فهرست:

منظور از آرایش دائمی چیست؟ 
آنچه که باید قبل از آرایش دائمی بدانید 
هزینه انجام آرایش دائمی 
4 مورد از روش‌های آرایش دائمی 
 بهترین سالن برای انجام آرایش دائمی 

یکی از اصلی‌ترین معضلات خانم‌ها هنگام ترک منزل، رفتن به مهمانی یا شرکت در جشن‌ها آرایش زمان‌بر آنها است که متاسفانه دردسرهای بسیاری به همراه دارد. اما با توسعه دانش مربوط به آرایشگری خدمات نوینی ارائه می‌شوند که بانوان محترم را از هر گونه آرایش موقتی در امان نگه می‌دارد. به این خدماتی که بانوان را از خط چشم کشیدن، ریمل زدن، رژ لب زدن و سایر آرایش‌ها راحت می‌کند خدمات آرایش دائمی گفته می‌شود. در ضمن برای اینکه به طور دائم موهای خود را اتو نکشید می‌توانید از خدمات کراتینی استفاده کنید که صافی دائم را برای شما به ارمغان می‌آورند. در حال حاضر یکی از بهترین سالن‌های زیبایی که انواع خدمات کراتین، آرایش دائم، بن مژه، فیبروز ابرو، رژ لب و میکرو پیگمنتیشن را ارائه می‌دهد سالن زیبایی فریماه خانی نام دارد. برای آشنایی بیشتر با خدمات مربوط به آرایش دائمی این مقاله را دنبال کنید. 

منظور از آرایش دائمی چیست؟ 

نام دیگر آرایش دائمی یا اسم تخصصی آن میکروپیگمنتیشن است که یک روش زیبایی برای ایجاد خط چشم، خط لب یا حتی خط چشم بادامی خواهد بود. این تکنیک حتی یک روش زیبایی مربوط به علم پزشکی است که پوست را تحت تاثیر خود قرار می‌دهد تا خطوطی را بر روی آن ایجاد کند. 
این تکنیک زیبایی کارایی‌های بسیاری دارد. برای مثال بسیاری از افراد از همین روش برای استتار اسکارها یا نواحی پوستی آسیب دیده خود استفاده می‌کنند. 
شاید تا چندین سال پیش آرایشگران بر روی ویژگی‌های طبیعی مشتریان خود تمرکز داشتند و سعی می‌کردند این ویژگی‌های ظاهری را تقویت کنند اما در دنیای فعلی بسیاری از مسائل تغییر کرده است. 
با توجه به توسعه علم زیبایی و رواج پیدا کردن بسیاری از روش‌های زیبایی دائمی، افراد کمی از ویژگی‌های طبیعی خود راضی هستند. می‌توان گفت آرایش دائمی به عنوان بخشی از تکامل زندگانی افراد به شمار می‌آید که طی سال‌های اخیر بیش از پیش محبوب شده است. 
شاید با شنیدن آرایش دائمی کمی نگران شوید، اما آرایش دائمی در واقع یک تکنیک آرایشی یا خال‌کوبی نیمه دائمی است. از این روش برای ایجاد طرح‌های آرایشی استفاده می‌شود. 
رنگدانه‌ها طی این روش آرایشی از طریق یک سوزن یا تیغه به صورت بسیار سطحی به پوست نفوذ می‌کنند. این نوع روش‌های آرایشی یک تا 3 سال دوام دارند. 

آنچه که باید قبل از آرایش دائمی بدانید 

قبل از اینکه برای آرایش دائمی اقدامات لازم را انجام دهید یا با یک آرایشگر هماهنگ کنید بهتر است از تصمیم خود مطمئن شوید. از آنجایی که این آرایش دائمی برای مدتی طولانی بر روی پوست شما باقی می‌ماند نباید خیلی عجولانه تصمیم بگیرید. همچنین در انتخاب سالن زیبایی مجری این نوع آرایش نیز دقت زیادی به خرج دهید. 
در صورتی که سالن مورد نظر شما تجربه و تبحر کافی در این سبک آرایشی را نداشته باشد و طرحی بد فرم و نامناسب برای شما بکشد، بدون شک پول و هزینه خود را هدر داده‌اید. حتی ممکن است ظاهری مضحک و بدشکل پیدا کنید. پس اصلی‌ترین نکته در شروع این روش آرایشی، انتخاب یک آرایشگر حرفه‌ای است. 
همان‌طور که گفتیم سالن زیبایی فریماه خانی یکی از بهترین مجریان آرایش دائمی است که طرفداران بسیاری دارد. بنابراین شما نیز می‌توانید برای بن مژه خود یا سایر آرایش‌های دائمی به این مرکز و سالن زیبایی با کیفیت مراجعه کنید. هر چه تجربه متخصصان بیشتر باشد، نتیجه دلخواه شما نزدیک‌تر خواهد بود. 

