"کودک شما یک نابغه است، به کودک خود فرصت یادگیری هدیه کنید."
امروزه شرایط رشد و پرورش کودکان بسیار متفاوت از گذشته است. والدینی که به دنبال زیست شایسته تر و آینده ای روشن تر برای کودکان خود هستند، تمامی ابزار لازم را فراهم می آورند تا فرزندی توانمند تر و شهروندی آگاه تر تربیت کنند.
پیشرفت علم و تکنولوژی و تقریبا حذف مرزهای جغرافیایی به معنای این است که تئوری دهکده ی جهانی تا حد زیادی تحقق یافته است و زبان ارتباط و غالب در این دهکده، زبان انگلیسی است.بسیاری از خانواده ها در خصوص آموزش زبان کودکان خود هیچ تردیدی ندارند اما نسبت به رویکرد آموزشی و سبک یادگیری زبان ممکن است تردیدهای فراوانی داشته باشند.
خانه زبان کودک تاک نوین با بیش از 12 سال تجربه ی موفق،مسیر مطمئن و روشنی را در این زمینه فراروی کودک شما باز می کند و با ارائه ی راهکارها، تکنیک ها و تجربیات خود، همراه دل آرامی برای شما مخاطب عزیز 
خواهد بود.
ما در این نوشتار به شما می گوییم که چگونه کودک خود را دو زبانه یا چند زبانه کنید. پرورش کودک دو زبانه بسسیار جامع تر و کامل تر و فراتر از آموزش زبان به کودک است. چون که صد آید نود هم پیش ماست. یک کودک دو زبانه به قشنگی صاحبان بومی آن زبان می تواند صحبت کند و ارتباط بگیرد.
با انجام پنج راهکار زیر، کودک شما زبان دوم را به خوبی زبان اول به کار خواهد برد.

خانه زبان کودک تاک نوین

1 : درست ترین روش برای آموزش زبان دوم برای کودکان زیر پنج سال، دریافتهای محیطی و آموزش غیر مستقیم است.

یعنی کودک باید در محیط زبانی و در معرض زبان قرار گیرد.از آنجا که امکان قرار دادن کودک در محیط واقعی، به راحتی مقدور نیست، می توانیم محیط های شبیه سازی شده را جایگزین محیط واقعی نماییم.
بر اساس همین رویکرد، خانه ی زبان کودک تاک نوین با در نظر گرفتن شرایط سنی و نیازهای جسمی و رشدی این گروه سنی، محیطی زبانی و کودک پسند، تمهید کرده و با فعالیت ها و برنامه ی متنوع، کودکان را در معرض زبان قرار می دهد.این روش را اصطلاحا غرقه سازی زبانی نیز می گویند.

2 : برای آموزش نظام مند، برنامه ی معین روزانه داشته باشید.

از نظر بسیاری از زبان شناسان، زبان یک مهارت است و برای یادگیری آن باید تمرین و تکرار زیادی انجام شود.این تمرین و تکرار باید بر اساس برنامه ای هدف مند، منسجم و حساب شده باشد که ضن اثر بخش بودن، موجب خستگی و دل زدگی کودک نگردد.
یک برنامه ی روزانه ی منظم که به شکل مدون، متناوب و مستمر اجرا می شود و با شرایط سنی و طبع کودک نیز تناسب لازم را دارد، تا حد بسیار زیادی در تثبیت آموخته های نوآموز تاثیر می گذارد و او را در مسیر دو زبانگی به خوبی پیش می برد.

مسیر دو زبانگی

3 :  آموزش زبان را با بازی همراه کنید.

بازی کردن یکی از هیجان انگیز ترین و موثرترین کارها برای آموزش به کودکان است که به رشد خلاقیت و یادگیری کودک کمک شایانی می کند.
یکی از بخش های ثابت در برنامه ی روزانه ی خانه ی زبان کودک تاک نوین، حضور بچه ها در اتاق بازی
(Play House) است و این برنامه، یکی از مطبوع ترین کارهایی است که بچه ها در آن لذت یادگیری و فرصت با هم بودن را به شکل دل پسندی تجربه می کنند و عبارات و جملاتی که در این اثناء با حضور مربی بین بچه ها استفاده
 می شود، به تعمیق و تثبیت آموخته های آنان کمک می کند.

بازی در مهدزبان

4 : برای کودک کتاب داستان انگلیسی بخوانید. (Story Telling)

داستان خوانی، ذهن کودک را شکوفا می سازد و ذائقه ی یادگیری او را تحریک می کند.مخصوصا اگر در انتخاب نوع کتاب داستان و نحوه ی قصه خوانی، دقت لازم و حسن سلیقه به خرج داده باشیم.
مجموعه ی تاک نوین به طور کلی در بخش کودکان خود ( گروه سنی 3 تا 12 سال) و  به طور ویژه برای نوآموزان خانه ی کودک ( 3 تا 6 سال )  به این مهم توجه ویژه دارد و داستان خوانی را به عنوان یکی از مکمل های آموزشی در برنامه ی کاری خود مورد توجه قرار می دهد.تجربه ی مربیان در اجرای مطلوب، مفید و موثر این فعالیت فاکتور شایان توجهی است.

تماشای کارتون به زبان انگلیسی

5 : تماشای کارتون به زبان انگلیسی

یکی از موثرترین و بهترین کارها برای دو زبانه شدن کودک، استفاده از کارتون های انگلیسی زبان است.این امر باعث می شود کودک شما چندین ساعت از روز را در معرض زبان قرار بگیرد.البته کارتون ها باید طبقه بندی شده و متناسب با سن و علاقه ی کودک انتخاب شده باشند و احساس کودک این نباشد که ما به قصد آموزش زبان،شرایط تماشای کارتون را برای او فراهم کرده ایم.
بر این اساس، روشی که در این بخش در خانه کودک تاک نوین به کار گرفته می شود، هماهنگی و تناسب زیادی با اصول یادشده ی بالا دارد.