر دادن بارداری به دوستان، بسیار لذت بخش است. 

۳.  تهیه ویدیو در اینستاگرام

برای اینکار باید اقدام به ساختن یک ویدیو و کلیپ در اینستاگرام کنید. موضوع این کلیپ باید مرتبط با دوران بارداری باشد. در واقع دوستان شما پس از دیدن این ویدیو می‌توانند متوجه بارداری شما شوند. همچنین می‌توانید در قسمتی از این کلیپ خبر بارداری خود را اعلام کرده و جنسیت بچه را نیز به آن‌ها بگویید.

 بهترین ‌ایده‌های اعلام بارداری به دوستان

۴.  تهیه از لیست مواد غذایی

یک لیست از مواد غذایی را در اینستاگرام برای دوستان خود بفرستید و از آن‌ها بخواهید که در صورت امکان برای خرید این لیست مواد غذایی اقدام کنند. توجه داشته باشید در این لیست باید مواد غذایی را بنویسید که معمولاً در دوران بارداری هر خانمی هوس می‌کند. مثل ترشی یا غذای کودک تا بتوانید منظور خود را به این واسطه به دوستان خود برسانید. 

۵.  تهیه کیک مناسب برای بارداری

می‌توانید یک کیک مناسب برای کودک تهیه کنید و بر روی آن عباراتی مانند من دارم به دنیا میام را بنویسید و عکس را برای تمامی دوستان خود در اینستاگرام ارسال نمایید. دوستان شما پس از باز کردن و دیدن این عکس مطمئناً شگفت‌زده خواهند شد، چرا که انتظار چنین عکسی را نداشته‌اند.

 تهیه کیک مناسب برای بارداری

۶.  بازی گروهی در اینستاگرام

می‌توانید به صورت گروهی در اینستاگرام با یکدیگر تماس گرفته و در آن اقدام به برگزاری یک بازی کرده. سپس در این بازی باید دوستان شما موضوعی را که در ذهن شما است حدس بزنند. در این میان با پرسش‌های متداول می‌توانند به بارداری شما پی ببرند. این‌ایده، یکی از‌ایده‌های خبر دادن بارداری در فضای مجازی به شمار می‌آید.

۷. فال قهوه بگیرید

برای این کار به دوستان خود بگویید که در طی چند روز گذشته اقدام به گرفتن فال قهوه کرده‌اید. دوستان شما در فضای مجازی مطمئناً در رابطه با نتیجه فال از شما سؤالاتی می‌پرسند که بلافاصله پس از آن می‌توانید به دوستان خود بگویید که در فال قهوه شما یک بارداری وجود داشت و در حال حاضر این موضوع به واقعیت پیوسته است.

۸.  خبر بارداری را بر روی یک تیشرت چاپ کنید

یکی دیگر از‌ ایده‌های مناسب برای خبر دادن بارداری در اینستاگرام چاپ کردن این خبر بر روی تیشرت است. در واقع شما می‌توانید بر روی یک تیشرت خبر بارداری و همچنین جنسیت نوزاد خود را چاپ کرده و سپس اقدام به عکس یا فیلم‌برداری از آن کنید. در آخر آن را برای تمامی دوستان خود در اینستاگرام ارسال نمایید.

 خبر دادن بارداری

۹.  یک روش ساده انتخاب کنید

توجه داشته باشید برای تأثیرگذاری بهتر خبر دادن بارداری به دوستان، می‌توانید از روش کاملاً ساده‌ای استفاده کنید؛ چرا که در این صورت تأثیرگذاری آن بالاتر خواهد رفت. همچنین می‌توانید اقدام به تهیه کارت ویزیت کنید و عکس آن را در شبکه‌های مجازی برای تمامی دوستان خود ارسال نمایید.

۱۰.  لباس نوزادی بخرید

برای خبر دادن بارداری در اینستاگرام می‌توانید اقدام به خرید لباس نوزادی کرده و در یک پست این عکس‌ها را به دوستان خود ارسال کنید. خریدن لباس نوزاد می‌تواند خبر از یک بارداری باشد. به همین دلیل دوستان شما بلافاصله متوجه این موضوع خواهند شد. این روش یکی دیگر از روش‌های ساده برای دادن خبر بارداری به دوستان است.

لباس نوزادی


بیشتر بخوانید: لیست فروشگاه های لباس بارداری و کودک در تهران


۱۱.  شیرینی بپزید

درصورتی که اهل پختن شیرینی هستید، می‌توانید اقدام به پخت بیسکویت‌های کوچکی به شکل لباس نوزادی کنید. سپس با پست کردن عکس آن‌ها و نوشتن یک متن زیبا، این خبر خوشایند را به دوستان و خانواده خود از طریق فضای مجازی بدهید. این روش یکی از بهترین ‌ایده خبر دادن بارداری در فضای مجازی است.

۱۲.  صندلی اتومبیل مخصوص کودکان بخرید

می‌توانید برای اعلام خبر بارداری خود، اقدام به خریدن یک صندلی اتومبیل مخصوص نوزادان کرده و در یک تماس تصویری با دوستان خود در اینستاگرام صندلی را به آن‌ها نشان دهید. پس از آن می‌توانید نام کودک خودتان را بر روی صندلی بچسبانید و به این واسطه دوستان خود را شگفت‌زده کنید.