هزینه انجام آرایش دائمی 

با توجه به مکان و منطقه زندگی شما، سالن زیبایی منتخب، نوع آرایش دائمی و سابقه زیبایی شما هزینه انجام این آرایش‌های دائمی متغیر خواهد بود. در برخی از مناطق خدمات آرایش‌های دائمی با کمترین قیمت و مناسب‌ترین کیفیت ارائه می‌شود در حالی که برخی از مناطق بیشترین مبالغ را برای آرایش‌های دائمی دریافت می‌کنند. 
به طور کلی اگر به آرایش دائمی فکر می‌کنید باید چندین میلیون تومان یا صدها هزار تومان از پول خود را برای پوشش هزینه‌های این سبک آرایشی در نظر بگیرید. در نظر داشته باشید، علاوه بر هزینه اولیه‌ای که باید برای این آرایش‌ها پرداخت کنید، باید مبلغ ترمیم آنها را نیز در نظر بگیرید. 
بعد از اینکه خطوط مربوط به آرایش دائمی کم‌رنگ، بد رنگ یا حتی محو شد، شما باید برای ترمیم دوباره این خطوط دست به کار شوید و مجدد پولی را پرداخت کنید. در نهایت اینکه تمام کارهای مربوط به زیبایی ظاهری تاحدودی پر هزینه هستند اما ارزش زیبایی ظاهری را دارند. 

4 مورد از روش‌های آرایش دائمی 

قبل از اینکه نوع آرایش دائمی خود را انتخاب کنید، بهتر است از یک مشاوره کامل بهره‌مند شوید تا در مورد ظاهری که می‌خواهید داشته باشید کمی اطمینان حاصل کنید. با توجه به کمبودهایی که در صورت خود احساس می‌کنید، می‌توانید روش‌های مختلفی را برای آرایش کردن بیابید. 
در ضمن قبل از انتخاب روش آرایش دائمی خود باید به رنگ، موقعیت و شکل یا طرح آن نیز فکر کنید. بهتر است حتی خود را برای موقعیت‌های بعد از اجرای آرایش دائمی نیز آماده کنید. پیشنهاد می‌کنیم برای فکر کردن در مورد تصمیم خود وقت بگذارید تا بعد از اجرای آرایش دائمی پشیمان نشوید. 
در ضمن باید قبل از اجرای هر نوع آرایش دائمی، آزمایش‌هایی انجام دهید تا از عدم حساسیت خود نسبت به میکروپیگمنتیشن مطمئن شوید. 
متخصصان قبل از انجام روش‌های آرایش دائمی یک کرم بی‌حس‌کننده موضعی برای بی‌حس کردن پوست شما استفاده می‌کنند و در ادامه با قلم مورد نظر بر روی پوست شما شیارهایی به وجود می‌آورند. در بخش‌های بعدی اصلی‌ترین روش‌های آرایش دائمی را به صورت خلاصه توضیح می‌دهیم. 

میکروبلیدینگ 

میکروبلیدینگ یک فرآیند یا تکنیک نیمه دائمی است که به صورت دستی رنگدانه‌های رنگی را در زیر سطح پوست وارد می‌کند. این روش با سوزن‌های یک‌بار مصرف ریز و استریل‌شده انجام می‌شود. در ضمن با میکروبلیدینگ سایه‌ای از موهای طبیعی در میان ابروها قابل مشاهده خواهد بود. 
این روش به ابروها ظاهری طبیعی‌تر می‌دهد به طوری که آنها پرپشت و حجیم‌تر به نظر می‌رسند. همچنین این روش برای کسانی که ابروهای نازکی دارند، بهترین گزینه خواهد بود زیرا ابروهای نازک آنها را بازسازی یا پر می‌کند. برای اینکه این ظاهر همچنان ادامه داشته باشد، بهتر است جلسات ترمیم میکروبلیدینگ را فراموش نکنید. 

فیبروز ابرو 

فیبروز ابرو ترکیبی از روش‌های تکنیکی مختلف میکروبلیدینگ و سایه زدن ابرو است تا ظاهری بهتر و طبیعی‌تر برای ابروها ایجاد شود. این تکنیک باعث می‌شود در قسمت‌های جلویی ابرو تا دم آن تغییرات شبیه به موهای طبیعی مشاهده شود. این 2 تکنیک باعث پرشدن ابروها می‌شود که به آرایش طبیعی بسیار نزدیک خواهد بود. 
این روش برای افرادی که ابروهای کم‌مو یا حتی بدون مو دارند، گزینه خوبی به شمار می‌آید زیرا به افزایش تراکم موهای ابرو کمک می‌کند. در واقع این روش برای کمک به نواحی که موی کمتری دارند، گزینه مفیدی است. 

