فهرست:

لمینت مادام العمر دندان چیست؟ 
چه کسانی بهترین کاندید لمینت مادام العمر هستند؟ 
مزایای لمینت مادام العمر چیست؟
چرا لمینت مادام العمر؟ 

در جامعه مدرن کنونی و با توجه به توسعه دانش و علوم مختلف، مردم بیش از گذشته به ظاهر خود اهمیت می‌دهند. یکی از به روزترین تغییرات ظاهری افراد، دندان‌ها و نوع لبخند آنها خواهد بود. خوشبختانه روش‌های مختلفی برای زیبایی بیشتر لبخند افراد وجود دارند که یکی از محبوب‌ترین این روش‌ها، لمینت دندان مادام العمر است. لمینت‌های دندان، درمانی فوق‌العاده، با دوام و ظاهری طبیعی هستند که می‌توانند عملکرد و ظاهر دندان‌های شما را بهبود بخشند. با توجه به پرهزینه بودن این روش‌های درمانی دندانی، بهتر است از دندانپزشکان متبحر و ماهر در این حوزه کمک بگیرید. براساس نظرسنجی‌های انجام شده دکتر کیهان قدیمی یکی از بهترین، معتبرترین و محبوب‌ترین دندانپزشکانی است که بهترین خدمات مربوط به لمینت را در اختیار متقاضیان و بیماران محترم قرار می‌دهد. در ادامه بیشتر با مزایا و کاربرد این روش درمانی در حوزه دندانپزشکی آشنا خواهیم شد. 

بهترین دندانپزشک برای لمینت

لمینت مادام العمر دندان چیست؟ 

لمینت مادام العمر یکی از بهترین روش‌های درمانی برای از بین بردن هر گونه بریدگی، شکاف و ناهماهنگی بین دندان‌ها است. همچنین این روش درمانی به تغییر رنگ و از بین بردن لکه‌های روی دندان شما کمک بزرگی می‌کند.
 تمام مشکلات مربوط به ظاهر دندان شما با کمک همین روش درمانی قابل تغییر و درمان خواهند بود. لمینت‌های دندانی برای پوشش دادن قسمت‌های آسیب دیده دندان شما و مطابق رنگ دندان‌های اطراف طراحی شده‌اند.
 به طور معمول بهتر است لمینت مادام العمر را برای زیبایی بیشتر لبخند خود انتخاب کنید تا برای مدتی طولانی از این زیبایی نهایت لذت را ببرید. شاید باور این موضوع برای شما سخت باشد، اما دندانپزشکان ماهر از لمینت‌هایی استفاده می‌کنند که به طور باور نکردنی طبیعی به نظر می‌رسند و برای چندین دهه ماندگار خواهند بود.
 اگر شما نیز دوست دارید لبخندی زیبا با دندان‌هایی به رنگ مروارید داشته باشید، درنگ نکنید و همین حالا برای لمینت کردن دندان‌های خود دست به کار شوید. 

دکتر خوب برای لمینت سرامیکی

چه کسانی بهترین کاندید لمینت مادام العمر هستند؟ 

افرادی که از فاصله یا شکل نامناسب دندان‌های خود ناراضی هستند، بهتر است به لمینت دندان فکر کنند. دندان‌ها ممکن است با افزایش سن بشکنند، تغییر رنگ بدهند یا مینای دندان از بین برود.
 اگر فکر می‌کنید بهتر است لبخند خود را کمی تغییر دهید،روکش‌های لمینت سطح جلوی دندان گزینه خوبی برای پوشاندن معایب دندان‌های شما خواهد بود. به عبارت دیگر لمینت راه‌حل محبوبی برای پنهان کردن عیوب دندان‌ها است.
 لمینت دندان یکی از جنبه‌های مهم دندانپزشکی زیبایی امروزی به حساب می‌آید که نشان‌ می‌دهند این روش بهترین جایگزین برای روکش‌های دندانی است. دندانپزشک ماهر و منتخب شما با توجه به تجربه خوبی که دارد و براساس اهداف مورد نظر شما این روش درمانی را آغاز می‌کند.
اگر دندان‌های شما به طور قابل توجهی لکه‌دار شده‌اند و احساس می‌کنید برای دوباره لبخند زدن به اصلاح شکل و رنگ دندانتان نیاز دارید بهترین گزینه همین روکش‌های لمینت خواهند بود. با کمک لمینت شما می‌توانید دوباره نسبت به لبخند خود احساس خوبی داشته باشید و اطمینان کافی حاصل کنید. 
به طور کلی لمینت برای کسانی که می‌خواهند دندان‌های خود را تغییر دهند، از شکل دندان‌های خود راضی نیستند یا قصد دارند با بلند کردن دندان‌هایشان ظاهری بهتری و متعادل‌تر ایجاد کنند، گزینه خوبی به شمار می‌آیند.
 همچنین لمینت دندان برای بستن فاصله بین دندان‌ها گزینه مناسبی محسوب می‌شود. فرقی ندارد هدف نهایی شما در تجربه روش درمانی لمینت چیست زیرا هدف شما هر چیزی که باشد، دندانپزشکان ماهر به شما کمک می‌کنند تا از روش لمینت دندان به نتیجه دلخواه خود که انتظارش را داشته‌اید دست یابد و به طور کامل این روش درمانی را درک کنید. 

