فهرست:

بهترین خدمات مربوط به مانیکور 
مانیکور پایه چقدر زمان می‌برد؟ 
خدمات ناخن سالن زیبایی نگین تاج 
آشنایی با خدمات بلیدینگ 
فواید بلیدینگ ابرو 
خدمات بلیدینگ ابرو سالن زیبایی نگین تاج 
موفق‌ترین سالن زیبایی در خدمات بلیدینگ ابرو و ناخن 

یکی از پرطرفدارترین و رایج‌ترین خدماتی که در حال حاضر بیشتر خانم‌ها از آن استفاده می‌کنند، مربوط به زیبایی ظاهری ناخن و البته پرپشتی ابروهایشان است. خوشبختانه با توسعه و پیشرفت صنعت آرایشگری خانم‌های عزیز نیازی به لاک زدن ندارند و می‌توانند به صورت دائمی از زیبایی ناخن خود بهره ببرند. همچنین برای داشتن ابروهایی زیبا و پرپشت، می‌توان از خدمات بلیدینگ ابرو استفاده کرد. از این رو زیبایی ظاهری خانم‌ها به امری ساده تبدیل شده که البته کمی هزینه‌بر است. یکی از بهترین سالن‌های زیبایی که خدمات مربوط به بلیدینگ ابرو و ناخن را در بهترین کیفیت ارائه می‌دهد، سالن زیبایی نگین تاج است. در ادامه بیشتر با این نوع خدمات زیبایی آشنا خواهید شد. 

بهترین خدمات مربوط به مانیکور 

همه خانم‌ها می‌دانند که یک مانیکور جدید می‌تواند تا چه حدی روحیه آنها را عوض کند. آیا عاشق مانیکور کلاسیک با نوک فرانسوی هستید یا انواع دیگری از مانیکور را می‌پسندید؟ ما می‌دانیم که تصمیم‌گیری در انتخاب رنگ لاک، شکل یا نوع مانیکور آن امری دشوار است. 
بنابراین بهتر است به سراغ سالن زیبایی و ناخن‌کاری بروید که به شما پیشنهاداتی را ارائه دهد و تصمیم‌گیری را برای شما راحت کند. برای مثال سالن زیبایی نگین تاج لیستی از بهترین رنگ‌ها و طرح‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد تا براساس آن بتوانید بهترین طرح و رنگ دلخواه خود را انتخاب کنید. 
زمانی که نوبت به انتخاب نوع مانیکور ناخن می‌رسد باید چند نکته را در نظر بگیرید. برای مثال بودجه خود را بررسی کنید، سبک زندگی خود و سازگاری مانیکور مورد نظر را مورد بررسی قرار دهید، مناسبت‌های پیش رو را چک کنید و زمانی که برای مانیکور کردن ناخن شما صرف می‌شود را در نظر بگیرید. 

مانیکور پایه چقدر زمان می‌برد؟ 

شاید مانیکور پایه ناخن‌های شما کمی طول بکشد اما شما تنها یک بار در ماه برای این کار مراجعه می‌کنید. در نظر داشته باشید از مانیکور پایه تا ژل و رنگ هر یک از ناخن‌ها با دیگری متفاوت خواهد بود. مانیکور پایه یکی از محبوب‌ترین و مقرون‌به صرفه‌ترین گزینه‌های موجود در سالن‌های زیبایی است. 
مانیکور پایه یا استاندارد دارای فرآیند اصلاح ناخن، شکل دادن به آن و صاف کردن است. بعد از رنگ کردن ناخن باید ناخن خود را برای زمان زیادی زیر ناخن خشک کن قرار دهید. در غیر این صورت در هنگام خروج از آن خطر آسیب‌های زیادی وجود دارد.
 به طور معمول انجام کار مانیکور پایه حدود 30 دقیقه طول می‌کشد. این نوع مانیکور هیچ آسیبی به ناخن شما وارد نمی‌کند، البته باید مانیکور پایه را به دست ناخن‌کاران حرفه‌ای و معتبر بسپارید تا هیچ تاثیر منفی بر روی ناخن شما نداشته باشد. 
طبق گزارشات به دست آمده مانیکور پایه یکی از ایمن‌ترین انواع مانیکورها است. فرآیند انجام آن بسیار ساده است. پس مانیکور خود را به ناخن‌کاری حرفه‌ای بسپارید. 

