با افزایش سن، پوست شروع به از دست دادن خاصیت ارتجاعی خود کرده و دچار شل‌شدگی شده که ما در این زمان متوجه افتادگی و وجود چین‌وچروک‌ها خواهیم شد. برای بسیاری از افراد، این امر می‌تواند منبع ناامیدی و خودآگاهی باشد. خوشبختانه پیشرفت در جراحی پلاستیک این امکان را به وجود آورده که تنها با یک جلسه تزریق ژل و چربی برای کانتور، بتوان ظاهر خود را احیا کرده و به ظاهری جوان و شاداب دست یافت.

تزریق ژل و چربی برای کانتورینگ

تزریق ژل و چربی برای کانتورینگ

تزریق ژل و چربی برای کانتورینگ روش‌های غیرجراحی هستند که می‌توانند به شما کمک کنند تا به ظاهری جوان‌تر دست یابید. از این تزریق‌ها می‌توان برای پر کردن چین‌وچروک‌ها و خطوط، لیفت کردن پوست افتاده و حجم دادن به مناطقی که حجم خود را از دست داده‌اند استفاده کرد. این روش برای کسانی که خواهان ظاهری طبیعی‌تر؛ اما بدون انجام جراحی تهاجمی هستند ایده‌آل خواهد بود.
ژل تزریقی از اسید هیالورونیک ساخته می‌شود؛ این ماده‌ که به‌طور طبیعی در بدن وجود دارد. این نوع تزریق معمولا برای حجم دادن به صورت، به ویژه گونه‌ها، لب‌ها و چانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. از سوی دیگر، تزریق چربی شامل برداشتن چربی از یک قسمت بدن و تزریق آن به ناحیه دیگر برای افزایش سیری می‌شود.

فواید تزریق ژل و چربی برای کانتورینگ

یکی از بزرگ‌ترین مزایای تزریق ژل و چربی برای کانتورینگ این است که بدون نیاز به جراحی، نتیجه‌ حاصل شده بسیار طبیعی به نظر می‌رسد. این تزریق‌ها نیز کم تهاجمی هستند، به این معنا که به زمان استراحت کمی برای بهبودی نیاز دارند. همچنین این تزریق‌ها بسیار قابل تنظیم بوده و به جراح پلاستیک این امکان را می‌دهند که درمان را با نیازهای خاص و نتیجه دلخواه شما تنظیم نماید. یکی دیگر از مزایای تزریق ژل و چربی برای کانتورینگ ارائه نتایج طولانی مدت است. در حالی که مدت زمان نتایج می‌تواند بسته به فرد متفاوت باشد.

تخلیه ژل و ژل پاژ

ژل‌های نامرغوب در طول زمان در زیر پوست حرکت می‌کنند و سبب ایجاد ناهمواری می‌شوند. ژل‌های نامرغوب و بدون مجوز وزارت بهداشت با هزینه‌‌های پایین‌تر در کلینیک‌ها و سالن‌های زیبایی بدون مجوز تزریق می‌شوند و در بیشتر موارد نیز عفونت شدیدی را ایجاد می‌کنند. ژل تزریق شده می‌بایست پس از سه سال جذب بافت شده و در غیر این صورت حتما باید تخلیه گردد. حدودا یک ‌ماه پس از تخلیه‌ ژل نامرغوب می‌بایست تزریق چربی را انجام داده تا ناهمواری‌های صورت پر شوند.

روش انجام تزریق چربی 

قبل از انجام این عمل، جراح پلاستیک با شما در رابطه با اهداف و انتظارات شما از درمان صحبت خواهد کرد. وی همچنین پوست شما را مورد بررسی قرار می‌دهد و تعیین می‌کنند که کدام مناطق نیاز به درمان دارند. در طول عمل، جراح پلاستیک از یک سوزن کوچک برای تزریق ژل یا چربی به ناحیه مورد نظر استفاده می‌نماید. این فرآیند معمولا بین 30 دقیقه تا یک ساعت به طملن نیاز خواهد داشت،که بسته به میزان درمان متغیر است.
پس از انجام عمل، ممکن است مقداری تورم و کبودی را در ناحیه تحت درمان احساس کنید؛ اما می‌بایست پس از چند روز برطرف شود. جراح پلاستیک ممکن است به شما توصیه کند که تا چند روز پس از درمان از انجام ورزش‌های سنگین و قرار گرفتن در معرض نور خورشید خودداری کنید.

