فهرست:

3 ایده ناب برای برگزاری تولد 
از تیم‌های تشریفاتی کمک بگیرید 

شاید تا یک دهه پیش، افراد ساده پسندتر بودند و خیلی به دنبال ایده‌های جذاب برای برگزاری تولد نبودند اما در حال حاضر تغییرات زیادی در نحوه تفکر و سبک زندگی ایجاد شده است. به طوری که کمتر کسی به دنبال جشن تولدی ساده و خلوت خواهد بود. خوشبختانه با توسعه روش‌های مختلف برگزاری جشن تولد و ایده‌های خاص سورپرایز، افراد جامعه بیش از پیش از جشن‌های خود لذت می‌برند. هر کسی با توجه به سن و علاقه شخصی خود می‌تواند تمی خاص را انتخاب و در جشن تولدش پیاده کند. شما چه نوع تمی را می‌پسندید و به دنبال چه نوع سبکی از جشن تولد هستید؟ شاید انتخاب و برگزاری جشن تولد با تمی خاص برای شما سخت و طاقت‌فرسا باشد، از این رو بهتر است از تیم‌های تشریفاتی کمک بگیرید. برای مثال تشریفات گل گشت یکی از به روزترین تیم‌های تشریفاتی است که بهترین خدمات را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. 

بهترین تشریفات تولد در تهران

3 ایده ناب برای برگزاری تولد 

اگر در آینده‌ای نزدیک جشن تولدی در پیش دارید، بهتر است از این راهنما برای انتخاب تم خاص مهمانی خود استفاده کنید. در این مقاله 5 ایده خاص و الهام‌بخش برای برگزاری یک جشن تولد به یادماندنی را ارائه می‌دهیم:از تم جادویی و خاص اسب تک شاخ گرفته تا یک مهمانی رنگارنگ تولد. 
انتخاب تم تولد به محل برگزاری تولد شما، مهمانان، سلیقه، بودجه و فصل برگزاری تولد بستگی دارد. با انتخاب یک تم ناب می‌توانید مهمانی تولد خود را به خاص‌ترین شکل ممکن برگزار کنید. تیم‌های تشریفاتی که در این حوزه فعالیت دارند، تمام خدمات از تهیه منوی خوراکی‌ها گرفته تا تزئینات را به خوبی انجام می‌دهند. 
به هنگام تصمیم‌گیری نهایی در مورد تم خاص تولد خود بهتر است چند عامل مهم را در نظر بگیرید. 
•    مهمانان شما در چه سن و سالی هستند و علاقه‌مندی‌های آنها چیست؟ 
•    در چه فصلی از سال جشن تولد خود را برگزار می‌کنید؟
•    جشن تولد شما رسمی یا غیر رسمی است؟ 
•    چه نوع تم تولدی برای مهمانان شما مناسب‌تر است؟ 
با پاسخ دادن به این پرسش‌ها بدون شک می‌توانید بهترین و خاص‌ترین تم تولد را انتخاب کنید، به طوری که مهمانان نیز از جشن شما راضی باشند و نهایت لذت را ببرند. توصیه می‌کنیم خودتان را خیلی خسته نکنید و از افراد حاذق و ماهر در این زمینه کمک بگیرید. 

تشریفات خوب برای تولد در تهران

اسب تک شاخ، بهترین ایده برای تولد دختر بچه‌ها 

اگر تم تولد را براساس موجودات جادویی و افسانه‌ای انتخاب کنید، بدون شک مهمانی شما نیز خاص و به یاد ماندنی خواهد بود. برای این نوع تم می‌توانید از پالت‌های رنگ‌های ملایم پاستیلی کمک بگیرید و در ضمن استندهای پر زرق و برق و رنگین‌کمانی تهیه کنید. 
همچنین می‌توانید کیک و کاپ کیک‌های خود را حتی کوکی‌های جشن را به شکل اسب تک شاخ پیاده کنید. البته که در برخی موارد و با توجه به تم منتخب حتی می‌توان از ظروف طرح‌دار متناسب با تم تولد کمک گرفت. ناگفته نماند این نوع تم به دلیلی کارتونی و غیرواقعی بودن، بیشتر مناسب دختر بچه‌ها است.

