فهرست:

فیبروز لب چیست؟ 
فیبروز لب چه تاثیری دارد؟ 
همه آنچه باید در مورد فیبروز لب بدانید 
مراقبت‌های قبل از فیبروز لب
موفقیت فیبروز لب به چه عواملی بستگی دارد؟ 
بهترین سالن برای فیبروز لب 

یکی از عوامل یا می‌توان گفت اصلی‌ترین امری که باعث می‌شود سایر افراد جذب شما شوند، زیبایی ظاهری و صورت شما خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید عوامل مختلفی بر روی زیبایی ظاهری و صورت ما تاثیر دارند که یکی از همین عوامل نوع لبخند افراد خواهد بود. هر چه لبخند گیراتر و جذاب‌تری داشته باشید در ابتدای برقراری ارتباط موفق‌تر خواهید بود. برای اینکه لبخندی زیبا داشته باشید، باید دندان‌هایی سفید و خوش فرم و لبی خوش رنگ یا خوش حالت داشته باشید. متاسفانه برخی از افراد لبی کم حجم و کوچک دارند که خیلی جذابیت ندارد و همین امر باعث می‌شود اعتماد به نفس کمی به هنگام خندیدن، عکس گرفتن و مواجه با دیگران داشته باشند. شما نیز از کوچکی یا بد فرمی لب خود رنج می‌برید؟ نگران نباشید در حال حاضر روش‌های مختلفی برای زیبایی بیشتر فرم لب شما ایجاد شده که می‌توانید از آنها نهایت بهره را ببرید. برای مثال سالن زیبایی سامیه بهترین فرآیند فیبروز لب را انجام می‌دهد تا رضایت مشتریان خود را جلب کند. بنابراین شما نیز می‌توانید از همین روند برای داشتن لبخندی زیباتر استفاده کنید. در ادامه بیشتر در مورد این فرآیند زیباسازی توضیح می‌دهیم. 

فیبروز لب چیست؟ 

فیبروز لب یک روش نیمه دائمی است که نتایج آن به طور تقریبی مداوم خواهند بود. به طور معمول فیبروز لب یک الی 2 سال دوام می‌آورد و ماندگاری آن به نوع پوست لب شما بستگی دارد. این روش خلاقانه، هنری آرایشی با رنگدانه‌های واقعی برای ایجاد توهم قرمزی و پرحجمی لب‌ها به شمار می‌آید.
در صورتی که لبی نازک و کم حجم دارید یا اینکه از فرم لب خود راضی نیستید، فیبروز می‌تواند گزینه مناسبی برای شما به حساب آید. فیبروز به عمق لب شما آسیبی وارد نمی‌کند بنابراین یک جایگزین نیمه دائمی برای آرایش لب است. فیبروز لب در واقع به هنر و دانش آرایشی نیاز دارد که هر کسی از پس آن برنمی‌آید. 
آرایش نیمه دائمی لب تا حد زیادی باید شبیه به شکل و رنگ طبیعی لب‌های فرد متقاضی باشد و فرم لب را به حالتی که مشتری دوست دارید تغییر و بهبود دهد. ناگفته نماند تغییرات لب به قدری است که هر کسی متوجه این تغییرات نیمه دائمی می‌شود. 
این تکنیک زیبایی با استفاده از دستگاهی مخصوص و رنگدانه‌های طبیعی انجام می‌شود و توناژی ظریف از رنگی مات و البته طبیعی ارائه می‌دهد. اثر رنگ به عنوان نتیجه نهایی برای شما جالب و رضایت‌بخش خواهد بود. همچنین از فیبروز می‌توان برای پوشاندن جای زخم، عیوب لب و رفع مشکل عدم تقارن استفاده کرد. 

