همیشه زیبایی ظاهری به نوع پوشش و عمل بینی یا ژل لب شما بستگی ندارد، بلکه در بیشتر موارد پوست شما و سلامت آن نیز می‌تواند در زیبایی ظاهری تاثیر زیادی داشته باشید. یکی از چیزهایی که باعث جذابیت بیشتر افراد می‌شود، پوست صاف، بدون جوش و حتی جای جوش آنها است. اما چگونه می‌توان پوستی صاف و سالم داشت؟ خوشبختانه با توسعه علم، صنعت و تجهیزات در حوزه زیبایی ظاهری روش جدیدی برای جوانسازی و بهبود سلامت پوست طراحی و تعبیه شده که طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است. یکی از بهترین روش‌های جوانسازی پوست، آر اف فرکشنال نام دارد. شما با انتخاب روش جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال و درمان جای جوش طی مدت معلومی به خواسته خود دست می‌یابید و ظاهری جذاب‌تر خواهید داشت. توجه داشته باشید این روش‌های زیبایی و جوانسازی پوست در کلینیک‌های زیبایی و تحت نظر پزشکان متخصص انجام می‌شود که دکتر منصور اصفهانی یکی از پرطرفدارترین پزشکان در حوزه زیبایی است و توانسته رضایت مشتریان بسیاری را به سمت خود جلب کند. 

منظور از جوانسازی پوست با آر اف فرکشنال چیست؟ 

ار اف فرکشنال یک روش درمانی موثر و ایمن برای لایه‌برداری پوست است که به جوانسازی بیشتر و بهتر پوست کمک می‌کند. در این روش زیبایی بسیاری از مشکلات و ایرادات پوستی افراد از بین می‌رود که این ایرادات عبارت هستند از: 
•    رفع خطوط ریز روی پوست 
•    رفع چین و چروک‌های پوست 
•    بهبود بافت پوست 
•    رفع جای زخم 
•    از بین بردن علائم کشیدگی پوست 
به خاطر داشته باشید آر اف فرکشنال یک روش زیبایی غیرتهاجمی است که از فناوری فرکانس رادیویی استفاده می‌کند. طی این روش درمانی بافت پوست فرد متقاضی گرم می‌شود و در نهایت لایه‌های زیرین پوست نیز تحت تاثیر این گرما و تغییرات مثبت قرار می‌گیرند. 
فراموش نکنید طی روند آر اف فرکشنال لایه بیرونی اپیدرم به هیچ وجه تحت تاثیر قرار نمی‌گیرد و همچنان دست نخورده باقی می‌ماند. این روند واکنش طبیعی پوست را تحریک می‌کند که در نهایت منجر به افزایش تولید کلاژن و داشتن پوستی صاف و روشن‌تر می‌شود. 
در ضمن با انتخاب این روش درمانی پوستی عاری از هرگونه عیب خواهید داشت. خوشبختانه در این زمینه زیبایی افراد متخصصی وجود دارند که کمی بررسی و تحقیق می‌توانید حاذق‌ترین پزشکان در عرصه زیبایی را بیابید و به جوانسازی پوست خود کمک کنید یا جای جوش‌هایتان را از بین ببرید. 

