فهرست:

انواع خطوط و طراحی دائمی آرایشی
بهترین مرکز خطوط دائمی آرایشی 

شاید تا چندین سال پیش خانم‌ها از خط چشم، خط لب یا مداد ابرو زیاد استفاده می‌کردند اما در حال حاضر و با روی کار آمدن انواع روش‌های آرایشی کمتر کسی به مداد ابرو نیاز پیدا می‌کند. انواع وسایل آرایشی جایگزین خوبی برای انواع لوازم آرایشی شده‌اند. به طوری که به جای مداد ابرو کشیدن، افراد از طراحی دائمی ابرو استفاده می‌کنند تا در این صورت از وقت و هزینه خود محافظت کرده باشند. البته این توسعه و پیشرفت تنها به ابرو منتهی نمی‌شود بلکه خط لب و چشم نیز شامل همین دسته از طراحی‌های دائمی آرایشی هستند. توجه داشته باشید در این روش ارایشی مواد تاتو و طراحی به علاوه مهارت فرد آرایشگر از اهمیت بالایی برخوردار هستند. به عبارت دیگر اگر آرایشگری بدون دانش کافی و با استفاده از مواد نامرغوب این طراحی‌ها را برای شما انجام دهد، نه تنها بعد از مدت کوتاهی طراحی شما پاک شده و از این می‌رود بلکه بدرنگ می‌شود. در این صورت وقت و هزینه خود را هدر داده‌اید. سالن موچین یکی از بهترین سالن‌ها در اجرای انواع طراحی‌های دائمی آرایشی است که می‌تواند با کیفیت‌ترین خطوط را برای شما ایجاد کند. به منظور آشنایی بیشتر با این خطوط آرایشی می‌توانید به راهنمای زیر نگاهی بیندازید. 

سالن موچین

انواع خطوط و طراحی دائمی آرایشی

با توسعه صنعت مربوط به تغییر چهره، گریم و آرایش بخش‌های مختلفی به این صنعت تزریق شدند که یکی از آنها آرایش دائمی نام دارد. آرایش دائمی و میکروبلیدینگ یک تکنیک آرایشی است که با رسوب رنگدانه در پوست باعث تغییرات رنگی می‌شود. 
خطوط دائمی لب، چشم و ابرو در واقع تا حدودی به خالکوبی و تتو نزدیک هستند. آرایشگران حرفه‌ای حاضر در این حوزه با استفاده از دستگاه‌ها و وسایل مورد نظر خود، طرح‌هایی را شبیه ابرو، خط چشم، رژ لب و سایر بخش‌های صورت برای متقاضیان و مشتریان خود تعبیه و طراحی می‌کنند. 
به زبان ساده آرایش دائمی و این خطوط رنگی به نوعی تقویت‌کننده دائمی خط لب، چشم و ابروی شما خواهد بود. با کمک این روش‌های آرایشی دائمی شما در هر ساعت از شبانه‌روز آرایش دارید و حتی بعد از حمام نیز همچنان زیبایی ظاهری خود را حفظ خواهید کرد. 
آرایش و خطوط دائمی به دسته‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که در بخش‌های بعدی آنها را به طور خلاصه شرح می‌دهیم.  

میکروبلیدینگ 

با کمک این روش آرایش و خطوط دائمی طی 2 ساعت می‌توانید ابروهایی پرپشت و طبیعی داشته باشید. البته در صورتی که آرایشگر شما بدون هیچ توقفی این 2 ساعت را بر روی کار شما تمرکز کند. میکروبلیدینگ یک روش دستی برای خالکوبی است که شبیه موهای واقعی خواهد بود. 
یک ابزار دستی همانند تیغه یا قلم چرخشی است که برای افزودن رنگدانه به پوست افراد متقاضیا، خراش‌هایی کوچک و ظریف ایجاد می‌کند. این خراش‌ها شبیه به مو هستند و باعث می‌شوند ابروهای شما پرتر و پرپشت‌تر به نظر برسند. نتیجه نهایی این آرایش دائمی به نوع پوست و سبک زندگی افراد بستگی دارد. 
به طور معمول خطوط دائمی بعد از میکروبلیدینگ تا 2 سال ماندگاری دارند و ظاهری بی‌نقص خواهند داشت. مواد مصرفی در فرآیند میکروبلیدینگ بسیار مهم هستند زیرا اگر از مواد مرغوب استفاده شود، خطوط آرایشی شما خیلی زود محو نمی‌شوند و از بین نمی‌روند. 
اگر دوست دارید ابروهای شما نیز ظاهری کامل و البته طبیعی داشته باشند، بد نیست به میکروبلیدینگ فکر کنید. ابروها صورت شما را قاب می‌کنند و مهم‌ترین بخش حالت و ظاهر چهره شما خواهند بود. با تکمیل ابروهای خود می‌توانید ظاهری طبیعی و زیبا را تجربه کنید. 

