فهرست:

رنگ مو
نحوه انتخاب رنگ مو
لایت مو
نحوه انتخاب لایت مو
سخن پایانی

اگر شما نیز جزء بانوانی هستید که تمایل به انجام رنگ و لایت دارید، قطعاً با یکی از اساتید زبردست لبنانی در این حوزه آشنایی دارید. منیر یکی از آرایشگران خبره در این حوزه بوده که شما می‌توانید با مراجعه به سالن الهام زمانیان و انجام کار نزد وی، از دانش منیر نیز بهره‌مند شوید؛ چرا که اغلب افراد این مجموعه تحت نظر آرایشگر لبنانی دوره گذرانده و می‌توانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

رنگ و لایت با مدرک از منیر

 نمایندگی رنگ مو منیر در ایران

بهترین مرکز رنگ مو در ولیعصر

رنگ مو

همانطور که می‌دانید با توجه به جنسیت افراد، رنگ مو‌های آن‌ها نیز تغییر می‌کند. البته باید به این نکته توجه داشته باشید که ساختار مو به ۳ بخش ساقه مو، ریشه و فولیکول تقسیم می‌شود که ملانین در بخش ضخیم آن قرار دارد. در واقع هر چه مقدار ملانین در مو کمتر باشد، این امر نشانگر روشنی مو و هر چه مقدار ملانین در مو بیشتر باشد، این امر نشانگر تیرگی مو خواهد بود. از آنجایی که با افزایش سن میزان رنگدانه‌های موجود در فولیکول و به مرور از بین ‌می‌روند، آن بخش به رنگ سفید یا خاکستری تغییر رنگ پیدا می‌کند.

نحوه انتخاب رنگ مو

از آنجایی که رنگ پوست افراد می‌تواند تأثیر بسزایی در نتیجه نهایی رنگ یا لایت شما داشته باشد، به شما توصیه می‌کنیم برای انجام کار خود به سالن زیبایی معتبری همانند سالن زیبایی الهام زمانیان مراجعه کنید؛ چرا که متخصصان حاضر در مجموعه به علت شناخت درباره تنالیته رنگ پوست افراد، می‌توانند بهترین رنگ مو و لایت را برای شما به سرانجام برسانند. همچنین شما می‌توانید در بخش ذیل از رنگ‌های متناسب با انواع پوست‌های مختلف آگاه شوید:

  • رنگ مو برای چشمان قهوه‌ای تیره: همرنگ چشم یا اندکی روشن‌تر
  • رنگ مو در بهار و پاییز: رنگ‌های گرم
  • رنگ مو برای مو‌های روشن: بلوند طلایی، بلوند عسلی، کاراملی و مسی
  • رنگ مو برای مو‌های تیره: رنگ قهوه‌ای تیره

مرکز رنگ مو خوب در ولیعصر

مرکز رنگ مو حرفه ای در ولیعصر

لایت مو

اگر بخواهید بر روی مو‌های تیره خود، از رنگی تیره‌تر با استفاده از فویل یا کلاه مش استفاده کنید، به این کار لایت گفته می‌شود که این عمل در میان بانوان بسیار رایج شده و اغلب افراد به دنبال یافتن مرکزی با سابقه کاری طولانی در این حوزه هستند. سالن الهام زمانیان به علت داشتن ۱۵ سال سابقه کاری در این زمینه، توانسته خدمات بی‌نظیری در این زمینه به مشتریان ارائه دهد. لازم به ذکر است اغلب افراد به علت عدم نیاز به مراجعه سریع به آرایشگاه، لایت را برای مو‌های خود انتخاب می‌نمایند؛ چراکه اگر مو‌های شما لایت باشد، تنها کافیست هر ۳ الی ۴ ماه به آرایشگاه مراجعه کرده و مجدد رنگ و لایت مو‌های خود را تمدید کنید. 
از آنجا که لایت انواع مختلفی از جمله لولایت، هایلایت، مووی لایت، سان لایت، مون لایت و هاف لایت دارد، توصیه می‌کنیم پیش از آغاز کار با متخصصان حاضر در مرکز زیبایی الهام زمانیان مشورت کنید تا نتیجه نهایی، باب میلتان باشد.

نحوه انتخاب لایت مو

همانطور که پیش‌تر بیان شد، لایت انواع مختلفی دارد که شما می‌توانید پس از خواندن بخش ذیل، کار مورد علاقه خود را انتخاب کرده و مابقی کار را به متخصصان سالن الهام زمانیان بسپارید. البته توصیه می‌کنیم حتماً حین انتخاب لایت مورد نظر، به عواملی چون رنگ پوست، آناتومی چهره، انتخاب رنگ زمینه، رنگ چشم‌ها، فصل و... توجه ویژه‌ای داشته باشید.

  • لولایت مو: ایجاد سایه روشن روی مو
  • سان لایت: استفاده از رگه‌های روشن‌تر روی مو
  • هاف لایت: تقسیم مو به دو بخش تیره و روشن (هر نیمه طولی، یک رنگ مشخص خواهد داشت) 
  • مووی لایت: تقسیم مو به چندین بخش و استفاده از رنگ‌های مختلف برای هر قسمت
  • مون لایت: بیضی بالای سر تیره‌تر و مو‌های زیر روشن‌تر

بهترین مرکز لایت مو در ولیعصر

مرکز خوب برای لایت مو

سخن پایانی

از آنجایی که رنگ و لایت یکی از مسائل اساسی بانوان ایرانی به شمار می‌رود، قطعاً توجه به مرکز زیبایی و متخصصان حاضر در مجموعه می‌تواند تأثیر بسزایی در کسب نتیجه مطلوب داشته باشد. سالن زیبایی الهام زمانیان به علت داشتن ۱۵ سال سابقه کاری در زمینه رنگ و لایت توانسته ظاهر بانوان ایرانی را چندین برابر زیباتر سازد؛ چراکه رنگ پوست افراد متفاوت بوده و قطعاً باید رنگ مو‌های خاص هر کس برای وی استفاده شود.
•    نشانی: زعفرانیه، مقدس اردبیلی، مرکز تجاری میلان، طبقه سوم، واحد ۱
•    شماره تماس: ۰۹۱۲۶۹۳۰۳۹۰
•    آدرس اینستاگرام: haircolorelhamzamaniyan