خط چشم دائمی 

روش خط چشم دائمی یکی دیگر از خدماتی است که به عنوان آرایش دائمی ارائه می‌شود. خط چشم دائمی در انواع مدل‌ها و رنگ‌ها قابل استفاده است. این روش زیبایی دائمی می‌تواند ظاهر شما را تغییر دهد و به جذابیت بیشتر چشمانتان کمک کند.
 با اینکه خط چشم دائمی یک روش زیبایی مصنوعی به حساب می‌آید اما زیبایی ظاهری و طبیعی چشمان شما را افزایش می‌دهد. با انتخاب این روش زیبایی می‌توانید جذابیت چشمان خود را تقویت کنید. نگران نباشید. 
بعد از انجام این تکنیک زیبایی می‌توانید خیلی راحت کارهای روزمره خود را در داخل خانه یا خارج از منزل انجام دهید. برای مثال به محل کار بروید، ورزش کنید یا به راحتی بخوابید. 
به عبارت دیگر خط چشم دائمی یک روش زیبایی دائمی و کاربردی است که برای هر محیطی مناسب و کارآمد خواهد بود و تنها مناسب جشن‌ها یا مهمانی‌های خانوادگی و دوستانه نیست. با کمک این روش آرایشی شما همیشه زیبا به نظر می‌رسید.
 لازم نیست خط چشم آرایشی بخرید و از این بابت نیز پول و وقت شما هدر نمی‌رود. همان‌طور که می‌دانید چشم یکی از اصلی‌ترین بخش‌های چهره افراد است که تاثیر بسیاری بر روی زیبایی ظاهری آنها دارد.
 بنابراین هر چه بیشتر به چشمان خود اهمیت دهید، زیبایی ظاهری شما بیشتر می‌شود. خط چشم دائمی در شاداب ماندن چهره شما تاثیر بسزایی دارد. در ضمن این نوع خط چشم با شستشو نیز هیچ سیاهی و کثیفی بر روی چشمان شما ایجاد نمی‌کند. 

خط لب دائمی 

خط لب دائمی نیز نوعی روش آرایشی نیمه دائمی است. این روش زیبایی در واقع خالکوبی جدید محسوب می‌شود که بر روی لب افراد متقاضی قابل انجام خواهد بود. با این روش زیبایی رنگ طبیعی لب افراد زیباتر از قبل خواهد بود، حتی ممکن است شکل لب‌های آنها نیز تغییر کند، به طوری که سایر افراد فکر کنند لب آنها پرتر شده است. 
برخلاف ژل لب که امری تضمینی نیست، خط لب دائمی می‌تواند تا حدود 20 درصد لب شما را پرتر نشان دهد که ماندگاری آن تضمینی خواهد بود. این یک روش آرایشی نیمه دائمی بسیار محبوب است زیرا رنگ لب افراد را به طور طبیعی تقویت می‌کند و در عین حال ظاهری چشمگیر و ظریف را به لب‌ها اضافه می‌کند. 
رنگدانه‌ها در بخش‌های مختلف لب پخش می‌شوند تا رنگی متناسب در لب افراد ایجاد کنند. همچنین با کمک همین روش آرایشی می‌توانید خطوط لب خود را بیشتر مشخص کنید. 

 بهترین سالن برای انجام آرایش دائمی 

از آنجایی که آرایش دائمی برای مدتی طولانی بر روی پوست افراد باقی می‌ماند برای انجام آن باید از متخصصان و آرایشگران حرفه‌ای کمک گرفت که دانش و تخصص کافی در این زمینه را دارند.
 در بخش‌های قبلی به تجربه و محبوبیت سالن زیبایی فریماه خانی اشاره کردیم و گفتیم این سالن زیبایی در بخش کراتین و صافی دائمی به علاوه تکنیک‌های مربوط به آرایش دائمی تجربه و سابقه خوبی دارد.
 شما برای کاشت و اکستنشن مو و مژه خود می‌توانید از همین سالن کمک بگیرید تا با موهای طبیعی نیاز شما را برآورده کنند. همچنین میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ از جمله خدمات رایج و پرطرفدار آنها محسوب می‌شود.
 شما با کمک این سالن زیبایی می‌توانید ابروهایی لایت داشته باشید یا از سایر خدمات با کیفیت آنها بهره ببرید که این خدمات عبارت هستند از: 
•    سایه ابرو 
•    هاشور ابرو
•    ترمیم تاتو ابرو 
•    خط چشم دائمی 
•    خط مژه 
•    خط لب
•    لب‌سازی 
•    روشن کردن ابروهای تیره با ضمانت ماندگاری 
•    پاک کردن ابروهای خالکوبی شده قدیمی بدون هیچ جای زخم 
با انتخاب سالن زیبایی فریماه خانی می‌توانید بهترین‌ها را تجربه کنید. این سالن زیبایی تمام تلاش خود را به کار می‌برد تا رضایت مشتریان را جلب کرده و بهترین خدمات را در اختیار آنها قرار دهد. برای دیدن نمونه کار های بیشتر می توانید از صفحه اینستاگرام سالن زیبایی فریماه خانی دیدن نمایید.