زمان ریکاوری و نکات مراقبت پس از آن

زمان بهبودی برای تزریق ژل و چربی برای کانتورینگ حداقل است. اکثر بیماران می‌توانند فعالیت‌های عادی خود را در مدت کوتاهی پس از عمل از سر بگیرند. با این حال، پیروی از دستورالعمل‌های مراقبت‌های بعد از جراح پلاستیک برای اطمینان از نتایج مطلوب بسیار مهم خواهد بود. برخی از نکات مراقبت پس از آن ممکن است شامل اجتناب از قرار گرفتن در معرض نور خورشید، اجتناب از مصرف الکل و سیگار و استفاده از کمپرس یخ برای کاهش تورم باشد. همچنین ممکن است جراح پلاستیک توصیه کند از مصرف برخی از داروها که می‌توانند خون را رقیق کرده و خطر خونریزی را افزایش دهند، اجتناب ورزید.
خطرات و عوارض جانبی که باید از آن ها آگاه بود.
در حالی که تزریق ژل و چربی برای کانتورینگ به‌طور کلی بی‌خطر بوده؛ اما برخی از خطرات و عوارض جانبی وجود دارند که باید از آن‌ها آگاه بود. از جمله این عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.
●    تورم و کبودی
●    عفونت
●    واکنش آلرژیک
●    بی‌حسی یا گزگز
●    عدم تقارن
مهم است که قبل از انجام عمل، در رابطه با این خطرات با جراح پلاستیک خود صحبت کنید.

دیدگاه جراح پلاستیک متخصص در رابطه با تزریق ژل و چربی برای کانتورینگ

به گفته جراح پلاستیک متخصص، تزریق ژل و چربی برای کانتورینگ روشی مطمئن و موثر است که می‌تواند نتیجه‌ای طبیعی را به همراه داشته باشد. آن‌ها همچنین بسیار قابل تنظیم هستند و به شما این امکان را می‌دهند که از یک برنامه درمانی متناسب با نیازهای خاص خود برخوردار شده و نتیجه دلخواه شما را برآورده خواهند کرد. همچنین اهمیت انتخاب یک جراح پلاستیک خبره و باتجربه برای انجام این عمل بسیار حائز اهمیت است. این امر به شما کمک می‌کند تا اطمینان حاصل نمایید که این روش به‌طور ایمن و موثر و با حداقل خطر عوارض انجام خواهد شد.

بهترین دکتر برای تزریق چربی در میرداماد

سخن پایانی

تزریق ژل و چربی برای کانتورینگ می‌توانند نتیجه‌ای طبیعی و طولانی مدت بدون نیاز به جراحی تهاجمی را ارائه دهند. با این حال، مهم است که اهداف و انتظارات خود را با جراح پلاستیک خود در میان بگذارید تا مشخص شود که آیا این روش برای شما مناسب است یا خیر. در نظر داشته باشید که جراح شما می‌بایست از انواع ژل که تاییدیه سازمان بهداشت را دریافت کرده‌اند استفاده کند؛ چراکه استفاده از ژل نامرغوب بسیار خطرناک بوده و باید حتما تخلیه شود‌. در کلینیک صدف با راهنمایی جراحان پلاستیک مجرب، می‌توانید به ظاهری جوان‌تر و شاداب‌تر دست یابید که به شما احساس اعتماد‌به‌نفس و زیبایی را هدیه می‌دهد. جهت مشاهده انواع تزریق ژل و چربی برای کانتورینگ با شماره‌های 02127437 و 09035019093 تماس حاصل نموده و پس از دریافت وقت به آدرس میرداماد، بالاتر از میدان مادر، خیابان رودبار شرقی شمالی، پلاک ۴۷، طبقه پنجم مراجعه نمایید. 
وبسایت: clinicsadaf.com