فهرست:

بهترین مواد برای لیفت ابرو 
نحوه لیفت ابرو با مواد مای لمینیشن 
ابروهای خود را کجا لیفت کنیم؟

مد و فشن ظاهری یا لباسی افراد جامعه به طور دائم در حال تغییر است. این تغییرات به صورت و اعضای چهره آنها نیز کشیده، به طوری که در گذشته ابروهای نازک و حتی کوتاه مد بود در حالی که اکنون بیشتر بانوان به دنبال ابروهایی پهن و بلند هستند. حتی در برخی موارد ابروهای خود را مرتب نمی‌کنند تا شلوغ‌تر به نظر آید. از آنجایی که حالت ابرو در زیبایی چهره افراد تاثیر بسزایی دارد، متخصصان حوزه زیبایی روش جدیدی برای ایجاد تغییراتی در حالت ابروهای افراد متقاضی تعبیه و طراحی کرده‌اند. لیفت ابرو به روزترین مد برای تغییر حالات ابرو است که طرفداران بسیاری دارد. ناگفته نماند موادی که برای لیفت ابرو استفاده می‌شود بسیار مهم است زیرا مواد نامرغوب نه تنها به ابروهای شما آسیب می‌زند بلکه ماندگاری یا زیبایی زیادی نخواهد داشت. با انتخاب یک سالن زیبایی موفق می‌توانید ابروهای خود را با بهترین مواد لیفت کنید. سالن زیبایی بیوتی گاردن سالنی است که می‌تواند لیفت ابرو شما را با مواد مای لمینیشن انجام دهد و رضایت شما را برای مدتی طولانی کسب کند. 

بهترین مواد برای لیفت ابرو 

مای لمینیشن یکی از بهترین و مرغوب‌ترین مواد آرایشی برای لیفت ابرو است که شاید در هر سالن زیبایی نتوانید این مواد مرغوب را بیابید. کیت کامل لیفت ابرو مای لمینیشن شامل موارد زیادی است که در ادامه آنها را نام می‌بریم: 
•    کرم لیفت ابرو به منظور ایجاد جهت جدید بر روی ابروها 
•    کرم خنثی‌کننده به منظور رفع جهت جدید ابروها (توجه داشته باشید این نوع کرم‌ها برومات سدیم ندارند) 
•    سرم آبرسان به منظور تغذیه و تمیز نگه‌داشتن ابروها. ( این سرم‌ها حاوی کراتین هیدرولیز شده، کلاژن گلیسیرین و غیره است) 
•    توسعه‌دهنده رنگ ابرو ( قابل دسترس در 4 رنگ قهوه‌ای تیره،قهوه‌ای روشن، شاه بلوط و خاکستری) 
•    کرم نور مخصوص پوست برهنه 
•    چسب مژه 
•    ژل اسکراب معدنی
با توجه به تمام محتویاتی که در این نوع محصول وجود دارد شما می‌توانید ابروهای خود را به بهترین شکل ممکن لیفت کنید. البته که برخی از محتویات داخل کیت برای لیفت ابروهای شما تاثیرگذار نیست اما به هر حال مای لمینیشن یکی از بهترین برندهای لیفت ابرو را از آن خود کرده است. 
در ضمن این کیت می‌تواند راهنمایی از نحوه استفاده و کارایی این مدل مواد لیفت ابرو را در اختیار شما بگذارد تا متوجه شوید که چگونه افراد متخصص لیفت ابرو این کار را به نحو احسن انجام می‌دهند. 

نحوه لیفت ابرو با مواد مای لمینیشن 

در ابتدا باید یک سالن زیبایی معتبر که سابقه خوبی در این حوزه فعالیتی دارد، پیدا کند. سپس مابقی مراحل به دست فرد متخصص بسپارید. این افراد با توجه به سابقه درخشانی که دارند می‌توانند لیفت ابرو شما را با راحتی انجام دهند و مراحل زیرا را پیش بگیرند: 
•    تمیز کردن ابروها و پوست فرد متقاضی با فوم پاک‌کننده 
•    ریمل زدن به ابروها با برس مخصوص ابرو و منتظر ماندن برای خشک شدن آنها 
•    قرار دادن ماده مای لمینیشن بر روی ابرو، در صورتی که از چسب مخصوصی برای موهای ابروها استفاده نکنید، باید به مدت 7 الی 14 دقیقه منتظر بمانید اما در صورت استفاده از چسب مخصوص حدود 9 الی 16 دقیقه زمان می‌برد. 
•    برداشتن محلول اضافی از روی ابروها به منظور کمک به رشد ابروها 
•    قرار دادن سرم آبرسان بر روی ابروهای تمیز، متخصصان زیبایی به مدت یک الی 2 دقیقه باید منتظر بمانند تا این مواد به طور کامل جذب ابروهای شما شود
ناگفته نماند برخی از متخصصان این مراحل را به 2 روش مجزا تقسیم‌بندی می‌کنند اما به طور معمول نتیجه نهایی آنها یکسان خواهد بود. در برخی موارد نیز مای لمینیشن را می‌توان با سایر مواد آرایشی نیز ترکیب کرد تا به نتیجه دلخواه خود دست یافت. 
به خاطر داشته باشید مای لمینیشن دارای فوم پاک‌کننده است که واکنش شیمیایی مورد نظر را بر روی ابروهای شما متوقف می‌کند تا ابروهای شما به طور کامل تمیز شوند. کف روی ابروهای شما را با پد پنبه‌ای مرطوب تمیز خواهند کرد. علاوه بر لیفت ابرو، سالن‌های زیبایی در بوتاکس ابرو نیز خبره هستند. 

ابروهای خود را کجا لیفت کنیم؟

در بخش‌های مختلف این راهنما ذکر کردیم که لیفت ابرو روش جدیدی است که طرفداران زیادی دارد و بسیاری از سالن‌های زیبایی در لیفت ابرو با مواد مای لمینیشن بسیار فعال و ماهر هستند. بنابراین درنگ نکنید و به منظور افزایش بیشتر زیبایی چهره خود به دنبال لیفت ابرو بروید. 
طبق گزارشات و نظرسنجی‌های انجام شده، سالن زیبایی بیوتی گاردن یکی از بهترین سالن‌های زیبایی است که لیفت ابرو را با مواد مای لمینیشن انجام می‌دهد و در جهت کسب رضایت مشتریان خود بسیار فعال است. این سالن زیبایی در انواع زمینه‌ها فعالیت دارد و می‌تواند گزینه خوبی برای مراجعه شما محسوب شود. 
اینستاگرام: beauty_garden_niavaran