فهرست:

ایمپلنت دندان چیست؟ 
نحوه عملکرد ایمپلنت دندان 
مزایای ایمپلنت کریستالی دندان 
ایمپلنت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی 

در صورتی که دندان‌های خود را از دست داده‌اید و به دنبال روشی بادوام و موثر هستید، بهترین راه جایگزینی دندان از دست رفته شما ایمپلنت کریستالی دندان خواهد بود. ایمپلنت‌ها توسط پیچ تیتانیومی در استخوان فک شما و درست در موقعیت دندان از دست رفته پیشین قرار می‌گیرند. در ادامه استخوان فک شما با این ایمپلنت جوش می‌خورد و در نهایت پیوندی مناسب با سایر دندان‌های طبیعی خواهد داشت. با انتخاب ایمپلنت شما حتی می‌توانید تا حد امکان به رشد دندان‌های جدید خود نیز کمک کنید. در صورتی که دندانپزشک شما بتواند ایمپلنت را ماهرانه در محل مورد نظر قرار دهد، بدون شک شما از عملکرد ایمپلنت به عنوان یک دندان طبیعی نهایت لذت را می‌برید. دکتر کیهان قدیمی یکی از متخصصان در حوزه ایمپلنت کریستالی دندان است که شما می‌توانید از بهترین خدمات کلینیکی این دندانپزشک ماهر استفاده کنید.

بهترین دکتر برای ایمپلنت

ایمپلنت دندان چیست؟ 

به دندان‌های مصنوعی و کریستالی جدیدی که شباهت زیادی به دندان‌های طبیعی شما دارند، ایمپلنت می‌گویند. ایمپلنت‌های کریستالی مدرن به قدری شبیه به دندان‌های طبیعی هستند که ممکن است شما حتی فراموش کنید دندان‌هایتان طبیعی نیستند. 
در صورتی که شما بیش از یک دندان خود را از دست داده‌اید، دندانپزشک مورد نظر می‌تواند دندان مصنوعی را به ایمپلنت متصل کند. ایمپلنت به افزایش ثبات شخصیت و اعتماد به نفس شما کمک می‌کند و لبخندی زیباتر را برایتان به ارمغان می‌آورد.
 برخی از دندانپزشکان از آخرین فناوری‌های به روز دنیا برای ترمیم دندان‌های شما استفاده می‌کنند. اشعه ایکس دیجیتالی، تصویر برداری سه بعدی، مدل‌های دندان و تصاویر مختلف از جمله این فناوری‌های به روز هستند که در زمان ایمپلنت به پزشک کمک بزرگی می‌کنند. 
خبر خوب اینکه با مطالعه نظر بسیاری از بیماران متوجه می‌شوید که عمل ایمپلنت برعکس آن چیزی که به نظر می‌رسد، عملی ساده خواهد بود. 
توجه داشته باشید انواع مختلف آرامبخش ممکن است به راحتی بیشتر شما نیز کمک کنند در ضمن می‌توانید با دندانپزشک ماهر خود در این زمینه مشورت کنید تا بهترین راه‌حل را بیابید. بعد از بی‌حسی کامل محل مورد نظر، دندانپزشک ایمپلنت را به دقت در موقعیت مورد نظر قرار می‌دهد. 

نحوه عملکرد ایمپلنت دندان 

ایمپلنت دندان یک گزینه درمانی ویژه است که جایگزین خوبی برای یک دندان، چندین دندان یا کل قوس دندانی از دست رفته به شمار می‌آید. در ادامه 3 بخش اصلی ایمپلنت دندان را به طور خلاصه شرح می‌دهیم: 
•    پست یا پیچ ایمپلنت که جایگزین ریشه دندان طبیعی شما است. این پیچ از تیتانیوم با درجه پزشکی ساخته شده که با روند زندگی و زیست شما سازگار خواهد بود. این پیچ در ادامه مراحل ریکاوری و در طول روند بهبود به استخوان فک شما جوش می‌خورد. 
•    اباتمنت که پیچ را در محل دندان جایگزین قرار می‌دهد. 
•    روکشی که به طور سفارشی توسط دندانپزشک ترمیمی شما طراحی شده تا مطابق با دندان‌های طبیعی شما باشد. 
ترکیب پیچ ایمپلنت با استخوان اطراف فک شما، پایه‌ای سالم و مطمئن برای تاج دندان یا پل دندان شما ایجاد می‌کند. براساس گزارشات به دست آمده می‌توان گفت ایمپلنت دندان بهترین راه برای درمان دندان‌های از دست رفته است. 
در نظر داشته باشید، ایمپلنت‌های دندانی به استحکام پیچ تیتانیوم و استخوان‌سازی اطراف آن متکی هستند. استخوان‌سازی به معنای سخت شدن بافت استخوانی اطراف ایمپلنت است که کیفیت پیوند را دو برابر می‌کند. 
در صورتی که به خوبی از ایمپلنت دندانی خود مراقبت کنید، می‌توانید چندین دهه یا حتی یک عمر از آنها استفاده کنید. در ضمن ایمپلنت شکاف بین دندان‌ها را نیز رفع می‌کند. 