تشریفات حرفه ای تولد در تهران

 تم تابستانی مناسب متولدین تابستان 

یکی دیگر از تم‌هایی که مناسب هر نوع سن و سال و جنسیت است، تم تابستانی نام دارد. همان‌طور که از نام این نوع تم مشخص است، بیشتر متولدین تابستان می‌توانند از این مدل کمک بگیرند. تصور کنید مهمانی تولد خود را در ساحلی رنگارنگ برگزار خواهید کرد. در این ساحل به چه امکاناتی نیاز است؟ 
شما می‌توانید از بادکنک‌هایی خوش رنگ و تابستانی استفاده کنید و اندازه و ابعاد وسایل و استندها را به طور غیر استاندارد در نظر بگیرید. در این نوع تم تولد، ناهماهنگی زیبایی جشن شما را دوبرابر می‌کند. در ضمن برای زیبایی بیشتر این تم تولد باید انواع رنگ‌های روشن را با هم ترکیب کنید. 
ریسه‌های رنگارنگ آویزان کنید، میز خود را همانند یک ساحلی آبی در نظر بگیرید و خوراکی‌های خنک و خاصی تهیه کنید. برای مثال برش‌های هندوانه می‌توانند گزینه خوبی برای طراحی بهتر و بیشتر میز خوراکی‌های شما به شمار آیند. اگر خوراکی‌هایی که سرو می‌کنید خنک‌تر باشند، مهمانان بیشتر لذت می‌برند. 

دیزاین فانتزی تولد

تم تولد صورتی برای زنان و دختران با سلیقه

در نظر داشته باشید، تم تولد که همیشه نباید یک طرح و شکل خاص را در بربگیرد. در برخی موارد انتخاب یک رنگ ساده نیز می‌تواند بهترین تم تولد به شمار آید. برای مثال بیشتر خانم‌ها به رنگ صورتی علاقه دارند و این رنگ می‌تواند به عنوان یک تم تولد محسوب شود. 
برای تزیین بهتر و بیشتر تولد خود با این تم رنگی، کافی است یک قوس با بادکنک‌های صورتی تهیه کنید. توصیه می‌کنیم در این نوع تم نیز از بادکنک‌هایی در اندازه‌های مختلف کمک بگیرید تا جذابیت بیشتر قابل مشاهده باشد. حتی می‌توانید ظروف تولد خود را به رنگ صورتی انتخاب و خریداری کنید. 
نصب طاق بادکنکی یکی از بهترین روش‌ها برای دیزاین تولد است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. البته که این نوع طاق‌ها به طور معمول گران و پرهزینه هستند اما به هرحال برای برگزاری جشن تولدی با کیفیت کاربرد بسزایی دارند. 

دیزاین صورتی تولد

از تیم‌های تشریفاتی کمک بگیرید 

شما نباید برای برگزاری جشن تولد خود را خسته کنید زیرا در این صورت شب تولد و در هنگام مهمانی بدنی کوفته و اعصابی خرد خواهید داشت. بنابراین بهتر است از افراد مجرب و متخصص در حوزه برگزاری جشن‌های تولد کمک بخواهید. امروزه تیم‌های تشریفاتی پاسخ مناسبی به این نوع نیاز شما خواهند بود. 
همان‌طور که گفتیم تیم تشریفاتی گل گشت می‌تواند بهترین خدمات مربوط به برگزاری جشن تولد را در اختیار شما بگذارد. این تیم قوی با 18 سال سابقه در حوزه برگزاری انواع جشن‌ها، یکی از منتخب‌ترین تیم‌های تشریفاتی است که لوکیشن‌های باغ متنوعی را در اختیار متقاضیان محترم قرار می‌دهد. 
نگران نباشید و همین حالا برای برگزاری جشن تولد با تم خاص و براساس سلیقه و علاقه خود دست به کار شوید و به سایت تشریفات گل گشت مراجعه کنید.