متاسفانه بسیاری از افراد دارای  زگیل‌هایی بر روی پوست صورت و حتی بدن خود هستند که این امر باعث ناراحتی آنها شده است. زگیل‌ها یا این بافت‌های گوشتی ناخوشایند به دلایل زیادی بر روی پوست افراد ایجاد می‌شوند که پزشکان حاضر در حوزه زیبایی می‌توانند به راحتی آنها را از بین ببرند. به هرحال وجود این عارضه‌های پوستی برای همه افراد ناخوشایند است، در نتیجه پزشکان زیادی در این حوزه فعالیت و حضور دارند. بهترین روش برای درمان انواع زگیل صورت و بدن، روش درمانی کرایوتراپی نام دارد. طی این روش درمانی شما خیلی سریع از شر زگیل‌های پوستی خود رها می‌شوید. یکی از بهترین پزشکان حاضر در حوزه کرایوتراپی دکتر منصور اصفهانی است که مرکز تخصصی او به مجهزترین دستگاه‌ها دسترسی دارد. برای آشنایی بیشتر با این روش درمانی همراه ما باشید. 

با کرایوتراپی توسط دکتر منصور اصفهانی

کرایوتراپی چیست؟ 

طی روش کرایوتراپی برای رفع زگیل صورت و بدن، از سرمای شدیدی برای انجماد و برداشتن بافت‌های غیر طبیعی پوستی استفاده می‌شود. پزشکان ماهر از روش کرایوتراپی برای درمان بسیاری از بیماری‌های پوستی همانند زگیل و برچسب‌های پوستی یا رفع برخی از سرطان‌ها همانند سرطان پروستات، دهانه رحم و کبد نیز استفاده می‌کنند. 
این درمان با کیفیت و تاثیرگذار کرایوتراپی نام دارد که در حال حاضر به محبوبیت خوبی دست یافته است. طی این روش درمانی، پزشک حاذق و ماهر که مسئول انجام امور مربوط به مراقبت‌های بهداشتی اعلام شده است، از سرمای شدیدی برای انجماد و تخریب بافت‌های غیر طبیعی بدن استفاده می‌کند. 
به منظور ایجاد سرمای شدید، پزشک متخصص باید از ماده‌ای همانند نیتروژن مایع یا گاز آرگون کمک بگیرد. کرایوتراپی می‌تواند برای درمان انوع بیماری‌های پوستی و برخی از سرطان‌ها همانند سرطان پروستات و کبد استفاده شود. 
این درمان می‌تواند بافت را به صورت خارجی از روی پوست و به صورت داخلی از درون بدن تحت تاثیر خود قرار دهد و بهترین درمان را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. 

چرا کرایوتراپی؟

براساس آمار به دست آمده بسیاری از پزشکان پوستی این روش درمانی را پیشنهاد می‌کنند زیرا کرایوتراپی یک روش غیرتهاجمی محسوب می‌شود. این روش درمانی بافت‌های آسیب‌دیده بیماران را از بین می‌برد و بهترین شرایط پزشکی و درمانی را برای بیماران متقاضی فراهم می‌کند. 
خبر خوب اینکه کرایوتراپی به طور معمول بدون هیچ جراحی بازی انجام می‌شود. طبق گزارشات به دست آمده بیشتر افرادی که از این روش درمانی استفاده کرده‌اند به سرعت بهبود یافته و تنها درد کمی را در محل مورد نظر احساس می‌کنند. به طور معمول کرایوتراپی برای درمان مسائل و مشکلات زیر قابل استفاده است: 
•    سرطان استخوان 
•    سرطان دهانه رحم 
•    سرطان کبد 
•    سرطان پروستات 
•    رفع سلول‌های پیش سرطانی در دهانه رحم  یا انتهای قسمت پایین رحم 
•    بیماری‌های پوستی پیش سرطانی 
•    سرطان‌های پوستی در مراحل اولیه 
•    سرطان شبکیه در کودکان 
•    بیماری‌های پوستی همانند زگیل، برچسب‌های پوستی یا لکه‌های تیره 

کرایوتراپی در شریعتی

نحوه عملکرد کرایوتراپی 

پیش از این نیز گفتیم، طی این روش درمانی و زیبایی، پزشک متخصص در ابتدا مراقبت‌های بهداشتی را رعایت می‌کند. برای شروع این روند کافی است سرمای شدیدی را روی بافت‌های غیرطبیعی پوست اعمال کند. سلول‌ها نمی‌توانند در این سرمای شدید دوام بیاورند و پس از این درمان می‌میرند و از بین می‌روند. 
پزشکان ماهر این حوزه می‌توانند از چندین ماده مختلف برای ایجاد سرمای شدید استفاده کنند. در واقع مواد قابل استفاده در این روش درمانی، تا حدودی شبیه به سرما درمانی خواهند بود. این موارد پرکاربرد عبارت هستند از: 
•    نیتروژن مایع 
•    اکسید نیتروژن مایع 
•    گاز آرگون 

چگونه برای کرایوتراپی آماده شویم؟ 

توجه داشته باشید این روش درمانی بدون دردسر و تنش خواهد بود. بنابراین بیشتر متقاضیان حاضر در این حوزه نیاز به انجام کار خاصی نخواهند داشت. پزشک ماهر مورد نظر شما و تیم پشتیبان آن، دستور العمل‌هایی در اختیار افراد متقاضی قرار می‌دهد تا افراد و بیماران را برای آغاز مراحل کرایوتراپی آماده کند. 
ممکن است با توجه به نوع دارویی که مصرف می‌کنید، چند روز قبل از کرایوتراپی مصرف برخی از داروهای خود را همانند آسپرین و رقیق‌کننده‌‎های خون را متوقف کنید. سایر دستورالعمل‌های پیشرفته و ویژه را جدی بگیرید تا هر چه سریع‌تر از شر زگیل‌های پوستی خود رها شوید. این دستورالعمل‌ها عبارت هستند از: 
•    محدود کردن مقدار خوردن و نوشیدن قبل از عمل 
•    برنامه‌ریزی برای حضور کسی که بعد از عمل بتواند شما را به منزلتان برساند

بهترین مرکز کرایوتراپی در شرق تهران

بهترین مرکز و کلینیک زیبایی برای انجام کرایوتراپی 

با کمی بررسی و تحقیق در زمینه بیماری‌های پوستی همانند زگیل صورت و بدن می‌توان با روش تاثیرگذاری به نام کرایوتراپی مواجه شد. این روش درمانی تاثیر بسیار مثبتی بر روی رفع انواع بیماری‌ها و مشکلات پوستی دارد البته که پیدا کردن کلینیک زیبایی قوی و ماهر در این حوزه کمی دشوار است. 
براساس تحقیقات به دست آمده شما با کمک دکتر اصفهانی می‌توانید مشکلات پوستی خود را درمان کنید. این پزشک ماهر با کلینیک مجهزی که دارد در انواع روش‌های درمانی پوست فعالیت خوبی خواهد داشت. در نهایت اینکه با انتخاب کرایوتراپی می‌توانید طی مدت کوتاهی انواع زگیل‌ها یا گوشواره‌های گوشتی خود را از بین ببرید. 
اینستاگرام : dresfahanii