دکتر خوب برای ایمپلنت

مزایای ایمپلنت کریستالی دندان 

ایمپلنت‌های دندانی بیش از 30 سال است که یک انتخاب ثابت شده و برتر محسوب می‌شوند و بهترین روش برای داشتن لبخندی زیبا خواهند بود. حتی در صورتی که دندان خود را از دست بدهید، با کمک این روش درمانی می‌توانید باز هم لبخند بزنید و خوشحال باشید. 
ایمپلنت‌های دندانی درست شبیه به دندان‌های طبیعی و کاربردی هستند به طوری که شاید برخی از بیماران فراموش کنند از ایمپلنت‌های دندانی کمک می‌گیرند. ایمپلنت‌های به گونه‌ای طراحی شده‌اند که به طور دقیق همانند دندان‌های طبیعی شما کار می‌کنند و با مراقبت مناسب می‌توانند تا آخر عمر دوام بیاورند. 
هیچ گزینه دیگری برای جایگزینی طولانی مدت و موفق دندان از دست رفته وجود ندارد. به خاطر داشته باشید، بیماران باید از سلامت دندان و بدن خوبی برخوردار باشند تا بتوانند از پس جراحی ایمپلنت برآید.
 به عبارت دیگر بیمارانی که می‌توانند سختی دندان کشیدن را تحمل کنند، بدون شک گزینه و کاندیدای خوبی برای ایمپلنت خواهند بود. در ادامه تعدادی از مزایای این روش درمانی را به طور خلاصه ذکر می‌کنیم: 
•    ماندگاری بالا در مقایسه با بریج دندان که پس از چندین سال استفاده باید تعویض شود 
•    قدرت و ثبات لازم برای خوردن و نوشیدن مواد غذایی دلخواه
•    افزایش اعتماد به نفس در زمان لبخند زدن 
•    رفع ناراحتی‌های مربوط به دندان 
•    ظاهر طبیعی 
•    پیشگیری از آتروفی استخوان مخرب که می‌تواند در طول زمان با دندان‌ها از دست رفته رخ دهد 
•    بدون ایجاد شرایط ناخوشایند و نامناسب به هنگام جابجایی و جایگیری 

ایمپلنت دندان در بهترین کلینیک دندانپزشکی 

در اغلب موارد قرار دادن ایمپلنت دندان شامل 2 عمل جراحی خواهد بود. ابتدا ایمپلنت‌ها در داخل استخوان فک شما قرار می‌گیرند. زمان بهبودی و دوره مربوط به ریکاوری ایمپلنت از فردی به فرد دیگر متفاوت است و براساس عوامل مختلفی همانند سختی استخوان انجام می‌شود. 
در برخی موارد ایمپلنت‌ها ممکن است بلافاصله پس از قرار گرفتن در جای خود ترمیم شوند. فراموش نکنید مزیت و ماندگاری ایمپلنت شما به سابقه و تجربه دندانپزشک منتخبتان نیز بستگی دارد. بنابراین سعی کنید بهترین دندانپزشک زیبایی را برای عمل جراحی ایمپلنت خود انتخاب کنید. 
پیش از این نیز گفتیم دکتر کیهان قدیمی یکی از مجرب‌ترین و معتبرترین دندانپزشکان زیبایی است که در حوزه ایمپلنت محبوبیت خوبی کسب کرده و می‌تواند ایمپلنت شما را به خوبی انجام دهد. کافی است با شماره‌های تماس این کلینیک معتبر ارتباط برقرار کنید و وقتی را برای معاینه و مشاوره در نظر بگیرید. برای دیدن نمونه های بیشتر از صفحه اینستاگرام دکتر کیهان قدیمی مراجعه نمایید. 

دکتر خوب در سعادت آباد برای ایمپلنت