قصد رفتن به کلاس یوگا را دارید ولی نمی دونید که باید چه لباسی را انتخاب کنید؟ لباس یوگا باید راحت باشه و به بدن شما اجازه خم شدن، کشیده شدن و … را بدهد. با چی بپوشم همراه باشید.

۱- لباس یوگا باید اندازه باشه نه تنگ!

بسیاری از ما شنیده ایم که لباس یوگا باید به اصطلاح فیت باشه و البته اجازه راحت ورزش کردن را به ما بده. اما نباید اونقدر تنگ باشه که در پشت زانو، آرنج و سایر مفاصل گیر بکنه و باعث اذیت کردن مون در حین تمرین کردن بشه. بسیاری از خانم ها با توجه به اینکه هوا رو به گرمی رفته از تاپ و شلوارک های کوتاه به عنوان لباس مناسب استفاده می کنند که خیلی هم لباس نامناسبی نیست.

۲- لباس یوگا باید از الیاف طبیعی باشه

تقریبا همه مربیان یوگا توصیه می کنند که لباس مناسب باید به خوبی عرق را جذب بکنه، همچنین پارچه لباس باید به خوبی دمای بدن را در حالت متعادل نگه داشته و اجازه خنک شدن را بدهد. لذا بهترین جنسی که لباس یوگا می تواند داشته باشد، پنبه و لای کرا است.

۳- از مراکز ورزشی معتبر لباس یوگا را بخرید

برای خرید دو راه مطمئن وجود دارد: یکی خرید از فروشگاه هایی که به صورت تخصصی به فروش لباس یوگا می پردازند و دومی خرید این لباس ها از کلاسی که در آن ثبت نام نموده اید (معمولا کلاس های معتبر برای اینکه به اعضای باشگاه کمک کنند که لباس استاندارد تهیه کنند، فروش لباس نیز انجام می دهند)