میکروبلیدینگ

امبره ابرو 

در حال حاضر سایه زدن و امبره ابرو جدیدترین ترند در آرایش نیمه دائمی ابرو به شمار می‌آید. این روش نیز با دستگاهی اختصاصی و مداد مانند انجام می‌شود. مداد ملایم این وسیله بر روی ابرو خطوطی ایجاد می‌کند تا زیبایی چهره شما را افزایش دهد. 
شاید تا چند روز اولیه کمی زخم و ناراحتی را تجربه کنید اما پس از بهبودی کامل، ابروی شما ظاهری طبیعی به خود می‌گیرد. این سایه‌ها و روش امبره وضوح و عمق بیشتری به ظاهر ابروهای شما تزریق می‌کند. نتیجه نهایی این خطوط دائمی آرایشی به عوامل زیر بستگی دارد: 

  • سبک زندگی فرد متقاضی 
  • نوع پوست فرد مورد نظر 
  • سلامتی فرد 
  • مراقبت‌ها و اولویت‌های فرد 

شاید باورتان نشود ولی برای امبره و سایه زدن ابرو تنها یک جلسه زمان کافی است البته باید آرایشگر شما فردی مجرب و حرفه‌ای باشد. هر چه کیفیت رنگدانه‌ها بیشتر باشد، بدون شک تاثیر و ماندگاری این خطوط نیز بیشتر خواهد بود. براساس آمار به دست آمده، امبره حدود 2 تا 3 سال دوام دارد. 

خط چشم دائمی 

با روی کار آمدن این روش خط چشم دائمی، دیگر خبری از خط چشم کشیدن و سیاه و لکه‌دار شدن پشت چشم نیست. در صورتی که به دنبال خط چشمی پررنگ هستید اما نمی‌توانید با دست خود و به صورت ثابت این خط چشم را بکشید، بهتر است به خط چشم دائمی فکر کنید. 
در این روش خطوط دائمی آرایشی از طب سوزنی اروپایی برای فشار دادن رنگ به خط چشم استفاده می‌شود. این خطوط در واقع دائمی هستند و حتی بعد از تعریق، خواب و دوش گرفتن نیز همچنان باقی می‌مانند. کشیدن خطوط دائمی چشم حدود یک ساعت و نیم زمان لازم دارد. 
بعد از کشیدن این خطوط دائمی بر روی چشم، مشتریان و متقاضیان هیچ دردسر و دوره نقاهتی را پشت سر نخواهند گذاشت اما توصیه می‌کنیم بعد از کشیدن این خطوط حداقل 3 الی 4 روز از آرایش چشم همانند ریمل استفاده نکنند. در صورتی که بلافاصله بعد از کشیدن خطوط دائمی چشم از لوازم آرایشی استفاده کنید، ممکن است چشم شما عفونت کند. 

بهترین مرکز خطوط دائمی آرایشی 

بهترین مرکز خطوط دائمی آرایشی 

در بخش‌های قبلی نیز گفتیم شاید آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی زیادی خود را مدعی کشیدن خطوط دائمی آرایشی بدانند اما همه این سالن‌های زیبایی نمی‌توانند بهترین خط دائمی ارایشی مورد نظر و ماندگار را به شما ارائه دهند. بنابراین در انتخاب سالن زیبایی مورد نظر خود دقت زیادی به خرج دهید. 
براساس نظرسنجی‌های انجام شده، سالن زیبایی موچین یکی از بهترین و کارآمدترین سالن‌های زیبایی است که می‌تواند خطوط دائمی آرایشی را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه دهد. این سالن زیبایی انواع خدمات مربوط به میکروپیگمنتیشن، فیبروز، هاشور، سایه ابرو، خدمات لب و رژلب و خط چشم را به بهترین شکل ممکن برای شما فراهم می‌کند.