فیبروز لب چه تاثیری دارد؟ 

فیبروز لب یک تکنیک فوق واقعی برای کشیدن لب به صورت دستی با استفاده از میکروبلیدینگ است. فیبروز یکی از محبوب‌ترین درمان‌های زیبایی امروزه محسوب می‌شود که مزایای زیادی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. لب‌ها سلاحی قدرتمند در ارتباطات کلامی هستند. 
لب‌ها با رنگ، شکل و موقعیتی که بر روی صورت دارند، شخصیت مثبت و قوی به فرد گوینده انتقال می‌دهند. بنابراین هرچه زیبایی لب‌ها بیشتر باشد، بدون شک جذابیت فرد مورد نظر نیز بیشتر می‌شود. علاوه بر صرفه‌جویی در وقت خود برای کشیدن خط لب روزانه، فیبروز لب تاثیر زیادی بر عزت نفس شما دارد. 
در موقعیت‌های مختلفی که ممکن است رژ لب شما پاک شود، فیبروز لب می‌تواند بهترین گزینه به شمار آید. برای مثال اگر شناگر ماهری هستید یا در شهر بارانی زندگی می‌کنید فیبروز لب می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی دائمی شما داشته باشد. 
حتی اگر بانویی ورزشکار هستید و فرصتی برای آرایش لب خود ندارید، می‌توانید لب‌هایتان را فیبروز کنید. کسانی که از تکنیک فیبروز لب استفاده می‌کنند، لازم نیست هرگز از خرابی رژ لب و خط لب خود بترسند. 
تنها طی یک الی 2 جلسه آرایشی می‌توان به لب‌هایی دست یافت که بین یک الی 2 سال ماندگاری دارند و به زیبایی بیشتر چهره شما کمک می‌کنند. ماهیت واقعی روش زیبایی فیبروز طراحی تخصصی فرد مورد نظر خواهد بود. 
به هنگام انجام فیبروز فرد متخصص محل‌هایی برای کشیدن لب را از پیش تعیین می‌کند. به زبان ساده کشیدن لب‌ها باید تناسب کافی را داشته باشند تا زیبایی لب افراد بیشتر از قبل قابل مشاهده و تشخیص باشد. فیبروز لب به تخصص فردی بستگی دارد که برای شما این کار را انجام می‌دهد. 

همه آنچه باید در مورد فیبروز لب بدانید 

فیبروز لب یک تکنیک دستی و نیمه دائمی برای کشیدن لب‌هایی فوق واقعی است که در آن شکل لب‌ها براساس صورت و مابقی اعضای آن محاسبه و انتخاب می‌شود. این تکنیک برای افراد بالای 18 سال در نظر گرفته شده است. 
در صورتی که شما نیز می‌خواهید مشکلات زیبایی مربوط به لب‌های خود را درمان کنید بهتر است از همین روش استفاده کنید. برای انجام موفقیت‌آمیز این روش زیبایی، پوست لب نباید در مرحله بازسازی قرار گیرد یعنی نباید آسیبی به پوست لب شما وارد شود.
 در صورت وجود اگزما، آکنه، جوش یا هر گونه آسیب در ناحیه لب، مشتری باید منتظر برطرف شدن این مشکل بماند و سپس برای انجام این روش زیبایی دست به کار شود. درد این فرآیند زیبایی نسبی است. مراجعینی که از فیبروز می‌ترسند، به طور معمول درد شدیدتری را احساس می‌کنند.
 در حالی که سایر مراجعین چنین دردی را با دردی شبیه اصلاح موی پشت لب خود مقایسه می‌کنند. علاوه بر این، در خانم‌هایی که پریود هستند، حساسیت به درد افزایش می‌یابد. بنابراین انجام این روش زیبایی در مواقعی که پریود هستید، توصیه نمی‌شود. 
برای از بین بردن کامل درد در حین درمان می‌توان از بی‌حس‌کننده‌های سبکی به صورت کرم یا مایع استفاده کرد. از کارهایی همانند لایه‌برداری یا لیزر و همچنین موارد مشابه یک ماه قبل از فیبروز اجتناب کنید. همچنین یک ماه قبل از فیبروز لب نباید از بوتاکس یا فیلر لب استفاده کرد. 
رنگدانه به صورت دستی در لایه سطحی پوست لب اعمال می‌شود. رنگدانه با توجه به رنگ طبیعی پوست لب تعیین می‌شود. البته پس از بهبودی کامل فیبروز، رنگدانه می‌تواند تفاوت ظریف خود را در مقایسه با رنگ طبیعی لب نشان دهد. 

مراقبت‌های قبل از فیبروز لب

توصیه می‌کنیم قبل از فیبروز لب با افراد متخصص در این حوزه مشورت کنید تا متوجه سلامت پوست لب خود شوید. همچنین نباید مشکلات سلامتی داشته باشید، داروهای خاصی مصرف کنید یا پیش‌تر بر روی لب خود فیبروز زده باشید. بنابراین قبل از انجام این فرآیند باید با مراقبت‌های قبل و بعد از آن آشنا شوید. 
قبل از انجام فیبروز پوست لب شما نباید آسیبی دیده باشد. در صورتی که پوست لب در مرحله ریکاوری یا بازسازی باشد، نمی‌توان آن را فیبروز کرد. توجه داشته باشید قبل از فیبروز لب نباید هیچ یک از این کارها را انجام داد: 
•    بوتاکس لب
•    فیلر لب
•    درمان‌های لیزری 
•    لایه برداری‌های شیمیایی 
•    قرار گرفتن در معرض نور خورشید شدید 

