فهرست:

 عینک‌طبی بیضی
 عینک‌آفتابی گربه‌ای 
 
عینک‌طبی طرح کائوچویی 
 عینک‌طبی رویه دار 
 عینک‌آفتابی پلنگی 
 عینک‌آفتابی پیرسینگ دار 
 سخن پایانی 

از جذاب‌ترین اکسسوری‌های دخترانه در فصل بهار و تابستان، فریم عینک طبی و‌آفتابی است. از جذابیت‌های این دسته از اکسسوری‌ها می‌توان به برخورداری از تنوع رنگ و فریم متفاوت اشاره کرد. دخترخانم‌های رده سنی ۱۵ تا ۲۵ سال علاقه بسیار زیادی به ست‌کردن دارند و ازآنجایی‌که عینک‌های آفتابی در تنوع طرحی و رنگی، از انواع بسیار زیادی برخوردار هستند، در نتیجه محبوبیت بالایی در بین این دسته از دخترهای جوان دارند. بیش از سی نوع تنوع در به‌روزترین فریم‌های طبی و آفتابی دخترانه ۲۰۲۳ معرفی شده است که اکثر طیف رنگی آن‌ها بر اساس معرفی شرکت پنتون از طیف رنگی قرمز است. در ادامه این مطلب از سایت برترین ها با ما همراه باشید.


بیشتر بخوانید : خصوصیات عینک آفتابی استاندارد


 عینک‌طبی بیضی

 یکی از جذاب‌ترین و پرطرف‌دارترین طرح‌های فریم عینک‌ طبی و آفتابی، طرح بیضی است. در این طرح شاهد فریم پلاستیکی به شکل بیضی هستیم که در کنار آن از فریم ضخیم‌تری با رنگ متفاوت از چارچوب کلی عینک استفاده شده است که در زیبایی هرچه بیشتر آن تأثیر بسزایی داشته است. این طرح از عینک برای فرم صورت‌هایی مناسب‌تر است که حالت دایره و مربع‌شکل دارند. معمولاً شرکت‌های مختلف رنگ‌بندی‌های مختلف این محصول را روانه بازار می‌کنند. ولی در حالت کلی بیشترین طیف رنگی که در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شده است، متمرکز بر روی رنگ قرمز و طیف‌های رنگی مربوط به رنگ قرمز است.

 

 عینک‌طبی بیضی

 عینک‌آفتابی گربه‌ای 

 یکی از محبوب‌ترین فریم‌های عینک‌آفتابی در بین دختران جوان، طرح گربه‌ای است. در این طرح، عینک از کناره‌های تیزی برخوردار است که جذابیت و زیبایی آن را دوچندان می‌کند. معمولاً برای زیباتر شدن این طرح، قسمت رنگ‌بندی چارچوب کلی با قسمت‌های کشیده و تیزتر متفاوت است و از رنگ‌بندی‌های همخوان و جذاب برای زیبایی بیشتر آن استفاده شده است. استفاده از عینک‌آفتابی طرح گربه‌ای حالتی کشیده‌تر به چشم‌های کاربر می‌بخشد و در نتیجه تأثیر بالایی در زیبایی و استایل کلی وی دارد و همین امر مهم‌ترین دلیل انتخاب بالای این طرح در بین تمام انواع عینک‌آفتابی‌هایی است که در بازار موجود است. پس می‌توان این طرح از عینک‌آفتابی را در بخش عینک‌های فانتزی و اسپرت از دید کاربر قرار داد و به جرات می‌توان گفت که عینک‌آفتابی طرح گربه‌ای یکی از به‌روزترین فریم‌های عینک دخترانه در سال ۲۰۲۳ است.

 عینک‌آفتابی گربه‌ای 

 عینک‌طبی طرح کائوچویی 

 در دنیای مد، خانم‌ها حساسیت بیشتری به جزئیات کامل لوازم جانبی دارند که انتخاب می‌کنند. در حال حاضر عینک‌های طبی نیز به یکی از اکسسوری‌های مد روز تبدیل شده است و جذابیت بیشتری به دخترهای جوان می‌بخشد. یکی از پرطرف‌دارترین و به‌روزترین فریم‌های عینک‌های طبی و آفتابی، عینک‌طبی طرح کاچویی است. این قاب از عینک به‌صورت مربع و گربه‌ای شکل است که باعث می‌شود برای اکثر فرم‌های صورت جذاب و مناسب باشد. این فریم از رنگ جذاب و درخشنده برخوردار است و استفاده از آن موجب درخشندگی بیشتر کاربر شده و به جذابیت وی می‌افزاید. این قالب پرفروش‌ترین طرح و به‌روزترین فریم طبی و آفتابی دخترانه در سال ۲۰۲۳ است. طرح گربه‌ای به‌خودی‌خود از سایر انواع عینک‌های آفتابی محبوب‌تر است و زمانی که رنگ جذاب و خاص‌تری نیز داشته باشد و درعین‌حال کمی هم حالت مربعی‌شکل شیک داشته باشد، در این حالت به یکی از بهترین‌های فریم‌های عینک طبی و آفتابی در سال جاری تبدیل خواهد شد.