خدمات ناخن سالن زیبایی نگین تاج 

این سالن زیبایی به قدری در کار و حرفه خود مهارت دارد که در تعطیلات و آخر هفته‌ها با حجم بالایی از مشتریان روبرو می‌شود بنابراین تعیین وقت قبلی امری است که باید آن را جدی بگیرید. البته آنها شما را بدون وقت قبلی نیز می‌پذیرند و خوشحال می‌شوند اما فقط در زمان‌هایی که وقت و فضای کافی داشته باشند.
قیمت‌های این سالن در مقایسه با سایر سالن‌های هم‌سطح بسیار مقرون به صرفه و مناسب است. در سالن زیبایی نگین تاج با ناخن‌کاران حرفه‌ای روبرو می‌شوید که سطح قیمتی متغیری دارند. در واقع با توجه  به نیاز و خواسته شما قیمت‌های مختلفی برای خدمات ناخن در دسترستان قرار می‌گیرد. 
در ضمن به خواسته شما مراقبت‌های بعد از خدمات ناخن نیز که باعث تقویت ناخن شما می‌شوند، قابل انجام خواهند بود. کافی است با این سالن زیبایی معروف و محبوب تماس بگیرید و زمانی را برای مانیکور و لاک ناخن خود معین کنید. این افراد مجرب در زیبایی ظاهری ناخن شما کمکتان می‌کنند. 

آشنایی با خدمات بلیدینگ 

ابروهای طبیعی زیبایی خاص خود را دارند اما همیشه زیبایی و پرپشتی خود را حفظ نخواهند کرد. نقش اصلی ابروها در زیباتر نشان دادن چشم‌ها و صورت شما قابل مشاهده است. بنابراین مرتب کردن صحیح ابروها می‌تواند به بخش ضروری از روتین‌های زیبایی تبدیل شود. اما چگونه می‌توان ابروهای زیباتری داشت؟ 
خوشبختانه با پیشرفت صنعت آرایشگری و زیبایی ظاهری، روش‌ها و متدهای مختلفی برای پر کردن ابرو وجود دارند که شما با بررسی آنها می‌توانید بهترین گزینه را انتخاب کنید. یکی از بهترین روش‌ها که به تازگی طرفداران بسیاری پیدا کرده است، بلیدینگ ابرو نام دارد. 
اگر ابروهای کم پشتی دارید و از فقدان آنها ناراضی هستید، می‌توانید خیلی راحت و طی یک دوره کوتاه مدت ابروهای خود را تغییر دهید و ظاهری زیباتر داشته باشید. برای اینکه لازم است به یک متخصص ابرو مراجعه کنید و قراری برای برای خود در نظر بگیرید و در زمان و تاریخ مشخص بلیدینگ ابروی خود را انجام دهید. 
براساس گزارشات به دست آمده بلیدینگ برای اولین بار در کشور چین انجام شد اما به تازگی و طی چند سال گذشته در ایران و سایر کشورها نیز محبوبیت خوبی پیدا کرده است. طی انجام بلیدینگ از ابزاری سوزن مانند بسیار ظریفی استفاده می‌شود که با خراش دادن سطح پوست رنگدانه‌های ابرو را تقویت می‌کنند. 