افرادی که دندان‌های قوی و سالمی دارند 

اگر چه به هنگام استفاده از لمینت، دندانپزشکان از انواع تکنیک‌های محافظه کارانه استفاده می‌کنند اما روکش‌های لمینتی دندان به مینای دندان واقعی نیاز دارند. بنابراین اگر مینای دندان شما فرسوده یا بسیار نازک است، توصیه می‌کنیم لمینت دندان را به عنوان روش مادام العمر خود انتخاب نکنید. 

افرادی که عاری از هرگونه اختلال مفصلی فکی گیجگاهی هستند 

اختلال مفصلی فکی گیجگاهی ارتباط مستقیمی با دندان قروچه دارد. همان‌طور که می‌توان حدس زد دندان قروچه برای لمینت امری خطرناک و مضر است. با وجود اینکه لمینت می‌تواند روشی مادام العمر داشته باشد، اما این روکش‌های قوی نیز به محافظت و مراقبت نیاز دارند. 
از این رو اگر به فکر استفاده از لمینت هستید اما دندان قروچه دارید، توصیه می‌کنیم در اولین اقدام خود مراحل اولیه درمان دندان قروچه را پشت سر بگذارید تا در نهایت بتوانید از لمینت مادام العمر خود نهایت لذت و بهره را ببرید.

افرادی که از ناهماهنگی جزئی دندان‌های خود رنج می‌برند 

از آنجایی که لمینت‌ها به راحتی دندان‌های کج شما را پنهان می‌کنند و می‌پوشانند، در بیشتر موارد به این روش درمانی ارتودنسی فوری نیز گفته می‌شود. اما در صورتی که کجی دندان شما بیش از حد است شما می‌توانید از روش‌های مناسب‌تر حاضر در حوزه درمان‌های دندانی بهره‌مند شوید. 

دکتر خوب برای لمینت در سعادت آباد

مزایای لمینت مادام العمر چیست؟

یک از بزرگ‌ترین مزایای لمینت دندان این است که راه‌حلی جامع برای انواع مشکلات دندانی ارائه می‌دهد. لمینت‌های مادام العمر برای کسانی که به دنبال اصلاح لبخند خود هستند، بهترین گزینه خواهند بود زیرا: 
•    ترک‌ها، لکه‌ها و شکاف‌های دندان‌ها را رفع می‌کنند و به سفید کردن دندان‌ها کمک بزرگی خواهند کرد. 
•    بهترین روش برای پوشاندن فوری دندان‌های نامرتب به منظور ایجاد تقارن مورد نظر محسوب می‌شوند. 
•    از آنجایی که قوی هستند، دوام بیشتری دارند. 
•    یک روش بدون درد است. 
•    در برخی موارد ناحیه اطراف دندان قبل از قرار دادن لمینت بی‌حس می‌شوند اما بسیاری از بیماران حتی به بی‌حسی نیازی ندارند. 
•    خیلی سریع تاثیر آنها قابل مشاهده است زیرا شفاف و طبیعی هستند.

چرا لمینت مادام العمر؟ 

از آنجایی که لمینت‌های مادام العمر روکش‌های قوی و کاربردی هستند که مزایای زیادی دارند، استفاده از آنها به عزت نفس شما کمک می‌کند و تاثیر مثبتی بر روی زندگی‌تان خواهد داشت. با لبخند جدید خیره‌کننده خود، می‌توانید در انجام فعالیت‌های حرفه‌ای جدید یا فعالیت‌های اجتماعی خود احساس بهتری داشته باشید. 
از این رو درنگ نکنید و همین حالا یکی از بهترین دندانپزشکان حاضر در این حوزه را برای لمینت دندان خود انتخاب کنید. همان‌طور که گفتیم دکتر کیهان قدیمی می‌تواند در این مسیر به شما کمک کند و بهترین خدمات درمانی و زیبایی دندان را در اختیارتان قرار دهد. برای دیدن نمونه کار های بیشتر حتما از صفحه اینستاگرام دکتر کیهان قدیمی دیدن نمایید.

بهترین دکتر برای لمینت سرامیکی در غرب تهران