بیشتر بخوانید : نکاتی که باید هنگام خرید عینک بدانیم


 عینک‌طبی طرح کائوچویی 

 عینک‌طبی رویه دار 

 این نوع از قاب عینک که به‌روزترین و پرطرف‌دارترین فریم‌های عینکی است که در سال ۲۰۲۳ روانه بازار شده است. طرح خاص این اکسسوری توجه خیلی از خانم‌های باکلاس را به خود جذب می‌کند. شکل آن به‌صورت گرد مربعی است که برای هر نوع فرم صورتی مناسب و سازگار است. از طرفی شیشه‌های آن نیز به‌گونه‌ای طراحی شده است که سازگار با محیط‌زیست بوده و به عبارتی تجزیه‌پذیر است. به عبارتی این عینک باتوجه‌به تغییراتی که در محیط‌زیست اطراف خود احساس می‌کند، مانند تغییراتی چون شب و روز، تغییر حالت داده و به هر دو حالت طبی و آفتابی قابل‌تغییر است. یعنی با خرید این عینک می‌توانید با یک تیر دو نشان را به هدف بزنید، هم عینک‌طبی خرید کنید و هم عینک‌آفتابی.

 عینک‌طبی رویه دار 

 عینک‌آفتابی پلنگی 

 یکی دیگر از محبوب‌ترین طرح‌هایی از فریم عینک طبی و‌آفتابی که در بین دختران و بانوان جوان در عصر حاضر رایج است، طرح پلنگی است. جالب است بدانید که در سال ۲۰۲۳ فریم جدیدی با طرح پلنگی طراحی شد که استفاده از آن جذابیت بیشتری به استایل خانم‌ها می‌بخشد. این طرح از فریم قابل‌اجرا برای انواع مختلف فریم‌های گربه‌ای، مربعی‌شکل و حتی بیضی است که بسیار شیک به نظر رسیده و از زیبایی ظاهری بالایی برخوردار است. رنگ پلنگی این قاب قابل‌تغییر بوده و در طیف رنگی بالایی موجود در بازار است.

 عینک‌آفتابی پلنگی 

 عینک‌آفتابی پیرسینگ دار 

 از به‌روزترین طرح‌های عینک‌آفتابی دخترانه در سال ۲۰۲۳، عینک‌آفتابی پیرسینگ دار است. این طرح از عینک‌آفتابی جزء به‌روزترین و مدرن‌ترین عینک‌هایی است که در بین خانم‌های جوان بیشترین کاربرد و محبوبیت را دارد. پیرسینگ‌های فلزی یکی از جدیدترین مدهایی است که در بین دخترها بیشترین طرف‌دار را به خود اختصاص داده است. در این طرح از عینک‌ها نیز از پیرسینگ‌های فلزی در ساختار فریم عینک طبی و آفتابی به کار برده شده است که استایلی اسپرت و فشن را به کاربر می‌بخشد. اگر طرف‌دار مد هستید، پیشنهاد ما به شما عینک‌آفتابی پیرسینگ دار است.


بیشتر بخوانید : 5 ترند روز عینک طبی در سال 2023


 عینک‌آفتابی پیرسینگ دار 

 سخن پایانی 

در حال حاضر فریم عینک‌های طبی و آفتابی به یکی از اکسسوری‌های ضروری افراد تبدیل شده است که برای جذاب‌تر شدن و زیبایی بیشتر از آن استفاده می‌کنند. ارائه طرح‌های متفاوتی از فریم‌های عینک دخترانه در سال ۲۰۲۳، کاربران را در داشتن انتخابی وسیع‌تر یاری می‌کنند. انتخاب فریم مناسب که با فرم صورت مناسب و سازگار باشد، تأثیر بسزایی در زیبایی و جذابیت افراد دارد.