نحوه جوانسازی پوست با دستگاه آر اف فرکشنال 

همان‌طور که گفتیم این روش جوانسازی پوست غیرتهاجمی است و با ایجاد سوراخ‌های ریزی بر روی پوست می‌تواند به جوانسازی بهتر و بیشتر پوست کمک کند. طی این روش درمانی منافذ ریزی همانند روند میکرو نیدلینگ بر روی پوست افراد ایجاد می‌شوند تا حالتی طبیعی و درمان‌شده بر روی پوست ایجاد شود. 
طی این روند ضربه محکم و حساسی به لایه زیرین پوست برخورد می‌کند که باعث تغییر مثبت آن می‌شود. در ادامه بعد از اینکه لایه زیرین پوست با دردسر و تروما مواجه می‌شود، پوست برای ترمیم آن دست به کار می‌شود. به زبان ساده این فرآیند یکی روش درمانی پوستی طبیعی است. 
آر اف فرکشنال به تنهایی کلاژن، الاستین و سلول‌های پوست را تحریک می‌کند و به رفع عیوب کامل پوست کمک خواهد کرد. برای مثال طی این روش درمانی ظاهر پوست افراد توسعه می‌یابد و خطوط ریز پوستی آنها از بین می‌رود. همچنین چین و چروک‌های پوستی نیز کاهش می‌یابند. 
در  ضمن شما از طریق همین روش درمانی و جوانسازی پوست خود می‌توانید جای زخم، ترک‌ها، انواع لک‌ها، رنگدانه‌های متفاوت و غیره را رفع کنید و به طور کامل آنها را از بین ببرید. در نظر داشته باشید این روش درمانی و جوانسازی پوست دوره ریکاوری طولانی مدتی ندارد. 
در واقع آر اف فرکشنال به دلیل غیر تهاجمی بودن، دوره ریکاوری بلند مدتی ندارد و در ضمن به اندازه کافی ایمن و ملایم خواهد بود. براساس آمار به دست آمده و تاثیرات یا نتایج آر اف فرکشنال می‌توان گفت این روش زیبایی برای انواع پوست‌ها قابل استفاده است.

 آر اف فرکشنال چه مشکلاتی را رفع می‌کند؟ 

تا به اینجای راهنما تا حد زیادی به تاثیرات مثبت این دستگاه و روش درمانی آن اشاره کردیم و به طور مفصل برای شما توضیح دادیم که آر اف فرکشنال هم به جوانسازی پوست کمک می‌کند و هم جای زخم را به طور کامل از بین می‌برد. در نتیجه این روش درمانی می‌تواند بسیاری از شرایط مختلف پوستی را توسعه دهد. 
با کمک این روش درمانی می‌توانید به بهبود ظاهر پوستی خود کمک کنید و بسیاری از نگرانی‌های مربوط به پوست را از بین ببرید. در ضمن طی همین روش درمانی پوستی می‌توانید به جوانسازی پوست خود کمک کنید و پوستی شفاف‌تر، روشن‌تر و به طور محسوس سالم‌تر داشته باشید. 
در این قسمت برخی از مشکلات پوستی که با کمک دستگاه آر اف فرکشنال رفع می‌شوند را به طور خلاصه نام می‌بریم: 
•    جای جوش 
•    استرچ مارک‌ها 
•    خطوط ظریف و چین و چروک‌ها 
•    شلی پوست 
•    منافذ بیش از بزرگ و باز 
•    آکنه 
•    آسیب‌های ناشی از نور خورشید، مانند لکه‌های پوستی 
•    لکه‌های حاصل از افزایش سن 
•    بافت ناهموار پوست 

بهترین کلینیک برای جوانسازی پوست و درمان جای جوش

خوشبختانه از وقتی حوزه زیبایی ظاهری توسعه پیدا کرده است، پزشکان زیادی به این عرصه وارد شده‌اند که حضور آنها توانسته تا حدودی هزینه‌ها را کاهش دهد.
 البته همه پزشکان فعال در حوزه زیبایی نمی‌توانند با دستگاه آر اف فرکشنال خود به جوانسازی کامل پوست شما کمک کنند تا جای جوش را به طور کامل از بین ببرند. با این حال یکی از ماهرترین پزشکانی که توانسته به محبوبیت خوبی در میان مشتریان خود دست یابد دکتر اصفهانی نام دارد. 
مرکز درمانی این پزشک حاذق به دستگاه‌های زیادی همانند دستگاه لیزر فرکشنال مجهز است و به جوانسازی، رفع اسکار، جای جوش، زگیل و خال‌های پوستی کمک بزرگی می‌کند. البته این دکتر ماهر از سایر روش‌های زیبایی نیز برای جوانسازی بهتر و بیشتر پوست شما استفاده می‌کند.
اینستاگرام: dresfahanii