فهرست:

ابریشم ‌سازی مناسب چه نوع موهایی است؟
مراحل انجام ابریشم ‌سازی مو
مراقبت پس از ابریشم ‌سازی مو
سخن پایانی

ابریشم‌سازی مو یک گزینه عالی برای صاف کردن دائمی موها به حساب می‌آید. اگر شما نیز موهایی وز یا شکننده دارید، با استفاده از خدمات ابریشم‌سازی مو سالن زیبایی ناهید می‌توانید این مشکل را برای همیشه درمان کنید. ابریشم‌سازی مکملی در کنار کراتین درمانی موها است که با استفاده از این دو روش موهای شما برای همیشه لخت و صاف باقی خواهند ماند؛ البته برای موهای صاف و لخت نیز می‌توانید به تنهایی از ابریشم‌سازی بهره‌ ببرید. ابریشم‌سازی مستقیم بر ساقه موهای آسیب دیده صورت می‌پذیرد که با استفاده از محصولاتی مانند کراتین ابریشم و روغن‌های پروتئینی انجام می‌شود.

مرکز ابریشم سازی مو در سعادت اباد

ابریشم ‌سازی مناسب چه نوع موهایی است؟

امروزه بسیاری از افراد برای داشتن موهای صاف و لخت از ابزارهای حرارتی مانند سشوار و اتومو استفاده می‌کنند، که همین امر باعث وارد شدن آسیب به بافت مو می‌شود. بهترین روش دائمی برای برخورداری از موهای صاف استفاده از ابریشم‌سازی است که شما می‌توانید در کنار آن از کراتین درمانی نیز استفاده نمایید. اگر موهای شما از بافت سالمی برخوردار بوده‌؛ اما به‌طور کلی خشک و خشن هستند با استفاده از ابریشم‌سازی می‌توانید موهای خود را درمان کنید. این روش باعث نرمی و لطافت موهای شما خواهد شد.
اگر موهای شما حالت‌دار و فر هستند؛ اما آرزوی داشتن موهای صاف را دارید، با استفاده از این روش می‌توانید به صورت دائم موهای خود را لخت و صاف کنید. روش ابریشم‌سازی یک روش موثر برای درمان موهای آسیب دیده بر اثر رنگ، دکلره و خشکی به شمار می‌رود. اگر موهای شما از بافتی ناسالم برخوردار هستند، قبل از ابریشم‌سازی باید موهای خود را کراتینه نمایید تا ابریشم‌سازی مو به‌صورت موثر برای شما امکان‌پذیر باشد.
ابریشم‌سازی مو تا زمانی ادامه خواهد داشت که ریشه موهای شما رشد نکرده باشد؛ اما حالت صاف و لخت موها در روش ابریشم‌سازی روی موهای شما همیشگی خواهد بود. این روش باعث تقویت ریشه موها می‌شود. توجه داشته باشید که ابریشم‌سازی به هیچ عنوان روی موهای آسیب دیده قابل اجرا نیست؛ به همین دلیل شما باید در ابندا موهای آسیب دیده خود را احیا کرده و سپس برای ابریشم‌سازی مو اقدام کنید.

مراحل انجام ابریشم ‌سازی مو

استفاده صحیح از دوز ابریشم‌سازی مو در جلوگیری از وارد شدن آسیب به موهای احیا شده، بسیار مهم و ضروری است. دوز استفاده شده برای ابریشم‌سازی موها براساس جنس مو، میزان آسیب مو مانند خشکی یا زبری مو تعیین می‌گردد که آرایشگر بعد از تعیین این عوامل می‌تواند بهترین خدمات ابریشم‌سازی را برای شما انجام دهد. برای این‌که موهای آسیب دیده کاملا احیا و لخت شوند، می‌بایست مراحل کراتین و ابریشم‌سازی با یکدیگر انجام داده تا بهترین نتیجه برای موهای آسیب دیده حاصل شود. ابریشم‌سازی مو را باید براساس مراحل آن به انجام رسانید تا بهترین نتیجه را از این روش به دست آید.
اولین مرحله در ابریشم‌سازی و البته مهم‌ترین آن، به این صورت است که زمان استفاده از ابریشم‌سازی موهای شما می‌بایست کاملا تمیز باشند، در نتیجه پیش از انجام این‌گونه خدمات، موهای خود را کاملا بشویید. در مرحله دوم باید مواد ابریشم‌سازی که بر پایه کراتین سیلک هستند را روی موهای خود قرار دهید. کراتین سیلک دارای انواع روغن‌های گیاهی همانند روغن آووکادو، روعن نارگیل بوده که این‌گونه مواد باعث نرمی و لطافت موها خواهند شد. زمانی که مواد روی موهای شما خشک شد، می‌بایست جهت شستن موهای خود اقدام نمایید، که پس از آن موهایی لخت و زیبا خواهید داشت.

مراقبت پس از ابریشم ‌سازی مو

زمانی که موهای خود را با استفاده از این روش و به‌صورت دائمی صاف و لخت می‌کنید، می‌بایست توجه بیشتری نسبت به آن داشته باشید. با رعایت نکات پس از خدمات ابریشم‌سازی می‌توانید برای همیشه از موهایی زیبا و درخشان برخوردار شوید. توجه داشته باشید که پس از پایان مراحل ابریشم‌سازی مو تا سه روز نباید سر خود را شست‌وشو نمایید. بعد از گذشت این زمان می بایست جهت شستن موهای احیا شده، از شامپوهایی استفاده کنید که فاقد سولفات هستند و بعد از شستن موها نیز از نرم‌کننده و ماسک‌های مخصوص فاقد سولفات استفاده نمایید. بعد از انجام ابریشم‌سازی تا مدتی معین از رنگ کردن موهای خود، اجتناب ورزید.
برای این‌که موهای شما مجددا دچار آسیب نشوند، بهتر است تا پایان خشک شدن آن‌ها به‌طور کامل از شانه کردن موها بپرهیزید. اگر از خدمات ابریشم‌سازی برای لخت شدن موهای خود استفاده کرده‌اید، از آن پس به هیچ عنوان، موهای خود را با آب داغ نشویید. برای خشک کردن موها نیز از پارچه‌های نخی به‌جای حوله استفاده کنید، زیرا حوله باعث از بین رفتن کوتیکول مو می‌شود که همین عامل سبب زبری و خشن شدن موهای شما خواهد شد. پس از انجام این روش بهتر است که برای خوابیدن از روبالشتی‌های ساتن استفاده نمایید تا موهای شما به یکدیگر گره نخورند. 

فواید ابریشم سازی مو

سخن پایانی

برای ابریشم‌سازی مو با بهترین مواد و کیفیت می‌توانید از خدمات آرایشی سالن زیبایی ناهید استفاده کنید. برای مشاهده نتایج حاصله از ابریشم‌سازی مو در سالن زیبایی ناهید، می‌توانید به پیج این سالن به آدرس (nahid.beauty) مراجعه نمایید. برای استفاده از خدمات ابریشم‌سازی مو در سالن زیبایی ناهید می‌توانید با شماره 09193243093 تماس بگیرید. آدرس سالن زیبایی ناهید واقع در سعادت آباد، بلواردریا، روبروی پارک دلاوران، نبش گلها، پلاک ۹۲، طبقه دوم، سالن ناهید شمس است. خدمات آرایشی سالن زیبایی ناهید براساس بهترین محصولات و بهترین کیفیت در اختیار مشتریان قرار داده می‌شوند.