فهرست:

تعریف هیدروتین
ویژگی های هیدروتین و هیدرو کراتین مو
نحوه انجام هیدروتین و هیدرو کراتین
سخن پایانی

هیدرو کراتین یکی از انواع کراتینه‌های موی است. این نوع کراتین دارای فرمولی پیشرفته در جهت صاف شدن و احیا کردن موها تشکیل شده است. هیدورتین دارای مواد مختص به خود بوده که در آبرسانی به موها کمک فراوانی می‌کنند. همچنین هیدرو کراتین به جوانسازی و کلاژن سازی موها کمک زیادی می‌کند. 

ویژگی های هیدروتین و هیدرو کراتین مو

تعریف هیدروتین

روش انجام هیدروتین یکی از روش‌های جدید برای احیا و صاف کردن موهاست. در روش هیدروتین از مواد ویژه و بخصوصی استفاده می‌شود که دارای خاصیت آبرسانی هستند. این مواد همچنین موهای شما را جوان‌تر کرده و کلاژن‌های از دست رفته را بازمی‌گرداند. در این بین لازم است به هیدرو کراتین هم اشاره داشت. هیدرو کراتین هم در جهت صافی و احیا موهایی که کمتر آسیب دیده‌اند کاربرد دارد. اگر موهای شما در اثر دکلره و رنگ موهای مداوم دچار آسیب دیدگی شده به شما پیشنهاد می‌کنیم از هیدروتین تراپی استفاده کنید.
مواد هیدرو کراتین با استفاده از روش‌های متفاوتی وارد ساقه مو شده و در نتیجه باعث محکم شدن موها می‌شوند. هیدروتین تراپی جزو یکی از بهترین روش‌های درمانی برای موهاست. در هیدروتین تراپی اکسیژن لازم به موها رسیده و گردش خون در پوست کف سر بهتر جریان می‌یابد. هیدروتین تراپی کاملا تخصصی و حرفه‌ای در ترمیم و بهتر شدن موها موثر است.

ویژگی های هیدروتین و هیدرو کراتین مو

•    باز گردانی کراتینه از بین رفته موها
•    ترمیم تخصصی فیبر موها
•    احیا کننده موها بدون نیاز به مواد صافی مصنوعی
•    صاف کردن موهای بسیار زخیم
•    بدون داشتن مواد مضر و فرمالیدها
•    ماندگاری بالای 1 سال
•    احیا کننده و صاف کننده موها
•    وجود مواد ارگانیک و ضد زردی مو
•    کلاژن سازی و جوان کننده موهای آسیب دیده
•    رفع کننده کشسانی موهای آسیب دیده در اثر دکلره

نحوه انجام هیدروتین و هیدرو کراتین

برای انجام هیدروتین و یا هیدرو کراتین باید به صورت دقیق و مرحله به مرحله پیش بروید.
1.    در گام اول باید موهای خود را 2 بار با شامپو بشویید. اگر موهای شما بدون رنگ است باید 3 بار در طی 5 دقیقه موها شستشو دهید. اگر جزو آن دسته کسانی هستید که موهای شما رنگ شده و حساس است باید 2 بار و 5 دقیقه شستشو را انجام دهید و اگر موهای شما آسیب دیده و حساس هستند باید تنها 1 بار و به مدت 5 دقیقه شسشتو را ادامه دهید.
2.    در مرحله دوم باید آب موها را کامل با حوله تمیز گرفته و با کمک سشوار خشک نمایید. البته باید تا جایی موها را خشک کنید که 10 تا 15 درصد نم داشته باشند.
3.    در مرحله سوم باید تمام موها را به 4 یا 6 دسته مساوی تقسیم کرده و گره‌های موجود را باز نمایید.
4.    حال باید یک سانتی‌متر از ریشه را جا گذاشته و آرام آرام مواد هیدروتین را روی موها بگذارید. باید نقطه شروع شما پشت سر باشد. در این مرحله حتماً توجه کنید که تمامی موها به این مواد آغشته شوند.
5.    باید با توجه به جنس مو مواد از 30 دقیقه تا یک ساعت روی مو بمانند. اگر جزو کسانی هستید که موهایی نچرال و بدون رنگ دارید زمان 50 الی یک ساعتی برای موهای شما کافی است. اما اگر موهای شما رنگ شده و حساس باشند باید مواد تنها 45 دقیقه روی موها قرار بگیرند و اگر موهای آسیب دیده دارید باید فقط نیم ساعت مواد هیدروتین را روی موهای خود نگه دارید.
6.    در مرحله بعد باید با کمک سشوار موها را خشک کرده و به کمک اتو آرام آرام لایه‌های نازک از مو جدا کرده و اتو نمایید. این کار باید تا زمانی ادامه پیدا کند که موها سبک شده و کامل لخت شوند. برای موهای طبیعی و نچرال دمای اتو باید بین 230 الی 250 درجه سانتی‌گراد، برای موهای آسیب دیده 180 درجه سانتی‌گراد و برای موهای حساس 210 درجه سانتی‌گراد باشد.
7.    در این مرحله باید موها را به کمک ماسک تثبیت کننده و یا ماسک‌های فری سولفات تقویت کرده، این کار باید 20 دقیقه طول بکشد.
8.    در مرحله آخر باید موها را بشویید و با درجه کم سشوار خشک کنید.

نحوه انجام هیدروتین و هیدرو کراتین

سخن پایانی

اگر می‌خواهید هیدروتین و هیدرو کراتین خوبی برای موهای آسیب دیده و یا فر خود انجام دهید بهترین گزینه برای شما سالن رویا زارع است. در سالن رویا زارع همه خدمات زیبایی به دست بهترین آرایشگران انجام میشود. همچنین در این سالن با دقت کامل و با ظرافت کامل کارهای هیدروتین انجام میشود. برای تعیین وقت قبلی و مشاوره بهتر است با شمارههای 09014818163 و 66539417-021 تماس حاصل نمایید.
اینستاگرام:royaa.beauty.salon