۱۳.  جواب تست بارداری‌تان را برای دوستانتان ارسال کنید

یکی دیگر از روش‌های خبر دادن بارداری در اینستاگرام این است که جواب تست بارداری خودتان را برای تمامی دوستانتان ارسال نمایید. با این روش نیز می‌توانید به صورت کاملاً ساده اقدام به شگفت‌زده کردن دوستان خود کنید. از آنجایی که دوستان شما انتظار دیدن چنین عکسی را ندارند، با این ایده شما حسابی شگفت‌زده خواهند شد. برای انجام تست بارداری و مراقبت های دوران بارداری میتوانید به بهترین دکتر زنان در تهرانپارس مراجعه نمایید.

جواب تست بارداری‌تان

۱۴.  به دوستانتان بگویید دنبال خانه بگردند

در این ‌ایده اعلام بارداری می‌توانید، پیامی را در شبکه‌های مجازی به دوستان خود ارسال کنید و در این پیام از آن‌ها بخواهید تا برای شما به دنبال خانه مناسب بگردند. پس از آن در صورتی که دوستانتان دلیل این کار شما را پرسیدند، می‌توانید بگویید که تعداد نفرات شما افزایش پیدا کرده است و قصد بزرگتر کردن خانه خود را دارید.

۱۵.  بازی تخم ‌مرغ شانسی در اینستاگرام

برای دادن خبر بارداری می‌توانید اقدام به یک بازی در اینستاگرام کنید. در این بازی باید تعدادی تخم‌مرغ شانسی بخرید و در هر یک از آن‌ها یادداشتی قرار دهید. سپس از دوستان خود بخواهید تا یکی از این تخم‌مرغ‌ها را انتخاب کنند. آن‌ها باید هر عنوانی که در تخم مرغ شانسی یادداشت شده بود را انجام دهند یا بلند تکرار کنند. همچنین می‌توانید پس از انتخاب یکی از تخم‌مرغ‌های شانسی به وسیله دوستانتان یادداشت مورد نظر را از آن خارج کنید و خبر بارداری خود را از این طریق به آن‌ها بدهید.

۱۶.  از اولین سونوگرافی خود استفاده کند

در این روش و این ‌ایده می‌توانید از اولین فیلم سونوگرافی خود ویدیو تهیه کنید و آن را برای تمامی دوستان خود در اینستاگرام ارسال کنید. این روش یکی از روش‌های ساده ولی بسیار زیبا برای شگفت‌زده کردن دوستان خود در فضای مجازی است. برای اولین سونوگرافی بارداری و انجام غربالگری های این دوران میتوانید به بهترین رادیولوژی و سونوگرافی در هروی مراجعه کنید.

اولین سونوگرافی بارداری

۱۷.  هدیه بخرید

برای این کار نیاز است تا مقداری هدیه تهیه کنید اما توجه داشته باشید هدیه‌ها باید به صورتی باشد که تداعی‌کننده نوزاد یا کودک باشد. آن‌ها را در پست‌های جداگانه برای دوستانتان ارسال نمایید و از آن‌ها بخواهید تا حدس بزنند دلیل ارسال کردن عکس این هدیه‌ها برای آن‌ها چیست.

۱۸.  نقاشی بکشید

در صورتی که نقاشی خوبی دارید می‌توانید اقدام به کشیدن تصویر خود با نوزادی کرده و این نقاشی را برای دوستان خود در فضای مجازی ارسال کنید. همچنین اگر نقاشی خوبی ندارید می‌توانید یک نقاشی با خط  بچه‌گانه ترسیم و به این واسطه خبر بارداری خود را در اینستاگرام برای دوستان خود منتشر کنید.

۱۹.  به طور مستقیم در شبکه‌های مجازی خبر بارداری خود را بگویید

این روش یکی از ساده‌ترین روش‌های سورپرایز برای دوستان و آشنایانتان در اینستاگرام و شبکه‌های مجازی است. برای این کار می‌توانید یک پست تهیه کرده و در آن به صورت مستقیم اقدام به دادن خبر بارداری خود نمایید.

۲۰.  خبر بارداری با پیج‌ های سوپرایز

یکی دیگر از‌ایده‌های دادن خبر بارداری کمک گرفتن از پیج‌های سورپرایز در اینستاگرام است. از طریق این پیج‌ها می‌توانید دوستان خود را شگفت‌زده کنید. برای این کار نیاز است تا شخصی را که قرار است خبر بارداری به او داده شود را به این پیج‌ها معرفی نمایید. این افراد از طرف شما پیامتان را در قالب یک پست درست می‌کنند و به شخص مورد نظرتان ارسال می‌کنند.

خبر بارداری


بیشتر بخوانید: همه آزمایشات ضروری که در بارداری لازمه


کلام پایانی

دادن خبر‌های خوب همیشه لذت‌بخش است و به همین دلیل اگر کمی خلاقیت به خرج دهید می‌توانید، خبر‌های خوب را به شکل‌های مختلف و گوناگونی با دوستان و آشنایان خود در میان بگذارید. بهترین ‌ایده اعلام بارداری به دوستان در اینستاگرام باعث می‌شود تا آن‌ها به طور ناگهانی شگفت‌زده شوند که این موضوع موجب ثبت خاطراتی فراموش نشدنی خواهد شد. پیشنهاد می‌شود تا از‌ایده‌های ساده برای دادن خبر بارداری استفاده نمایید.