از آنجایی که صافی و ابریشمی بودن مو‌ها یکی از مؤلفه‌های اساسی زیبایی افراد به شمار می‌رود، بسیاری از افراد تمایل به داشتن مو‌هایی براق دارند. آیا شما نیز تا به حال به دنبال براق‌سازی مو‌های خود بوده‌اید؟ همانطور که می‌دانید ساختار مو‌ها نسبتاً حساس بوده و می‌بایست برای انجام چنین اقداماتی، از روش‌های متناسب با شرایط خود در سالن الهام زمانیان استفاده کرد.

چگونه موهای براق داشته باشیم

براق سازی مو

از آنجا که امروزه انجام براق‌سازی مو در میان بانوان بسیار شایع شده است، باید در وهله اول علت کدر بودن مو‌های خود را با توجه به دانش متخصصان حاضر در سالن الهام زمانیان جست و جو کنید؛ چراکه این مورد در برخی افراد می‌تواند به منظور استفاده از مواد شیمیایی، ابزار‌های حرارتی، شامپو‌های نامناسب و... ایجاد شود. خوشبختانه این امکان برای شما وجود دارد تا با مراجعه به سالن زیبایی، یکی از روش‌های ذیل را انتخاب کرده و به خوبی به سرانجام برسانید.

رژیم غذایی مناسب

از آنجا که وجود مواد مغذی در مو‌ها می‌تواند تضمین‌کننده سلامت آن‌ها باشد، توصیه می‌کنیم برای داشتن مو‌هایی صاف و درخشان تمامی ویتأمین‌ها و همچنین مواد مغذی مورد نیاز بدن خود را تأمین کنید. اگرچه ساختار بدن افراد با همدیگر متفاوت است اما مشورت با افراد حاذق در این زمینه در سالن الهام زمانیان و همچنین استفاده از مواد غذایی چون سبزیجات برگ‌دار، ماهی، چغندر، لوبیا و گوشت می‌تواند با آزادسازی ویتأمین A، ویتأمین E، ویتأمین C و اسید‌های چرب امگا۳ نقش بسزایی در افزایش درخشندگی مو‌های شما داشته باشد.

استفاده از روغن مو

یکی از عواملی که می‌تواند بستر مناسبی را برای کدر شدن مو‌ها ایجاد کند، عدم داشتن رطوبت کافی است. این امکان برای تمامی افراد وجود دارد تا با استفاده از روغن‌های سبک از جمله روغن آرگان، تمامی آسیب دیدگی مو‌های خود را به بهترین شکل جبران نمایند. توصیه می‌کنیم با مراجعه به سالن الهام زمانیان و شستشو اصولی موهای خود، پس از استحمام میزان خیلی کمی از روغن را روی نوک مو‌های خود بمالید.

استفاده از آب سرد

 برای افرادی که می‌خواهند علاوه بر درخشندگی تمامی موخوره‌های خود را از بین ببرند، قطعاً استفاده از آب سرد حین استحمام می‌تواند گزینه مناسبی شناخته شود. اگرچه ممکن است آگاهی نسبت به است نکته در وهله اول کمی تعجب‌آور باشد، اما لازم است بدانید که با استفاده از آب داغ حین استحمام مو‌های شما دچار خشکی و چروک شده که همین امر می‌تواند سبب تضعیف کوتیکول مو شود. شما با حین استفاده از آب سرد، تمامی این کوتیکول‌ها را بسته و رطوبت موجود در ساختار مو را حفظ خواهید کرد.

ماسک تخم مرغ

اگرچه تمامی افراد ممکن است برای ماسک‌های صورت از تخم مرغ استفاده کنند، اما جالب است بدانید کاربرد‌های این ماده صرفاً به پوست صورت خلاصه نشده و شما می‌توانید برای افزایش رطوبت‌رسانی به مو‌های سر و براق نمودن آن‌ها، از سفیده تخم مرغ استفاده کنید. ترکیبات موجود در سفیده تخم مرغ می‌تواند علاوه بر داشتن خواص درمانی، باعث براق شدن مو‌های شما شود. البته باید توجه داشته باشید که برای انجام این کار باید از کمک افراد حاضر در سالن الهام زمانیان کمک بگیرید؛ چراکه این افراد در این زمینه تخصص داشته و می توانند راهنمایی مناسبی را به شما ارائه دهند.


•    نحوه تهیه ماسک تخم‌مرغ:
سفیده یک عدد تخم مرغ را در کاسه‌ای کوچک هم‌زده و سپس با استفاده از‌شانه، به نوک مو‌های خود ماده بدست آمده را آغشته کنید. پس از گذشت ۲۰ دقیقه می‌تواند همانند سابق استحمام کرده و مو‌های خود را با آب سرد بشویید.
خشک شدن موها در مجاورت هوا
اگرچه انجام روش‌هایی چون براشینگ یا سشوار در زمان‌هایی بسیار مناسب است، اما باید به این نکته اشاره کرد که شما با انجام این کار مو‌های خود را زبر و خشن خواهید کرد. اگر این اتفاق برای دفعات متوالی انجام شود، آسیب جدی به مو‌های شما وارد کرده و باعث می‌شود ساختار مو‌های شما، ضعیف شود. توصیه می‌کنیم حتی الامکان مو‌های خود را در مجاورت هوا خشک کنید تا هیچگونه لوازم حرارتی با آن‌ها برخورد نداشته باشد.
کوتاه کردن انتهای مو
از آنجا که بخشی از کدر بودن مو‌ها می‌تواند به علت وجود موخوره و مو‌های شکسته باشد، شما می‌توانید با مراجعه به سالن الهام زمانیان و کوتاه کردن بخشی از انتهای مو‌های خود، باعث براق شدن این بخش شوید.

راه داشتن مو براق

سخن پایانی

همانطور که می‌دانید داشتن مو‌های براق و صاف آرزوی هر فردی است؛ چراکه با این شرایط چهره شما بسیار شاداب‌تر خواهد شد. اگر شما نیز می‌خواهید برای انجام این کار به مجموعه‌ای معتبر و شناخته شده مراجعه کنید، توصیه ما به شما حضور در سالن الهام زمانیان است. در واقع شما در این مجموعه می‌توانید خدماتی از جمله براق‌سازی مو، انجام رنگ و دکلره بدون آسیب، گریم، میکاپ و... را استفاده کنید.
•    نشانی: زعفرانیه، مقدس اردبیلی، مرکز تجاری میلان، طبقه سوم، واحد ۱
•    شماره تماس: ۰۹۱۲۶۹۳۰۳۹۰
•    آدرس اینستاگرام: haircolorelhamzamaniyan