موفقیت فیبروز لب به چه عواملی بستگی دارد؟ 

تقارن قسمت‌های مختلف لب با فیبروز ایجاد می‌شود. در حالی که دهان مشتری بسته است می‌توان این تقارن را در نظر گرفت زیرا بدین ترتیب ماهیچه‌های لب که می‌توانند بر روی تقارن آن تاثیر بگذارند، شل می‌شوند. 
این روند با استفاده از ابزار استریل و یک‌بار مصرف انجام می‌شود در حالی که رنگدانه‌ها از بالاترین استاندارد برخوردار هستند. ترمیم فیبروز یک ماه پس از تکمیل فرآیند انجام می‌شود زیرا 10 الی 15 درصد از رنگدانه‌ها پس از اولین جلسه از بین می‌روند.
 رنگدانه درج شده طی 5 الی 7 روز اول بسیار تیره‌تر است. بعد از 7 روز، تا 40 درصد از این رنگدانه‌های تیره از بین می‌روند. در صورتی که فکر می‌کنید لب شما بدرنگ شده، نگران نباشید. صبور باشید، 7 روزی صبر کنید تا لب شما به حالت طبیعی برگردد. 
مدت زمان ماندگاری رنگدانه بیشتر به چربی پوست لب شما بستگی دارد. هر چه پوست چرب‌تر باشد، ماندگاری رنگدانه‌ها کوتاه‌تر خواهد بود. تعریق و قرار گرفتن در معرض نور خورشید نیز بر حفظ رنگدانه تاثیر می‌گذارد. به طور متوسط زمان مورد انتظار تا تازه‌سازی جدید رنگدانه 10 الی 12 ماه است.
 اگر پوست لب چرب باشد تا 6 ماه طول می‌کشد. بهبودی کامل لب 28 روز بعد از انجام فیبروز انجام می‌شود و پس از آن باید رنگدانه‌ای که از بین رفته را اضافه و تمدید کرد. اگر پوست لب شما چرب است می‌توانید چندین بار فرآیند اصلاح و ترمیم را انجام دهید. 
مراقبت‌های بعد از فرآیند فیبروز 70 درصد از کل موفقیت این روند را تحت تاثیر قرار می‌دهد. به توصیه‌های اعمال شده متخصص این حوزه پایبند باشید زیرا اگر این نکات را جدی نگیرید تا 80 درصد از رنگدانه لب خود را از دست می‌دهید. 
توجه داشته باشید نوع شستشو و استفاده از رژ لب نیز اهمیت زیادی دارد. ناگفته نماند هیچ یک از این تاثیرات تحت کنترل کامل سالن زیبایی منتخب شما نیست. بنابراین هیچ گونه تضمینی برای 100 درصد طبیعی بودن رنگدانه‌ها و ماندگاری آنها وجود ندارد. 
در نهایت اینکه اصلی‌ترین عواملی که بر روی ماندگاری فیبروز لب تاثیر دارند، 3 گزینه زیر خواهند بود: 
•    کیفیت پوست لب 
•    مراقبت‌های پس از انجام فیبروز 
•    قرار گرفتن در معرض تاثیرات مختلف خارجی 

بهترین سالن برای فیبروز لب 

از آنجایی که فیبروز لب تا حدودی فرآیند نیمه دائمی است و تاثیر بسیاری بر روی زیبایی شما دارد، باید در انتخاب سالن زیبایی مجری این فرآیند دقت زیادی به خرج دهید. شاید سالن‌های زیبایی زیادی در این حوزه فعالیت داشته باشند اما همه آنها نمی‌توانند نتیجه دلخواه شما را ارائه دهند.
طبق نظر سنجی‌های انجام شده بسیاری از افرادی که فیبروز لب انجام داده‌اند از سالن زیبایی سامیه راضی هستند و کیفیت مواد و دانش مجری این فرایند زیبایی را تایید می‌کنند. سامیه یکی از بهترین و معتبرترین سالن‌های زیبایی تهران است که قیمت‌های مقرون به صرفه و تعرفه‌دار این سالن باعث جذب مشتریان زیادی شده است. 
به خاطر داشته باشید سامیه بیش از 10 سال در ارائه خدمات زیبایی تخصص و تجربه دارد و به روزترین خدمات زیبایی را به مدرن‌ترین شکل ممکن ارائه می‌دهد. درنگ نکنید و همین حالا با تیم تخصصی مجری فیبروز لب سالن زیبایی سامیه مشورت کنید و وقتی را در نظر بگیرید. برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به صفحه اینستاگرام سالن زیبایی سامیه دیدن نمایید.