فواید بلیدینگ ابرو 

اگر جزء دسته افرادی هستید که همیشه از مداد ابرو استفاده می‌کنند، بلیدینگ ابرو می‌تواند گزینه خوبی برای شما باشد. با کمک این روش می‌توانید با ابروهای کم پشت خود خداحافظی کنید و زیبایی ظاهری خود را افزایش دهید.
 بنابراین برای انجام بلیدینگ ابرو درنگ نکنید و همین حالا دست به کار شوید. بهتر است با یکی از بهترین سالن‌های زیبایی حاضر در این حوزه تماس بگیرید و وقتی را برای بلیدینگ ابروی خود رزرو کنید. خبر خوب اینکه بعد از بلیدینگ ابرو حداقل تا یک الی 2 سال آینده ابروهای پرپشت و زیبایی خواهید داشت.
 البته باید از آرایشگران ماهر حاضر در این حوزه کمک بگیرید تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید. اگر چه اثرات طولانی مدت بلیدینگ ابرو همانند تغییر رنگ یا بد شکل شدن ابروها کمی ناامیدکننده است اما به هر حال ارزش امتحان و تجربه کردن را دارد. 
توصیه می‌کنیم برای اینکه همیشه ابروهای زیبا و خوش فرمی داشته باشید، در زمان‌های لازم و بعد از مدتی مشخص برای ترمیم بلیدینگ ابروی خود وقتی در نظر بگیرید. 

خدمات بلیدینگ ابرو سالن زیبایی نگین تاج 

در چندین سال گذشته بیشتر از قبل زیبایی ظاهری ابرو و سایر قسمت‌های صورت رایج شده است. برای مثال بلیدینگ ابرو یکی از روش‌های نوینی است که به طور مصنوعی ابروی شما را زیباتر و پر پشت‌تر نشان می‌دهد و از مداد معمولی ابرو دوام بیشتر خواهد داشت. 
سالن زیبایی نگین تاج نیز یکی از موفق‌ترین سالن‌ها در همین زمینه است. بلیدینگ فرآیند اعمال تاتوهای ریز و نیمه دائمی در ناحیه ابرو برای شبیه‌سازی ظاهر موها است. نتایج به دست آمده ابروهایی با ظاهری کامل و بی‌نقص خواهد بود که نیازی نیست روزانه آنها را پر کنید تا ظاهری طبق مد روز و ابرویی کامل داشته باشید. 
بلیدینگ و سایر روش‌های زیباسازی ابرو همانند رنگ کردن ابرو و لمینیت آن در سالن زیبایی نگین تاج محبوبیت و شهرت زیادی دارند. با توجه به اینکه خانم‌ها نسبت به دوران گذشته بیش از پیش به زیبایی ابروی خود اهمیت می‌دهند، این سالن زیبایی همیشه مشتریان زیادی برای بلیدینگ ابرو دارد.
 پس بهتر است قبل از مراجعه به این سالن زیبایی محبوب وقتی برای بلیدینگ ابروی خود تعیین کنید تا زمان شما هدر نروید و خیلی منتظر نمانید. 

موفق‌ترین سالن زیبایی در خدمات بلیدینگ ابرو و ناخن 

همان‌طور که در بخش‌های قبلی ذکر کردیم، سالن زیبایی نگین تاج یکی از بهترین و موفق‌ترین سالن‌ها در ارائه خدمات مربوط به ناخن و بلیدینگ ابرو است و توانسته طی چندین سال کار و تلاش خود بیشترین طرفداران و متقاضیان را به سمت خود جذب کند. 
این سالن زیبایی علاوه بر خدمات بلیدینگ ابرو و ناخن آموزش کلیه لاین‌های نام برده در زیر را بر عهده دارد و مدرک سازمان فنی حرفه‌ای ایران را در اختیار هنرجویان خود قرار می‌دهد: 
•    فیشیال پوست به همراه ماساژ رایگان صورت 
•    بلیدینگ ابرو به همراه بن مژه رایگان
•    به روزترین خدمات ناخن ( کاشت، ژلیش، لمینیت، پودر، مانیکور و پدیکور حرفه‌ای) 
•    اکستنشن مژه 
•    بافت
•    شینیون 
•    میکاپ 
•    بروزترین متد رنگ، مش، هایلایت و آمبره 
توجه داشته باشید این سالن زیبایی با کیفیت و مقرون به صرفه در روزهای جمعه و اعیاد نیز آماده خدمت رسانی به مشتریان عزیز است. بنابراین درنگ نکنید و در صورتی که برای بلیدینگ ابرو یا خدمات ناخن مصر هستید، از طریق یکی از راه‌های ارتباطی زیر با آنها تماس بگیرید و وقتی را رزرو کنید. 
02122776023
02122775982
02122776187
09121501053
negin.tajbeauty
negintaj_beauty.ir