فهرست:

خدمات آرایش و شینیون عروس
سخن پایانی

یکی از دغدغه‌های بانوان برای مراسم عروسی‌شان، داشتن یک آرایش و شینیون بی‌نظیر است تا بتوانند در چشم همه، زیباترین عروس دنیا دیده شوند. امروزه مراکز زیبایی‌های زیادی در تمامی شهرها، مکان‌ها و نقاط مختلف آماده به کار هستند ولی یافتن یک مرکز زیبایی که بتواند رضایت شما را جلب کند و اطمینان کار عالی به شما دهد، کمیاب است. لازم به ذکر است در مجموعه ما خدمات عروس شامل پکیج آرایش و عروس شده که تمامی خدمات مربوط در روزعروسی و چند روز قبل مراسم برای مشتری انجام می‌شود. آرایش و شینیون عروس یکی از پردغدغه‌ترین کارها بوده و امروزه متدهای فراوانی برای هردو وجود دارد که ما بنا بر سلیقه شما و انتخاب‌تان و راهنمایی‌های ما، کار آرایش و شینیون را انجام می‌دهیم.

آرایش و شینیون عروس در سالن زیبایی مهرنیا

میکاپ عروس در بلوار فردوس شرق

خدمات آرایش و شینیون عروس

برای آرایش و شینیون عروس خدمات مختلفی قبل از عروسی انجام می‌گیرد. این خدمات در حالت کلی برای انواع قسمت‌های بدن انجام می‌شود. در موارد زیر به ترتیب خدمات VIP  ارائه خودمان را با توضیحات تکمیلی در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهیم در واقع این موارد شامل پکیج آرایش و شینیون عروس می‌شوند که عروس‌ها می‌توانند تمامی خدمات صفر تا صد کار را به دست ما بسپارند. خدمات شامل:

پاک‌سازی صورت و لایه برداری

این کار به منظور پاک‌سازی صورت انجام می‌گیرد و طی مراحلی انواع لایه بردارها برای پوست صورت استفاده می‌شود. پاک‌سازی صورت باعث می‌شود در روز عروسی هنگام انجام خدمات آرایشی، شما یک پوستی صاف و تمیز داشته باشید و این باعث می‌شود کرم‌ها و انواع مواد آرایشی روی پوست صورت بهترین نتیجه را ارائه دهد و کار موثری به سرانجام برسد. در مرحله پاکسازی صورت تمامی کثیفی‌ها از پوست، سلول‌های مرده پوست و همچنین باکتری‌ها پاک‌سازی شود.

اصلاح صورت

در این مرحله خدمات از بین بردن موهای اضافه و زائد صورت انجام می‌شود. انواع شیو اصلاح صورت شامل موارد کرم، بند، وکس و یا انواع تیغ صورت خواهد بود. این خدمات چند روز قبل از عروسی انجام می‌شود.

خدمات ابرو

در مرحله دوم باید ابروها اصلاح شوند و یا بنا بر درخواست مشتری، چند روز قبل از عروسی و انجام خدمات نهایی آرایش و شینیون عروس، خدمات ابرو مانند فیبروز و میکروبلیدینگ، رنگ ابرو یا تاتو انجام ‌می‌شود.

خدمات مو

برای انجام یک شینیون عالی باید موها سالم باشند. چندروز قبل از انجام گریم عروس و شینیون، خدمات مو مانند احیاسازی، بوتاکس مو، براشینگ، پروتئین تراپی، نانو اکسیژن تراپی و یا موخوره‌گیری انجام می‌شود. از سایر خدمات مو می‌توان به رنگ مو، هایلایت مو، آمبره یا سامبره، انواع لایت، رنگ، مش، بالیاژ و یا دکلره مو اشاره کرد که تمامی این خدمات با انتخاب و سلیقه مشتری حدود 4 تا 3 روز قبل از عروسی انجام می‌شود.

خدمات ناخن

حدود 2 الی 3 روز قبل عروسی این کار کاشت ناخن انجام می‌شود. برای مشتری بنا بر درخواست او کاشت ژلیش، مانیکور، کاشت پودر و یا ناخن مصنوعی انجام می‌گیرد.

آرایش و شینیون عروس

در مرحله آخر در روز عروسی حدود 4 تا 6 ساعت قبل از شروع مراسم کار اصلی آرایش و شینیون عروس انجام می‌گیرد. برای آرایش عروس از لوازم آرایشی معتبر و مطمئن استفاده می‌شود. امروزه برای شینیون مو متریال و متدهای متنوع و فراوانی وجود دارد. برای عروس اغلب با سلیقه و انتخاب خودش مدل آرایش و مدل شینیون مو انتخاب و انجام می‌گیرد. برای شینیون مو از لوازمی استفاده می‌شود که در طی مراسم آسیبی به مو نرسد و شینیون حالت خود را تا پایان مراسم حفظ کند. معمولا آرایش‌ها به گونه‌ای انجام می‌شود که از دوام بالایی برخوردار باشند و در آب و هوای گرم در اثر عرق صورت حالت و زیبایی خود را از دست ندهند. برای شینیون مو موادی استفاده می‌شود که علاوه بر دوام بالای مو، با کم‌ترین آسیب به مو انجام شود. آرایش عروس در انواع آرایش اروپایی، میکاپ لایت، میکاپ غلیظ و میکاپ ایرانی انجام می‌شود.

شینیون عروس در بلوار فردوس شرق

سخن پایانی

روز عروسی را می‌توان یک روز بسیار مهم برای یک خانم دانست به همین منظور برای آرایش و شینیون عروس با بهترین لوازم آرایشی و با بروزترین متدهای آرایش و شینیون می‌توانید به سالن زیبایی مهرنیا بپیوندید. این مرکز زیبایی در ادرس؛ تهران، بلوار فردوس شرق، خیابان مالکی جنوبی، دور میدان گلستان جنوبی، بالای جانبو، پلاک 23، طبقه دوم، واحد8 قرار دارد. شماره تماس سالن 021-44002061 و 09301005035 و 09124901353 است. برای دیدن نمونه کارهای این مرکز می‌توانید به پیج (mehrnia.beautysalon) سر بزنید و تمامی مدل‌های آرایش عروس و شینیون مورا مشاهده کنید.